Přejít na obsah

kdo má čiplou OI, 1,6i-75kW


blondakxxx

Doporučené příspěvky

Ahoj, obracím se tímto na ty z vás, kdo máte čipou OI, 1,6i-75kW. Moje je MR 2003 a chtěl bych jí svěřit Sportmotoru. Jde mi o to, jestli 7kW/10Nm nějak poznám při předjíždění nebo řazení v kopcích apod. Prosím o hodnocení těch kdo takovou úpravou prošel. Auto měnit nechci tak prosím nepište kup si 1,8T, TDI nebo RS !! :palec2: Díííík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyhozený prachy viz několik testů v SM. Odbržděno před a po.... přírustek 1-2 k jen v některých otáčkách a znerovnoměrnění křivky toč mom. Spotřeba o 1l větší a to vše za úžasných 10-20 tis ...

Atmosferu můžeš zvednout jedině klasickými postupy.... zvýšení komprese, optimalizace sacích kanálů, jiná vačka, laděné svody, odlehčený setrvák = volnoběh 1000-1200...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyhozený prachy viz několik testů v SM. Odbržděno před a po.... přírustek 1-2 k jen v některých otáčkách a znerovnoměrnění křivky toč mom. Spotřeba o 1l větší a to vše za úžasných 10-20 tis ...

Atmosferu můžeš zvednout jedině klasickými postupy.... zvýšení komprese, optimalizace sacích kanálů, jiná vačka, laděné svody, odlehčený setrvák = volnoběh 1000-1200...

Presne tak dal bych treba sportovni filt, svody, a treba komplet supersprint vyfuk ten by neco pridal a bude to mit super zvuk...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám čiplou 74kW a jak se tu píše, jsou klady, ale taky zápory. Spotřeba vyrostla možná o víc než litr, naopak chod motoru je o něco lepší, odspoda tahá oproti sérii pěkně, ale nahoře ztrácí šíleně, před čipem max.200km/h a po čipu 170km/h...

Takže čip od Sportmotoru pro tento motor nebrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Trochu se přidám a zeptám. Máme v rodině AVU 75kW a při přidání plynu je reakce na to zpožděná možná až o vteřinu, myslím tím z volnoběhu. Je to nepříjemné třeba při couvání. Jaké máte zkušenosti vy? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu se přidám a zeptám. Máme v rodině AVU 75kW a při přidání plynu je reakce na to zpožděná možná až o vteřinu, myslím tím z volnoběhu. Je to nepříjemné třeba při couvání. Jaké máte zkušenosti vy? Díky

kol119 Nuž čo ti poviem, na bratovej 1.6 75kW AVU to isté, cúvam ako v autoškole, sťahuje mi svetlá ako keby už chcel pomaly zdochnúť. Ten elektronický plyn má veľmi pomalú reakciu a to ma núti viac pridať a fakt cúvam ako nejaký začiatočník...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kol119 Nuž čo ti poviem, na bratovej 1.6 75kW AVU to isté, cúvam ako v autoškole, sťahuje mi svetlá ako keby už chcel pomaly zdochnúť. Ten elektronický plyn má veľmi pomalú reakciu a to ma núti viac pridať a fakt cúvam ako nejaký začiatočník...

To je škoda, že je to normální. Doufal jsem že je to vada, ach jo :kol-51:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je škoda, že je to normální. Doufal jsem že je to vada, ach jo :kol-51:

Můžu tě ujistit, že se moje 74kW chová stejně přiblble. Opravdu se místy tváří, jako kdyby chtěla zdechnout, probliknou světla. Nicméně dle vyjádření odborníků je to (bohužel) v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu tě ujistit, že se moje 74kW chová stejně přiblble. Opravdu se místy tváří, jako kdyby chtěla zdechnout, probliknou světla. Nicméně dle vyjádření odborníků je to (bohužel) v pořádku.

