Publikováno Leden 24, 200817 r Ahoj, obracím se tímto na ty z vás, kdo máte čipou OI, 1,6i-75kW. Moje je MR 2003 a chtěl bych jí svěřit Sportmotoru. Jde mi o to, jestli 7kW/10Nm nějak poznám při předjíždění nebo řazení v kopcích apod. Prosím o hodnocení těch kdo takovou úpravou prošel. Auto měnit nechci tak prosím nepište kup si 1,8T, TDI nebo RS !! Díííík
Leden 24, 200817 r Byt tebou bych to rovnou zavrhl, sou to vyhozene penize u atmosfery ...kup si radsi naky svody filtr poradny vyfuk atd... chip ti nepomuze... Upraveno Leden 24, 200817 r od JasteR
Leden 24, 200817 r Vyhozený prachy viz několik testů v SM. Odbržděno před a po.... přírustek 1-2 k jen v některých otáčkách a znerovnoměrnění křivky toč mom. Spotřeba o 1l větší a to vše za úžasných 10-20 tis ... Atmosferu můžeš zvednout jedině klasickými postupy.... zvýšení komprese, optimalizace sacích kanálů, jiná vačka, laděné svody, odlehčený setrvák = volnoběh 1000-1200...
Leden 25, 200817 r Vyhozený prachy viz několik testů v SM. Odbržděno před a po.... přírustek 1-2 k jen v některých otáčkách a znerovnoměrnění křivky toč mom. Spotřeba o 1l větší a to vše za úžasných 10-20 tis ...Atmosferu můžeš zvednout jedině klasickými postupy.... zvýšení komprese, optimalizace sacích kanálů, jiná vačka, laděné svody, odlehčený setrvák = volnoběh 1000-1200... Presne tak dal bych treba sportovni filt, svody, a treba komplet supersprint vyfuk ten by neco pridal a bude to mit super zvuk...
Leden 25, 200817 r Mám čiplou 74kW a jak se tu píše, jsou klady, ale taky zápory. Spotřeba vyrostla možná o víc než litr, naopak chod motoru je o něco lepší, odspoda tahá oproti sérii pěkně, ale nahoře ztrácí šíleně, před čipem max.200km/h a po čipu 170km/h... Takže čip od Sportmotoru pro tento motor nebrat.
Leden 25, 200817 r Autor Díky, za vaše názory. Těšil jsem se na čip jak malé děcko, ale nechám to tedy na nějaký jiný motůrek. Kdyby měl ještě někdo z vás čas a chuť tak mi třeba napište přes SZ jaký filtr ( předpokládám KN ), jaké sání případně kde to pořídit. Díky
Únor 13, 200817 r Ja si myslim ze motory 74 a 75 kW su uz od vyroby trocha čipnuté Řekl bych že při jejich konstrukci není 100koní až tak nic vyjímečného.
Únor 13, 200817 r Trochu se přidám a zeptám. Máme v rodině AVU 75kW a při přidání plynu je reakce na to zpožděná možná až o vteřinu, myslím tím z volnoběhu. Je to nepříjemné třeba při couvání. Jaké máte zkušenosti vy? Díky
Únor 14, 200817 r Trochu se přidám a zeptám. Máme v rodině AVU 75kW a při přidání plynu je reakce na to zpožděná možná až o vteřinu, myslím tím z volnoběhu. Je to nepříjemné třeba při couvání. Jaké máte zkušenosti vy? Díky Nuž čo ti poviem, na bratovej 1.6 75kW AVU to isté, cúvam ako v autoškole, sťahuje mi svetlá ako keby už chcel pomaly zdochnúť. Ten elektronický plyn má veľmi pomalú reakciu a to ma núti viac pridať a fakt cúvam ako nejaký začiatočník...
Únor 15, 200817 r Nuž čo ti poviem, na bratovej 1.6 75kW AVU to isté, cúvam ako v autoškole, sťahuje mi svetlá ako keby už chcel pomaly zdochnúť. Ten elektronický plyn má veľmi pomalú reakciu a to ma núti viac pridať a fakt cúvam ako nejaký začiatočník... To je škoda, že je to normální. Doufal jsem že je to vada, ach jo
Únor 16, 200817 r To je škoda, že je to normální. Doufal jsem že je to vada, ach jo Můžu tě ujistit, že se moje 74kW chová stejně přiblble. Opravdu se místy tváří, jako kdyby chtěla zdechnout, probliknou světla. Nicméně dle vyjádření odborníků je to (bohužel) v pořádku.
Únor 16, 200817 r Můžu tě ujistit, že se moje 74kW chová stejně přiblble. Opravdu se místy tváří, jako kdyby chtěla zdechnout, probliknou světla. Nicméně dle vyjádření odborníků je to (bohužel) v pořádku. Souhlasím. S Fabií 1,2 pustíš spojku a nepřidáš plyn tak se rozjede. 74kw spíš zdechne.
