Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

no těžko radit... samozřejmě nejvýkonější je 2.0 FSI, tzn. že s ním bude i nejlepší ježdění, předjíždění atd. :) ale má rozhodně největší spotřebu... beru-li to podle sebe, tak bych viděl u 4x2 reálnou spotřebu kolem 8 litrů na sto... město počítej 10-12 l... mimo město budeš schopen s lehkou nohou jezdit i na hranici 7 litrů... i pod... já jezdím se Scoutem 2.0 FSI 4x4 dálku kolem 7 - 8 litrů, dálnice 9 - 10 litrů, město 11 - 12 litrů ale jak kdy.. už jsem dokázal jet i za 5,8 l na sto... na cca 50 km úseku, ale to bylo převážně z kopce! lol ... na chalupu co jezdím běžně jezdím kolem 7,2 - 8,5 ... podle naložení a podmínek na silnici :) ještě poznamenám, že jedzím na R17 225/50 ;)

s tou 1.6 FSI budeš jezdit se spotřebou o dost nižší... například Marios má u té 1.6 FSI spotřebu jako s naftou! :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a u automatu bych viděl spotřebu tak o litřík vyšší jak u manuálu... ale jestli mohu doporučit, tak tenhle motor je lepší s manuálem... užívat si těch správnejch otáček je prostě paráda... tahá to super a navíc to bezvadně zní!!! :palec:

Díky za radu, srdce mi radí jít do 2.0 FSI, ale asi bych neukočíroval spotřebu - s 1.8T jsem mezi 8-9l / 100km, teď mám vyhlídlou 1.6 FSI, ale něco se mi na ní nezdá - dle VINka v ETCE má 5. st. převodovku, dle prodejce je tam 6. kvalt - ač se tyto motory dělaly v O2 s 5. kvaltem, tak mám celkem strach do toho jít. Poslech jsem si zvuk 2.0 FSI a je to docela hukon :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebude to trošku "hardcore" vyměnit 1.8T za 1.6FSI?? ...přecijenom ten rozdíl už je tam dost velkej, aby sis pak neříkal, že to auto nejede...víš jak to je, na lepší si člověk zvykne rychle, ale dolů je to horší :p

No hardcore o asi bude, ale bodový konto není nekonečné a dnes už jsem spíše usedlejší řidič - tempomat a držím to max. 10 km nad limitem. To s 1.8T sice jde, ale.... Nedávno jsem jel trasu KV - Brno a spotřeba 6,4 l/100km, dneska se člověk už bojí to přišlápnout, na dálnici Passat jinde nové O2. Takže když to zhodnotím tam mi těch 85kW bude stačit - však tu 1.8T nechám doma jako zálohu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xkali... jestli je to jak píšeš, tak si vem tu "jednašestku"... ALE ... ten rozídl oproti Turbo 1.8 bude propastnej... to ten 2.0 FSI se s tím turbem ještě může měřit... :) každopádně 1.6 FSI v O II je pětikvalt bez výjimky... a 2.0 FSI je šestikvalt... jestli někdo někde nabízí Oktávii 1.6 FSI s šestikvaltem, tak je to předělaný... 1.6 FSI s šestikvaltem se dávala do Golfa ;)

jinak exhaust zvuk 2.0 FSI je dle mě mrdózně sportovní a to je to sériový výfuk! :palec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xkali... jestli je to jak píšeš, tak si vem tu "jednašestku"... ALE ... ten rozídl oproti Turbo 1.8 bude propastnej... to ten 2.0 FSI se s tím turbem ještě může měřit... :) každopádně 1.6 FSI v O II je pětikvalt bez výjimky... a 2.0 FSI je šestikvalt... jestli někdo někde nabízí Oktávii 1.6 FSI s šestikvaltem, tak je to předělaný... 1.6 FSI s šestikvaltem se dávala do Golfa ;)

jinak exhaust zvuk 2.0 FSI je dle mě mrdózně sportovní a to je to sériový výfuk! :palec:

No právě proto mám strach jí vzít, protože prodejce tvrdí, že takhle se to vyrobilo - což není pravda, kdyby přiznal barvu s tím, že tam majitel dobastlil 6gang z golfa tak to beru, ale takhle. Zase u 2.0 FSI mě láká, že to už je šestikvalt což při mí jízdě převážně mimo město by mohlo mít příznivý vliv na spotřebu.