Souhlasím. S Fabií 1,2 pustíš spojku a nepřidáš plyn tak se rozjede. 74kw spíš zdechne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu se přidám a zeptám. Máme v rodině AVU 75kW a při přidání plynu je reakce na to zpožděná možná až o vteřinu, myslím tím z volnoběhu. Je to nepříjemné třeba při couvání. Jaké máte zkušenosti vy? Díky

jj, přesně jak píšeš !!..................kde asi udělali soudruzi chybu ??? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Jojo zlata lanka - ta nase fabule to je taky porod - pritelkyne si pry zvykla, takze kdyz uz jede se svoji fabuli je to ok, kdyz presedla do me tak zase ja to mam divne - pritom ona tam ma prodlevu - kurna kterej vuuuuuuuuuuuul to navrhl - kde je kurna to spozdeni - v ridici juednotce motoru to je jasne - a nejde se na to mrknout? Vypsat obsah a nejakeho odbornika nechat studovat, kde je rizeni el. pedalu - vzdyt pouze presun dat - od pedalu potenciometru k el. skrtici klapce - nebo tam opet natahnem lanko?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo zlata lanka - ta nase fabule to je taky porod - pritelkyne si pry zvykla, takze kdyz uz jede se svoji fabuli je to ok, kdyz presedla do me tak zase ja to mam divne - pritom ona tam ma prodlevu - kurna kterej vuuuuuuuuuuuul to navrhl - kde je kurna to spozdeni - v ridici juednotce motoru to je jasne - a nejde se na to mrknout? Vypsat obsah a nejakeho odbornika nechat studovat, kde je rizeni el. pedalu - vzdyt pouze presun dat - od pedalu potenciometru k el. skrtici klapce - nebo tam opet natahnem lanko?

Kéž by to někdo dokázal, protože je to fakt hrůza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kéž by to někdo dokázal, protože je to fakt hrůza

No ja mám 75kw ale typu BFQ a žádnou prodlevu u plynu nemám, za plynem jede hezky a dobře tahne odspodu, maximálka 205 rovinka. Plyn mám elektrický - tempomat O.K. a krásně mi to hodí při řazení samo meziplyn apod. Celkově mám ze to, že to výrazně šetří spojku. Proto - nepleťte nejen 74 a 75kw, ale i BFQ s AVU (i když jsou třeba změny jen ve firmware?). Se spotřebou a výkonem jsem spokojen, jezdím 90 procent město a když potřebuji spěchat, kličkovat a předjíždět, tak si to svoje vezme - klidně i průměr 10 a více, ale nezklame. Když jedu klidně, tak se ve městě vlezu s průměrem do 7,5.

Jo a o přímé propojení potenciometru s elektronikou klapky nejde - potenciometr je pouze dalším snímačem řídící jednotky, plyn si jednotka řídí sama.

Editováno: , autor: SPSP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja mám 75kw ale typu BFQ a žádnou prodlevu u plynu nemám, za plynem jede hezky a dobře tahne odspodu, maximálka 205 rovinka. Plyn mám elektrický - tempomat O.K. a krásně mi to hodí při řazení samo meziplyn apod. Celkově mám ze to, že to výrazně šetří spojku. Proto - nepleťte nejen 74 a 75kw, ale i BFQ s AVU (i když jsou třeba změny jen ve firmware?). Se spotřebou a výkonem jsem spokojen, jezdím 90 procent město a když potřebuji spěchat, kličkovat a předjíždět, tak si to svoje vezme - klidně i průměr 10 a více, ale nezklame. Když jedu klidně, tak se ve městě vlezu s průměrem do 7,5.

Jo a o přímé propojení potenciometru s elektronikou klapky nejde - potenciometr je pouze dalším snímačem řídící jednotky, plyn si jednotka řídí sama.

Aha, tak to je zajímavé, mohl bys zjistit číslo řídící jednotky u BFQ? To by mohla být cesta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...