Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak jsem si nejdříve na zasněženém parkovišti zkusil rozjezd a musím říct, že je to zážitek. Když se připojí zadek je to jako by tě někdo tlačil, zadek chvíli plave, ale potom jede auto jako po kolejích. Vypnout ESP a zkusit drift jsem se neodvážil. Potom jsme jeli na chatu a byli jsme jedni z mala kteří vyjeli až nahoru. Při rozjezdu do kopce bez ruční brzdy mě do toho kecala elektronika a tak jsem musel rozjezd zopakovat. Cestou na Helfštýn jsem zkusil nesmělé driftování v zatáčkách, ale bylo mě to manželkou ihned zakázáno. Výjezd do dost prudkého kopce byl, ale zážitek. No a nakonec nám proběhla černá kočka přes cestu a podařilo se mě přehlídnout zapíchnutý roxor v zemi, nacouval jsem do něj a odřel zadní plastový nárazník a totálně poškodil jeho černou spodní část. Teď je u nás nálada na bodu mrazu a já počítám co bude stát oprava.

ASR - to je ale prevít. S autem se nedá vůbec blbnout = hrabat na 5tku atd. - ukázat svůj krouťák..

Tedy nechápu jak chceš hrabat na pětku atd.

No a nakonec nám proběhla černá kočka přes cestu a podařilo se mě přehlídnout zapíchnutý roxor v zemi, nacouval jsem do něj a odřel zadní plastový nárazník a totálně poškodil jeho černou spodní část. Teď je u nás nálada na bodu mrazu a já počítám co bude stát oprava.

No poškozený nárazník na novém autě jistě není důvod k nadšení ale ber to z té lepší stránky, kdybys chytil nějakou důležitou částí na spodku auta bylo by to horší.

no já mám svojí první čtyřkoklu skoro dva měsíce... zatím najeto 4300 km... z toho taky dost km na zasněžených silnicích, plních cestách a v neposlední řadě i na sněhem pokryté louce... do nedotáčivého smyku jsem se ještě nedostal... jednou mi na silnici uletěl zadek... se zpanutým ESP a v nízké rychlosti.... dost mě to překvapilo... ale asi jsem to té zatáčky vjel moc rychle.... (jednalo se o pravoúhlou zatačku) ... auto jsem lehce zkorigoval... taky jsem zkoušel dostat auto do přetáčivého smyku na louce a se zapnutým ESP... moc se mi to nedařilo... bez zapnutýho ESP to šlo o dost lepé.... jinak auto zabírá výborně... jízda po zasněšené cestě by třeba nedělala problémy ani předokolce... ale ty rozjezdy jsou prostě úplně o něčem jiným... Haldex připojí zadek bez jakékoli prodlevy a v podstatě o tom v autě ani nevíte... jinak jízda po silnici je fakt super... tam je prostě znát, jak tě ten zadek tlačí... člověk má pocit většího bezpečí... a to tom to je... musím říct, že Scout splnil přesně co jsem od něj očekávál... výborný jízdní vlastnosti na suché silnici a perfektní chování vozu na zasněžených površích... na silvestra jsem se byl projet... trasa vedla po polni ceste s vyjetejma kolejema, pak pres pole zase na polni cestu... pres rejhy od traktrou v blate, který bylo zmrzlý a tvrdý jak beton... pak zase na cestu do celkem prudkýho kopce... rozjezd v kopečku na silnici... vše pokryté sněhem a ledem... bez jakýhkoliv problémů! ;) jinak těm rozjezdům fakt libově pomáha ten asistent rozjezdu do kopce... nevím jestli to maj klasický 4x4... ale u Scouta mi to fakt udělalo radost! :) sry za malej offtopic... trochu jsem se rozepsal co? :) hh

tak hodně šťastných km v novém roce chalani! ;)

