Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Po dlouhé době Vás opět zdravím, příznivci benzínu. Tak už mám natočeno 7 500km a spotřeba 7,3l. Drtivá většina (tak 90% jsou jízdy po Praze. Ovšem 20km přes celou Prahu a dost využívám tempomat). Ale i na dálnici to "moc nežere".

Cesta ze Strassburku - 660km, tempomat na 140gps, výsledná průměrná rychlost 129km/h a spotřeba 7,5.

Není to špatný. Ale ani výborný. Jako nafta to nikdy nepožere, ale za stejnou spotřebu by jel (to německo) i 3.0 od BMW při nesrovnatelně vyšším výkonu. A město by taky nebyl dramatický rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No ja mam 2,0 fsi s automatom mam dlhodoby priemer 6,9 a auto pouzivam na cestu do prace 10 km a z prace 10 km 2x do tyzdna na nakup do mesta 17 km tam a 17 spet obcas nieco dlhsie, ale mam pod kapotou 2 liter 16 ventil tak o naftovich spotrebach ani nerozmyslam, a som s tymto motorom spokojny aj ked zo zaciatku som sa bal vysokych spotrieb. Este sa chcem opytat ako dopadol Krimitz s autom a dufam ze ho ma uz v poriadku, lebo tych zavad tam mal nejako vela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny příznivce 2,0 FSI

Mazlíka mám dva roky a kromě výměny dvou zapalovacích cívek (ty původní byly nějaký kazový) a výměny oleje v převodovce zatím bez problémů. S autíčkem jsem moc spokojený a Vám všem přeju totéž. Jinak dlouhodobá spotřeba 8,9 l (většinou město a kopce).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fajn motor len skoda ze potrebuje Natural 98. je sice povoleny aj 95 ale nikto nevie co to spravi ked sa bude tankovat dlhsie.

Jezdil jsem na 95 rok a půl a nestalo se nic. Teď jezdím na 98 protože jsem zjistil, že s tou devadesátosmičkou jezdím o půl litru na sto úsporněji, takže v součtu je to levnější a navíc to samozřejmě líp táhne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravas panove.

Tak od minule, zadna zmena. Vymazany VAG, nove svicky a kara zatim jezdi. Radsi cepuju N98. Je pravda, ze ho podvedome setrim.....takze na dalnici nejedu pres cca 3500 otacek.....preci jen si myslim, zer pokud je nacaty katalyzator, tak delsi rychlejsi jizda na to muze mit vliv.

Shrnuti: Nikdo stale nerekl co to je, diagonstika mlci.

Jsou tam takovy zvlastnosti: Lehce se mi ztraci chladici kapalina. I kdyz je kapalina nad risku minima v zime po startu me sviti zlute " dolej kapalinu", doleju a je to OK.

Pak VAG napise ( mam xenony) spatna funkce automatickeho serizovani sklonu svetel. Za mesic nic. Pak to napise, spatna funkce odvetrani nadrze. Po nejake dobe, uz to zase nepise.

Tak nevim. Ale jak rikam, jezdi na 1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam auto 3 roky a nedolieval som ani kvapku. Nemas nejaku netesnost v systeme ta moze sposobovat podtlak, a ten moze robyt problemy.

Tie zavady jednotka obcas nacita ale ked nepretrvavaju tak ich nezobrazi ale ulozi do pamete a vag by ich mal nacitat. Ale preco ich nacitava to odvetranie u teba citam uz 2 krat, ze by tam bolo toho az tolko zleho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krimitz ty mas automaticku prevodovku mozes mi napisat tvoj postreh ked mas zohriate auto a pri spomaleni a naslednom pridani plynu, napr.pri vchadzani a vychadzani z kruhoveho objazdu,netrhne ti zlahka autom pri preradovani z 1 do 2 alebo z 2 do 3 nieje to nic hrozne len lahke trhnutie ako by bol vybity sinenblok.

Pod motorom je plastovy krit nepozeral si ci tam niesu flaky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ma tu este niekto automaticku prevodovku ale nie dsg ci mu to roby tiez ak niekto nieco take riesil nech prosim napise ako to dopadlo. Ja som s tym bol v autorizovanom servise a povedali mi, ze mam vymeneny olej+ najnovsi software tak to nemam riesit pokial sa to nebude zhorsovat a zatial sa to nezhorsuje tak dufam ze to nieje porucha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zdar borci.

Doplním své poznatky od posledního přispěvku. Ohřívání a ztrácení se chladící kapaliny - v zimě se to pomalu ohřívalo a od leta (kdy jsem auto koupil) se trošku chladící kapaliny ztratilo, dolil jsem a ok n anějaky měsíce. Pak zase jsem dolil tak 100ml a zase jezdil.. ale začala se ztrácet rychleji. Až jednou jsem dolil pul litr, ujel 13km a zase tam nebylo nic.. ale vubec. Tak doleju a za par km zase nic. Během cesty do servisu resp. prodejci (15km) jsem dolejval asi 3x... Výsledek? Díra v chladiči přesněji řečeno vlevo vpravo dole (při pohledu ze směru jízdy).

(toto ještě asi budu řešit, protože se to stalo v pulroční záruční době a tutíž si myslim, že se jedná o skrytou vadu a servis by měl dokazovat že to bylo zapříčiněnou mým užívaním vozu. Ale to je jiny příběh).

Po výměně chladiče (jarov za to chtěl asi 7-8tis i s prací. Mě se to podařilo opravit jinde za 4ku) je vše ok.

Co se spotřeby týče. Praha na tempomat 7,5. Rychlá jízda po okrskách při točení 5-6tisíc, 120-140 mezi vesnicema - okolo 8-8,3. Nejvíc to žere na dálnici.. Ostatně kdo by to nečekal, že? :)

To je asi vše.

@drak

DSG nebyla k 2.0FSI ;-) Všechny jsou to hdm :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pre Ceda je super ze mas auto v poriadku zelam nech len sluzi a vela stastnych Km. Viem ze FSI nema DSG prevodovku ja som sa pytal prave na HDM prevodovky ci ma niekto tiez taketo skusenosti, lebo ja mam auto s automatickou prevodovkou prvy krat a trocha sa bojim ci sa mi nekazi pri spravani ktore som opisal vyssie.

Aj ked sa cudujem ze vsade dali DSG len do FSI dali este obycajnu HDM prevodovku a len pridali 1 stupen naviac.

Klocosk nevies ci to maju aj s benzinom alebo ide cez trisky len plyn lebo viem ze zatial sa dala len kombinacia benz+plyn a tam je dlha navratnost ak sa to vobec oplati. cital som o fi. Vialle oni montuju plnohodnotny lpg aj do FSI ale do ktorich kodov motorov neviem.

Editováno: , autor: drak999
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

drak: no tak to ti neporadím. Ale když bych měl ted volit znova asi bych vzal automat. A myslim si že když tam nedali DSG že to je jedině plus. HDM opraví kde kdo. DSG asi sotva. Tedy nevím jak v současnosti ale před nějakou dobou nikdo mechatroniku opravit neuměl a jen se vyměnovala. Netřeba říkat že je to raketa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...