Únor 16, 200817 r Souhlasím. S Fabií 1,2 pustíš spojku a nepřidáš plyn tak se rozjede. 74kw spíš zdechne. Nepleťte 74 a 75, 74 se chová normálně, 75 má prodlevu.
Únor 16, 200817 r Nepleťte 74 a 75, 74 se chová normálně, 75 má prodlevu. Tak tak, 74kw se na spojku rozjede normálně bez známek zdechání.
Únor 16, 200817 r Autor Trochu se přidám a zeptám. Máme v rodině AVU 75kW a při přidání plynu je reakce na to zpožděná možná až o vteřinu, myslím tím z volnoběhu. Je to nepříjemné třeba při couvání. Jaké máte zkušenosti vy? Díky jj, přesně jak píšeš !!..................kde asi udělali soudruzi chybu ???
Únor 16, 200817 r Jojo zlata lanka - ta nase fabule to je taky porod - pritelkyne si pry zvykla, takze kdyz uz jede se svoji fabuli je to ok, kdyz presedla do me tak zase ja to mam divne - pritom ona tam ma prodlevu - kurna kterej vuuuuuuuuuuuul to navrhl - kde je kurna to spozdeni - v ridici juednotce motoru to je jasne - a nejde se na to mrknout? Vypsat obsah a nejakeho odbornika nechat studovat, kde je rizeni el. pedalu - vzdyt pouze presun dat - od pedalu potenciometru k el. skrtici klapce - nebo tam opet natahnem lanko?
Únor 17, 200817 r Jojo zlata lanka - ta nase fabule to je taky porod - pritelkyne si pry zvykla, takze kdyz uz jede se svoji fabuli je to ok, kdyz presedla do me tak zase ja to mam divne - pritom ona tam ma prodlevu - kurna kterej vuuuuuuuuuuuul to navrhl - kde je kurna to spozdeni - v ridici juednotce motoru to je jasne - a nejde se na to mrknout? Vypsat obsah a nejakeho odbornika nechat studovat, kde je rizeni el. pedalu - vzdyt pouze presun dat - od pedalu potenciometru k el. skrtici klapce - nebo tam opet natahnem lanko? Kéž by to někdo dokázal, protože je to fakt hrůza
Únor 17, 200817 r Kéž by to někdo dokázal, protože je to fakt hrůza No ja mám 75kw ale typu BFQ a žádnou prodlevu u plynu nemám, za plynem jede hezky a dobře tahne odspodu, maximálka 205 rovinka. Plyn mám elektrický - tempomat O.K. a krásně mi to hodí při řazení samo meziplyn apod. Celkově mám ze to, že to výrazně šetří spojku. Proto - nepleťte nejen 74 a 75kw, ale i BFQ s AVU (i když jsou třeba změny jen ve firmware?). Se spotřebou a výkonem jsem spokojen, jezdím 90 procent město a když potřebuji spěchat, kličkovat a předjíždět, tak si to svoje vezme - klidně i průměr 10 a více, ale nezklame. Když jedu klidně, tak se ve městě vlezu s průměrem do 7,5. Jo a o přímé propojení potenciometru s elektronikou klapky nejde - potenciometr je pouze dalším snímačem řídící jednotky, plyn si jednotka řídí sama. Upraveno Únor 17, 200817 r od SPSP
Únor 18, 200817 r No ja mám 75kw ale typu BFQ a žádnou prodlevu u plynu nemám, za plynem jede hezky a dobře tahne odspodu, maximálka 205 rovinka. Plyn mám elektrický - tempomat O.K. a krásně mi to hodí při řazení samo meziplyn apod. Celkově mám ze to, že to výrazně šetří spojku. Proto - nepleťte nejen 74 a 75kw, ale i BFQ s AVU (i když jsou třeba změny jen ve firmware?). Se spotřebou a výkonem jsem spokojen, jezdím 90 procent město a když potřebuji spěchat, kličkovat a předjíždět, tak si to svoje vezme - klidně i průměr 10 a více, ale nezklame. Když jedu klidně, tak se ve městě vlezu s průměrem do 7,5.Jo a o přímé propojení potenciometru s elektronikou klapky nejde - potenciometr je pouze dalším snímačem řídící jednotky, plyn si jednotka řídí sama. Aha, tak to je zajímavé, mohl bys zjistit číslo řídící jednotky u BFQ? To by mohla být cesta.
Únor 18, 200817 r Aha, tak to je zajímavé, mohl bys zjistit číslo řídící jednotky u BFQ? To by mohla být cesta. Je to BFQ s číslem 06A906033BG SIMOS33 2VG00HS4600 Modelový rok 2003
Únor 19, 200817 r casem si na to zvyknes, jen to couvani je fakt porod no A to couvu do garáže dokopečka
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.