Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

takze reklamace uznana... podotykam ze auto zakoupeno 10/2005!!!

vymena tesnicich gum zdarma

nabidli mi dokonce i nalakovani tech orenych mist, ale radeji jsem s dikem odmitl, protoze jsem si nedokazal predsvit jak delaji na celem hoku a dverich zastriky a podobne,spoustu by toho museli rozebrat, s tim souvisi riziko ruzneho poskozeni a ulamani prichytek.

ty oderky si opravim radeji sam lakotuzkou

Zdravim....mam přesně tenhle problém, jako máš ty ... Nikdo tomu nevěří, že by to mohlo být odřené od gum...ale je to tak.

Dneska jsem byl v servisu a budeme to posílat do Boleslavi, tak snad mi vyjde reklamace ...Mam to trochu horší než ty, už mi to totiž rezne :-(

Takže na nějakých místech bych to chtěl znovu nastříkat (hlavně zadní vnitřní lem blatníku).

Jaký si měl zkušenosti s reklamací?? Za jak dlouho to bylo vyřízené?? Nevadí že mam najeto 99 000km (serviska je vedená)??

Pošílám názorné foto :-)

post-33426-1240927081_thumb.jpg

post-33426-1240927291_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdrive jsem to resil u prodejce Autostyl Trutnov...

Tam i presto ze kluka co dela reklamacniho technika hodne dobre znam tak mi to neuznaly s tim, ze udajne zanadbana udrzba tesnicich gum atd

Kdyz by se prej osetrovaly a mazaly tak se nestane ze ztvrdnou a podobny kydy... :smich:

Takze jsem jel k jinemu prodejci HAVEX Vrchlabi

Tam to reklamacni technik omrknul a uz kdyz jsem mu to rikal v kancelari aniz by auto fyzicky videl tak uz mi rikal ze by to nemel byt problem vymenit gumy a opravit :palec2:

U auta to omrknuk a nafotil, pak ze to posle jako formalitu do Boleslavi a zavola me co a jak

Asi za tyden volal ze vse OK schvaleno vymena tesneni i oprava laku.

Ohledne toho laku jsem se s nim domlouval at mi zjisti zda jde pouze vymenit tesneni bez opravy laku, ze si to opravim sam.

Nedokazal jsem so toziz v praxi predstavit jak budou delat kolem celych dveri zastriky a podobne

Mel jsem to prodrene treba i nahore u strechy takze zastrik do strechy atd jsem usoudil ze by toho mohli az moc podelat kolem.

Podotykym ze jsem to mel prodrene pouze na zluty zaklad nikoliv az na plech nebo dokonce ze by to uz nekde rezatelo

Nakonec asi za dva dny volal ze Boleslav schvalila pouze vymenu tesneni s tim ze mi do servisky napise "vymena tesneni ale zakaznik nesouhlasil s opravou laku"

Takse taky stalo.

Objednaly tesneni, za tyden jsem prijel na pockani mi to vymenily abylo hotovo

Doma jsem ti ty podrbany mista opravil lakotouzkou a mikro steteckem.

Pak jsem si nechal v reklamni agenture narezat pasky cca 4mm sirkoka z takove te silnejsi pruhledne folie.

Cely obvod kde se tesnici gumy dotykaji karoserie jsem polepil touhle folii a je po problemu

Nechapu proc nejakou podobnou folii nedavaji uz od vyroby

Mel jsem kdysi Opel Astra F r.v. 1993 a ta mela podobnou folii uz z vyroby na lepenou od predniho A sloupku kolem strechy az po C sloupek v mistech kde se tesnici guma horniho ramu dveri dotykala karoserie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdrive jsem to resil u prodejce Autostyl Trutnov...

Tam i presto ze kluka co dela reklamacniho technika hodne dobre znam tak mi to neuznaly s tim, ze udajne zanadbana udrzba tesnicich gum atd

Kdyz by se prej osetrovaly a mazaly tak se nestane ze ztvrdnou a podobny kydy... :smich:

Takze jsem jel k jinemu prodejci HAVEX Vrchlabi

Tam to reklamacni technik omrknul a uz kdyz jsem mu to rikal v kancelari aniz by auto fyzicky videl tak uz mi rikal ze by to nemel byt problem vymenit gumy a opravit :palec2:

U auta to omrknuk a nafotil, pak ze to posle jako formalitu do Boleslavi a zavola me co a jak

Asi za tyden volal ze vse OK schvaleno vymena tesneni i oprava laku.

Ohledne toho laku jsem se s nim domlouval at mi zjisti zda jde pouze vymenit tesneni bez opravy laku, ze si to opravim sam.