Editováno: , autor: xkali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj názor je takovej, že pokud jezdíš skutečně hodně klidně většinou na tempomat, tak budeš mít dobrou spotřebu se vším a dokonce rozdíl 1.6 a 2.0 bude minimální, jelikož oba odvádí stejnou práci, tudíž podávají stejný výkon a tudíž stejná spotřeba ;) Ale u toho dvoulitru pořád bude schovaná ta možnost využít jeho potenciál, bude-li to třeba. Já osobně zastávám názor, že auto dělá autem především motor a lepší je holobyt kterej jezdí, než luxus kterej se plahočí. Já prostě nemůžu hlasovat jinak než dvoulitr, ten je zkrátka parádní :palec2: Šestnáctku budu prosazovat, až bude ve fábuli B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za radu, srdce mi radí jít do 2.0 FSI, ale asi bych neukočíroval spotřebu - s 1.8T jsem mezi 8-9l / 100km, teď mám vyhlídlou 1.6 FSI, ale něco se mi na ní nezdá - dle VINka v ETCE má 5. st. převodovku, dle prodejce je tam 6. kvalt - ač se tyto motory dělaly v O2 s 5. kvaltem, tak mám celkem strach do toho jít. Poslech jsem si zvuk 2.0 FSI a je to docela hukon :-)

Mam 2.0 FSI už přes 3 týdny (koupeno ojeté -119000km) a dostal jsem se na dlohodobou spotřebu 9.4 litru a to tomu dávám dost(pořád zkouším co to umí lol )-okrsky sem tam 140-160km/h a jezdím teda hlavně město (60:40).Takže to asi vidím tak, že až jednou dostanu rozum,tak se dostanu na těch 8 litrů dlouhodobě.

Ale kdo ví kdy to bude.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli máš 1.8 v turbu a koupíš si 1.6 Fsi tak budeš brečet cos to udělal za blbost jako malé ditě...můžu porovnat 1.6 a 2.0 Fsi oboje jsem řídil delší dobu a 2.0 řídím doteď. Prostě pocit z 2 litru je pro jízdu jinej. Pokud jedeš na spotřebu tak je to pohoda, ale když pospícháš tak to pápá fest, ale jede. Nemám problém předjet, když potřebuju 10 aut za sebou(do 180 to prostě jede). No a stará 1.8 v turbu to byla slušná raketa, ta tahala když člověk potřeboval to už u 2.0 Fsi nečekej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jasně, s atmosférou musíš jezdit jinak než s přeplňovaným motorem... největší krouťák má 2.0 FSI v oblasti 3500 ot./min. a tam to kope hodně dobře!!! mě se u tý atmosféry líbí, že tahá pěkně až do omezovače... někde na hranici 6800 ot. ... nehledě na to, že to FSIčko jede dobře už od spodu, ale Turbo to prostě není... to je fakt! ;) doporučuji ti svézt se s 1.6 a s 2.0 a myslím, že budeš mít hned jasno co vezmeš! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xkali: a není ta 6° převodovka automat v té 1.6 FSI? Protože jak řikali kluci 1.6 FSI je v manuálu pouze pětistupňová a jen automat má 6 stupňů. že by to bylo z Golfa možnost je, ale nevím jestli někdo takovej si to nechával předelávat... Podle VIN poznaš co tam bylo z fabriky.

CO se týče výběru motoru jestli 2.0 FSI nebo 1.6 FSI tak záleží co od toho očekáváš a jak chceš jezdit. Sice 1.6 není jako 110kw v 1.8 Turbo, ale když potřebuju taky to jede slušně, ale jasně že 2.0 FSI bude v tomto o třidu lepší, navíc ma 6°převodovku což je velké + pokud chceš jezdit hodně dálnice...

Dle mého názoru vem 2.0 FSI a budeš spokojenej, jeto hodnĚ dobrej motor! Na druhou stranu jsem pochopil že auto budeš kupovat už jako jeté (ono taky už nová OII s FSI motorem se sehnat nedá :-) takže záleží v jakém stavu bude danej kousek a co bude mít za výbavu a cenu.

Souhlasím se Skajou, že lepší je holá kastla auta ale s dobrým motorem, než plně vybavenej interier kravinek ale se slabým motorem...

Pak napiš jak ses rohodl! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xkali: a není ta 6° převodovka automat v té 1.6 FSI? Protože jak řikali kluci 1.6 FSI je v manuálu pouze pětistupňová a jen automat má 6 stupňů. že by to bylo z Golfa možnost je, ale nevím jestli někdo takovej si to nechával předelávat... Podle VIN poznaš co tam bylo z fabriky.

CO se týče výběru motoru jestli 2.0 FSI nebo 1.6 FSI tak záleží co od toho očekáváš a jak chceš jezdit. Sice 1.6 není jako 110kw v 1.8 Turbo, ale když potřebuju taky to jede slušně, ale jasně že 2.0 FSI bude v tomto o třidu lepší, navíc ma 6°převodovku což je velké + pokud chceš jezdit hodně dálnice...

Dle mého názoru vem 2.0 FSI a budeš spokojenej, jeto hodnĚ dobrej motor! Na druhou stranu jsem pochopil že auto budeš kupovat už jako jeté (ono taky už nová OII s FSI motorem se sehnat nedá :-) takže záleží v jakém stavu bude danej kousek a co bude mít za výbavu a cenu.

Souhlasím se Skajou, že lepší je holá kastla auta ale s dobrým motorem, než plně vybavenej interier kravinek ale se slabým motorem...

Pak napiš jak ses rohodl! :)

Dle ETKY je tam 5. st. manual.

