Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mě by spíš zajímalo, nakolik je 191kW verze odlišná od 220kW použité v R36. Přecijenom ta 191kW verze je řádně přidušená a kdyby to byl jen SW rozdíl... lol

Aha, takto si chip-tuneři vydělávají těžký prachy ... :kol-48:

Jínak to pak bude pěknej asfaltotrhač obecný :palec2:

A ja by som ešte dodal, že 3,6 bude len v prevedení 4x4, takže sa objaví až s príchodom tohoto pohonu.

Mě by spíš zajímalo, nakolik je 191kW verze odlišná od 220kW použité v R36. Přecijenom ta 191kW verze je řádně přidušená a kdyby to byl jen SW rozdíl... lol

Spíš bych viděl podobu s 3,6FSI 206kW než s 220kW...

A ja by som ešte dodal, že 3,6 bude len v prevedení 4x4, takže sa objaví až s príchodom tohoto pohonu.

Prý by to mělo být ve verzi Scout . Tak uvidíme , ale to bude potom pěkný žihadlo , a určitě nebude stát pod 1,5 miliónu. Ona Škodovka si to potom dá slušně zaplatit.

Smarja, Superb bude taky oplastovanej nahrazkama hliniku? :)

Spíš bych viděl podobu s 3,6FSI 206kW než s 220kW...

Tak to jsem vážně zvědavý, nechce se mi věřit takovým motorům ve škodovkách, ale třeba to bude překvápko..

co tam bude za naftový motory ?

co tam bude za naftový motory ?

Asi 1.9(77kw),2.0(103kw),2.0(125kw),2.7 a mozna 3.0TDI CR

Asi 1.9(77kw),2.0(103kw),2.0(125kw),2.7 a mozna 3.0TDI CR

No já myslím ,že tam ta 1,9 ani nebude a nafta bude začínat na 2,0 103 kw.

No já myslím ,že tam ta 1,9 ani nebude a nafta bude začínat na 2,0 103 kw.

Hmm, je to mozny, prece jen je to dost vahy na 77kw...

Jednadevítka by tam zpočátku být měla, stále ve verzi PD, potom oba dvoulitry již jako Common-rail. Časem se jako základ objeví šestnáctistovka CR někce kolem 77kW a snad přibude 2.0TDI CR 150kW. 3.0TDI je problém, ten se tam asi nevejde, jelikož se montuje podélně a SII bude mít příčné motory.

Jednadevítka by tam zpočátku být měla, stále ve verzi PD, potom oba dvoulitry již jako Common-rail. Časem se jako základ objeví šestnáctistovka CR někce kolem 77kW a snad přibude 2.0TDI CR 150kW. 3.0TDI je problém, ten se tam asi nevejde, jelikož se montuje podélně a SII bude mít příčné motory.

Nechame se prekvapit! :)

Upraveno od Doli

Hlavne doufejmez, ze to neposerou cenou, kdyz uz se zda se povedl design :) A zastaralej 77kW motor na takovy auto, v dnesni dobe? To tam budou davat snad leda z prdele, a to skodovka taky posledni dobou rada, jenze to neni k smichu :)

Upraveno od krysarr

Spíš bych viděl podobu s 3,6FSI 206kW než s 220kW...

Hlavně aby tam nebyl ten drobeček 1.2 TSI, co se bude u nás vyrábět :smich:

Nevíte u kterých budou DSG-převodovky?

Mě by spíš zajímalo, nakolik je 191kW verze odlišná od 220kW použité v R36. Přecijenom ta 191kW verze je řádně přidušená a kdyby to byl jen SW rozdíl... lol

A těch 191kw bude určo ze 3,6ky? Nedávno sem slyšel něco o inovovanejch motorek TFSI a 2,0TFSI mela ten výkon taky kolem 190kw...

A těch 191kw bude určo ze 3,6ky? Nedávno sem slyšel něco o inovovanejch motorek TFSI a 2,0TFSI mela ten výkon taky kolem 190kw...

To asi myslis motor z S3? Ne tohle by melo byt 3.6 FSI, povida se o tom hodne. :)

To asi myslis motor z S3? Ne tohle by melo byt 3.6 FSI, povida se o tom hodne. :)

nn, někde sem četl roadmapu novejch motorů, který příjdou. A zminovali tam i ten 2,0tsi 191kw nebo tak. Myslim, že to bylo na autorevue...

nn, někde sem četl roadmapu novejch motorů, který příjdou. A zminovali tam i ten 2,0tsi 191kw nebo tak. Myslim, že to bylo na autorevue...

