jargoon Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 Bez sudávání kola, bez heveru. Vytoč kola úplně doprava a povol ty tři šroubky podběhu. Já u toho klečel loni na sněhu a zvládlo se to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokxo Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Ako si ju vytiahol vonku, su tam dva sroby, dohora to asi nepojde, iba dole, ale bojim sa, ze zlomim hrdlo, ked ju budem tahat dole. Tecie mi okolo spodneho drziaku, cim by sa to dalo zalepit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Zdarec já jsem měnil 10.1 2009 koupil jsem novej motorek na http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/fabi...=40&pocet=9 oprava trvala cca 1/4 hodiny jenom jsem povolil podběh a vyměnil motorek teklo to přes tel ventilek. ve škodovce jsem koupil tu gumičku co je v nádobce a pohoda cena 19 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danikm Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 (editace) Zdarec já jsem měnil 10.1 2009 koupil jsem novej motorek na http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/fabi...=40&pocet=9 oprava trvala cca 1/4 hodiny jenom jsem povolil podběh a vyměnil motorek teklo to přes tel ventilek. ve škodovce jsem koupil tu gumičku co je v nádobce a pohoda cena 19 Kč Skoda, ze to tak neni i u octavie.. Editováno: 23. leden 2009, autor: Danikm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tech60 Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 (editace) Zdarec já jsem měnil 10.1 2009 koupil jsem novej motorek na http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/fabi...=40&pocet=9 oprava trvala cca 1/4 hodiny jenom jsem povolil podběh a vyměnil motorek teklo to přes tel ventilek. ve škodovce jsem koupil tu gumičku co je v nádobce a pohoda cena 19 Kč Nakouknul jsem pod podběh na motorek a kape přesně tam jak to máš označený na fotce, koupím motorek, ale nevím co to je za gumičku co je v nádobce. Můžeš mi to upřesnit? A ještě jeden dotaz. Jak je ten motorek přidělaný k nádobce. Dík Editováno: 6. Únor 2009, autor: tech60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 Zdar motorek je do nádobky jenom zastrčenej vytáhneš ho tak že ho normálně chytneš a potáhneš ho do vrchu(směrem nahoru) on je vlastně jenom nastrčenej v té gumě která je natrčená v nádobce podle mojeho názoru jsem tu gumičku ani měnit nemusel ale těch 19 Kč tě nezabile a máš to v cajku akorát bacha na káble jinak otázka chvilky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tech60 Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 (editace) Dík za odpověď to bych mohl zvládnout i s gumičkou, ale aby toho nebylo málo, tak když j sem se dnes vrátil z cesty a otevřel páté dveře, tak mim tam tekla ostřikovací kapalina ze dveří do kufru. Bude tedy další problém. Editováno: 7. Únor 2009, autor: tech60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 tak pak dej vědět co to bylo a když tak nějaky foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tech60 Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Tak jsem konečně vyměnil přední motorek ostř. Chtěl jsem koupit originál ve Škodě, ale když za něj chtěli 1.130,--Kč tak jsem teda odešel. Sehnal jsem ho až ve třetí mototechně za 298,-- (úplně stejný made in cz), ale jak chci nasadit konektor, tak zjišťuju, že je otočený na druhou stranu, trochu ve mě hrklo, ale dal jsem ho tedy obráceně a funguje to. Výkon má snad větsí jak origo. To vytékání do zadních dveří jsem zatím odložil. Musím se pschycky připravit a kvůli plastům počkám až nebude mrznout, pak se ozvu co s tím bylo. Čau Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tech60 Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Dopadla i oprava zadní ho ostřikovače. Popis a foto jsem dal do fóra - Ostrekovače - predné, zadný, čerpadlo, čo robiť keď nefungujú.., http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...15073&st=50 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 Servus, ten motorcek a jeho umiestnenie/montaz je rovnaky aj pre verzie s velkou nadrzkou? Mam combi elegance s ostrekom svetiel - cize velka nadrzka a asi 2 motorceky. Tiez mi to tecie niekde, bo som nasiel rano namodraly cencul (CZ:rampouch) pod blatnikom, ktory vonal ostrekovacom. Nechal som to v garazi nakupneho centra a bola modra mlaka Este som to neotvoril, cakam na slabsie mrazy koncom tyzdna... Asi to sposobil tlak do zamrznutych ostrekovacov koli slabej koncentracii nemrznucej zmesi - mal som donedavna len doliatu do letnej kym som vyprazdnil nadrzku a dal cistu zimnu potom co som to rozmrazil. Nuz netreba podcenovat mrazy pod -10 Tu som nasiel jedine info o type dielu http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...st&p=643267 takze mi staci kupit niekde motorcek 1J6 955 651 +tesnenie ? Diky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 čerpadlo ostřiku skel je stejný u velké i malé nádržky, u velký je navíc čerpadlo pro ostřik světel...jináč dle ETKy je číslo čerpadla pro ostřik světel: 1J5 955 651 (1J6 955 651 je čerpadlo pro ostřik zadního skla - dle mě stejné, pouze náhrada) těsnění má číslo 443 955 465 PS: než pořídíš nový, tak skontroluj, jestli ti pouze nevyskočila hadička, nebo jestli ti nepraskla...pokud slyšíš zvuk čerpadla že funguje, tak nemusí být chyba v něm jináč výměna čerpadýlka je práce na pár minut...hlavně nedolejvej kapalinu a počítej že ti něco ještě vyteče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 Vdaka ...hehe urcite sa na to najprv pozriem nez budem nieco kupovat Iba v tychto mrazoch sa to neda - nemam garaz... a nechcem v podzemi nakupneho centra vyzerat ze kradnem svoje