drak999 Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 (editace) Zdravim vsetkych. V blizkej dobe ma asi caka vymena akumulatora a chcem sa opytat na skusenosti a nazory na znacky akumulatorov a chcem sa opytat kolko amperovy akumulator ide k motoru 2,0 fsi. ja rozmyslam nad Vartou ale dam si poradit. Editováno: 23. Červen 2011, autor: drak999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
:Petr Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Varta ProductFinder vyhodil toto. Stejnou mám (i když ne v 2.0FSI) a bez problémů. Hlavně zkontroluj datum výroby vyražené přímo na baterii, občas se stává, že z eshopů chodí archivní kousky. Jinak jsem slyšel, že Varta Silver Dynamic a Bosch S5 jsou identické produkty, takže touhle volbou nic nezkazíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Dakujem za radu cenu nahodou nevies? a podla teba je lepsi bosh alebo Varta? teraz tam mam bosch ale podla papierov vydrzal nejake 3 roky. Aky je rozdiel v silver dynamic, blue dinamic a black dinamic? vidim to obcas v ponuke ale neviem v com je rozdiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
:Petr Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Vartu D15 jsem tehdy kupoval v Auto Kelly nějak kolem 2.600Kč. Cestou zpět jsem jel kolem autoelektroservisu, tak jsem si ji nechal rovnou na počkání vyměnit bez ztráty napájení v autě a abych s tím nemusel laborovat sám. Mám doma 6let starou Vartu 44Ah 220A a bez problémů by v autě fungovala ještě minimálně 2 zimy, ale výrobci doporučují akumulátory starší než 6 let měnit, tak je to spíš jako rezerva. Bosch S5 je už 4 roky ve Fordu, se kterým se jezdí 2x týdně max. 20km, v zimě je v nevytápěné garáži. Na rozdíly mezi Vartou black, blue a silver dynamic nebo Bosch S3, S4, S5 mrkni na jejich www: VARTA BOSCH (přehled) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Preco si akumulator menil bez straty napetia ja som bol kvoli nabijaniu niekolko krat nuteny odpojit akumulator tak dufam ze som nenapachal nejake velke skody. Dakujem za linky na rozdiel tych akumulatorov vyzeraju byt naozaj podobne tak asi rozhodne cena ale som nakloneny varte tak uvydim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
:Petr Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 (editace) Dělají to tam tak u většiny aut. Jednak kvůli tomu že při odpojení hlav. akumulátoru spustí alarm, nebo některé vyhledávací systémy (mají záložní zdroje - pokud ovšem v autě jsou), druhak kvůli kódům autorádií atd. Pokud tohle neřešíš a jednou za čas odpojíš aku, podle mě by to ničemu škodit nemělo, jen prý na chvíli svítí nějaké kontrolky (pokud je vše OK, po pár km zase zhasnou) a je třeba pohnout s el. stahováním oken. Editováno: 29. Červen 2011, autor: :Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 Zdravím Vás, pánové. Sháním nějaké to 2.0FSI. Několik jsem jich projel ale zatím mě žádny konkrétní kus nijak zvlastn neoslovil natolik abych ho táhnul na prohlídku do servisu. Co se chci ale zeptat - když při nastartovanym motoru odšpuntuji víčko od oleje tak většina motorů najednou chytí uplně jiny zvuk a jeden dokonce začal škubat, cukat a div nechcípnul. (prodejce tvrdil že to dělají zapalovací cívky) ale při jízdě žádny problém nebyl. A další prodejce, když jsem víčko odšrouboval a motor rázem chytil jiny zvuk, tak řekl že jo to je normální.. Prý vznikne najednou podtlak či co to kecal U dalšího kusu jsem zase slyšel při jízdě z motoru takovou jakoby zvonkohru nebo cvrdlikání.. Asi nejlíp by to vystihlo klapání ventilu - je to možný? Něco takovýho asi také není standartní zvuk že? Můžete mi na to dát odpovědi? Případně to zkusit i u svých motoru to s tím víčkem od oleje? