Prosinec 17, 200717 r Mě by spíš zajímalo, nakolik je 191kW verze odlišná od 220kW použité v R36. Přecijenom ta 191kW verze je řádně přidušená a kdyby to byl jen SW rozdíl... Aha, takto si chip-tuneři vydělávají těžký prachy ... Jínak to pak bude pěknej asfaltotrhač obecný
Prosinec 17, 200717 r A ja by som ešte dodal, že 3,6 bude len v prevedení 4x4, takže sa objaví až s príchodom tohoto pohonu.
Prosinec 17, 200717 r Mě by spíš zajímalo, nakolik je 191kW verze odlišná od 220kW použité v R36. Přecijenom ta 191kW verze je řádně přidušená a kdyby to byl jen SW rozdíl... Spíš bych viděl podobu s 3,6FSI 206kW než s 220kW...
Prosinec 17, 200717 r A ja by som ešte dodal, že 3,6 bude len v prevedení 4x4, takže sa objaví až s príchodom tohoto pohonu. Prý by to mělo být ve verzi Scout . Tak uvidíme , ale to bude potom pěkný žihadlo , a určitě nebude stát pod 1,5 miliónu. Ona Škodovka si to potom dá slušně zaplatit.
Prosinec 18, 200717 r Spíš bych viděl podobu s 3,6FSI 206kW než s 220kW... Tak to jsem vážně zvědavý, nechce se mi věřit takovým motorům ve škodovkách, ale třeba to bude překvápko..
Prosinec 18, 200717 r co tam bude za naftový motory ? Asi 1.9(77kw),2.0(103kw),2.0(125kw),2.7 a mozna 3.0TDI CR
Prosinec 18, 200717 r Asi 1.9(77kw),2.0(103kw),2.0(125kw),2.7 a mozna 3.0TDI CR No já myslím ,že tam ta 1,9 ani nebude a nafta bude začínat na 2,0 103 kw.
Prosinec 18, 200717 r No já myslím ,že tam ta 1,9 ani nebude a nafta bude začínat na 2,0 103 kw. Hmm, je to mozny, prece jen je to dost vahy na 77kw...
Prosinec 18, 200717 r Jednadevítka by tam zpočátku být měla, stále ve verzi PD, potom oba dvoulitry již jako Common-rail. Časem se jako základ objeví šestnáctistovka CR někce kolem 77kW a snad přibude 2.0TDI CR 150kW. 3.0TDI je problém, ten se tam asi nevejde, jelikož se montuje podélně a SII bude mít příčné motory.
Prosinec 18, 200717 r Jednadevítka by tam zpočátku být měla, stále ve verzi PD, potom oba dvoulitry již jako Common-rail. Časem se jako základ objeví šestnáctistovka CR někce kolem 77kW a snad přibude 2.0TDI CR 150kW. 3.0TDI je problém, ten se tam asi nevejde, jelikož se montuje podélně a SII bude mít příčné motory. Nechame se prekvapit! Upraveno Prosinec 18, 200717 r od Doli
Prosinec 18, 200717 r Hlavne doufejmez, ze to neposerou cenou, kdyz uz se zda se povedl design A zastaralej 77kW motor na takovy auto, v dnesni dobe? To tam budou davat snad leda z prdele, a to skodovka taky posledni dobou rada, jenze to neni k smichu Upraveno Prosinec 18, 200717 r od krysarr
Prosinec 19, 200717 r Spíš bych viděl podobu s 3,6FSI 206kW než s 220kW... Hlavně aby tam nebyl ten drobeček 1.2 TSI, co se bude u nás vyrábět Nevíte u kterých budou DSG-převodovky?
Prosinec 22, 200717 r Mě by spíš zajímalo, nakolik je 191kW verze odlišná od 220kW použité v R36. Přecijenom ta 191kW verze je řádně přidušená a kdyby to byl jen SW rozdíl... A těch 191kw bude určo ze 3,6ky? Nedávno sem slyšel něco o inovovanejch motorek TFSI a 2,0TFSI mela ten výkon taky kolem 190kw...
Prosinec 22, 200717 r A těch 191kw bude určo ze 3,6ky? Nedávno sem slyšel něco o inovovanejch motorek TFSI a 2,0TFSI mela ten výkon taky kolem 190kw... To asi myslis motor z S3? Ne tohle by melo byt 3.6 FSI, povida se o tom hodne.
Prosinec 22, 200717 r To asi myslis motor z S3? Ne tohle by melo byt 3.6 FSI, povida se o tom hodne. nn, někde sem četl roadmapu novejch motorů, který příjdou. A zminovali tam i ten 2,0tsi 191kw nebo tak. Myslim, že to bylo na autorevue...