OK až koupím dám vědet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 je určitě o stupeň výš než 1.6 a jak psal Skaja.. je super mít sílu pod pedálem, když je potřeba. Ale..

1.6 rozhodně není lenochod, se kterým by se nedalo jet svižně nebo bezpečně předjíždět.. jen neveme najednou 8 aut jako dvoulitr, ale třeba jenom 6 nebo se najdou situace, ve kterých by se dalo s 2.0 předjet, ale s 1.6 už raději ne apod.

Ale k otázce výkon × výbava bych nebyl tak jednoznačnej.. jak často taháte z motoru maximum výkonu a jak často využíváte pohodlí a komfort? Já bych teda rozhodně vzal raději 1.6 v Eleganci nez 2.0 v Ambiente (výbavy bez příplatků). U jiných variant bych třeba volil opačně.. tady ale ne. Vemte si, že někdo třeba jezdí z 90% po městě, kde na "závodění" není prostor a výbavu si může užívat denně i v zácpách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, to je o prioritách a primárním určení danýho auta, respektive představách každýho řidiče...samozřejmě, že nikdy se nedosáhne na ideální variantu max. výbava + nejvýkonnější motor a musí se udělat určitej kompromis. Já bych jako bernou minci bral zřejmě především dálnici, protože tak jako se ve městě dá jezdit s čímkoliv prakticky stejně a na okreskách se dá i se slabším motorem držet svižnej krok, tak prostě na dálnici menší motory dostávají dost na prdel a je to jen o citu řidiče a jeho pevných nervách, jestli dokáže poslat motor k omezovači a držet ho tam několik stovek kilometrů...mi to trhá srdce a bez ohledu na ten rachot a spotřebu to prostě nemám rád, takže ve výsledku třeba s 1.4kou v roomovi jezdím max. do těch 140, protože pak už je to špatný. Oproti tomu na větším motru člověk nahodí tempomatových 170 a se třemi tisíci otáček na tachecu hurá k moři :)

Jinak v tom, jestli se trmácet přes půl evropy radši bez motoru nebo bez klimy nemám pomalu sám jasno, protože v obou případech (si) budu nadávat, takže tam to asi bude prašť jak uhoď ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a ve vysokých rychlostech je spíš slyšet aerodynamickej hluk a pneu než motor.

To záleží jak v čem, třeba na motory v Roomovi nemá ani vítr, ani kola...s oktou naprosto nesrovnatelný, to prostě fakt ta 1.4MPI v R dělá větší hluk než 2.0TDI v OII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viktor: Je to individuální s tou výbavou vs. výkonem, já dal třeba přednost lepšímu motoru vůči výbavě (cenový rozdíl byl u obou variant stejný) a vůbec toho nelituji. S tím využíváním výkonu to je taky trochu jinak. Nejde o to jak moc využíváš max výkonu motoru (na to by minimálně museli být cesty bez provozu a v ideálním technickém stavu aby ses nezabil a je jedno jestli pojedeš s 1.6 nebo 2.0) Jde spíš o to, že u toho dvoulitru budeš mít v provozních otáčkách což je cca. 2500 ot/min výkon třeba o 10 - 12 kW větší než u 1.6, tudíž se bude jevit auto živější a trochu "zábavnější" a hlavně využíváš tu výhodu po celou dobu jízdy, kdežto výbavu ne. Celkově si myslím že to ovlivní komfort a dojem z auta více jak dvouzónovka, parkáče, či el. stahování oken dohromady. A když člověk ví co chce, tak snad nemusí dělat ani kompromisy (pokud má rozumnou částku peněz a nemyslí si že z hovna uplete bič)

Jinak přikláním se k názoru Mr. Vorlajze takže také bych bral 2.0 FSI... Jenže já bych toho bral... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajz: je mi to úplně jasný :kol-142::smich:

Marios: jaktože o to nejde? Kde jinde se pozná výkonový rozdíl mezi motory než v jejich maximech? Kdy se dosahuje největšího zrychlení a je tak nejideálnější doba k předjíždění? Přece v otáčkách maxima výkonu. A to je taky to kouzlo a zábavnost benzínů, že to můžeš pustit do vysokých otáček. Ale já se ptám jak často k této situaci dochází?

To cos popsal ty je spíš charakteristické pro diesely.. tahá odspoda, nemusíš před předjížděním podřazovat, menší provozní otáčky atd.

Jestli někdo chce radši víc koní pod pedálem nebo nechce švihadlovat okna je jak jsme psali individuální záležitost, asi se to nedá obecně určit a záleží mezi jakýma variantama vybíráme. Rozhodně si myslím opak než ty.. součásti výbavy využívám při každé jízdě, maximum výkonu tahám z auta málo kdy a aby mi dvoulitr ujel, tak bychom to museli fest hnát na dálnici nebo okresce a ani tam to podmínky někdy nedovolí. Obecně ale samozřejmě čím výkonější auto, tím zábavnější auto - to bez diskuzí!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...