auto cez blatnik Inak podla mojho hladania je cerpadlo jedno a strieka vpred/vzad podla prepolovania - cize smeru otacania, sluzi na to ten ventil. Teda podla linky kotru som pisal je 1J5 pre sedan a 1J6 pre combi/hatchback. Cislo tesnenia sa mi tiez zide Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckymann Vloženo 27. Únor 2010 Sdílet Vloženo 27. Únor 2010 Taky jsem se potykal s tim samym problemem - teklo mi to nekde primo u nadrzky... Pustil jsem se do rozdelavani a pridavam par fotek jako navod (pro zacatecniky ). Zkusil jsem nejdriv povolit pouze tri srouby a odehnout kryt podbehu, ale pristup je k tomu nic moc, tak slo nakonec dolu kolo a nasledne i kryt... (ale tech sroubku tam je - viz obrazek ) Cerpadlo slo vytahnout v pohode, zbytek kapaliny odsaty, vse vycisteno... Cerpadlo neminulo kompletni rozdelani a zitra se vrhnu na slozeni se zatesnenim silikonem. Pri te prilezitosti jsem vycistil i protejsi stranu podbehu - kdo tohle navrhoval a vymyslel - po rukach ho mlatit malo A to tam toho nebylo moc, protoze posledni cisteni probehlo nekdy na podzim... Mejte se, Lucky 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wingman Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Lidičky prosím o radu.... dnes mi vlivem mrazu prasklo potrubí k zadnímu odstřikovači u F1 kombíku... jenže je pro mě záhadou kde :/ když pustím zadní odstřikovač... ani kapka... "nemrznoucí" kapalina mi vytekla pod autem v úrovni levého kolena řidiče po plastobém "okapu" s dírama za levým předním kolem.... sundal jsem proto podběh... a zkontroloval zda těsní nádržka, potrubí u ní a rozbočovač.... vše dokonale těsní ale přední odstřikovače fungují (tak 2/3 výkonu) a zadní je přerušenej úplně.... neteče to nikde v interiéru ale problém je až nad podběhem kde není přístupné potrubí... kam přesně potom potrubí k zasnímu oknu vede než jde do A sloupku? postačí sundat levý blatník? jsou tam v tom místě nějaké spojky? nebo je přístup z motorového prostoru a je potřeba vše vyházet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sutyn Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Ahoj, já jsem zjistil, že mám tu nádržku prasklou, díval jsem se zespodu pod kolem, po odkrytování plastů. Potřebuju ji tedy vyměnit. Vrchem to nejde určitě a spodem ji také nemohu protáhnout. Asi jediná možnost je rozebrat nárazník. Už to někdo dělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 musíš sundat přední nárazník a výztuhu, povolit šroubky co ji drží (3) a pak jde vytáhnout směrem dopředu/dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Ahoj, mně se povedlo nádržku vyndat spodem, i ji spět takto namontovat. Je to hrozná práce, povolit ten šroub za předním nárazníkem tou mřížkou. Když jsem ji uvolnil tak ten krk od nádržky jsem musel ohnout. Vozidlo bylo na heveru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sutyn Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Ahoj, mně se povedlo nádržku vyndat spodem, i ji spět takto namontovat. Když jsem to kontroloval zespodu, tak jsem se také snažil uvolnit ty šrouby, které jsem sice uvolnil, ale nechtěl jsem tu nádobku tak znásilňovat, bál jsem se, že ji poškodím. Pak bylo období útlumu, kdy jsem ostřikovače vůbec nepotřeboval. Nyní jsem jel cestu Praha - Znojmo a bez ostřikovačů hrůza. V pátek mně to čeká znovu, takže musím nádobku, kterou mám již od léta zakoupenou vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 Ještě dodám že nádobku jsem takto vyndal na druhý pokus, ale zpět jsem to zkoušel čtyřikrát a až napopáte s větším násilím jsem ji tam dostal. To šroubení toho šroubu ze předu to byl zážitek, po kousíčkách s malou ráčnou. Příště asi bych sundal nárazník ale jak tam drží to je také záhada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sutyn Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 Tak dnes jsem se snažil odstranit nárazník a vyměnit nádržku. Asi po dvou hodinách jsem to vzdal. Asi bych udělal víc škody než užitku. Vše docela šlo, až když jsem chtěl demontovat nárazník zespodu, tak jsem zjistil, že mě tam při opravě chladiče dali místo šroubků takové plastové černé záslepky, co nejdou ven jen obrovskou silou, kdy bych je určitě zničil. Tak jsem toho zanechal. Nádržka je prasklá v polovině, takže nějakou vodu do ní dám. Spíš jako chybu jsem zjistil, že mně teče pod tou nádržkou to čerpadílko a to v místech, kde se to rozděluje do dvou hadiček. Voda vytéká z toho válečku, zřejmě se to mrazem muselo roztáhnout. Myslíte, že to půjde zasilikonovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 No já jsem ji taky musel deformovat... jde to lépe když se vyndá baterka a ten plastový rámeček co je kolem ní.. pak se tam dost místa... ještě mi pomohlo vyndat světlomet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sutyn Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 Jak jsem psal, vyměnit takovou hloupost jako je nádržka u Fabie je fakt problém. Jinak ten tekoucí rozbočovač za čerpadlem (nevím jak to jinak nazvat) jsem zasilikonoval a zítra se to pokusím namontovat, tak jsem zvědav jak to dopadne. To čerpadlo je funkční, ale jak jsem zde již někde četl, ta další část ten ,,rozbočovač" nelze zakoupit samostatně, takže v případě že to stále poteče to budu muset koupit komplet nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 mebo vrakárna.. tam to bude za "pár" korun... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miketwo Vloženo 27. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 Zdravím, napadlo někoho vrazit ty hadičky přímo na motorek ? Prostě obejít tu krávovinu s tou membránou ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.