karlos3 Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Nemáte někdo zkušenost s cvaknutím,křupnutím s před.nápravy u Oct.II ? Vždy to slyšim při zajíždění do garáže,tutíž při pomalém rozjetí a následném přibrždění,jakoby tam křupne,cvakne.Ptal jsem se ostat.mojich řidiču co jezdí na Oct.II jestli to někdy nezpozorovaly a prý ne. Nemůžou to dělat ty tyčky stabilizátoru? Při jízdě ale nic neslyšim,jen když prostě zajíždim nebo vyjíždim do tí garáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Nemáte někdo zkušenost s cvaknutím,křupnutím s před.nápravy u Oct.II ?Vždy to slyšim při zajíždění do garáže,tutíž při pomalém rozjetí a následném přibrždění,jakoby tam křupne,cvakne.Ptal jsem se ostat.mojich řidiču co jezdí na Oct.II jestli to někdy nezpozorovaly a prý ne. Nemůžou to dělat ty tyčky stabilizátoru? Při jízdě ale nic neslyšim,jen když prostě zajíždim nebo vyjíždim do tí garáže. Tak to je zvláštní když to je slyšet pouze ú té garáže a nikde jinde. Nepřejíždíš třeba nějaký práh nebo něco podobného . Mě u Multivana taky cvakala přední náprava , vždy při pomalejší jízdě . Pouze utáhli šrouby na stabilizátorech a bylo hotovo. Už to necvaká , ale reklamoval jsem to dvakrát a taky to dělalo jenom někdy , ale když to začalo tak to cvakalo celou cestu. Jako kdyby se to uvolnilo z nějaké pozice a potom se to tam zase vrátilo a vůbec necvakalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CZbrandy Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Nemáte někdo zkušenost s cvaknutím,křupnutím s před.nápravy u Oct.II ?Vždy to slyšim při zajíždění do garáže,tutíž při pomalém rozjetí a následném přibrždění,jakoby tam křupne,cvakne.Ptal jsem se ostat.mojich řidiču co jezdí na Oct.II jestli to někdy nezpozorovaly a prý ne. Nemůžou to dělat ty tyčky stabilizátoru? Při jízdě ale nic neslyšim,jen když prostě zajíždim nebo vyjíždim do tí garáže. dle meho usudku to jsou desticky v brzdovych trmenech, maji urcitou vuli v trmenech tzn. kdyz couvas a zabrzdis a pak jedes do predu a zabrzdis tak to jemne cvakne protoze desticky klepnou o opacnou stranu pouzdra brzdoveho trmenu takze je to normalni stav. snad nekdo dalsi pripise svuj prakticky nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ton1 Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 dle meho usudku to jsou desticky v brzdovych trmenech, maji urcitou vuli v trmenechtzn. kdyz couvas a zabrzdis a pak jedes do predu a zabrzdis tak to jemne cvakne protoze desticky klepnou o opacnou stranu pouzdra brzdoveho trmenu takze je to normalni stav. snad nekdo dalsi pripise svuj prakticky nazor Já si myslím totéž, když např.parkuji a potřebuji "srovnat" auto - pojíždím cca.3m tam a zpět, tak mi to taky vždy cvakne při dobrzdění, jinak žádné cvakání ani jiný podobný zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 já myslím, že mi to dělá taky, ale tohle jsou věci, který mi jdou jedním uchem dovnitř, druhým ven. Osobně bych to spíš typoval na ten stabilizátor, než na brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomson Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Mám něco podobného, ale dělá to jed při rozjezdu, kdy se kola mírně protočí (hrábnou), tak je slyšet takové křupnutí. Dělá vám to taky? Nevím co to je. Dík za postřehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 7. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2008 To mě to dělá jen při tom parkování v garáži,pomalu tam zacouvám,pak třeba ještě malinko chci popojet dopředu tak se z lehka rozjedu,spíš s tim jen tak pohnu a v tom se ozve takové hlasité kovové cvaknutí,křupnutí.Nikdy dřív mi to nedělalo,toho bych si určitě všimnul a to jsem tu už parkoval se všemi Oct.II co mám a to i s těmi co maj přes 300.000km a v pohodě.Tu svojí mám od 2006 má 185.000km a ted jsem to teprve začal registrovat.O víkendu sundám kolo a mrknu na ty tyčky stabilizátoru,známej řikal že je už měnil a to nemá ještě ani 100.000km,ale on zas jezdí 90%Prahu. Při razantnějšim rozjezdu jsem to zkoušel a to je vše o.k to je ticho po pěšině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoro55 Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Měl jsem stejné příznaky po 20 t. km. Přesně jak popisuješ. V garáži, při popojíždění dopředu a dozadu. A ještě při jízdě pod plynem a brždění motorem. V servisu mi v záruce měnili úplný homogenní kloub na levém kole(fascinoval mě garanční technik, který to vůbec neslyšel). Teď už to nejde téměř slyšet. Ale bude to asi i na druhém kole. Ale je po záruce a budu čekakat, až to tzv. "upadne". Táhla stabilizátoru to určitě nebudou, ty jdou slyšet tehdy, když autem pořádně příčně zakýváš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 7. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Měl jsem stejné příznaky po 20 t. km. Přesně jak popisuješ. V garáži, při popojíždění dopředu a dozadu. A ještě při jízdě pod plynem a brždění motorem. V servisu mi v záruce měnili úplný homogenní kloub na levém kole(fascinoval mě garanční technik, který to vůbec neslyšel). Teď už to nejde téměř slyšet. Ale bude to asi i na druhém kole. Ale je po záruce a budu čekakat, až to tzv. "upadne". Táhla stabilizátoru to určitě nebudou, ty jdou slyšet tehdy, když autem pořádně příčně zakýváš. Ten mi taky kdysi odešel 2x ještě na Passatu,ale to se projevovalo trošku jinak,to dělalo naopak při jízdě a vždy v rejdu a pokud ta strana kde byl pryč byla pod zátěží,tak to celkem slušně křupalo a bylo to i cejtit trochu ve volantu,tohle u Oct.II je úplně jiné,ale možné to je,ty nápravy maj rozlišné konstrukce tak se to třeba tady bude projevovat jinak než na co jsem byl zvyklí u Passatu.Uvidím,zkusim o víkendu na to mrknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Taky si myslim, ze to jsou desticky... Dela to u plno aut... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 10. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2008 Dnes vedle mě před jednou firmou parkovala zánovní Audi A8 a když vedle mě najel a viděl že má čumák moc vepředu tak lehce couvnul a v tom mu tam z nápravy něco cvaklo,luplo stejně jak se to ozývá mě,tak to asi fakt budou destičky nebo jiná blbost. Ale že jsem si toho nikdy dřív nevšimnul....nechám to plavat,až pujdu na servis tak řeknu tomu známýmu at na to mrkne když mám ještě na svý Oct.II 4.měsíce do konce záruky,tak kdyby náhodou,jinak na to peču. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 16. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Tak jsem dnes po tel.mluvil s tim známym mechanikem ze Škodovky a ptal jsem se ho na to cvaknutí od nápravy,řikal že to hodně dělaj brzdiče a že to neni jen u Oct.II že to dělá hodně koncern.vozů,ale že i u některých model.roků Oct.II odcházej nějaké lůžka(pouzdra) v ramenech a že pokud je to v záruce tak měněj kompletní ramena,dle přepisu z MB,tak řikal že až budu mít čas at se stavim a mrkne na to. Když to budou dělat ty brzdiče tak tam zas dávaj nějaké abnormální vodící čepy které vymezej tu mikro-vůli,prý zrovna v pondělí to dělal u Oct.II která měla jen 30.000km,takže to není opotřebením ale záleží na těch čepech které tam daj s fabriky. Prej to tam dá na trhací plošinu kde maj i jámu a za 2min.ví co to je,tak tam asi příští pátek zajedu. Nebylo by špatné dostat ve skoro 190.000km nové ramena .Uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 24. