Přejít na obsah

Superb II


Host V/// RS

Doporučené příspěvky

No ale zdravý rozum velí, že řadový motor musí být šiřší, kdežto u V-motoru lze udělat kratší klikovku a ty válce se díky rozevření můžou mírně překrývat. Navíc 3.6FSI je VR - prodtě véčko s minimálním rozevřením...

Jak zde někdo spávně napsal 3,6 je hodně přivřený Motor s hodně kompaktními rozměry. Ale jak jistě víte kvuli jeho rozměrum je baterka v motorovym prostoru. Stejne jako to ma Golf R32. Zastavba normlaniho V motoru s rozevrenim 45 stupnu neni do příčné platformy Octavia možná. Na TDI motorech by jeste přibylo turbo a ne maly a kam s nim :)

Motor 1,8 hejbe s SII slušně. Určitě se dost šetřilo na hmotnosti tak bych se nebal ani 1,4 TSi ... jen ta 1,9 77kW bude psis auto pro starsi pany pro pohodovou "ekologickou" jizdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem zvědav na ceny. Resp. kolik bude v nejvyšší výbavě stát 2.0 TDI CR. Není to už někde ?

Počítej ofiko cenu k miliónu.

Kolega před rokem a něco kupoval současnýho Supíka 2.0TDI-PD v Eleganci+měl pár příplatků a cena bez slev byla 1.020.000kč,ale ze slevou ho měl nakonec za 850.000kč.

Ono na toho novýho Supíka ze začátku moc velký slevy určitě nebudou jako tomu bývá vždy u nových modelů,to si mylsim že když se u prodejců ukecá cca 50.000kč tak to bude ještě hodně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počítej ofiko cenu k miliónu.

Kolega před rokem a něco kupoval současnýho Supíka 2.0TDI-PD v Eleganci+měl pár příplatků a cena bez slev byla 1.020.000kč,ale ze slevou ho měl nakonec za 850.000kč.

Ono na toho novýho Supíka ze začátku moc velký slevy určitě nebudou jako tomu bývá vždy u nových modelů,to si mylsim že když se u prodejců ukecá cca 50.000kč tak to bude ještě hodně.

JJ. pokud ve vrcholné výbavě bude i aktivní tempomat ( u Audi je za cca 70 000,00) viděl bych cenu za top výbavu 2.2TDI CR 1,1 Mio a 3,6 FSI 1,3 Mio.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký máte názor na to, že u SII je jen 60ti litrová nádrž. Myslím, že zejména u V6 to bude dost omezující... :help:

To neni moc..pravda.Mohla tam už být na 70L jako u A6.

Oni budou určitě dávat větší..třeba na těch 70L ale jen u Nezavisl.topení.

Dneska zrovna jeden SII kolem mě profrčel na D1 v té bežové metle s F tovární značkou.....i když to byl celkem fofr jakym se tam přehnal tak jsem si ho celkem porhlédl a vypadá na živo :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už nějakou dobu přemýšlím, co koupit dalšího po leasingu, což bude na jaře příštího roku. Napadlo mně Mondeo, Audi A4, Mazda 6, Passat a samozřejmě Superb, vše v naftě a v kombiku, kvůli DPH. Je to pochopitelně i o penězích, tak čekám, co z Bolky teď vypadne za ceny s tím, že až na konci roku vyjede Sup v kombajnu, bude tak o 50 t. dražší, než limuzína. Jinak myslím, že kdybych to měl seřadit podle výbavy a cen od nejlevnějšího, bude to : Mazda 6, Superb, Mondeo, Passat, A 4. Přičemž ty koncernový auta budou mít ve dvoulitru výkonější motor. Kdyby Mazda měla vyšší výkon, měl bych asi vybráno. Přez letitou loajalitu ke značce Škoda (9 aut od roku 84) jí mám v poslední době nějak dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už nějakou dobu přemýšlím, co koupit dalšího po leasingu, což bude na jaře příštího roku. Napadlo mně Mondeo, Audi A4, Mazda 6, Passat a samozřejmě Superb, vše v naftě a v kombiku, kvůli DPH. Je to pochopitelně i o penězích, tak čekám, co z Bolky teď vypadne za ceny s tím, že až na konci roku vyjede Sup v kombajnu, bude tak o 50 t. dražší, než limuzína. Jinak myslím, že kdybych to měl seřadit podle výbavy a cen od nejlevnějšího, bude to : Mazda 6, Superb, Mondeo, Passat, A 4. Přičemž ty koncernový auta budou mít ve dvoulitru výkonější motor. Kdyby Mazda měla vyšší výkon, měl bych asi vybráno. Přez letitou loajalitu ke značce Škoda (9 aut od roku 84) jí mám v poslední době nějak dost.

