Publikováno Prosinec 30, 200717 r ne neděste se, neodešla, ale ačkoliv vím o této motorizaci téměř všechno tak naprosto netuším kde je .Prohledal jsem celý motorový prostor .U feldy 1.6 je ve stejném místě jak ji má 1.3 Mpi a zase takový drobeček to není aby se dala přehlédnout.
Prosinec 30, 200717 r ne neděste se, neodešla, ale ačkoliv vím o této motorizaci téměř všechno tak naprosto netuším kde je .Prohledal jsem celý motorový prostor .U feldy 1.6 je ve stejném místě jak ji má 1.3 Mpi a zase takový drobeček to není aby se dala přehlédnout. U 74 kw je pod plastovým krytem mezi kabinovým filtrem a mechanismem stěračů. Viz obrázek
Prosinec 30, 200717 r U 74 kw je pod plastovým krytem mezi kabinovým filtrem a mechanismem stěračů. Viz obrázek u 55kw je na stejnem miste jestli se nepletu
Prosinec 31, 200717 r 2.0 jí má na stejném místě, takže si myslím, že tam bude asi u všech motorizací.
Prosinec 31, 200717 r Autor Dík moc. Tak jsem zase o něco chytřejší.Akorát nechápu proč ji nenechali v motorovém prostoru?
Prosinec 31, 200717 r Dík moc. Tak jsem zase o něco chytřejší.Akorát nechápu proč ji nenechali v motorovém prostoru? ona Okta vychází z Golfu, tak si umístění RJ převzala
Prosinec 31, 200717 r Dík moc. Tak jsem zase o něco chytřejší.Akorát nechápu proč ji nenechali v motorovém prostoru? Imho protože dle interních norem VW pro provozní prostředí komponent (teplota, vlhkost atd.) je ta řídící jednotka líp chráněná pod čelním sklem. případně je levnější koupit líp utěsněnou řj. s teplotním rozsahem do 60 st. C. než řj. hůř utěsněnou s tepl. rozsahem do 90 st. C.
Leden 2, 200817 r 2.0 jí má na stejném místě, takže si myslím, že tam bude asi u všech motorizací. 1.8 Turbo ji má taky na tomto místě.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.