Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak jsem si nejdříve na zasněženém parkovišti zkusil rozjezd a musím říct, že je to zážitek. Když se připojí zadek je to jako by tě někdo tlačil, zadek chvíli plave, ale potom jede auto jako po kolejích. Vypnout ESP a zkusit drift jsem se neodvážil. Potom jsme jeli na chatu a byli jsme jedni z mala kteří vyjeli až nahoru. Při rozjezdu do kopce bez ruční brzdy mě do toho kecala elektronika a tak jsem musel rozjezd zopakovat. Cestou na Helfštýn jsem zkusil nesmělé driftování v zatáčkách, ale bylo mě to manželkou ihned zakázáno. Výjezd do dost prudkého kopce byl, ale zážitek. No a nakonec nám proběhla černá kočka přes cestu a podařilo se mě přehlídnout zapíchnutý roxor v zemi, nacouval jsem do něj a odřel zadní plastový nárazník a totálně poškodil jeho černou spodní část. Teď je u nás nálada na bodu mrazu a já počítám co bude stát oprava.

Vloženo
No a nakonec nám proběhla černá kočka přes cestu a podařilo se mě přehlídnout zapíchnutý roxor v zemi, nacouval jsem do něj a odřel zadní plastový nárazník a totálně poškodil jeho černou spodní část. Teď je u nás nálada na bodu mrazu a já počítám co bude stát oprava.

No poškozený nárazník na novém autě jistě není důvod k nadšení ale ber to z té lepší stránky, kdybys chytil nějakou důležitou částí na spodku auta bylo by to horší.

Vloženo

no já mám svojí první čtyřkoklu skoro dva měsíce... zatím najeto 4300 km... z toho taky dost km na zasněžených silnicích, plních cestách a v neposlední řadě i na sněhem pokryté louce... do nedotáčivého smyku jsem se ještě nedostal... jednou mi na silnici uletěl zadek... se zpanutým ESP a v nízké rychlosti.... dost mě to překvapilo... ale asi jsem to té zatáčky vjel moc rychle.... (jednalo se o pravoúhlou zatačku) ... auto jsem lehce zkorigoval... taky jsem zkoušel dostat auto do přetáčivého smyku na louce a se zapnutým ESP... moc se mi to nedařilo... bez zapnutýho ESP to šlo o dost lepé.... jinak auto zabírá výborně... jízda po zasněšené cestě by třeba nedělala problémy ani předokolce... ale ty rozjezdy jsou prostě úplně o něčem jiným... Haldex připojí zadek bez jakékoli prodlevy a v podstatě o tom v autě ani nevíte... jinak jízda po silnici je fakt super... tam je prostě znát, jak tě ten zadek tlačí... člověk má pocit většího bezpečí... a to tom to je... musím říct, že Scout splnil přesně co jsem od něj očekávál... výborný jízdní vlastnosti na suché silnici a perfektní chování vozu na zasněžených površích... na silvestra jsem se byl projet... trasa vedla po polni ceste s vyjetejma kolejema, pak pres pole zase na polni cestu... pres rejhy od traktrou v blate, který bylo zmrzlý a tvrdý jak beton... pak zase na cestu do celkem prudkýho kopce... rozjezd v kopečku na silnici... vše pokryté sněhem a ledem... bez jakýhkoliv problémů! ;) jinak těm rozjezdům fakt libově pomáha ten asistent rozjezdu do kopce... nevím jestli to maj klasický 4x4... ale u Scouta mi to fakt udělalo radost! :) sry za malej offtopic... trochu jsem se rozepsal co? :) hh

tak hodně šťastných km v novém roce chalani! ;)

Vloženo
no já mám svojí první čtyřkoklu skoro dva měsíce... zatím najeto 4300 km... z toho taky dost km na zasněžených silnicích, plních cestách a v neposlední řadě i na sněhem pokryté louce... do nedotáčivého smyku jsem se ještě nedostal... jednou mi na silnici uletěl zadek... se zpanutým ESP a v nízké rychlosti.... dost mě to překvapilo... ale asi jsem to té zatáčky vjel moc rychle.... (jednalo se o pravoúhlou zatačku) ... auto jsem lehce zkorigoval... taky jsem zkoušel dostat auto do přetáčivého smyku na louce a se zapnutým ESP... moc se mi to nedařilo... bez zapnutýho ESP to šlo o dost lepé.... jinak auto zabírá výborně... jízda po zasněšené cestě by třeba nedělala problémy ani předokolce... ale ty rozjezdy jsou prostě úplně o něčem jiným... Haldex připojí zadek bez jakékoli prodlevy a v podstatě o tom v autě ani nevíte... jinak jízda po silnici je fakt super... tam je prostě znát, jak tě ten zadek tlačí... člověk má pocit většího bezpečí... a to tom to je... musím říct, že Scout splnil přesně co jsem od něj očekávál... výborný jízdní vlastnosti na suché silnici a perfektní chování vozu na zasněžených površích... na silvestra jsem se byl projet... trasa vedla po polni ceste s vyjetejma kolejema, pak pres pole zase na polni cestu... pres rejhy od traktrou v blate, který bylo zmrzlý a tvrdý jak beton... pak zase na cestu do celkem prudkýho kopce... rozjezd v kopečku na silnici... vše pokryté sněhem a ledem... bez jakýhkoliv problémů! ;) jinak těm rozjezdům fakt libově pomáha ten asistent rozjezdu do kopce... nevím jestli to maj klasický 4x4... ale u Scouta mi to fakt udělalo radost! :) sry za malej offtopic... trochu jsem se rozepsal co? :) hh

tak hodně šťastných km v novém roce chalani! ;)

Koukám , že si se nám teda hodně toulal po horách . Já vůbec nemám na chalupu čas. A už se těším až něco zase napadne.