no já mám svojí první čtyřkoklu skoro dva měsíce... zatím najeto 4300 km... z toho taky dost km na zasněžených silnicích, plních cestách a v neposlední řadě i na sněhem pokryté louce... do nedotáčivého smyku jsem se ještě nedostal... jednou mi na silnici uletěl zadek... se zpanutým ESP a v nízké rychlosti.... dost mě to překvapilo... ale asi jsem to té zatáčky vjel moc rychle.... (jednalo se o pravoúhlou zatačku) ... auto jsem lehce zkorigoval... taky jsem zkoušel dostat auto do přetáčivého smyku na louce a se zapnutým ESP... moc se mi to nedařilo... bez zapnutýho ESP to šlo o dost lepé.... jinak auto zabírá výborně... jízda po zasněšené cestě by třeba nedělala problémy ani předokolce... ale ty rozjezdy jsou prostě úplně o něčem jiným... Haldex připojí zadek bez jakékoli prodlevy a v podstatě o tom v autě ani nevíte... jinak jízda po silnici je fakt super... tam je prostě znát, jak tě ten zadek tlačí... člověk má pocit většího bezpečí... a to tom to je... musím říct, že Scout splnil přesně co jsem od něj očekávál... výborný jízdní vlastnosti na suché silnici a perfektní chování vozu na zasněžených površích... na silvestra jsem se byl projet... trasa vedla po polni ceste s vyjetejma kolejema, pak pres pole zase na polni cestu... pres rejhy od traktrou v blate, který bylo zmrzlý a tvrdý jak beton... pak zase na cestu do celkem prudkýho kopce... rozjezd v kopečku na silnici... vše pokryté sněhem a ledem... bez jakýhkoliv problémů! ;) jinak těm rozjezdům fakt libově pomáha ten asistent rozjezdu do kopce... nevím jestli to maj klasický 4x4... ale u Scouta mi to fakt udělalo radost! :) sry za malej offtopic... trochu jsem se rozepsal co? :) hh

tak hodně šťastných km v novém roce chalani! ;)

Koukám , že si se nám teda hodně toulal po horách . Já vůbec nemám na chalupu čas. A už se těším až něco zase napadne.

  • Autor
ESP při nedotáčivosti v pomalé rychlosti nepomůže a co ubere plyn při rozjezdu není tak ani ESP ale ASR

to je snad kazdymu jasny ale tlacitko se tak menuje a nehodlam premyslet co ktera zkratka znamena

  • Autor
Tedy nechápu jak chceš hrabat na pětku atd.

nevim jak u scouta ale u norm. auta se dá

  • Autor
no já mám svojí první čtyřkoklu skoro dva měsíce... zatím najeto 4300 km... z toho taky dost km na zasněžených silnicích, plních cestách a v neposlední řadě i na sněhem pokryté louce... do nedotáčivého smyku jsem se ještě nedostal... jednou mi na silnici uletěl zadek... se zpanutým ESP a v nízké rychlosti.... dost mě to překvapilo... ale asi jsem to té zatáčky vjel moc rychle.... (jednalo se o pravoúhlou zatačku) ... auto jsem lehce zkorigoval... taky jsem zkoušel dostat auto do přetáčivého smyku na louce a se zapnutým ESP... moc se mi to nedařilo... bez zapnutýho ESP to šlo o dost lepé.... jinak auto zabírá výborně... jízda po zasněšené cestě by třeba nedělala problémy ani předokolce... ale ty rozjezdy jsou prostě úplně o něčem jiným... Haldex připojí zadek bez jakékoli prodlevy a v podstatě o tom v autě ani nevíte... jinak jízda po silnici je fakt super... tam je prostě znát, jak tě ten zadek tlačí... člověk má pocit většího bezpečí... a to tom to je... musím říct, že Scout splnil přesně co jsem od něj očekávál... výborný jízdní vlastnosti na suché silnici a perfektní chování vozu na zasněžených površích... na silvestra jsem se byl projet... trasa vedla po polni ceste s vyjetejma kolejema, pak pres pole zase na polni cestu... pres rejhy od traktrou v blate, který bylo zmrzlý a tvrdý jak beton... pak zase na cestu do celkem prudkýho kopce... rozjezd v kopečku na silnici... vše pokryté sněhem a ledem... bez jakýhkoliv problémů! ;) jinak těm rozjezdům fakt libově pomáha ten asistent rozjezdu do kopce... nevím jestli to maj klasický 4x4... ale u Scouta mi to fakt udělalo radost! :) sry za malej offtopic... trochu jsem se rozepsal co? :) hh

tak hodně šťastných km v novém roce chalani! ;)