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xipo Vloženo 26. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2011 Zdravim majitele FSI. Rad bych se podelil o sve zkusenosti s timto motorem 2.0 fsi ve sve octavii. Auto vlastnim teprve chvili, ale abych pravdu rekl, prilis me neoslovilo. Nepriklanim se ani na jednu stranu (nafta, benzin), ale priklanim se tam, kde se mi dobre ridi. Abych uvedl na pravou miru. Auto jsem shanel asi 2 mesice. Bylo to auto pro soukrome ucely a tudiz se s nim najezdi za rok 20-30tkm. Z toho duvodu jsem koukal spise po benzinu, co se udrzby tyce (do ted jsem vlastil vectru rok 99 2.0 benzin caravan - spotreba prumer 9l/100km). Od auta jsem vyzadoval vyssi vykon i za cenu vyssi spotreby (+-10l/100km). Vybiral jsem z vozu: Honda Accord 2.4 vtec r.v.2004 benzin, Opel Signum 2.8 turbo cosmo benzin r.v.2007, Ford Mondeo combi 2.0 TDCI posledni modelovy rada r.v. 2007. Vsechny tyto vozy se pohybovaly v rozmezi 220-240 tisic korun. Po zvazovani, prohlidkach, zkusebnich jizdach jsem se vrhl do Mondea. Byl to automat 96KW, design auta nadhernej, pekny alu 17 kola, v dobre vybave. Jezdilo se mi s nim super, az na to, ze hned prvni den pri delsi jizde, jsem zhasnul motor a kdyz jsem chtel znovu natocit, byl to opravdu problem. Auto si prodejce odvezl, ze na vlastni naklady do tydne opravi. Tydny jsem mu nechal 2 a bohuzel na to neprisli do ted, tudis jsem si jel pro penizky se smutnym vyrazem ve tvari, znechucen dalsim vybiranim vozu. Pak se ozval znamej, ze dostane od firmy auto a svoje prodava, tak jestli nechci oktavku v benzinu. Je to holka, kterou ted vlastnim, v kombiku, najeto 145tkm, 17 alu kola eresacky. Nechal mi ji za 176 tisic a kazda usetrena koruna je dobra Ale jak jsem jiz psal, z auta jsem zklamanej, ale zaroven nadsenej. Ukaze cas, jak auto priroste k srdicku. Je celkem nezvyk to, jak je motor tichej (coz je super samozrejme), ale clovek si pak psychicky neni schopen uvedomit ten vykon, kterej muze vyuzit. S tim souvisi i to plynule zrychlovani. V praci mame Octavie II Facelift 1.9 TDI. Ten turbo efekt je tam znat a je to celkem presvedcive, ale na auta jako takova mam svuj nazor (jsou hlucna, v nizkych otackach strasne lina, kdyz to clovek honi, ta spotreba taky neni 6l/100), tak u moji skodovky slapnu na plyn, zadnej turbo efekt se nekona a me prijde, ze auto je line, ale najednou mrknu na tacho a je tam 110km/h, co si pak o tom myslet Co me trapi ale nejvic, je to, ze jsem mel moznost jezdit 5 dni autem jako je nove mondeo v automatu, clovek si zvyknul, skvelej komfort, kdyz jsem s tim letel 200 po dalnici v Nemecku, pak 110 okresky apod. spotreba nesla nad 8.5l/100km a to auto bylo opravdu hodne zive. Jenze do sve oktavky jsem sedla jel z Prahy domu do Varu a byl celkem sok, kdy jsem v tom jel v podobnym tempu jak s fordem, projel jsem Prahu, pak dalnici a asi v 1/3 na okreskach koukam na prumer a mam tam 13.5l/100km. Tak jsem se zacal dost krotit, ale styl jizdy me prilis nebavil, stahl jsem to na 9.3l/100km v cili. Auto nechci jen kritizovat, ale zaroven nemam moc co chvalit. Uvidime, nazor clovek dokaze zmenit ze dne na den, treba si ji jeste zamiluju a pak sem budu psat jen a jen same plusy ) Pro rejpace ze muj prispevek neni vypovidajici, kdyz najezdim s autem 30tkm za rok a jsem urcite mladej blbec, kterej chce zavodit apod., dopredu vyvadim z omylu. Mam 27 let a soukromym autem nalitam 30tkm za rok, ale firemnim dalsich 120tkm za rok. Litam po cele republice a kdyz jedu pak s mladou soukromakem treba do Praglu na filmek, chci se s autem trochu pomazlit, uzit si jizdy (ne na ukor bezpecnosti druhych) atd atd atd, abych z cesty neco mel a nebyl to TDIckovej pracovni stereotyp. Tak se tady mejte a Viva_La FSI Michal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 27. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2011 Tcckráso a nechceš mi jí prodat? Sháním 2.0FSI už snad taky dva měsíce a to na co jsem se byl kouknout byli šroty. A když to je pěkný auto tak za něj chtěj zase nesmysl s tím že nesleví. Třeba jako Auto Jarov kde jsem kdysi byl a slevu chtěli dát asi tak litr Faktem je že nafta je víc na prasení. Tam ten rozdíl ve spotřebě není tak znát. Je to o tom kam kdo auto potřebuje a jak využije. Já najedu 20kkm ročně a to drtivě po Praze a většinou tempomat na 80. Tam si myslim že by se mi auto mohlo odměnit i pěknou spotřebou a když čas od času vytáhnu paty z Prahy tak holt si pápne no. Taková klaasická 16ka 100hp brala taky od 7 do 13 když se honila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 27. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2011 Tcckráso a nechceš mi jí prodat? Sháním 2.0FSI už snad taky dva měsíce a to na co jsem se byl kouknout byli šroty. A když to je pěkný auto tak za něj chtěj zase nesmysl s tím že nesleví. Třeba jako Auto Jarov kde jsem kdysi byl a slevu chtěli dát asi tak litr Faktem je že nafta je víc na prasení. Tam ten rozdíl ve spotřebě není tak znát. Je to o tom kam kdo auto potřebuje a jak využije. Já najedu 20kkm ročně a to drtivě po Praze a většinou tempomat na 80. Tam si myslim že by se mi auto mohlo odměnit i pěknou spotřebou a když čas od času vytáhnu paty z Prahy tak holt si pápne no. Taková klaasická 16ka 100hp brala taky od 7 do 13 když se honila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 27. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2011 na jezdení po meste nebude spotreba moc dobra u toho 2,0FSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z3ro Vloženo 29. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 S tím městem to bude podle mých zkušenosti 8-12litrů na sto no.. Nepřijde mi to jako zrovna ideální městský motor! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aleshh Vloženo 3. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2011 Tady je jedna 2,0 FSI http://www.louda.cz/ref/O019V00988 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 4. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2011 Díky, ale auto jsem již našel. Měl jsem specifické požadavky a tak to trvalo déle ale našlo se. Co se spotřeby týče tak po 1000km mám 7,6l/100 s poměrem 70% mimo prahu. Tak 100-150km dálnic na 145 tacho. Jinak praha tempomat na 80. Ve spotřebě mě příjemně překvapila. Počítal jsem 8,5-9-9,5 ale ted si začínám myslet že s tím budu schopen jezdit za 8-8,5 jako jsem jezdil s 16ctkou. Motor děla to co jsem chtěl - nevotrabuje kopanci jako nafta. Nikde nich neduní, nevrčí. Jen výberové ticho so zárukou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Myslim ze s vyberom budes spokojny ja ho mam v octavii s vybavou elegance,limusine a myslim ze to bola najlepsia volba preve kvoli tomu linearnemu tahu.mam ju 2 roky a spotreba priemerne 7,5l a to mam automaticku prevodovku beham kratke trate do prace a z prace a na nakupy do mesta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krimitz Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Dobry den panove. Mam problem: Vlastnim kombika 20,FSI automat BLR, 2005, najeto necelých 100tis. Na jare zacal motor cukat, zvlastne po rucnim podrazovani pri brzdeni treba do vesnice. Po prestaveni do polohy D a mirnym seslapnuti plynu si motor cuknul...a dal jel, ale zdalo se mi ze to zacalo trochu jinak radit