pentadius Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Mě by spíš zajímalo, nakolik je 191kW verze odlišná od 220kW použité v R36. Přecijenom ta 191kW verze je řádně přidušená a kdyby to byl jen SW rozdíl... Aha, takto si chip-tuneři vydělávají těžký prachy ... Jínak to pak bude pěknej asfaltotrhač obecný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 A ja by som ešte dodal, že 3,6 bude len v prevedení 4x4, takže sa objaví až s príchodom tohoto pohonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Mě by spíš zajímalo, nakolik je 191kW verze odlišná od 220kW použité v R36. Přecijenom ta 191kW verze je řádně přidušená a kdyby to byl jen SW rozdíl... Spíš bych viděl podobu s 3,6FSI 206kW než s 220kW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 A ja by som ešte dodal, že 3,6 bude len v prevedení 4x4, takže sa objaví až s príchodom tohoto pohonu. Prý by to mělo být ve verzi Scout . Tak uvidíme , ale to bude potom pěkný žihadlo , a určitě nebude stát pod 1,5 miliónu. Ona Škodovka si to potom dá slušně zaplatit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Smarja, Superb bude taky oplastovanej nahrazkama hliniku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Spíš bych viděl podobu s 3,6FSI 206kW než s 220kW... Tak to jsem vážně zvědavý, nechce se mi věřit takovým motorům ve škodovkách, ale třeba to bude překvápko.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 co tam bude za naftový motory ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 co tam bude za naftový motory ? Asi 1.9(77kw),2.0(103kw),2.0(125kw),2.7 a mozna 3.0TDI CR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Asi 1.9(77kw),2.0(103kw),2.0(125kw),2.7 a mozna 3.0TDI CR No já myslím ,že tam ta 1,9 ani nebude a nafta bude začínat na 2,0 103 kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 No já myslím ,že tam ta 1,9 ani nebude a nafta bude začínat na 2,0 103 kw. Hmm, je to mozny, prece jen je to dost vahy na 77kw... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Jednadevítka by tam zpočátku být měla, stále ve verzi PD, potom oba dvoulitry již jako Common-rail. Časem se jako základ objeví šestnáctistovka CR někce kolem 77kW a snad přibude 2.0TDI CR 150kW. 3.0TDI je problém, ten se tam asi nevejde, jelikož se montuje podélně a SII bude mít příčné motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 (editace) Jednadevítka by tam zpočátku být měla, stále ve verzi PD, potom oba dvoulitry již jako Common-rail. Časem se jako základ objeví šestnáctistovka CR někce kolem 77kW a snad přibude 2.0TDI CR 150kW. 3.0TDI je problém, ten se tam asi nevejde, jelikož se montuje podélně a SII bude mít příčné motory. Nechame se prekvapit! Editováno: 18. Prosinec 2007, autor: Doli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 (editace) Hlavne doufejmez, ze to neposerou cenou, kdyz uz se zda se povedl design A zastaralej 77kW motor na takovy auto, v dnesni dobe? To tam budou davat snad leda z prdele, a to skodovka taky posledni dobou rada, jenze to neni k smichu Editováno: 18. Prosinec 2007, autor: krysarr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Spíš bych viděl podobu s 3,6FSI 206kW než s 220kW... Hlavně aby tam nebyl ten drobeček 1.2 TSI, co se bude u nás vyrábět Nevíte u kterých budou DSG-převodovky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 http://news.auto.cz/technika/nove-dvojite-...o-twinback.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 Mě by spíš zajímalo, nakolik je 191kW verze odlišná od 220kW použité v R36. Přecijenom ta 191kW verze je řádně přidušená a kdyby to byl jen SW rozdíl... A těch 191kw bude určo ze 3,6ky? Nedávno sem slyšel něco o inovovanejch motorek TFSI a 2,0TFSI mela ten výkon taky kolem 190kw... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 A těch 191kw bude určo ze 3,6ky? Nedávno sem slyšel něco o inovovanejch motorek TFSI a 2,0TFSI mela ten výkon taky kolem 190kw... To asi myslis motor z S3? Ne tohle by melo byt 3.6 FSI, povida se o tom hodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 To asi myslis motor z S3? Ne tohle by melo byt 3.6 FSI, povida se o tom hodne. nn, někde sem četl roadmapu novejch motorů, který příjdou. A zminovali tam i ten 2,0tsi 191kw nebo tak. Myslim, že to bylo na autorevue... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 23. