Přejít na obsah

Nádržka ostřikovačů


peetr

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
Zdarec já jsem měnil 10.1 2009 koupil jsem novej motorek na http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/fabi...=40&pocet=9 oprava trvala cca 1/4 hodiny jenom jsem povolil podběh a vyměnil motorek teklo to přes tel ventilek. ve škodovce jsem koupil tu gumičku co je v nádobce a pohoda cena 19 Kč

Skoda, ze to tak neni i u octavie.. :(

Editováno: , autor: Danikm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Zdarec já jsem měnil 10.1 2009 koupil jsem novej motorek na http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/fabi...=40&pocet=9 oprava trvala cca 1/4 hodiny jenom jsem povolil podběh a vyměnil motorek teklo to přes tel ventilek. ve škodovce jsem koupil tu gumičku co je v nádobce a pohoda cena 19 Kč

Nakouknul jsem pod podběh na motorek a kape přesně tam jak to máš označený na fotce, koupím motorek, ale nevím co to je za gumičku co je v nádobce. Můžeš mi to upřesnit? A ještě jeden dotaz. Jak je ten motorek přidělaný k nádobce. Dík :help:

Editováno: , autor: tech60
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar

motorek je do nádobky jenom zastrčenej vytáhneš ho tak že ho normálně chytneš a potáhneš ho do vrchu(směrem nahoru)

on je vlastně jenom nastrčenej v té gumě která je natrčená v nádobce podle mojeho názoru jsem tu gumičku ani měnit nemusel ale těch 19 Kč tě nezabile a máš to v cajku akorát bacha na káble jinak otázka chvilky. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za odpověď to bych mohl zvládnout i s gumičkou, ale aby toho nebylo málo, tak když j sem se dnes vrátil z cesty a otevřel páté dveře, tak mim tam tekla ostřikovací kapalina ze dveří do kufru. Bude tedy další problém. kol119

Editováno: , autor: tech60
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem konečně vyměnil přední motorek ostř. Chtěl jsem koupit originál ve Škodě, ale když za něj chtěli 1.130,--Kč tak jsem teda odešel. Sehnal jsem ho až ve třetí mototechně za 298,-- (úplně stejný made in cz), ale jak chci nasadit konektor, tak zjišťuju, že je otočený na druhou stranu, trochu ve mě hrklo, ale dal jsem ho tedy obráceně a funguje to. Výkon má snad větsí jak origo. To vytékání do zadních dveří jsem zatím odložil. Musím se pschycky připravit a kvůli plastům počkám až nebude mrznout, pak se ozvu co s tím bylo. Čau :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Servus, ten motorcek a jeho umiestnenie/montaz je rovnaky aj pre verzie s velkou nadrzkou? Mam combi elegance s ostrekom svetiel - cize velka nadrzka a asi 2 motorceky.

Tiez mi to tecie niekde, bo som nasiel rano namodraly cencul (CZ:rampouch) pod blatnikom, ktory vonal ostrekovacom. Nechal som to v garazi nakupneho centra a bola modra mlaka :feve: Este som to neotvoril, cakam na slabsie mrazy koncom tyzdna... :wacko:

Asi to sposobil tlak do zamrznutych ostrekovacov koli slabej koncentracii nemrznucej zmesi - mal som donedavna len doliatu do letnej kym som vyprazdnil nadrzku a dal cistu zimnu potom co som to rozmrazil. Nuz netreba podcenovat mrazy pod -10 :p

Tu som nasiel jedine info o type dielu http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...st&p=643267 takze mi staci kupit niekde motorcek 1J6 955 651 +tesnenie ?

Diky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čerpadlo ostřiku skel je stejný u velké i malé nádržky, u velký je navíc čerpadlo pro ostřik světel...jináč dle ETKy je číslo čerpadla pro ostřik světel:

1J5 955 651 (1J6 955 651 je čerpadlo pro ostřik zadního skla - dle mě stejné, pouze náhrada)

těsnění má číslo 443 955 465

PS: než pořídíš nový, tak skontroluj, jestli ti pouze nevyskočila hadička, nebo jestli ti nepraskla...pokud slyšíš zvuk čerpadla že funguje, tak nemusí být chyba v něm ;) jináč výměna čerpadýlka je práce na pár minut...hlavně nedolejvej kapalinu a počítej že ti něco ještě vyteče

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vdaka :)

...hehe urcite sa na to najprv pozriem nez budem nieco kupovat :palec2: Iba v tychto mrazoch sa to neda - nemam garaz... a nechcem v podzemi nakupneho centra vyzerat ze kradnem svoje auto cez blatnik lol

Inak podla mojho hladania je cerpadlo jedno a strieka vpred/vzad podla prepolovania - cize smeru otacania, sluzi na to ten ventil. Teda podla linky kotru som pisal je 1J5 pre sedan a 1J6 pre combi/hatchback. Cislo tesnenia sa mi tiez zide -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Taky jsem se potykal s tim samym problemem - teklo mi to nekde primo u nadrzky... Pustil jsem se do rozdelavani a pridavam par fotek jako navod (pro zacatecniky :)).