Nedokazal jsem so toziz v praxi predstavit jak budou delat kolem celych dveri zastriky a podobne

Mel jsem to prodrene treba i nahore u strechy takze zastrik do strechy atd jsem usoudil ze by toho mohli az moc podelat kolem.

Podotykym ze jsem to mel prodrene pouze na zluty zaklad nikoliv az na plech nebo dokonce ze by to uz nekde rezatelo

Nakonec asi za dva dny volal ze Boleslav schvalila pouze vymenu tesneni s tim ze mi do servisky napise "vymena tesneni ale zakaznik nesouhlasil s opravou laku"

Takse taky stalo.

Objednaly tesneni, za tyden jsem prijel na pockani mi to vymenily abylo hotovo

Doma jsem ti ty podrbany mista opravil lakotouzkou a mikro steteckem.

Pak jsem si nechal v reklamni agenture narezat pasky cca 4mm sirkoka z takove te silnejsi pruhledne folie.

Cely obvod kde se tesnici gumy dotykaji karoserie jsem polepil touhle folii a je po problemu

Nechapu proc nejakou podobnou folii nedavaji uz od vyroby

Mel jsem kdysi Opel Astra F r.v. 1993 a ta mela podobnou folii uz z vyroby na lepenou od predniho A sloupku kolem strechy az po C sloupek v mistech kde se tesnici guma horniho ramu dveri dotykala karoserie

Tak to je vyčerpávající odpověď...Děkuji :-) Snad to vyjde v tomhle servisu, kdyžtak mam kontakt ještě v jednom.

No já bych chtěl opravit jenom to rezatý na těch vnitřních lemech zadního blatníku.

Zbytek, jako je u střechy a dveře, to si také natřu tou tužkou, protože tam to neni na plech, ale je to stejný jako to máš ty.

To jsem taky přemýšlel udělat si folii od 3M. Až to budu mít hotové, tak ještě dokoupím ty plastové kryty práhů a hodim tam proužky nějaké té folie.

Docela mi to u Octavie II zklamalo, čekal bych lepší propracovanost.

Tak mi drž palce ať to vyjde a díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už od února reklamoval:

- 3. brzdové světlo (popraskané kolem šroubů)

- "budíka" v klimatroniku (vyměnili řídicí jednotku)

- rádio Stream (nahráli nový SW)

- hučení od levých zadních dveří (posunuli a usadili pevné okénko)

- v pátek jedu vyměnit pravý přední reflektor (rosí se zevnitř)

Vždy bez problémů a výmluv.

Prosím vás niekoho. Mám Octaviu II 1,9TDI r.v.2005 a nejde, teda nechladí mi dvojzónoví climatronic. Dal som ju naplniť, ale aj tak nič. Netočí sa žiaden z ventilátorov. Ako sa dá zistiť či je vporiadku kompresor? Nevie niekto čo s tým môže byť? Na diagnostike mi nič nezistili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdrive jsem to resil u prodejce Autostyl Trutnov...

Tam i presto ze kluka co dela reklamacniho technika hodne dobre znam tak mi to neuznaly s tim, ze udajne zanadbana udrzba tesnicich gum atd

Kdyz by se prej osetrovaly a mazaly tak se nestane ze ztvrdnou a podobny kydy... :smich:

Takze jsem jel k jinemu prodejci HAVEX Vrchlabi

Tam to reklamacni technik omrknul a uz kdyz jsem mu to rikal v kancelari aniz by auto fyzicky videl tak uz mi rikal ze by to nemel byt problem vymenit gumy a opravit :palec2:

U auta to omrknuk a nafotil, pak ze to posle jako formalitu do Boleslavi a zavola me co a jak

Asi za tyden volal ze vse OK schvaleno vymena tesneni i oprava laku.

Ohledne toho laku jsem se s nim domlouval at mi zjisti zda jde pouze vymenit tesneni bez opravy laku, ze si to opravim sam.

Nedokazal jsem so toziz v praxi predstavit jak budou delat kolem celych dveri zastriky a podobne

Mel jsem to prodrene treba i nahore u strechy takze zastrik do strechy atd jsem usoudil ze by toho mohli az moc podelat kolem.

Podotykym ze jsem to mel prodrene pouze na zluty zaklad nikoliv az na plech nebo dokonce ze by to uz nekde rezatelo

Nakonec asi za dva dny volal ze Boleslav schvalila pouze vymenu tesneni s tim ze mi do servisky napise "vymena tesneni ale zakaznik nesouhlasil s opravou laku"

Takse taky stalo.