sohlasim ,ale ta nedotacivost byla vlhku,a ten rozjezd do kopce byl na ledu

sohlasim ,ale ta nedotacivost byla vlhku,a ten rozjezd do kopce byl na ledu

jasný! ;) já jsem jen popsal svoje zážitky a miniaturní zkušenosti s 4x4 :)

nevim jak u scouta ale u norm. auta se dá

Tak to já tedy na pětku hrabat neumím. Bohužel u motoru kterej nemá pořádnej točivý moment je to nemožný. To bych tedy chtěl poznat ty normální auta ( lambo, ferrari, Porsche, Audi apod. ) , ale Škodovku neznám žádnou která na pětku na suché silnici zahrabe.

Tak to já tedy na pětku hrabat neumím. Bohužel u motoru kterej nemá pořádnej točivý moment je to nemožný. To bych tedy chtěl poznat ty normální auta ( lambo, ferrari, Porsche, Audi apod. ) , ale Škodovku neznám žádnou která na pětku na suché silnici zahrabe.

V tomto s tebou souhlasím, ani RS TFSI nehrábne na 5 na suché silnici, tedy mě se to alespoň nepodařilo, a na mokré se asi jen málokdo odváží vypnout ESP.

Já myslel na sněhu hrabat na pětku, pánové. Kdybych tam měl šestku, tak bych jí uvítal, ale to za*rané ASR mi vždy ubírá jako nemocnýmu lachtanovi, kterej nedokáže vyvinout maximální krouťák za co nejnižší časovej úsek...

je to bída, zkrátka

To ASR funguje jak má.Nevím k čemu by ti byl krouťák,když ho kola nemůžou přenést na vozovku.Uvažuj

  • Autor
Tak to já tedy na pětku hrabat neumím. Bohužel u motoru kterej nemá pořádnej točivý moment je to nemožný. To bych tedy chtěl poznat ty normální auta ( lambo, ferrari, Porsche, Audi apod. ) , ale Škodovku neznám žádnou která na pětku na suché silnici zahrabe.

ty vole na lede cti vo co go

Upraveno od kvaki

  • Autor
je to bída, zkrátka

chtelo by aby hosi cetli souvislosti,ale me se to taky nekdy stane

So sorry. Ale je to pravda co píši.

snad není problém ASR vypnout ne?

snad není problém ASR vypnout ne?

v případě 4x4 musíš vypnout ESP, to je ta malá nevýhoda! ;)

ty vole na lede cti vo co go

Kvaki promiň , ale z tohoto příspěvku není jasné jestli na suchu nebo na ledě : ASR - to je ale prevít. S autem se nedá vůbec blbnout = hrabat na 5tku atd. - ukázat svůj krouťák..

I ty píšeš v předchozím příspěvku ,že se ti nejedná o sníh ,ale o suchou vozovku . Tak jestli je podle tebe suchá vozovka led . Tak to se omlouvám . Ale já tuto diskuzi již několikrát pročetl .

začínaj se tu množit diskuze, který nějak nepobírám, píšete něco o hrabání a blbnutí, tak na to je snad nejlepší všechny systémy vypnout. hlavně jsem žil v tom, že auta s ESP mají dvoustupňový vypínání ESP, kdy první vypne ASR a druhej celý ESP

To nevím, ale pro rejdy upřesňuji! = ASR je na prd, neboť autu ubírá, když chce řidič hrabat v zimě na sněhu či ledu na pětku! (ukázat svůj krouťák, v případě dieselu).

Myslím si, že taková obyčejná Octavka TDi 81kW by na ledu bez hloupě ubírajícího ASR hrabala na pětku v klidu. Ale to pak jde o to, jak to asr vypnout, když tam není vypínač, že!?

žiju v přesvědčení, že pokud je ASR tak má vypínání vždycky, jinak na ledu bude hrabat i HTP na pětku :)

žiju v přesvědčení, že pokud je ASR tak má vypínání vždycky, jinak na ledu bude hrabat i HTP na pětku :)

Na ledu to umí každej . To není nic nového . Scout má pouze vypínání na ESP.

Na ledu to umí každej . To není nic nového . Scout má pouze vypínání na ESP.

vypnutím ESP se vypne i ASR - si myslím???

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.