vorlajz Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 Mariosi... když ten tempomat nemáš, tak ho asi nemůžeš mít zapnutý! omg ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 já si myslím, že co se týče tempomatu a bezpečnosti se dá říct toto... jedu v koloně aut, která jede konstantní rychlostí a já si udělám odstup a zapnu tempomat... dodržuji tedy bezepčnou vzdálenost... nebudu se ani přilbižovat ani zbytečně brzdit ostatní... ale hlavně je bezpečnost tempomatu v tom, že nám šetří na delších trasách nožičku takže není ta unavená a je připravená ihned brzdit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci L&K Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 tempomat použil jen jednou když jsem to chtěl vyzkoušet v čem to je dobré. No na žádnou výhodu jsem nepřišel, takže jezdím s vyplím tempomatem... ak budeš jazdiť 20tis. km mesačne tak si na ten tempomat kurwa rýchlo zvykneš. ja tú zázračnú páčku hladám aj na bicykli(kole) . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 Jo, tak z tohodle pohledu asi jo.. taky právě tempomat používám většinou akorát na těch dlouhých cestách, aby si noha odpočala . Nebo by se to taky dalo brát jako, že je bezpečný pro naši peněženku , když se navolí na povolený rychlostní limit a tak člověk nevědomě nepřekročí povolenou rychlost.. takhle mě možná jednou tempomat na dálnici i zachránil, když policajti měřili z kopce, tak mě tempomat právě držel na 130, jinak bych to sám asi pustil víc. A v jedoucí koloně aut to taky radši nepoužívám, protože nikdy nejedou auta konstantně stejnou rychlostí (museli by všichni jet na tempomat) a s tempomatem buď za chvíli auto přede mnou doženu a musím brzdit nebo jsem pomalejší já a provoz se mi brzdit taky nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 tak s těma otáčkama v souvislosti s jízdou za 0 to slyším prvně, vyzkouším. nicméně na spotřebu má vliv spoustu věcí, mě docela překvapilo, že se projeví i to, když do křižovatky dobrzduju podřazováním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 vorlajzi ja psal ze to ten tempomate je ve sluzebni fabce s kterou jezdim a za tu dobu co s ni jezdim jsem ho pouze vyzkousel na pet minut a zas vypl a od te doby jsem ho nikdy jindy co jsem s tou fabkou jsem nezapnul. Proste mi je prijemnejsi jet bez tempomatu nez s nim. Asi diky kolu mam trenovane nohy vic jak ostatni a vubec jim to nevadi mit nohu lehce polozenou na pedalu... :-) Jinak ta zkusenost s tou fabkou byl taky duvod proc jsem tempomat odmitnul kdyz mi ho prodejce nabizel pri konfiguraci auta jako skvelou vychytavku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 no jo, ty máš celý auto vychytaný... classic s Ticem a FSI 1.6 co jezdí se spotřebou jako nafťák ... ale zpět k tématu... teda k tempomatu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdemar Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 Já ještě sice nevím jestli šetří nebo ne, prt. ho mám od čtvrtka minulýho týdne, ale je to pohodlíčko s ním jet hlavně po dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 no na tý dálnici se mi líbí... že najedu na dálnici, rozjedu se na 140 km/h dle tachometru na 6. stupeň... dám tempomat... když zrychlím a pak následně pustím plny, tak se mi rychlost sama vrátí na těch nastavnejch 140 km/h... a když přibrzdím, tak se tempomat vypne, stačího vyresetovat a on si sám zrychlí na původní rychlost takže super! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdemar Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 Jo je to super, tuhle mi povídá synátor, "to je nuda teď v tom autě" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 a kolik je synátorovi??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 ... a když přibrzdím, tak se tempomat vypne, stačího vyresetovat a on si sám zrychlí na původní rychlost takže super! Máš na mysli asi vyvolat poslední uloženou rychlost Ale jinak souhlasím, tempomat je super věc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 ano samozřejmě asi jsem to napsal blbě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 Jen se přiznej že sis až do teď myslel že funkcí RES resetuješ tempomat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 asi mám jinou páčku, nedávno mi jí měnili, prtž tam nemám reset ale cancel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 tak s těma otáčkama v souvislosti s jízdou za 0 to slyším prvně, vyzkouším. nicméně na spotřebu má vliv