Publikováno Prosinec 17, 200717 r Aoj, mám dotaz co děla se strašným !!! skřípáním zadních bubnů. Jen po ránu za studena, po zahřátí OK. Bubny jsem měl rozdělané, vše jsem vyfoukal stlačeným vzduchem, byly plné bordelu, a na týden pokoj. Teď skřípou zase. Pakny jsou nové. Jediné co mě napadá strhnou pilníkem hranu, jinak fak nevím. Díky za rady
Prosinec 17, 200717 r Aoj,mám dotaz co děla se strašným !!! skřípáním zadních bubnů. Jen po ránu za studena, po zahřátí OK. Bubny jsem měl rozdělané, vše jsem vyfoukal stlačeným vzduchem, byly plné bordelu, a na týden pokoj. Teď skřípou zase. Pakny jsou nové. Jediné co mě napadá strhnou pilníkem hranu, jinak fak nevím. Díky za rady Ono trvá cca. 2000 km než si ty nové pakny sednou a právě tyto 2000 km, bys měl mít o něco více povolenou ruční brzdu, aby nebyly tak na fest. Po těch cca. 2 tis. km ručku normálně nastavit na normální provoz ( na 5. zubu zatažena na maximum
Prosinec 18, 200717 r Autor Hmmm ... už mám najeto asi 3000 a píská to furt. Nemyslím že by to bylo festovou ručkou. Dělá to jen před zahřátím brzd, hlavně teď po ránu. Po vyčistění je to na chvíli OK, tak myslím že to skřípe prach z obložení. Asi jě nějaké natvrdlé ...
Prosinec 18, 200717 r v zimě to dělat prostě bude ,proto jsem dal kotouče a mam klid .Dřív to bylo hrozný
Prosinec 18, 200717 r Aoj,mám dotaz co děla se strašným !!! skřípáním zadních bubnů. Jen po ránu za studena, po zahřátí OK. Bubny jsem měl rozdělané, vše jsem vyfoukal stlačeným vzduchem, byly plné bordelu, a na týden pokoj. Teď skřípou zase. Pakny jsou nové. Jediné co mě napadá strhnou pilníkem hranu, jinak fak nevím. Díky za rady Naprosto stejný problém - pískání bubnových brzd. Když vyjedu tak pří slabém zabrždění to vypadá, že tam není obložení a jde to na železo. Obložení je OK. Párkrát přibrzdím ručkou a je klid. V létě to nedělá ani po umytí spodku. V zimě po umytí hrůza. Obložení je origoš.
Prosinec 18, 200717 r Autor Napadá mě že že zkosím náběhovou hranu na obložení, možná skřípe to ... a taky hrubým smirkem přeběhnu plochy paken. Nepatřím totiž k dravým řidičků a brdím docela zlehka, takže je možné že mi zesklovatěl povrch a ten teď před zahřátím vříská. Pokud to budě dělat zas tak už nevím, kotouče se mi tam dávat nechce. Po ránu je to ale běs, lidi se otáčejí co to jede za žebřiňák ...
Prosinec 18, 200717 r Mě to taky píská jako prase fakt hrozný. Ale jen v zimě občas pomůže vyfoukat ten prach
Prosinec 18, 200717 r To samé dělá i mě a přitom mám nove čelisti ale po pěti prošlápnutí je to OK.to na..re,ale mám špatně nastavený samostav když jsem se nato díval jestli tam není bordel tak jsem sundal buben bez problému a při opětovném nasazení jsem sešlápnul brzdový pedál a on by měl zaskočit ten samostav ne?a prd nezaskočil hajzl jeden!!jak teda nato aby si to dobře sedlo
Prosinec 25, 200717 r To samé dělá i mě a přitom mám nove čelisti ale po pěti prošlápnutí je to OK.to na..re,ale mám špatně nastavený samostav když jsem se nato díval jestli tam není bordel tak jsem sundal buben bez problému a při opětovném nasazení jsem sešlápnul brzdový pedál a on by měl zaskočit ten samostav ne?a prd nezaskočil hajzl jeden!!jak teda nato aby si to dobře sedlo Mám stejný problém, avšak pouze na pravé straně. Dokonce někdy i bez brždění a v malé rychlosti se ozývá pravidelné přerušované pískání. Měnil jsem již pakny i bubny, hrany mám sraženy. Vždy jsem měl na pár kilometrů klid. Očištění od prachu pomůže také jen na chvíli - řádově do 50-100km. Teď mezi svátkama to rozdělám komplet a promažu jemně styčné plochy samostavu grafitovou vazelinou. Co mi hlava nebere je to, že tento problém s pískáním mám pouze na pravé straně, levá strana je dlouhodobě OK. Ještě malý postřeh - když jsem byl na STK, tak pravá pískající strana brzdila kupodivu více než levá. Rozdíl brzdného účinku byl v normě. Prosím, přechody na kotoučovou nápravu jako řešení neuvádějte.
