Březen 3, 200817 r Fakt je dost dobrej......prohlídnul jsem tu Prezentaci a detaily interiéru jsem jim nadšenej. Řekl bych že timto to má Passat zpečetění.
Březen 3, 200817 r Myslím si, že ta 1,9ka nebude dobrá voľba do Superbu, na Passat je to malo, takže na Superbe to bude tiež malý výkon. 1,9ka je akurát na Octaviu. Dobrá by bola 2,0tdi, ale ak sú s nimi také problémy. Nový 2,0 tdi common rail ich može mat tiež alebo nie, ma niekto s týmto motorom skúsenosť? Nech dajú do ponuky 2,7tdičko z novej A4ky a bude.
Březen 4, 200817 r Velka fotogalerie AUTO.cz Predstavujeme: Skoda Superb - AUTO.CZ beztak to uz kazdej cetl tak jen pro opozdilce
Březen 4, 200817 r Myslím si, že ta 1,9ka nebude dobrá voľba do Superbu, na Passat je to malo, takže na Superbe to bude tiež malý výkon. 1,9ka je akurát na Octaviu. Dobrá by bola 2,0tdi, ale ak sú s nimi také problémy. Nový 2,0 tdi common rail ich može mat tiež alebo nie, ma niekto s týmto motorom skúsenosť? Nech dajú do ponuky 2,7tdičko z novej A4ky a bude. No nevím, ale myslím, že zas nebude o tolik těžší než OII, takže v tom není podlě mě rozdíl.
Březen 4, 200817 r Dnes jsem ve SM četl že SII nedostane diesel motory V6 2.7,3.0TDi že to jsou motory vyvíjené Audinou pro podélné uložení a že to u SII nelze a ani u posledního Passatu,ale zas teda jak to že dostane SII 3.6FSi to je taky přece V6 ne? To by mě ale vážně nasralo..tak nějak jsem počítal s těma V6 TDI.
Březen 4, 200817 r No nevím, ale myslím, že zas nebude o tolik těžší než OII, takže v tom není podlě mě rozdíl. Ale pocul som, že na Passate ta 1,9ka velmi netaha, oproti Octavii je to o dost slabsie.
Březen 4, 200817 r Tak v automobilce přímo v závodě zaměstnancům ukazali nového superba tak jsem tam zašel.A musím říct že je to super autíčko, stál tam s motorem 2.0TDI common rail.A celkově ze superba výbornej dojem a zátra du znovu, bylo tam hoidně lidí tak si do něj pujdu ještě sednou...fakt super-b nic jinýho nedokážu říct..jen tak dal škodovko :palec2: :palec2:Musím říct že supik má i dobré ohlasy ohledně designu, prostě a jednoduše se povedl Upraveno Březen 4, 200817 r od unuc
Březen 4, 200817 r Ale pocul som, že na Passate ta 1,9ka velmi netaha, oproti Octavii je to o dost slabsie. S poslednim Passatem s 1.9TDi jsem jel a připadlo mi to jako když jedu s Oct.II....že by tam byla výraznější změna ve výkonu jsem nezaznamenal.
Březen 4, 200817 r S poslednim Passatem s 1.9TDi jsem jel a připadlo mi to jako když jedu s Oct.II....že by tam byla výraznější změna ve výkonu jsem nezaznamenal. Je to pravdaže subjektívny názor toho kto jazdí, ale keď už mám také dobré auto tak aspoň do neho nejaký poriadny motor aspoň 2,0tdi CR nech nedostávam od Octavii a mladíkov na vytunených Fabiách. Odkiaľ si sa dozvedel, že ho u vás predstavujú?
Březen 4, 200817 r dnes jsem viděl bílýho a to je bomba, strašně mu bílá sluší Hlavně v GreenLineu co?
Březen 4, 200817 r Dnes jsem ve SM četl že SII nedostane diesel motory V6 2.7,3.0TDi že to jsou motory vyvíjené Audinou pro podélné uložení a že to u SII nelze a ani u posledního Passatu,ale zas teda jak to že dostane SII 3.6FSi to je taky přece V6 ne?To by mě ale vážně nasralo..tak nějak jsem počítal s těma V6 TDI. 3,6 FSI je radovej sestivalec!
Březen 4, 200817 r Tak to je dosť sila, kto má takú drzosť. Spravy z Novy Asi nebude mať dobré zabezpečenie, alebo niekto už ju chcel mať doma a nečakať dokiaľ ju začnú predávať.
Březen 4, 200817 r 3,6 FSI je radovej sestivalec! Aha...... VW ale dělá i novější 2.5TDi a to je řadovej pětiválec...tak nevim proč tam nešoupnou aspoň ten......takový auto jako je SII by si ale V6 TDI 2.7 nebo 3.0 zasloužil.
Březen 4, 200817 r Aha......VW ale dělá i novější 2.5TDi a to je řadovej pětiválec...tak nevim proč tam nešoupnou aspoň ten......takový auto jako je SII by si ale V6 TDI 2.7 nebo 3.0 zasloužil. To urcite. Ten 3.0 TDI by tomu slusel nejvic!!
Březen 4, 200817 r 3,6 FSI neni řadový, válce svírají úhel 10,6 stupňů a docela pochybuji, že by tam dali 2,5 TDI. Pokud vim, tak v touaregu má 128kw a ty 3kw oproti 2,0TDI za moc nestojí. Upraveno Březen 4, 200817 r od Heretic
Březen 4, 200817 r TAk první SuperB je již ukradený vis. zprávy Nova Jenže se jednalo o Superba 1. generace...
Březen 4, 200817 r 3,6 FSI je radovej sestivalec! No ale zdravý rozum velí, že řadový motor musí být šiřší, kdežto u V-motoru lze udělat kratší klikovku a ty válce se díky rozevření můžou mírně překrývat. Navíc 3.6FSI je VR - prodtě véčko s minimálním rozevřením...
Březen 4, 200817 r Jenže se jednalo o Superba 1. generace... odkiaľ vieš že 1. generácia? vraveli že nový ale na kamere ukázali starý
Březen 4, 200817 r Fotky pekny ale ten zadek porad nak nezkousavam pripada me takovej prislaplej ...starej SB byl mozna uzkej ale zadek byl vyvazenejsi vzhledem k predku...predek auta a z boku super ale ten zadek je takovej korejskej... ..navic zaklad ma sice se slabou 1,4 92Kw stat 620t,- ale vybava bude hodne hola, v zakladu ma byt jen na plechach, pouze 4x Airbag a nebude mit ani ESP ...coz je vybava o dve trydy niz.... stejne tak slabe 1,9TDi pouze 77Kw misto nynejsich 85Kw je krok zpet, zrychleni 12,5s na reprezentativni auto je opravdu hodne malo.. Upraveno Březen 4, 200817 r od JasteR
Březen 4, 200817 r Tak to je dosť sila, kto má takú drzosť. Spravy z Novy Asi nebude mať dobré zabezpečenie, alebo niekto už ju chcel mať doma a nečakať dokiaľ ju začnú predávať. ono jako auto s klíčkem v zapalování ukradne i babička, co jde z nákupu, je zcela běžný, že v arealu se auta nezamykaj a občas v tom jsou i klíče, třeba ve Vrchlabí co mám zprávy, tak občas zůstane i na vagonu mimo areál odemčený auto, ale o tom se moc nemluví
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.