Objednaly tesneni, za tyden jsem prijel na pockani mi to vymenily abylo hotovo

Doma jsem ti ty podrbany mista opravil lakotouzkou a mikro steteckem.

Pak jsem si nechal v reklamni agenture narezat pasky cca 4mm sirkoka z takove te silnejsi pruhledne folie.

Cely obvod kde se tesnici gumy dotykaji karoserie jsem polepil touhle folii a je po problemu

Nechapu proc nejakou podobnou folii nedavaji uz od vyroby

Mel jsem kdysi Opel Astra F r.v. 1993 a ta mela podobnou folii uz z vyroby na lepenou od predniho A sloupku kolem strechy az po C sloupek v mistech kde se tesnici guma horniho ramu dveri dotykala karoserie

Zdravim..ještě jsem se chtěl zeptat jestli reklamace nezáleží taky na počtu ujetých kilometrů ... za chvíli překročím 100 tisíc km...Tak aby to nebyl nějakej problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Hned po převzetí auta jsem byl reklamovat nefunkční ovládání mřížky levýho zadního ofuku na středovým tunelu. Opraveno to bylo skoro hned, soudruzi tam prý při montáži špatně dali kabely od ovladačů vyhřívání sedaček... :doh Je to sice pikačovina, ale u novýho auta zamrzí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se snažil přečíst všechny _závady,poruchy,servis a nikde jsem nenašel nějaké reklamace ohledně motoru 2.0 16 V.Prý odcházejí dvouhmotové setrvačníky a hlavy.Nic jsem ale tady nenašel.Neměl někdo problém ?

Zdravim..já měl s dvojhmotovým setrvačníkem problém ... Na reklamaci jsem to už dát nemohl a tak jsem ho musel vyměnit sám.

Nic levnýho to nebylo, mam najeto 107 tisíc km, tak doufam, že ten novej vydrží aspoň dalších 100 tiisíc km ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim..já měl s dvojhmotovým setrvačníkem problém ... Na reklamaci jsem to už dát nemohl a tak jsem ho musel vyměnit sám.

Nic levnýho to nebylo, mam najeto 107 tisíc km, tak doufam, že ten novej vydrží aspoň dalších 100 tiisíc km ...

Zdravím všechny, OCT II facelife 1.9 - 12/2009 najeto 25000 km, tento týden mi vyměnili setrvák,spojku, kompresor klimy,ještě blbnou studené starty,ale zatím na nic nepřišli,tak snad to stihnu do konce záruky. Nevím proč mám tolik závad,snad jedině že to byla jedna z úplně prvních feisliftek a montovaná ještě před vánocema,když už se nikomu asi moc nechtělo??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já myslel že setrvák je hlavně problém Octavie II začátkem výroby.Tam se psalo že byla špatná výroba.A oni se ser... pořád?Tak nevím když se mě podělá jestli tam nedám jednohmotu.Je to asi trochu záhul na převodovku ale záleží jak se stím zachází.Když to dávají do taxíku tak to asi nebude takový problém.Má někdo zkušenosti s výměnou za jednohmotu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny, OCT II facelife 1.9 - 12/2009 najeto 25000 km, tento týden mi vyměnili setrvák,spojku, kompresor klimy,ještě blbnou studené starty,ale zatím na nic nepřišli,tak snad to stihnu do konce záruky. Nevím proč mám tolik závad,snad jedině že to byla jedna z úplně prvních feisliftek a montovaná ještě před vánocema,když už se nikomu asi moc nechtělo??

Zdravim ...no tak to je radost, když na skoro novým autě je tolik závad..co??

Jinak potom napiš, jestli Ti vyřeší ty studené starty ...Mě to blblo v létě, ale tedka už to fachá dobře z ničeho nic.

Hodně se mi to právě zlepšilo, když jsem nějakej čas jezdil na VERVA DIESEL ...

Ptal jsem se také na žhavičky a v servisu mi říkali, že u těhle motorů je ještě neměnili a že jsou nějaké bezúdržbové, tak nevím co je na tom pravdy ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já myslel že setrvák je hlavně problém Octavie II začátkem výroby.Tam se psalo že byla špatná výroba.A oni se ser... pořád?Tak nevím když se mě podělá jestli tam nedám jednohmotu.Je to asi trochu záhul na převodovku ale záleží jak se stím zachází.Když to dávají do taxíku tak to asi nebude takový problém.Má někdo zkušenosti s výměnou za jednohmotu?

No já jsem taky myslel, že u těch nových už by měly mít setrváky nějakou lepšéí konstrukci a neměly by se takle srát ...