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2007 nn, někde sem četl roadmapu novejch motorů, který příjdou. A zminovali tam i ten 2,0tsi 191kw nebo tak. Myslim, že to bylo na autorevue... Tak o tom jsem nic necetl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 (editace) nn, někde sem četl roadmapu novejch motorů, který příjdou. A zminovali tam i ten 2,0tsi 191kw nebo tak. Myslim, že to bylo na autorevue... Motor 2,0 TFSI 195kW má nová Audi S3 a je to modifikovany motor jako ma současna Octavie RS. 3,6 191kW nebude špatný motor. Taky bych videl příbuznost s novým motorem co má R36 a naladěný daty na nižší výkon. Varianta s 206kW se dává myslím do Touarega a to bude zástavbově asi mnohem dál. Ovšem teď se tady otevírá možnost pro tunery labužníky. Jestliže je už potvrzeno, že jde zastavet 3,6 do Superba půjde jistě zadělat i do Octavie II Ještě krátké vyjádření k verzi Scout. Dokážu si to představit ve verzi Combi ale sedana nikdy. Až bude představena verze Combi na nejakém autosalonu bude jistě pak studie a ozkouší si reakce veřejnosti. Editováno: 26. Prosinec 2007, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Motor 2,0 TFSI 195kW má nová Audi S3 a je to modifikovany motor jako ma současna Octavie RS. 3,6 191kW nebude špatný motor. Taky bych videl příbuznost s novým motorem co má R36 a naladěný daty na nižší výkon. Varianta s 206kW se dává myslím do Touarega a to bude zástavbově asi mnohem dál.Ovšem teď se tady otevírá možnost pro tunery labužníky. Jestliže je už potvrzeno, že jde zastavet 3,6 do Superba půjde jistě zadělat i do Octavie II Ještě krátké vyjádření k verzi Scout. Dokážu si to představit ve verzi Combi ale sedana nikdy. Až bude představena verze Combi na nejakém autosalonu bude jistě pak studie a ozkouší si reakce veřejnosti. Já si asi zastavím 2.0 TFSI 195 kW do Oktávky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 Já si asi zastavím 2.0 TFSI 195 kW do Oktávky Todle bude fakt lahůdka až to někdo veřejně postaví a vím o čem mluvím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zetpe Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 cituji: Motorová paleta se skládá z toho nejlepšího, co momentálně Volkswagen má na skladě. Motory 1,4 TSI i 1,8 TSI dostal právě Passat a budou jádrem benzinové nabídky i v Superbu. Prozatím není jasné, jaké výkonové verze Superb dostane, protože například čtyřválec 1,4 TSI se vyrábí již dnes s výkony 90, 103 a 125 kW a 1,8 TSI je v nabídce se 118 a 125 kW (a další verze se mohou ještě objevit). Chybět pochopitelně nesmí ani 2,0 TFSI z Octavie RS. Prestižním vrcholem pak bude velkoobjemový šestiválec 3,6 FSI, který se nyní montuje do Touaregu a chystá se do Passatu R36. Pro Superb by se měl tento motor dodávat výhradně s pohonem všech kol, očekává se opět mezinápravová spojka Haldex, známá z Octavie. Vznětové motory budou podle německého AMS, mimo základní 1,9 TDI PD, sázet již jen na - pro Škodu novou - techniku vstřikování common-rail. Zůstane však zřejmě jen u čtyřválců 2.0 TDI CR (103 resp. 125 kW). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 Myslím, že práve to, čo sem dal zetpe, je najbližšie k pravde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xman Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 cituji:Motorová paleta se skládá z toho nejlepšího, co momentálně Volkswagen má na skladě. Motory 1,4 TSI i 1,8 TSI dostal právě Passat a budou jádrem benzinové nabídky i v Superbu. Prozatím není jasné, jaké výkonové verze Superb dostane, protože například čtyřválec 1,4 TSI se vyrábí již dnes s výkony 90, 103 a 125 kW a 1,8 TSI je v nabídce se 118 a 125 kW (a další verze se mohou ještě objevit). Chybět pochopitelně nesmí ani 2,0 TFSI z Octavie RS. Prestižním vrcholem pak bude velkoobjemový šestiválec 3,6 FSI, který se nyní montuje do Touaregu a chystá se do Passatu R36. Pro Superb by se měl tento motor dodávat výhradně s pohonem všech kol, očekává se opět mezinápravová spojka Haldex, známá z Octavie. Vznětové motory budou podle německého AMS, mimo základní 1,9 TDI PD, sázet již jen na - pro Škodu novou - techniku vstřikování common-rail. Zůstane však zřejmě jen u čtyřválců 2.0 TDI CR (103 resp. 125 kW). 2.0 TDI CR bude naladeny na presne rovnaky vykon ako povodny 2.0 TDI s PD systemom (103kW)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.