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Tak jak tu bylo zmiňováno že to dělaj klouby poloos tak to byla pravda. Dnes jsem byl u toho známého ve Škodovce..tak na to mrknuli na trhácí plošině a cvakali oba vnitřní klouby poloos,né moc,ale slyšet byli...na záruku mi vyměnily obě kompletní poloosy a je klídek od cvakání.. Ještě mi vyměnil když už to bylo na heveru lůžka stabilizátoru...prý za inovovanější model který už nevržou..prý jsou z jiného materiálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Tak jsem dnes po tel.mluvil s tim známym mechanikem ze Škodovky a ptal jsem se ho na to cvaknutí od nápravy,řikal že to hodně dělaj brzdiče a že to neni jen u Oct.II že to dělá hodně koncern.vozů,ale že i u některých model.roků Oct.II odcházej nějaké lůžka(pouzdra) v ramenech a že pokud je to v záruce tak měněj kompletní ramena,dle přepisu z MB,tak řikal že až budu mít čas at se stavim a mrkne na to.Když to budou dělat ty brzdiče tak tam zas dávaj nějaké abnormální vodící čepy které vymezej tu mikro-vůli,prý zrovna v pondělí to dělal u Oct.II která měla jen 30.000km,takže to není opotřebením ale záleží na těch čepech které tam daj s fabriky. Prej to tam dá na trhací plošinu kde maj i jámu a za 2min.ví co to je,tak tam asi příští pátek zajedu. Nebylo by špatné dostat ve skoro 190.000km nové ramena .Uvidíme. Dobrej znamej. Kde lze takoveho nalezt ??? o)) Klanovice - To sme sousedi pres les o) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 24. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2008 To ani nebylo ze známosti ty výměny......prostě auto je v záruce a hotovo....jediné zvýhodnění je že můžu přijet kdykoliv mám čas a nemusim se objednávat.On taky než něco vymění tak se musí poradit z reklamačnim technikem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 cvakanie prenej napravy moze byt aj "perinka motora". Motor a prevodovka su zavesene na dvoch gumovych silenblokoch (zaves motora, zaves prevodovky = perinka). prevodovka sa zaroven cez dalsiu podperu (gumovo-kovovu) opiera o ram prednej napravy. Pri garancnej prehliadke si treba nechcat dat obcas skontrolovat vzialenosti jednotlivych zaveseni (nakolko kedze je to guma, ta sa rada roztiahne)-zaves motora a prevodovky. Malo kto to robi, malo kto o tom vie. Ked som povedal v autorizovanom servise, ze mam problem so zavesom motora, prijimajuci technik sa na mna pozeral, ci som normalny. Nakoniec, bol to zaves prevodovky, co robil cvakot. Sprievodnym javom bolo tupe cvakanie, ked som pri radeni 4 a 5 prevodoveho strupna prudsie pustal spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 11. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 (editace) Tak jak tu bylo zmiňováno že to dělaj klouby poloos tak to byla pravda.Dnes jsem byl u toho známého ve Škodovce..tak na to mrknuli na trhácí plošině a cvakali oba vnitřní klouby poloos,né moc,ale slyšet byli...na záruku mi vyměnily obě kompletní poloosy a je klídek od cvakání.. Ještě mi vyměnil když už to bylo na heveru lůžka stabilizátoru...prý za inovovanější model který už nevržou..prý jsou z jiného materiálu. Ještě oprava.....ty lůžka na př.nápravě se nedaj u Oct.II samostatně vyměnit,jsou na stabilizační tyči navulkanizovány a samostatně navýměné,mění se pouze případně cela stabilizační tyč...docela hukot..zjistil jsem to až dnes když jsem prolejzal ty garanční faktury tak tam stojí celej stabil.a dnes jsem se ptal u toho známého v autor.servisu a ten mi to potvrdil.A ještě mi řekl že když to vrže tak se spousta lidi domnívá že to vrže mezi tím lůžkem a tou tyčí a to je prý omyl,vrže to naopak mezi tím lůžkem a tou klemou která jde přes to lůžko,stačí odšroubovat namazat tuhym mazivem a vrátit klemu a je klid. Výměné samotné lůžka stabilizátoru jsou jen na zad.nápravě. Editováno: 11. Únor 2008, autor: karlos3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.