Vloženo
ESP při nedotáčivosti v pomalé rychlosti nepomůže a co ubere plyn při rozjezdu není tak ani ESP ale ASR

to je snad kazdymu jasny ale tlacitko se tak menuje a nehodlam premyslet co ktera zkratka znamena

Vloženo
no já mám svojí první čtyřkoklu skoro dva měsíce... zatím najeto 4300 km... z toho taky dost km na zasněžených silnicích, plních cestách a v neposlední řadě i na sněhem pokryté louce... do nedotáčivého smyku jsem se ještě nedostal... jednou mi na silnici uletěl zadek... se zpanutým ESP a v nízké rychlosti.... dost mě to překvapilo... ale asi jsem to té zatáčky vjel moc rychle.... (jednalo se o pravoúhlou zatačku) ... auto jsem lehce zkorigoval... taky jsem zkoušel dostat auto do přetáčivého smyku na louce a se zapnutým ESP... moc se mi to nedařilo... bez zapnutýho ESP to šlo o dost lepé.... jinak auto zabírá výborně... jízda po zasněšené cestě by třeba nedělala problémy ani předokolce... ale ty rozjezdy jsou prostě úplně o něčem jiným... Haldex připojí zadek bez jakékoli prodlevy a v podstatě o tom v autě ani nevíte... jinak jízda po silnici je fakt super... tam je prostě znát, jak tě ten zadek tlačí... člověk má pocit většího bezpečí... a to tom to je... musím říct, že Scout splnil přesně co jsem od něj očekávál... výborný jízdní vlastnosti na suché silnici a perfektní chování vozu na zasněžených površích... na silvestra jsem se byl projet... trasa vedla po polni ceste s vyjetejma kolejema, pak pres pole zase na polni cestu... pres rejhy od traktrou v blate, který bylo zmrzlý a tvrdý jak beton... pak zase na cestu do celkem prudkýho kopce... rozjezd v kopečku na silnici... vše pokryté sněhem a ledem... bez jakýhkoliv problémů! ;) jinak těm rozjezdům fakt libově pomáha ten asistent rozjezdu do kopce... nevím jestli to maj klasický 4x4... ale u Scouta mi to fakt udělalo radost! :) sry za malej offtopic... trochu jsem se rozepsal co? :) hh

tak hodně šťastných km v novém roce chalani! ;)

sohlasim ,ale ta nedotacivost byla vlhku,a ten rozjezd do kopce byl na ledu

Vloženo
nevim jak u scouta ale u norm. auta se dá

Tak to já tedy na pětku hrabat neumím. Bohužel u motoru kterej nemá pořádnej točivý moment je to nemožný. To bych tedy chtěl poznat ty normální auta ( lambo, ferrari, Porsche, Audi apod. ) , ale Škodovku neznám žádnou která na pětku na suché silnici zahrabe.

Vloženo
Tak to já tedy na pětku hrabat neumím. Bohužel u motoru kterej nemá pořádnej točivý moment je to nemožný. To bych tedy chtěl poznat ty normální auta ( lambo, ferrari, Porsche, Audi apod. ) , ale Škodovku neznám žádnou která na pětku na suché silnici zahrabe.

V tomto s tebou souhlasím, ani RS TFSI nehrábne na 5 na suché silnici, tedy mě se to alespoň nepodařilo, a na mokré se asi jen málokdo odváží vypnout ESP.

Vloženo

Já myslel na sněhu hrabat na pětku, pánové. Kdybych tam měl šestku, tak bych jí uvítal, ale to za*rané ASR mi vždy ubírá jako nemocnýmu lachtanovi, kterej nedokáže vyvinout maximální krouťák za co nejnižší časovej úsek...

Vloženo (editace)
Tak to já tedy na pětku hrabat neumím. Bohužel u motoru kterej nemá pořádnej točivý moment je to nemožný. To bych tedy chtěl poznat ty normální auta ( lambo, ferrari, Porsche, Audi apod. ) , ale Škodovku neznám žádnou která na pětku na suché silnici zahrabe.

ty vole na lede cti vo co go

Editováno: , autor: kvaki
Vloženo
ty vole na lede cti vo co go

Kvaki promiň , ale z tohoto příspěvku není jasné jestli na suchu nebo na ledě : ASR - to je ale prevít. S autem se nedá vůbec blbnout = hrabat na 5tku atd. - ukázat svůj krouťák..

I ty píšeš v předchozím příspěvku ,že se ti nejedná o sníh ,ale o suchou vozovku . Tak jestli je podle tebe suchá vozovka led . Tak to se omlouvám . Ale já tuto diskuzi již několikrát pročetl .

Vloženo

začínaj se tu množit diskuze, který nějak nepobírám, píšete něco o hrabání a blbnutí, tak na to je snad nejlepší všechny systémy vypnout. hlavně jsem žil v tom, že auta s ESP mají dvoustupňový vypínání ESP, kdy první vypne ASR a druhej celý ESP

Vloženo

To nevím, ale pro rejdy upřesňuji! = ASR je na prd, neboť autu ubírá, když chce řidič hrabat v zimě na sněhu či ledu na pětku! (ukázat svůj krouťák, v případě dieselu).

Myslím si, že taková obyčejná Octavka TDi 81kW by na ledu bez hloupě ubírajícího ASR hrabala na pětku v klidu. Ale to pak jde o to, jak to asr vypnout, když tam není vypínač, že!?

Vloženo
žiju v přesvědčení, že pokud je ASR tak má vypínání vždycky, jinak na ledu bude hrabat i HTP na pětku :)

Na ledu to umí každej . To není nic nového . Scout má pouze vypínání na ESP.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...