Tak o tom jsem nic necetl...

nn, někde sem četl roadmapu novejch motorů, který příjdou. A zminovali tam i ten 2,0tsi 191kw nebo tak. Myslim, že to bylo na autorevue...

Motor 2,0 TFSI 195kW má nová Audi S3 a je to modifikovany motor jako ma současna Octavie RS. 3,6 191kW nebude špatný motor. Taky bych videl příbuznost s novým motorem co má R36 a naladěný daty na nižší výkon. Varianta s 206kW se dává myslím do Touarega a to bude zástavbově asi mnohem dál.

Ovšem teď se tady otevírá možnost pro tunery labužníky. Jestliže je už potvrzeno, že jde zastavet 3,6 do Superba půjde jistě zadělat i do Octavie II :D

Ještě krátké vyjádření k verzi Scout. Dokážu si to představit ve verzi Combi ale sedana nikdy. Až bude představena verze Combi na nejakém autosalonu bude jistě pak studie a ozkouší si reakce veřejnosti.

Upraveno od Mates_XIV

Motor 2,0 TFSI 195kW má nová Audi S3 a je to modifikovany motor jako ma současna Octavie RS. 3,6 191kW nebude špatný motor. Taky bych videl příbuznost s novým motorem co má R36 a naladěný daty na nižší výkon. Varianta s 206kW se dává myslím do Touarega a to bude zástavbově asi mnohem dál.

Ovšem teď se tady otevírá možnost pro tunery labužníky. Jestliže je už potvrzeno, že jde zastavet 3,6 do Superba půjde jistě zadělat i do Octavie II :D

Ještě krátké vyjádření k verzi Scout. Dokážu si to představit ve verzi Combi ale sedana nikdy. Až bude představena verze Combi na nejakém autosalonu bude jistě pak studie a ozkouší si reakce veřejnosti.

Já si asi zastavím 2.0 TFSI 195 kW do Oktávky -_-

Já si asi zastavím 2.0 TFSI 195 kW do Oktávky -_-

Todle bude fakt lahůdka až to někdo veřejně postaví a vím o čem mluvím :D

cituji:

Motorová paleta se skládá z toho nejlepšího, co momentálně Volkswagen má na skladě. Motory 1,4 TSI i 1,8 TSI dostal právě Passat a budou jádrem benzinové nabídky i v Superbu. Prozatím není jasné, jaké výkonové verze Superb dostane, protože například čtyřválec 1,4 TSI se vyrábí již dnes s výkony 90, 103 a 125 kW a 1,8 TSI je v nabídce se 118 a 125 kW (a další verze se mohou ještě objevit). Chybět pochopitelně nesmí ani 2,0 TFSI z Octavie RS. Prestižním vrcholem pak bude velkoobjemový šestiválec 3,6 FSI, který se nyní montuje do Touaregu a chystá se do Passatu R36. Pro Superb by se měl tento motor dodávat výhradně s pohonem všech kol, očekává se opět mezinápravová spojka Haldex, známá z Octavie. Vznětové motory budou podle německého AMS, mimo základní 1,9 TDI PD, sázet již jen na - pro Škodu novou - techniku vstřikování common-rail. Zůstane však zřejmě jen u čtyřválců 2.0 TDI CR (103 resp. 125 kW).

Myslím, že práve to, čo sem dal zetpe, je najbližšie k pravde.

cituji:

Motorová paleta se skládá z toho nejlepšího, co momentálně Volkswagen má na skladě. Motory 1,4 TSI i 1,8 TSI dostal právě Passat a budou jádrem benzinové nabídky i v Superbu. Prozatím není jasné, jaké výkonové verze Superb dostane, protože například čtyřválec 1,4 TSI se vyrábí již dnes s výkony 90, 103 a 125 kW a 1,8 TSI je v nabídce se 118 a 125 kW (a další verze se mohou ještě objevit). Chybět pochopitelně nesmí ani 2,0 TFSI z Octavie RS. Prestižním vrcholem pak bude velkoobjemový šestiválec 3,6 FSI, který se nyní montuje do Touaregu a chystá se do Passatu R36. Pro Superb by se měl tento motor dodávat výhradně s pohonem všech kol, očekává se opět mezinápravová spojka Haldex, známá z Octavie. Vznětové motory budou podle německého AMS, mimo základní 1,9 TDI PD, sázet již jen na - pro Škodu novou - techniku vstřikování common-rail. Zůstane však zřejmě jen u čtyřválců 2.0 TDI CR (103 resp. 125 kW).

2.0 TDI CR bude naladeny na presne rovnaky vykon ako povodny 2.0 TDI s PD systemom (103kW)?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.