a zvuk taky nebyl v norme. Pri prvni navsteve servisu na VAG kde byla vadna civka. Vymenil jsem pro jistotu vsechny. Chvilku se zdalo, ze to bude cajk. Jenze tyden potom , po najeti cca 200km zase tentokrat se rozsvitila kontrolka check motoru. Zase servis, zase vag, tentokrat zavada, vadny zpetny ventil vyfukovych plynu. Vymena, zase cca 300km a znovu. Jezdil se mnou technik s diagnostikou napojenou pri jizde a cekali jsme az to cukne....stalo se.....a kouzelny kufrik mu sdelil, ze je zavada na 3. valci. Takze vymenili vsechny svicky, zresetovali nastaveni a 4 000km byl klid....ted opet mirne cuknuti a rozsviceni opet cheku motoru. Zitra jsem objednan znovu do servisu tak uvidim :-((( Jinak motoricky nemam vyhrad, a to jsem presedl z 1,8T. Obcas pri dojizdeni a samovolnemu prerazovani citim razy mezi 4-3 prevodovym stupnem, ale to si myslim, ze nema souvislost. Fakt nevim. Mam to dat do jineho orig. servisu, ci k nejakemu soukromnikovi, ci prodat? Diky za jakykoliv poznatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 mě to za cca 17000km udelalo 2x vymenil jsem svicky,cívky a zatím se me to nestalo ale pokudy myslis tím cukanim ze jedes po rovince stalou rychlosti 60km/h na 3,4 stupen a auto plynule cuka tak to jsem nevyresil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krimitz Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Tak dle posledniho VAGu je v prdeli katalyzator. Chteji za nej kolem 25 000,-. To auto nema najeto ani 96000. Uffff. ...co ted? :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 27. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2011 jeste se zeptam jezdis na 95 nebo 98ku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krimitz Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 jeste se zeptam jezdis na 95 nebo 98ku ? V 90% jezdim min. na 98. Obcas dam 95. Vse se snazim u znackovych benzinek.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 1. Září 2011 Sdílet Vloženo 1. Září 2011 Tieto zavady co im ukazalo mozu byt stare nech ti vymazu vsetky zavady a ked to cukne nech diagnostykuju. Kedy si menil olej v prevodovke? ma sa menit po 60000 km. mne to tiez cukalo zo 4 na 3 po vymene oleja prestalo. Katalizatori su 3 ale myslim ze by mali aspon 5 rokov vydrzat. skus pozret lambda sondy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krimitz Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Tieto zavady co im ukazalo mozu byt stare nech ti vymazu vsetky zavady a ked to cukne nech diagnostykuju. Kedy si menil olej v prevodovke? ma sa menit po 60000 km. mne to tiez cukalo zo 4 na 3 po vymene oleja prestalo. Katalizatori su 3 ale myslim ze by mali aspon 5 rokov vydrzat. skus pozret lambda sondy. Draku, diky, zkusim se tim ridit. 2.0 FSI ZDAR!:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 No krimizd ako si pochodil podarilo sa ti odstranit zavadu ak ano co tomu bolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krimitz Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 No nijak zatim. Jel jsem do jineho servisu, kde WAG zjistil spatne odvzdusneni nadrze, nedobra funkce xenonu - automaticke stelovani vysky a tu kontrolku check motor jsem si nechal zhasnout a jezdim zatim dal. Pokud se to znovu rozstviti asi me nezbyde ic jineho nez kontrola Lambdy event vymena toho katalyzatoru....:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drak999 Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 Kontrolka by zhasla aj pri odpojeni a opetovnom pripojeni akumulatora ale ak zavada pretrvava tak sa znova rozsvieti. Pozeram ze teraz katalizator neukazalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.