Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Mam sice motor 2.0 tfsi, ale ten vychazi z fsi tak si myslim, ze to bude podobne i u vas. S tim benzinem co jsem ja vypozoroval je pro me auto idealni 100 oktan+vif, parkrat jsem tam dal 98 a taky to slo, jednou jsem tam v nouzi musel dat 95 na dojeti k dalsi pumpe = znatelne strata vykonu motor mel divne vybrace a pazvuky evidentne mu 95 nechutnal. Od te doby poslednich pet let tankuju jen 100 oktan. Ctrnact dni nazpet jsem musel nechat sundat hlavu kvuli tesneni pod hlavou a byl jsem rad za 100 oktan. Nanosy karbonu minimalni, vevnitr byl motor v dobre kondici coz me utvrdilo v dalsim pouzivani kombinace 100 oktan+vif [aktualne najeto 168tis.]. Jinak jsem take mel problemy se studenym startem v zime a take zmizely po pouzivani Vifu. Tim samozrejme nechci delat z pripravku vif nejaky zarak na neduhy motoru, ale myslim ze minimalne v mem pripade mi vif a kvalitni benzin pomohl.

Editováno: , autor: Arlo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Arlo, opravdu je ten výkon na N95 tak znatelně nižší? Já jsem teda moc rozdíl mezi N95 a N98 nepoznamenal. Možná je N98 tišší. A ten vnitřek toho motoru, nedělá to opravdu jen to aditivum? Jako tankovat N100 mi nedělá problém, ale pokud mezi oktany není rozdíl, tak mi to přijde zbytečné. Někde jsem dokonce viděl test N95, N98, N100 a nejvyšší výkon to mělo na n98. Na N100 dokonce nejnižší. Ale je pravda, že to nebyl FSI motor myslím. Celkově tomu ale moc nerozumím, takže se spíš jen ptám. Neberte tento příspěvek, jako nějakou kritiku :) chci jen vědět, jak se to doopravdy má

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja sem taky rozdil ve vykonu nepocitoval. Nakonec jsem se vratil k N95 protoze mi to lezlo do penez a efekt nula. Tenkrat stal benzin o 10 kc vic. Dlohodobou spotrebu jsem mel 7,3 l, dalo se ale jezdit i za 6. Stejne tak za 9 l. Na dvoulitr dobra spotreba. Ted mam 1.8 TSi a prumernou spotrebu 8,2 l. Jinak rozvody jsem opravdu menil pri 100000 km a ne pri 160000, jak doporucuje Skodovka. Ted me ceka EGR ventil. Jo, a postupne mi kolem tech 100000 km odesly 3 zapalovaci civky. Kdyz mi chybela vymenit posledni, udelala Skoda svolavacku a znovu mi je vymenili. Ovsem 3000 ktery me ty 3 mnou vymeneny staly, mi nikdo nevratil...

Editováno: , autor: waleri
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Hanux

Leju to tam v předepsaném poměru 1:1000. Samo že ne na ml přesně.. natankuji třeba 45l a dám tam 50ml vifu.. Neřeším to.  BTW rozvody jsem dělal ve 155tisících a ještě byly v pohodě. 

 

Jinak teď budu tankovat Vervu 100 + vif. Dám tomu pár tis km at si to sedne a pak zase nechám změřit výkon. Uvidíme zda se to projeví na točivém momentu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc se těším na výsledky Hlídači.

Jinak se chci ještě zeptat. Je mezi N100 nějaký rozdíl? Nebo je ta verva opravdu taková pecka. Na čerňáku teď změnili sortiment,jak Agip přebírá Mol s mají tam N100 místo N98 a to ještě údajně s aditivy. Tak mě právě zajímá, jestli je mezi provozovateli rozdíl a nebo to je pumpa od pumpy. Hraje se vůbec nějak na kvalitu SGS? Používám pumodroid a jezdím výhradně jen na pumpy s touto certifikací.

Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u tfsi je opravdu znat rozdil mezi 95 a 100 a u chipu je 100ka skoro bych rekl nutnost co se tyce lepsiho horeni a tim mensim usazovanim karbonu.. jak se rika jednou za cas neni na skodu tam natocit neco lepsiho a provetrat pavuciny ve vyfuku. U fsi to tak znatelne nubude, ale to neznamena ze to na 100 oktan nebude lepe horet a vase motory si nebudou lepe brumlat :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj,mám sice vw touran 2.0fsi, ale napíšu své poznatky sem,protože na vw foru toho o tomto motoru neni tolik jako zde.

Auto jsem osobne dovezl z DE letos v dubnu. 

R.v.06 kod motoru BVY najeto mel v te době 128tis. Se serviskou. Ted najeto 137tis.Vyměnil jsem komplet brzdy, rozvodovy řetěz(za studena byl slyšet)všechny filtry a náplně.Tankuju pouze Verva100.

Když jsem jeste v nemecku bral jejich N95 abych dojel motor byl neskutecne tichy a kultivovany.To se nedá říct o N98 zde.Naše paliva jsou strašná v porovnání s DE. O výkonu a spotřebě jsem si toho tady přečetl hodně a musim souhlasit,že se dá jezdit s lehkou nohou okrsky mezi 6-7l/100km město 10-12. Průměr okolo 8l/100.

Spiš mě zajimá jestli jste tady někdo měnil EGR vetlil? Sviti mě kontrolka motoru a je to právê on! Neni to zrovna levná věc,ale to ae neda nic delat.Koukal jsem po netu a kdyz se sundá pod víčkem je ozubené kolečko (Samozřejmě z plastu aby se pojebalo) kterè mà ulomené několik zubů.Frajeri ho trochu poposadi tam kde jsou zuby v porádku jelikoz se netoci dokola ,ale pouze v pulkruhu a jede to bez nutnosti kupovat novy.Mate nekdo podobnou zkuśenost????Nebo koupit nový???

Co trěba vyvažovací hřídele a lambda sondy?

Napište co víte...děkuji

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svítí opravdu kontrolka motoru nebo kontrolka emisí? Pokud ta druhá, tak bych spíš hledal nějakou netěsnost v sání nebo systému odlučování oleje. Je tam šílené množství hadiček a trubiček, já už tam některé ani neměl (rozlámané/upadlé). A přístup k nim... opravdu žádná sláva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zrovna včera jsem si to přečetl. Já třeba na N95 najezdil cca 100kKm a na brzdě mám stále těch 150koni. Však graf a poznakty N95 vs N98 jsem tu dával. Ted mám bezmála 240tis km a jezdí to. Článek budí dojem jak kdyby všechyn ojety dvoulitry byly po - resp. těsně před smrtí karbonem. Což se mi zdá jako nesmysl. Na karbon trpí všechny FSI - turbo neturbo. Však youtube je toho plný jak odstranit z 2.0TFSI karbon. Jak to škrábou z 3.2, 4.2 V8 i z S8čky. Někteří to mají zasraný už po 80tis km. O těch misfires je toho taky plný youtube.

 

Nicméně jsem zvědav až se na ventily podívam - kolik tam bude bordelu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj kluci, chtěl bych se vás zeptat, za jak dlouho se vám to ohřeje v zimě. Jsem teď v Rakousku minulou noc bylo -23 a ani po 20km jsem neměl ručičku na 90. Je fakt, že včerejší noc byla trochu extrém. Pokud je normální zima do -10 ohřeje se mi to za cca 10-15 km, je fakt že už od rozjezdu topim na max. I tak by mně zajímalo jak to máte v zimě vy? Jestli mně nečeká výměna termostatu.

 

Díky

 

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda nevím, ale když jsem měl 2.0 FSI, ohřála se na provozku vždycky, i v -20. Teď mám 1.6 TDI a taky se normálně ohřeje. Jen to samozřejmě trvá trochu déle, ale do 15 km je ručička vždy na středu, bez ohledu na venkovní teplotu. A benzín by se přeci měl ohřívat snadněji než diesel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...