Já měl tehdy tak asi jako ty ted už dost zas VW,ale tam to bylo spíše kvůli hrozným cenám což se jen zhoršovalo,tam nebyl problém mít auto za 800.000kč limuzínu,bez al.kol,PC,manuál.klima,Xenon apod. ...........takže po přechodu ted do Škodovky jsem zas naopak nadšenej.

Ono třeba,mě se taky třeba líbí Mazda 6 co má muj táta natož ta úplně nová,ale když zas vemu že to je auto ofiko patřící do střed.třídy tak třeba v mnohém ho současná Oct.II předčí,myslim tím technickýma prvkama(nevim jak si na tom stojí ta úplně nová šestka)...ale to i sám otec kterej se několikrát svezl v mé Oct.II koukal co vše má a umí.

To nové Mondeo se mi moc líbí zevnějškem,ale třeba interiér mě na takové auto zklamal(zejména oblož.interiéru které vypadá jak levná imitace-celej interiér to ničí) a pak taky co jsem četl v testu že jsem během jízdy se v něm ozývalo podivné klepání z mnoha míst mě jen utvrdilo v tom co mi řikal známý co měl Focuse,starší Mondea,ten vždy řikal že Fordy trpěj na kvalitu zpracování že po pár tisících v nich skoro vše drnčí,klepe apod.

Je fakt že co jsem třeba dnes četl v SM že Škodovka na našem trhu má ty auta nejdražší s celé evropy..že třeba v německu bude SII začínat v přepočtu na 574.000kč.....to celkem nechápu,Škodovka jako domácí značka by tady u nás podle mě měla být nejlevnější a ještě když vemu že jako národ se třeba oproti německu mám podstatně hůře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak už jsem dříve psal, s novou Mazdou 6 jsem jel a co se výbavy a interiéru týče, musím bohužel konstatovat, že byla proti OII o kus dál. Alespoň jsem z toho měl ten dojem. Ale jsem zvědav především na Supa. Jestli se s tím 2.0 CR polepšej, tak do něj nejspíš půjdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych pravdu řekl,tak mě co všeobecně se.e na koncernu,jsou ty jejich motory a problémy s elektrikou....kamarád co má A6 3.0TDi s tim furt co se el.týče má...pořád mu přehrávaj nějaké ŘJ jednotky,nebo je měnily apod.a bohužel neni jediný.....na auto za takový prachy bych to teda nečekal.

Pak ty 2.0TDi,to je taky problém myslim už dost velkej......už je to v takovym stádiu že na firmě se kterou spolupracuji a která má více jak 40ks Passatů Combi 2.0TDi (103 i 125kw) se o tom už bavěj i kancelkářský lidi co o tom nemaj vůbec páru a ani se nějak zvlášt o auta nezajímaj,protože už více jak polovina z nich už měla to "štěstí" na problém z nemazajícim motorem a jeho naslednou výměnou a to tam ty Passaty nemaj víc jak 1,5roku..Dokonce člověk kterej tam má služeb.auta na starosti si vyžádal osobní schůzku z někym ze zastoupení VW pro ČR protože s tim maj vážně hrozný problémy a v servisech jim na spoustu otázek ani neuměj odpovědět....Dokonce prý zvažujou o odsoupení od smluv.

Lidi tam nedaj dopustit na předchozí Superby co měli v Comfortu s 1.9TDi 96kw,tam jsem za celou éru co je měli neslyšel že by s tim měl někdo problém a hodně z nich si ty auta pak odkoupily pro sebe.

Myslim že jestli s tim VW něco neudělá tak přijde o hodně zákazníků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Táta má ještě tu předchozí Mazdu 6 tak u té nové se dá předpokládat zlepšení.

Jinak na ty CR motory od VW jsem taky zvědavej a to dost.Ta 1.6TDI bude zjevně úplně novej motor,ale co ten 2.0TDi......mám obavy aby to nebyl současnej motor 2.0TDi jen se změnou vstřikování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Táta má ještě tu předchozí Mazdu 6 tak u té nové se dá předpokládat zlepšení.