Zkusil jsem nejdriv povolit pouze tri srouby a odehnout kryt podbehu, ale pristup je k tomu nic moc, tak slo nakonec dolu kolo a nasledne i kryt... (ale tech sroubku tam je - viz obrazek :D)

Cerpadlo slo vytahnout v pohode, zbytek kapaliny odsaty, vse vycisteno... Cerpadlo neminulo kompletni rozdelani a zitra se vrhnu na slozeni se zatesnenim silikonem.

post-2916-12673063620361_thumb.jpg post-2916-12673064349844_thumb.jpg post-2916-12673064515861_thumb.jpg post-2916-12673064821051_thumb.png

post-2916-12673064960402_thumb.jpg post-2916-12673065242691_thumb.jpg post-2916-12673065348886_thumb.jpg post-2916-12673065733064_thumb.jpg

Pri te prilezitosti jsem vycistil i protejsi stranu podbehu - kdo tohle navrhoval a vymyslel - po rukach ho mlatit malo :(

A to tam toho nebylo moc, protoze posledni cisteni probehlo nekdy na podzim...

post-2916-12673067398894_thumb.jpg post-2916-1267306758773_thumb.jpg

Mejte se,

Lucky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Lidičky prosím o radu.... dnes mi vlivem mrazu prasklo potrubí k zadnímu odstřikovači u F1 kombíku... jenže je pro mě záhadou kde :/ když pustím zadní odstřikovač... ani kapka... "nemrznoucí" kapalina mi vytekla pod autem v úrovni levého kolena řidiče po plastobém "okapu" s dírama za levým předním kolem.... sundal jsem proto podběh... a zkontroloval zda těsní nádržka, potrubí u ní a rozbočovač.... vše dokonale těsní ale přední odstřikovače fungují (tak 2/3 výkonu) a zadní je přerušenej úplně.... neteče to nikde v interiéru ale problém je až nad podběhem kde není přístupné potrubí... kam přesně potom potrubí k zasnímu oknu vede než jde do A sloupku? postačí sundat levý blatník? jsou tam v tom místě nějaké spojky? nebo je přístup z motorového prostoru a je potřeba vše vyházet?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Ahoj, já jsem zjistil, že mám tu nádržku prasklou, díval jsem se zespodu pod kolem, po odkrytování plastů. Potřebuju ji tedy vyměnit. Vrchem to nejde určitě a spodem ji také nemohu protáhnout. Asi jediná možnost je rozebrat nárazník. Už to někdo dělal?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mně se povedlo nádržku vyndat spodem, i ji spět takto namontovat.

Když jsem to kontroloval zespodu, tak jsem se také snažil uvolnit ty šrouby, které jsem sice uvolnil, ale nechtěl jsem tu nádobku tak znásilňovat, bál jsem se, že ji poškodím. Pak bylo období útlumu, kdy jsem ostřikovače vůbec nepotřeboval. Nyní jsem jel cestu Praha - Znojmo a bez ostřikovačů hrůza. V pátek mně to čeká znovu, takže musím nádobku, kterou mám již od léta zakoupenou vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě dodám že nádobku jsem takto vyndal na druhý pokus, ale zpět jsem to zkoušel čtyřikrát a až napopáte s větším násilím jsem ji tam dostal. To šroubení toho šroubu ze předu to byl zážitek, po kousíčkách s malou ráčnou. Příště asi bych sundal nárazník ale jak tam drží to je také záhada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem se snažil odstranit nárazník a vyměnit nádržku. Asi po dvou hodinách jsem to vzdal. Asi bych udělal víc škody než užitku. Vše docela šlo, až když jsem chtěl demontovat nárazník zespodu, tak jsem zjistil, že mě tam při opravě chladiče dali místo šroubků takové plastové černé záslepky, co nejdou ven jen obrovskou silou, kdy bych je určitě zničil. Tak jsem toho zanechal. Nádržka je prasklá v polovině, takže nějakou vodu do ní dám. Spíš jako chybu jsem zjistil, že mně teče pod tou nádržkou to čerpadílko a to v místech, kde se to rozděluje do dvou hadiček. Voda vytéká z toho válečku, zřejmě se to mrazem muselo roztáhnout. Myslíte, že to půjde zasilikonovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal, vyměnit takovou hloupost jako je nádržka u Fabie je fakt problém. Jinak ten tekoucí rozbočovač za čerpadlem (nevím jak to jinak nazvat) jsem zasilikonoval a zítra se to pokusím namontovat, tak jsem zvědav jak to dopadne. To čerpadlo je funkční, ale jak jsem zde již někde četl, ta další část ten ,,rozbočovač" nelze zakoupit samostatně, takže v případě že to stále poteče to budu muset koupit komplet nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...