Ale jak koukam, tak moc pravdy na tom asi nebude :)

A tobě už se setrvák nějak projevuje nebo se ptáš do budoucna?? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem taky myslel, že u těch nových už by měly mít setrváky nějakou lepšéí konstrukci a neměly by se takle srát ...

Ale jak koukam, tak moc pravdy na tom asi nebude :)

A tobě už se setrvák nějak projevuje nebo se ptáš do budoucna?? :)

Zatím ne.Ale má to najeto 125 tis.Koupil jsem to ve 117 tis.Zatím bez problémů ale při mrazech při nastartování jdou od setrváku takové divné zvuky(klepání)Když se to ohřeje tak v pohodě.Jak to tak vypadá tak se se setrvákem asi musí počítat.Vyměnit to není problém. Jen ta cena.Dá se koupit do 10 tis.Ale ne si to nechat dělat v servisu tam je to darda.Nikdy jsem auto v servisu neměl a vše si udělal.Dělal jsem auta ale dnes je problém s elektronikou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím ne.Ale má to najeto 125 tis.Koupil jsem to ve 117 tis.Zatím bez problémů ale při mrazech při nastartování jdou od setrváku takové divné zvuky(klepání)Když se to ohřeje tak v pohodě.Jak to tak vypadá tak se se setrvákem asi musí počítat.Vyměnit to není problém. Jen ta cena.Dá se koupit do 10 tis.Ale ne si to nechat dělat v servisu tam je to darda.Nikdy jsem auto v servisu neměl a vše si udělal.Dělal jsem auta ale dnes je problém s elektronikou.

Pokud si tyhle opravy děláš sám,tak by jsi možná mohl vědět jestli je možné,aby se při výměně spojkových ložisek a lamely + setrvák rozhodila geometrie,mám takový pocit jakoby auto plavalo po cestě. Na rovné cestě pořád musím lehce korigovat volant,aby to jelo rovně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co se týče geometrie tak stačí opravdu málo.Cokoliv rozebereš na nápravě a vyměníš nebo i vrátíš zpět tak to geomettrii rozhodí. Měnil jsem řízení a celá nápravnice šla dolu (ramena zůstaly,jen vše hliníkové) a po zpětné montáži bylo třeba udělat geometrii. Mám na to spešl obrovskou šupleru(posuvku) je trochu na dýl ale dá se to poštelovat. Stačí jen povolit kulák nebo uložení ramen a je to rozhozený.Určitě si to nech seřídit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co se týče geometrie tak stačí opravdu málo.Cokoliv rozebereš na nápravě a vyměníš nebo i vrátíš zpět tak to geomettrii rozhodí. Měnil jsem řízení a celá nápravnice šla dolu (ramena zůstaly,jen vše hliníkové) a po zpětné montáži bylo třeba udělat geometrii. Mám na to spešl obrovskou šupleru(posuvku) je trochu na dýl ale dá se to poštelovat. Stačí jen povolit kulák nebo uložení ramen a je to rozhozený.Určitě si to nech seřídit.

Takže,geometrii mi pánové ve škodovce sice udělali, byla prý dost rozjetá zbýhavost,ale zaplatit jsem to musel já. Když jsem se ptal proč to mám platit,když opravy byly v záruce a plavat to začlo až po opravách,tak mi jen sdělili,že prácema které dělali se geometrie nedala rozhodit. Tak nevím jestli to tak je nebo musejí aspoň na něčem vydělat ?? :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim ...no tak to je radost, když na skoro novým autě je tolik závad..co??

Jinak potom napiš, jestli Ti vyřeší ty studené starty ...Mě to blblo v létě, ale tedka už to fachá dobře z ničeho nic.

Hodně se mi to právě zlepšilo, když jsem nějakej čas jezdil na VERVA DIESEL ...

Ptal jsem se také na žhavičky a v servisu mi říkali, že u těhle motorů je ještě neměnili a že jsou nějaké bezúdržbové, tak nevím co je na tom pravdy ...

Zdar, no nevím jestli Ti nějak nekecali - bezúdržbové žhavičky jsem teda ještě neviděl. Popravdě vím, že švagr už na O2 žhavičky měnil - sice 1.9TDi 77kW, ale to je fuk, žhavičky jsou myslím stejné. Takže bych na ty kecy v servise moc nedal - bezúdržbové žhavičky jsou nesmysl. Pravda je že motory PD jsou podstatně lepší na starty než klasické rotačky, kde o moc dřív poznáš že máš problém se žhavením. Ale na VAGU by mělo být vidět jestli je nějaký problém se žhavičkama....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...