Jinak na ty CR motory od VW jsem taky zvědavej a to dost.Ta 1.6TDI bude zjevně úplně novej motor,ale co ten 2.0TDi......mám obavy aby to nebyl současnej motor 2.0TDi jen se změnou vstřikování.

přijeď 22.3. do tý Mimoně, ať si zanadáváme od plic

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem zvědav na ceny. Resp. kolik bude v nejvyšší výbavě stát 2.0 TDI CR. Není to už někde ?

Automobilka se chlubí už i novým superbem

Automobilka Škoda Auto zavede nový model Škody Superb na český trh v červnu letošního roku. V základní verzi s benzínovým motorem o objemu 1,4 litru bude stát 619 900 korun.

Více tady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Automobilka se chlubí už i novým superbem

Automobilka Škoda Auto zavede nový model Škody Superb na český trh v červnu letošního roku. V základní verzi s benzínovým motorem o objemu 1,4 litru bude stát 619 900 korun.

Více tady

V časopisu nevím jestli určitě je zmíněno že twindoor bude možná i na ostatních modelech ale neřekli to napřímo ale neřekli taky že ne....supik je krásnej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V časopisu nevím jestli určitě je zmíněno že twindoor bude možná i na ostatních modelech ale neřekli to napřímo ale neřekli taky že ne....supik je krásnej

No mě ty twindoor nepřipadaj jako bůh ví co úžasného, ale možná to je proto, že jsem zvyklý na velké dvěře a la Fabia/Octavia II.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl tehdy tak asi jako ty ted už dost zas VW,ale tam to bylo spíše kvůli hrozným cenám což se jen zhoršovalo,tam nebyl problém mít auto za 800.000kč limuzínu,bez al.kol,PC,manuál.klima,Xenon apod. ...........takže po přechodu ted do Škodovky jsem zas naopak nadšenej.

Ono třeba,mě se taky třeba líbí Mazda 6 co má muj táta natož ta úplně nová,ale když zas vemu že to je auto ofiko patřící do střed.třídy tak třeba v mnohém ho současná Oct.II předčí,myslim tím technickýma prvkama(nevim jak si na tom stojí ta úplně nová šestka)...ale to i sám otec kterej se několikrát svezl v mé Oct.II koukal co vše má a umí.

To nové Mondeo se mi moc líbí zevnějškem,ale třeba interiér mě na takové auto zklamal(zejména oblož.interiéru které vypadá jak levná imitace-celej interiér to ničí) a pak taky co jsem četl v testu že jsem během jízdy se v něm ozývalo podivné klepání z mnoha míst mě jen utvrdilo v tom co mi řikal známý co měl Focuse,starší Mondea,ten vždy řikal že Fordy trpěj na kvalitu zpracování že po pár tisících v nich skoro vše drnčí,klepe apod.

Je fakt že co jsem třeba dnes četl v SM že Škodovka na našem trhu má ty auta nejdražší s celé evropy..že třeba v německu bude SII začínat v přepočtu na 574.000kč.....to celkem nechápu,Škodovka jako domácí značka by tady u nás podle mě měla být nejlevnější a ještě když vemu že jako národ se třeba oproti německu mám podstatně hůře.

Taky jsem se ptal jednou prodejce proc je Skodovka po DE (v DE se da koupil lacinejc mimo ofik cenik, nebo maj super akce treba ted na OI Tour je ESP za 300e nebo ruzne pakety- climatronic, sportpaket sedacky, xeny, tempomat atd v DE 45t cca v CR90,t-) a UK nejdrazssi na svete..odpovedel me jen, ze se prodava jak housky na krame tak proc zlevnovat, ze pry nejsou frantici.... fuck

Sup sice bude mozna v CR stat oholenej s slabou 1,4 620t,- ale v poradny nafte 2,0TDi 125Kw aspon v Eleganci urcite nebude pod mega..( skoda ze se nedostane na 2,7 a 3,0TDi tybyly delane pro Audi a nejdou dat kuli ulozeni do SB proto je nema ani soucasny Pasik) ..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sup sice bude mozna v CR stat oholenej s slabou 1,4 620t,- ale v poradny nafte 2,0TDi 125Kw aspon v Eleganci urcite nebude pod mega..( skoda ze se nedostane na 2,7 a 3,0TDi tybyly delane pro Audi a nejdou dat kuli ulozeni do SB proto je nema ani soucasny Pasik) ..

já si myslím, že 2.O TDI 125 kW pod mega i v nejvyšší výbavě stát bude. Typuju tak lehce přez 900 t. a později kombi o 50 t. víc. Samozřejmě tam jsou další příplatky, takže se to může zhoupnout dle mýho soudu tak na 1,1 mio.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...