Prosinec 26, 200717 r Tyto potíže mohou způsobovat i vydřené a opotřebované bubny. (najeto měli cca. 180.000km) Dneska už tam spíš člověk šoupne zadní komplet kotoučovou nápravu z Combika a je to S nápravou z OI Combi se Liftback chová o něco stabilněji, ten zadek vozu se tolik nehoupe a navíc můžeš jezdit s plnym kufrem "pařmenů", třeba = zvětší se nosnost, ale zavazadelník bohužel ne p.s.: Shaarky_ kup nové "prasátko" vč. obložení a po zajetí NO PROBLEM ; kolik máš najeto? Prohlížel jsi ty bubny, jak moc jsou už odrbaný?
Prosinec 28, 200717 r Mám stejný problém, avšak pouze na pravé straně. Dokonce někdy i bez brždění a v malé rychlosti se ozývá pravidelné přerušované pískání. Měnil jsem již pakny i bubny, hrany mám sraženy. Vždy jsem měl na pár kilometrů klid. Očištění od prachu pomůže také jen na chvíli - řádově do 50-100km. Teď mezi svátkama to rozdělám komplet a promažu jemně styčné plochy samostavu grafitovou vazelinou. Co mi hlava nebere je to, že tento problém s pískáním mám pouze na pravé straně, levá strana je dlouhodobě OK. Ještě malý postřeh - když jsem byl na STK, tak pravá pískající strana brzdila kupodivu více než levá. Rozdíl brzdného účinku byl v normě.Prosím, přechody na kotoučovou nápravu jako řešení neuvádějte. Taky mi to pískalo. Při výměně paken a prasátek jsem nechal na soustruhu stočit i bubny a od té doby mám od pískání klid.
Prosinec 30, 200717 r Tyto potíže mohou způsobovat i vydřené a opotřebované bubny. (najeto měli cca. 180.000km) Dneska už tam spíš člověk šoupne zadní komplet kotoučovou nápravu z Combika a je to S nápravou z OI Combi se Liftback chová o něco stabilněji, ten zadek vozu se tolik nehoupe a navíc můžeš jezdit s plnym kufrem "pařmenů", třeba = zvětší se nosnost, ale zavazadelník bohužel ne p.s.: Shaarky_ kup nové "prasátko" vč. obložení a po zajetí NO PROBLEM ; kolik máš najeto? Prohlížel jsi ty bubny, jak moc jsou už odrbaný? Bubny mam nove, jejich vymena pomohla jen na chvili...pakny mam rok a uz je jedna z nich na hranici, budu muset menit. Je zajimave,ze nejsou opotrebovany stejnomerne, zrejme budu muset vymenit prasatko. Taky pri nasazeni bubnu to pri protaceni trochu drhne, asi necham prekontrolovat na soustruhu u znameho bubny...kez by jen byl cas. Ale na druhou stranu to jsou Zimmermany...
Červen 1, 200817 r vidim, ze jsou tu stejny problemy, taky mam ty pakny sjete nerovnomerne a navic musim vymenit prasatko, nevite, jak se vymenuje to prasatko?
Červen 1, 200817 r prasátko je přišroubované zezadu!! ok, a co przdovka,vytece nevytece?taky je tam nejaky tesneni...
Červen 1, 200817 r no když odpojíš hadičku, tak samozřejmě uteče, myslím že tam těsnění není, už jsem to dlouho nedělal! Naposled před 2 lety!
Červen 1, 200817 r no když odpojíš hadičku, tak samozřejmě uteče, myslím že tam těsnění není, už jsem to dlouho nedělal! Naposled před 2 lety! spatne jsem formuloval, tam je prachovka ne tesneni mno a ta brzdovka vytece z ceho brzdeno systemu? jsem pred par tydny menil brzdovku kompletne pomoci seslapavani...nerad bych zasej vsechny kola delal znovu a odvzdusnoval
Říjen 12, 20204 r Zdar chlapi, Připojuji se k dotazu po pěkných pár letech, nechci zakládat nový topic. Takže jde o to, že vždy po kratším stání se mi ze zadního pravého kola ozývá při brždění šílené skřípání. Po 5ti, 6ti sešlápnutí brzdy to odezní. Zajímavé je, že mi to dělalo i u starých zadních bubnů, takže jsem vše vyměnil, pakny, bubny, prasátka a i lanovody a byl na měsíc klid, pak zase to samé... Když to rozdělám vše je ok. Vyčistím vše čističem brzd a je na dva, tří dny klid a pak zase znova. Už jsem z toho zoufalej. Vím, že moc rad asi nedostanu, ale zkouším... Třeba má někdo nějaký fígl :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.