Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

pozriem sa v ETKE či je rovnaké obj. číslo. Vyššie som písal príspevok a v odkaze utor popisuje ,že sa to pokúsil vymeniť z toho druhého serva a nedopadlo to dobre, tak neviem.

ja to tu v príspevku 11 : odkaz

Editováno: , autor: lars
Vloženo

Včera som v jednej Fabii /1,2+klima/ skúšal ako to vlastne celé má fungovať, menili mu totiž ešte v záruke pred pol rokom to servo V68.

Takže nastúpili sme do studeného auta a po naštartovaní sme vypli ventilátor kúrenia. Keď sa motor ohrial na prevádzkovú teplotu nastavili sme cca 22 C a vent na dvojku. Začal fúkať max. teplý vzduch a asi po pár minutách postupne fúkaný vzduch chladol až napokon bol vlažný. Samozrejme som to aj meral digitálnym teplomerom a jeho ext. čidlo som pichol do výdychov na stredovom panely. Takže nazačiatku fúkalo 65 C a postupne ako sa interiér ohrial kleslo až na 35 C.

Výsledok je teda jasný, ten poloautomat reguluje sám teplotu a podla potreby natáča tú klapku V68. To je aj dôvod prečo tie servá odchádzajú, neustále sa pohybujú až sa prederie tá odporová dráha.

Mimochodom ma dnes v servise zarazilo,výmena serva podla technika aj z prácou 6800 Sk. Neuveritelý zdierači.

Vloženo

To je dobrá cena, ale sa obávam aby sedelo číslo, lebo v tom odkaze autor popisoval prípad, keď z vrakáču priniesol servo a nesedel konektor. V samotnej ETKE je viac čisel a nevyzná sa v tom ani pánboh.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...