marejak Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Zdravim.Mám O1,1,6;74kw.Jen se chci zeptat,jestli nevíte....po nastartování,mi začne v motoru tak jakoby pískat(zvláštní zvuk),no a po cca 5 km,prostě po zahřátí to přestane.Známý mi říkal že to můžou být špatné ložiska v alternátoru....tak nevim jestli nemám jít ihned do servisu..abych něco nepo....Nemáte s tim zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miresek Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Zdravim.Mám O1,1,6;74kw.Jen se chci zeptat,jestli nevíte....po nastartování,mi začne v motoru tak jakoby pískat(zvláštní zvuk),no a po cca 5 km,prostě po zahřátí to přestane.Známý mi říkal že to můžou být špatné ložiska v alternátoru....tak nevim jestli nemám jít ihned do servisu..abych něco nepo....Nemáte s tim zkušenost? Zdravím, mám O1, 1.9 TDI, 66 kW a mám podobný problém. Dřív to nikdy nedělalo, ale teď mi to dělá to samé. Když je motor studený, tak při rozjezdu jde slyšet takový podivný zvuk (podobný hvízdání - když se mnou jel kolega z práce, tak si myslel, že někde za náma jede sanitka). Je to zhruba v rozmezí 1250 - 1750 ot. Mockrát díky za odpověď . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machmo Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Viděl bych to na povolený řemen (drážkovaný) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiam Vloženo 22. leden 2008 Sdílet Vloženo 22. leden 2008 Zdravim.Mám O1,1,6;74kw.Jen se chci zeptat,jestli nevíte....po nastartování,mi začne v motoru tak jakoby pískat(zvláštní zvuk),no a po cca 5 km,prostě po zahřátí to přestane.Známý mi říkal že to můžou být špatné ložiska v alternátoru....tak nevim jestli nemám jít ihned do servisu..abych něco nepo....Nemáte s tim zkušenost? Daj dolu drazkovy remen a zisti ci to ide s rozvodou alebo od drazkoveho remena a potom sa da diagnostikovat dalej.Mal som tento problem a nakoniec to boly rozvody ktore maly najete 130 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 22. leden 2008 Sdílet Vloženo 22. leden 2008 Tipnul bych rozvodovej řemen - mě pískal téže. Je už moc vytahanej = vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asphalt Vloženo 22. leden 2008 Sdílet Vloženo 22. leden 2008 vytahanej rozvodak ti piskne jen jednou... bud drazkovany remen nebo kladky rozvodu. Eventuelne si muze pohvizdovat i servo ale to by melo pouze pokud je namahano... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miresek Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Já mám rozvody vyměněné komplet a najeto na nich asi 25 000 km, takže si myslím, že tím by to být nemělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaza01 Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 taky mě to píská a taky mám po rozvodech asi 30 000 km. je to určitě povolenej drážkovanej řemen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kali Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Zdravim.Mám O1,1,6;74kw.Jen se chci zeptat,jestli nevíte....po nastartování,mi začne v motoru tak jakoby pískat(zvláštní zvuk),no a po cca 5 km,prostě po zahřátí to přestane.Známý mi říkal že to můžou být špatné ložiska v alternátoru....tak nevim jestli nemám jít ihned do servisu..abych něco nepo....Nemáte s tim zkušenost? delalo mi to take a byla to kladka remenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carl Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Zdravim.Mám O1,1,6;74kw.Jen se chci zeptat,jestli nevíte....po nastartování,mi začne v motoru tak jakoby pískat(zvláštní zvuk),no a po cca 5 km,prostě po zahřátí to přestane.Známý mi říkal že to můžou být špatné ložiska v alternátoru....tak nevim jestli nemám jít ihned do servisu..abych něco nepo....Nemáte s tim zkušenost? cus, hele jak ti to po nastartovani zacne piskat, zkus trochou vody polit vicedrazkopvy remen, melo by to prestat, muzes vyzkouset i polit rozvodak po demontazi krytu, uz jsem se s tim taky setkal, no vyzkousej, uvidis, jak zvuk po naliti vody prestane je to ta zavada, on ten remen muze mit projete drazky, proto neseda presne do remenice a snazi es prokluzovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 (editace) no mně to pro změnu píská při volnoběhu když je motor zahřátý - někde jsem tady četl že někomu píská turbo i při volnoběhu - ale že by tak najednou z ničeho nic? - babo raď jo ještě doplním že jsem před 3 měsíci měnil elektromagn.spojku klimakompresoru Editováno: 26. Únor 2008, autor: Ignác Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci L&K Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 mne to piskalo tiez a bolo to lozisko v alternatore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 ja jsem pred chvilkou vymenil rozvody a pisti mi taky neco (mam fabii) takze se sundal klinovy remen a byl klid, a je to but napinaci kladka ktera tak zvlastne cinka nebo kompresor od klimy ma vuli do boku i ven znej jde stim hybat na vsechny strany:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
click Vloženo 20. Září 2008 Sdílet Vloženo 20. Září 2008 panove, tak vam povim taky jeden pribeh.....koupil jsem auto s 140 tis. (Octavia 1,8 20V rv 98) a nechal hned udelat rozvody (ve Skodovce!).....asi pri 170 tis jsem ztratil takovej ten spodni plast pod motorem a zaclo to......kazdej dest to odneslo piskanim....proste jako by se tam dostavala voda a rozvodak piska! tak jsem mel tak trochu vycitky, nechal znovu vymenit vod. pumpu, poradil mi to znamej a hle......piskani ustalo.....bohuzel jen asi na tyden! ted mam 210 tis. a pokazdy kdyz zaprsi tak to z motoru piska......staci vsak aby bylo 2 dny hezky, jako by to vyschne a uz to nepiska .....tak by me zajimalo co si o tom myslite.....jestli je to fakt tim ze se dostane do motoru voda, kdyz tam neni ten spodni kryt a nebo neco odchazi do vecnych lovist???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.