Přejít na obsah

Superb II


Host V/// RS

Doporučené příspěvky

Jednadevítka by tam zpočátku být měla, stále ve verzi PD, potom oba dvoulitry již jako Common-rail. Časem se jako základ objeví šestnáctistovka CR někce kolem 77kW a snad přibude 2.0TDI CR 150kW. 3.0TDI je problém, ten se tam asi nevejde, jelikož se montuje podélně a SII bude mít příčné motory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednadevítka by tam zpočátku být měla, stále ve verzi PD, potom oba dvoulitry již jako Common-rail. Časem se jako základ objeví šestnáctistovka CR někce kolem 77kW a snad přibude 2.0TDI CR 150kW. 3.0TDI je problém, ten se tam asi nevejde, jelikož se montuje podélně a SII bude mít příčné motory.

Nechame se prekvapit! :)

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by spíš zajímalo, nakolik je 191kW verze odlišná od 220kW použité v R36. Přecijenom ta 191kW verze je řádně přidušená a kdyby to byl jen SW rozdíl... lol

A těch 191kw bude určo ze 3,6ky? Nedávno sem slyšel něco o inovovanejch motorek TFSI a 2,0TFSI mela ten výkon taky kolem 190kw...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nn, někde sem četl roadmapu novejch motorů, který příjdou. A zminovali tam i ten 2,0tsi 191kw nebo tak. Myslim, že to bylo na autorevue...

Motor 2,0 TFSI 195kW má nová Audi S3 a je to modifikovany motor jako ma současna Octavie RS. 3,6 191kW nebude špatný motor. Taky bych videl příbuznost s novým motorem co má R36 a naladěný daty na nižší výkon. Varianta s 206kW se dává myslím do Touarega a to bude zástavbově asi mnohem dál.

Ovšem teď se tady otevírá možnost pro tunery labužníky. Jestliže je už potvrzeno, že jde zastavet 3,6 do Superba půjde jistě zadělat i do Octavie II :D

Ještě krátké vyjádření k verzi Scout. Dokážu si to představit ve verzi Combi ale sedana nikdy. Až bude představena verze Combi na nejakém autosalonu bude jistě pak studie a ozkouší si reakce veřejnosti.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor 2,0 TFSI 195kW má nová Audi S3 a je to modifikovany motor jako ma současna Octavie RS. 3,6 191kW nebude špatný motor. Taky bych videl příbuznost s novým motorem co má R36 a naladěný daty na nižší výkon. Varianta s 206kW se dává myslím do Touarega a to bude zástavbově asi mnohem dál.

Ovšem teď se tady otevírá možnost pro tunery labužníky. Jestliže je už potvrzeno, že jde zastavet 3,6 do Superba půjde jistě zadělat i do Octavie II :D

Ještě krátké vyjádření k verzi Scout. Dokážu si to představit ve verzi Combi ale sedana nikdy. Až bude představena verze Combi na nejakém autosalonu bude jistě pak studie a ozkouší si reakce veřejnosti.

Já si asi zastavím 2.0 TFSI 195 kW do Oktávky -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cituji:

Motorová paleta se skládá z toho nejlepšího, co momentálně Volkswagen má na skladě. Motory 1,4 TSI i 1,8 TSI dostal právě Passat a budou jádrem benzinové nabídky i v Superbu. Prozatím není jasné, jaké výkonové verze Superb dostane, protože například čtyřválec 1,4 TSI se vyrábí již dnes s výkony 90, 103 a 125 kW a 1,8 TSI je v nabídce se 118 a 125 kW (a další verze se mohou ještě objevit). Chybět pochopitelně nesmí ani 2,0 TFSI z Octavie RS. Prestižním vrcholem pak bude velkoobjemový šestiválec 3,6 FSI, který se nyní montuje do Touaregu a chystá se do Passatu R36. Pro Superb by se měl tento motor dodávat výhradně s pohonem všech kol, očekává se opět mezinápravová spojka Haldex, známá z Octavie. Vznětové motory budou podle německého AMS, mimo základní 1,9 TDI PD, sázet již jen na - pro Škodu novou - techniku vstřikování common-rail. Zůstane však zřejmě jen u čtyřválců 2.0 TDI CR (103 resp. 125 kW).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cituji:

Motorová paleta se skládá z toho nejlepšího, co momentálně Volkswagen má na skladě. Motory 1,4 TSI i 1,8 TSI dostal právě Passat a budou jádrem benzinové nabídky i v Superbu. Prozatím není jasné, jaké výkonové verze Superb dostane, protože například čtyřválec 1,4 TSI se vyrábí již dnes s výkony 90, 103 a 125 kW a 1,8 TSI je v nabídce se 118 a 125 kW (a další verze se mohou ještě objevit). Chybět pochopitelně nesmí ani 2,0 TFSI z Octavie RS. Prestižním vrcholem pak bude velkoobjemový šestiválec 3,6 FSI, který se nyní montuje do Touaregu a chystá se do Passatu R36. Pro Superb by se měl tento motor dodávat výhradně s pohonem všech kol, očekává se opět mezinápravová spojka Haldex, známá z Octavie. Vznětové motory budou podle německého AMS, mimo základní 1,9 TDI PD, sázet již jen na - pro Škodu novou - techniku vstřikování common-rail. Zůstane však zřejmě jen u čtyřválců 2.0 TDI CR (103 resp. 125 kW).

2.0 TDI CR bude naladeny na presne rovnaky vykon ako povodny 2.0 TDI s PD systemom (103kW)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...