Orbb Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Zdravim, Mam mensi problem s Fabkou, MR 2004, 1.4 16V s klimou ... Problem je v regulaci urovne foukani :-) Na 0 je to vypnute, bohuzel na jednicku taky a od dvojky to jede v pohode ... Zkousel jsem oddelat ten ramecek, sundat kolecko co to reguluje a trochu "poskrabat" ty plosky co jsou pod tim po kterych jezdi to medene kolecko ale neuspesne ... ani kdyz s tim ruzne lomcuji ak se to nesepne ... Predpokladam ze je tam jeden motor a reguluje se to jen pridavanim/ubiranim napeti takze zrada bude nekde v tehle instalaci ale kde ... Nevite nekdo ? Diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Chyba bude nejspíš v předřadném odporu ventilátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Příkláním se k Dulovi. Od toho přepínače to vede do ŘJ klimy a ta si pak reguluje větrák. Určitě sis všiml, že když zařadíš zpátečku, větrák zvýší rychlost. (můžeš zkusit při té polze 1 by se při zpátečce měl větrák zapnout jakoby do 2) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Rychlost ventilátoru neřídí řídící jednotka. Je připojen přímo k přepínači přes předřadné odpory. Změna rychlosti při zařazení zpátečky je způsobena zavřením klapky čerstvého a recirkulovaného vzduchu. V tomto případě bude nejspíš přerušený odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24). Teoreticky je ještě možné ale málo pravděpodobné, že nemá nejtenčí (černý) vodič někde kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 (editace) Rychlost ventilátoru neřídí řídící jednotka. Je připojen přímo k přepínači přes předřadné odpory. Změna rychlosti při zařazení zpátečky je způsobena zavřením klapky čerstvého a recirkulovaného vzduchu.V tomto případě bude nejspíš přerušený odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24). Teoreticky je ještě možné ale málo pravděpodobné, že nemá nejtenčí (černý) vodič někde kontakt. Asi máš pravdu, teď koukám do schématu. Jen nevím, proč ta čtvrtá poloha jde i do ŘJ klimy - mám jiný obr... ...aha už vím, to je jen signalizace zapnutýho větráku, aby se mohl pustit kompresor 0406.pdf Editováno: 8. leden 2008, autor: inya Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orbb Vloženo 8. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Bezva, diky moc za rady , pokusim se na to podivat o vikendu, v nejhorsim servis pri garancce :-( ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fagi Vloženo 5. Září 2010 Sdílet Vloženo 5. Září 2010 Rychlost ventilátoru neřídí řídící jednotka. Je připojen přímo k přepínači přes předřadné odpory. Změna rychlosti při zařazení zpátečky je způsobena zavřením klapky čerstvého a recirkulovaného vzduchu. V tomto případě bude nejspíš přerušený odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24). Teoreticky je ještě možné ale málo pravděpodobné, že nemá nejtenčí (černý) vodič někde kontakt. Prosím, mám asi rovnaký problém, ale chcem sa opýtať, kde sa nachádza v aute ten odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24), ktorý je pravdepodobne prerušený. Multimetrom ho dokážem zmerať, ale neviem, kde ho mám v aute hľadať??? Je to niekde na svorkovnici u riadiacej jednotky klímy, alebo pri ventilátore..?? Vďaka za odpoveď.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 Máš to na obrázku ve druhém příspěvku. Je hned vedle ventilátoru ofukován jeho vzduchem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dj.Sigi Vloženo 8. Září 2010 Sdílet Vloženo 8. Září 2010 Cau mě by spíš zajímalo kde to sehnat. Jsem moc rád, že se to tu řeší, protože mě už asi rok funguje jen stupeň 4. Když jsem rozdělal spínač a ventilátor a začal jsem zkoumat proč, tak jsem došel na to, že je to ten odpor co je před kabinovým filtrem, ale nevěděl jsem kde ho hledat a hlavně jak to nazvat. Vrakáč nemá cenu to radši koupím novej a na netu jsem to nenašel. Nemá te někdo odkaz kde ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 10. Září 2010 Sdílet Vloženo 10. Září 2010 Zadej si do Googlu 6Q0959263 (odpor topení předřadný), určitě něco najdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 10. Září 2010 Sdílet Vloženo 10. Září 2010 Obdobný problém sa vyskitol aj u mňa Poloha 1,2,3 išli v pohode no na 4 tý stupeň sa to vyplo všetko predradný odpor bol OK.... pomohla výmena panela ovládania kúrenia . Bolo to tam trocha akoby začiernené...skrat?... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dj.Sigi Vloženo 12. Září 2010 Sdílet Vloženo 12. Září 2010 (editace) Obdobný problém sa vyskitol aj u mňa Poloha 1,2,3 išli v pohode no na 4 tý stupeň sa to vyplo všetko predradný odpor bol OK.... pomohla výmena panela ovládania kúrenia . Bolo to tam trocha akoby začiernené...skrat?... Pokud ti funguje stupeň 1,2,3 tak to tím odporem na 100% není. Do ventilátoru jde jen jeden kabel a to z odporu do kterého jdou 4 dráty z "ovládání kúrenia" a každý má 12V tzn, že když rozděláš ovládání tak tam máš 4x kabel s 12V. Pochybuji, že když došlo k zkratu až na 4. stupni. Leda by jsi musel nechat otočit ovladaní na 4 stupeň a až pak nastartovat. Editováno: 12. Září 2010, autor: Dj.Sigi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dj.Sigi Vloženo 12. Září 2010 Sdílet Vloženo 12. Září 2010 Zadej si do Googlu 6Q0959263 (odpor topení předřadný), určitě něco najdeš. Dík za odpověď jen by mě zajímalo kde jsi zjistil to číslo abych příště věděl kde hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Truhlář Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 (editace) Jen ze zvědavosti, proč to při zpátečce zapne vnitřní okruh? uniká mi význam....děkuji za jakekoliv napady... Editováno: 23. Duben 2013, autor: Tomáš Truhlář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 Vyměň si kabinový filtr, je v levo vedle schránky spolujezdce a uvidíš jak to bude foukat. Bývá tam spousta bordelu, já tam měl i listí když jsem auto koupil. Když máš klimošku tak dej s aktivním černým uhlím. Vnitřní okruh při zpátečce to zapíná aby jsi si nečuchal smrady z vlastního výfuku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.