Prosinec 23, 200717 r nn, někde sem četl roadmapu novejch motorů, který příjdou. A zminovali tam i ten 2,0tsi 191kw nebo tak. Myslim, že to bylo na autorevue... Tak o tom jsem nic necetl...
Prosinec 26, 200717 r nn, někde sem četl roadmapu novejch motorů, který příjdou. A zminovali tam i ten 2,0tsi 191kw nebo tak. Myslim, že to bylo na autorevue... Motor 2,0 TFSI 195kW má nová Audi S3 a je to modifikovany motor jako ma současna Octavie RS. 3,6 191kW nebude špatný motor. Taky bych videl příbuznost s novým motorem co má R36 a naladěný daty na nižší výkon. Varianta s 206kW se dává myslím do Touarega a to bude zástavbově asi mnohem dál. Ovšem teď se tady otevírá možnost pro tunery labužníky. Jestliže je už potvrzeno, že jde zastavet 3,6 do Superba půjde jistě zadělat i do Octavie II Ještě krátké vyjádření k verzi Scout. Dokážu si to představit ve verzi Combi ale sedana nikdy. Až bude představena verze Combi na nejakém autosalonu bude jistě pak studie a ozkouší si reakce veřejnosti. Upraveno Prosinec 26, 200717 r od Mates_XIV
Prosinec 27, 200717 r Motor 2,0 TFSI 195kW má nová Audi S3 a je to modifikovany motor jako ma současna Octavie RS. 3,6 191kW nebude špatný motor. Taky bych videl příbuznost s novým motorem co má R36 a naladěný daty na nižší výkon. Varianta s 206kW se dává myslím do Touarega a to bude zástavbově asi mnohem dál.Ovšem teď se tady otevírá možnost pro tunery labužníky. Jestliže je už potvrzeno, že jde zastavet 3,6 do Superba půjde jistě zadělat i do Octavie II Ještě krátké vyjádření k verzi Scout. Dokážu si to představit ve verzi Combi ale sedana nikdy. Až bude představena verze Combi na nejakém autosalonu bude jistě pak studie a ozkouší si reakce veřejnosti. Já si asi zastavím 2.0 TFSI 195 kW do Oktávky
Prosinec 28, 200717 r Já si asi zastavím 2.0 TFSI 195 kW do Oktávky Todle bude fakt lahůdka až to někdo veřejně postaví a vím o čem mluvím
Prosinec 29, 200717 r cituji: Motorová paleta se skládá z toho nejlepšího, co momentálně Volkswagen má na skladě. Motory 1,4 TSI i 1,8 TSI dostal právě Passat a budou jádrem benzinové nabídky i v Superbu. Prozatím není jasné, jaké výkonové verze Superb dostane, protože například čtyřválec 1,4 TSI se vyrábí již dnes s výkony 90, 103 a 125 kW a 1,8 TSI je v nabídce se 118 a 125 kW (a další verze se mohou ještě objevit). Chybět pochopitelně nesmí ani 2,0 TFSI z Octavie RS. Prestižním vrcholem pak bude velkoobjemový šestiválec 3,6 FSI, který se nyní montuje do Touaregu a chystá se do Passatu R36. Pro Superb by se měl tento motor dodávat výhradně s pohonem všech kol, očekává se opět mezinápravová spojka Haldex, známá z Octavie. Vznětové motory budou podle německého AMS, mimo základní 1,9 TDI PD, sázet již jen na - pro Škodu novou - techniku vstřikování common-rail. Zůstane však zřejmě jen u čtyřválců 2.0 TDI CR (103 resp. 125 kW).
Prosinec 29, 200717 r cituji:Motorová paleta se skládá z toho nejlepšího, co momentálně Volkswagen má na skladě. Motory 1,4 TSI i 1,8 TSI dostal právě Passat a budou jádrem benzinové nabídky i v Superbu. Prozatím není jasné, jaké výkonové verze Superb dostane, protože například čtyřválec 1,4 TSI se vyrábí již dnes s výkony 90, 103 a 125 kW a 1,8 TSI je v nabídce se 118 a 125 kW (a další verze se mohou ještě objevit). Chybět pochopitelně nesmí ani 2,0 TFSI z Octavie RS. Prestižním vrcholem pak bude velkoobjemový šestiválec 3,6 FSI, který se nyní montuje do Touaregu a chystá se do Passatu R36. Pro Superb by se měl tento motor dodávat výhradně s pohonem všech kol, očekává se opět mezinápravová spojka Haldex, známá z Octavie. Vznětové motory budou podle německého AMS, mimo základní 1,9 TDI PD, sázet již jen na - pro Škodu novou - techniku vstřikování common-rail. Zůstane však zřejmě jen u čtyřválců 2.0 TDI CR (103 resp. 125 kW). 2.0 TDI CR bude naladeny na presne rovnaky vykon ako povodny 2.0 TDI s PD systemom (103kW)?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.