Publikováno Prosinec 13, 200717 r Mám dotázek hlavně na majitele dotyčných motorů: potřebuju si ujasnit, kde začíná na otáčkoměru červené pole a kde zabírá omezovač u jednotlivých motorizací. Ve většině mám jasno, tak mě kdyžtak jen opravte: červ. pole/omezovač 1.2 HTP 6v/12v 5700/6000 1.4 44kW/50kW 5700/6000 1.4 55kW 5700/6000 1.4. 74kW 6500/6800-6900 1.9 SDI,1.4TDI 4500/4800 1.9TDI/RS 4750/5000 2.0 ?/?
Prosinec 13, 200717 r Zaujímavá otázka, môžem vedieť na čo to potrebuješ? Robíš štatistiku? alebo ťa oslovil Reso?
Prosinec 13, 200717 r Autor Ne souvisí to s tím jak jsem zjišťoval ty převodové poměru. Z těchto údajů zjistím přesné rychlosti v jednotlivých otáčkách motor a nepotřebuju ani GPS a hravě tak odhalím podvod, když někdo bude tvrdit jel jsem tolik a tolik atd. Prostě jsem hračička a zajímá mě to
Prosinec 13, 200717 r Ne souvisí to s tím jak jsem zjišťoval ty převodové poměru. Z těchto údajů zjistím přesné rychlosti v jednotlivých otáčkách motor a nepotřebuju ani GPS a hravě tak odhalím podvod, když někdo bude tvrdit jel jsem tolik a tolik atd. Prostě jsem hračička a zajímá mě to http://niceone.mysteria.cz/calculator.html
Prosinec 13, 200717 r Zaujímavá otázka, môžem vedieť na čo to potrebuješ? Robíš štatistiku? alebo ťa oslovil Reso? niesom jediny koho to zaujima Upraveno Září 4, 200816 r od Reso
Prosinec 13, 200717 r pre 1,4 16V 55kW cervene cca 5700-5750ot. a obmedzovac ako kto a asi zalezi aj od roku ale povedzme ze od 5800-6000 cez 6000 to nepreleze podla mna sice som to neskusal ale pochybujem by som sa bal ze vyleti 16 nabojov ventilov) s pod kapoty
Prosinec 13, 200717 r Autor A co mám potom říkat já, když červené mám od 4750 a dostal jsem to na II z kopce v omezovači do 5400ot. a to je ropák
Prosinec 14, 200717 r pre 1,4 16V 55kW cervene cca 5700-5750ot. a obmedzovac ako kto a asi zalezi aj od roku ale povedzme ze od 5800-6000cez 6000 to nepreleze podla mna sice som to neskusal ale pochybujem by som sa bal ze vyleti 16 nabojov ventilov) s pod kapoty kdo se bojí nesmí do lesa, samozřejmě, že se nic nestane, proto je to omezovač
Prosinec 14, 200717 r Autor kdo se bojí nesmí do lesa, samozřejmě, že se nic nestane, proto je to omezovač Přesně tak, motor co jednou za čas neokusí omezovač - nežije.
Prosinec 14, 200717 r Autor Zásah omezovač u nafty je mnohem příjemnější a přirozenější než u benzínu. U nafťáku to prostě přestane táhnout, ale nehodí tě to dopředu a necuká to.
Prosinec 14, 200717 r 1.4 16V 55kw mr04. 6120 otacek/min omezovac, zjisteno z logu Vagu na 5 rychlostni stupen
Prosinec 14, 200717 r Autor záleží na kterej rychlostní stupeň, pokaždý je projev jiný To určitě, nicméně na kterýkoliv rychl. stupeň je zásah omezovače v nafťáku příjemnější než v benzíňáku.
Prosinec 14, 200717 r záleží na kterej rychlostní stupeň, pokaždý je projev jiný u to je nejako moc nie ? to ked sa tu riesilo ze kolkosa da tocit 16V 55kW ta zaver bol taky ze max je 6000ot a cez to to nepreleze a dokonca niekto dal iba 5800 a hned ho vyhodilo.
Prosinec 14, 200717 r Autor Záleží na okolnostech, já mám omezovač standartně na cca. 5000-5100ot, ale podařilo se mi to dostat z kopce na II při plné akceleraci na 5500ot.
Prosinec 15, 200717 r Autor Tak co lidi, další motorizace? To NIkdo aspoň občas netočíte do omezovače? A ta 2.0 má červené pole od kolika?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.