spoustu věcí, mě docela překvapilo, že se projeví i to, když do křižovatky dobrzduju podřazováním. Tak jestli míváš na maxidotu momentální spotřebu, tak sis musel všimnout, že když pustíš plyn a žere ti to např. 2l / 100 km a podřadíš, otáčky se zvednou a okamžitě naskočí 0l, protože motor čistě brzdí, ani trochu nepřidává. Právě tak, jak píšeš, když ke křižovatce podřazuješ. Nula tam může skočit samozřejmě i v nižších otáčkách bez podřazování, ale z kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 je to možný, nijak jsem se na to nikdy nesoustředil...ale asi máš pravdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HudsonStan Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 já si myslím, že co se týče tempomatu a bezpečnosti se dá říct toto... jedu v koloně aut, která jede konstantní rychlostí a já si udělám odstup a zapnu tempomat... dodržuji tedy bezepčnou vzdálenost... nebudu se ani přilbižovat ani zbytečně brzdit ostatní... ale hlavně je bezpečnost tempomatu v tom, že nám šetří na delších trasách nožičku takže není ta unavená a je připravená ihned brzdit! Já teda vidím bezpečnost hlavně v tom, že stačí jednou nastavit na povolenou rychlost a pak už nemusím koukat na tacháč. Podle mě je největší blbost přísné bodování za rychlost a následné neustálé čumění všech řidiču na ukazatel rychlosti místo na cestu. Najedu na dálnici, nastavím a až do sjezdu nemusím rychlost kontrolovat. To mi připadá jako velké + bezpečnosti. V koloně to ale opravdu moc nejde. Těch tempomatářu zas tolik nejezdí a mám stejnou zkušenost jako tu už někdo prezentoval... stává se mi, že nastavenou tempomatovou 135kou předjedu jedno auto třeba 4x. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HudsonStan Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 Jen se přiznej že sis až do teď myslel že funkcí RES resetuješ tempomat Co myslíš že znamená zkratka RES? Já bych řekl, že reset... tedy v přesném překladu "znovunastavit". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdemar Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 a kolik je synátorovi??? 27. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 Co myslíš že znamená zkratka RES? Já bych řekl, že reset... tedy v přesném překladu "znovunastavit". No nikdy jsem po tom sice nepátral, ale logicky mi příjde zkratka RES u tempomatu pro RESTORE. Neřekl bych, že pojem RESET znamená "znovunastavit", když už tak spíš "vynulovat". Ale je to jen moje teorie a důležité je, že všichni víme co ta funkce dělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 jak píše Birk, to tlačítko RES, znamená RESTORE, což je ve volném překladu OBNOVIT!!! kdyby to byl RESET, tak by to nedávalo smysl, protože reset je vynulovat a na to je tam na páčce CANCEL! každopádně tlačítko RES používám hodně na dálnici... zpomalím, dám RES a auto zase najede na původně nastavenou rychlost... ale mám tušení, že když zpomalíš na delší dobu, tak se to pak už samo vynuluje a tu rychlost musíš nastavit znovu... buď tak, že přidáš plyn a pak zmáčkneš SET anebo držíš tlačítko RES a až najedeš na požadovanou rychlost, tak ho pustíš a ta se uloží do paměti... k té jízdě v koloně... kdyby jste to četli, to co píšu, tak se tu vyhneme zbytečným spekulacím... psal jsem: "když jedu v koloně, která jede konstantní rychlostí..." ... dál to myslím netřeba rozvádět... jinak já používám tempomat opravdu hodně... líbí se mi brzdit a přidávat rychlost jenom páčkou... nelhedě na to, že mě na ten 6.st. auto jede v pohodě od nějakých 50 km/h... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 na to musí bejt super adaptivní tempomat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 No s tím RES je to asi takhle...jedeš na tempomat...máčkneš plyn a předjedeš a máčkneš res a ono až to spadne na původní rychlost tak ji to udrží nebo to můžeš nechat i klesnout, ale funkce res funguje jen když nepoužiješ při zaplém tempomatu brzdu nebo spojku...Tak to má byť a tak je to správné.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 tak potom mam asi tempomat špatně nastavenej. u mě to funguje tak, že nastavim tempomat, potřebuju zrychlit, šlápnu na plyn, plyn pak pustim a bez toho, abych cokoliv mačkal se mi rychlost chytne na tu původně nastavenou. když náhodou šlápnu spojku nebo brzdu, tak pak zmačknu tu kolíbku nahoru a auto samo zrychlí na původně nastavenou rychlost. a takhle mi to vyhovuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.