Fire Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Ahoj, v čem se liší cca...a na kolik by stála přestavba, mám pocit že tam je vetší turbo (mám pocit že GARRETT GT 1749 VA ), jiný vstřiky ( jaký ? ) a jinak blok motoru a střeva jsou stejný ??? díkec.... samozřejmě změna SOFTU ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Ahoj, v čem se liší cca...a na kolik by stála přestavba, mám pocit že tam je vetší turbo (mám pocit že GARRETT GT 1749 VA ), jiný vstřiky ( jaký ? ) a jinak blok motoru a střeva jsou stejný ??? díkec.... samozřejmě změna SOFTU ... Jine vstrikovce, turbo, jednotka, sani, trochu jine IC,saci svody, cidlo tlaku a teploty nas.vzduchu.Pokud jsme neco opomel prosim doplnit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Ahoj, v čem se liší cca...a na kolik by stála přestavba, mám pocit že tam je vetší turbo (mám pocit že GARRETT GT 1749 VA ), jiný vstřiky ( jaký ? ) a jinak blok motoru a střeva jsou stejný ??? díkec.... samozřejmě změna SOFTU ... jestli chceš mít cca 96kW, tak ti stačí HW co máš a udělej jen chip...přestavba je zbytečně drahá a nemá smysl jinak je tam vše jiný, turbo, trysky, střeva, chladič oleje...atd, atd... to je ten důvod, proč se mi do Tvé O1 moc nechtělo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 cau , mrkni na dieselpower http://race.dieselpower.cz/Produkty/katalo...14&motor=14 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 96kw ma aj ine ventily, pieste ... ved pozri v etke, je tam hodne vela rozdielov. ten motor ma viac spolocneho zo 110kw, nez 74kw avsak 110kw motor ma este vacsie turbo, IC + soft /ked dobre viem :help:/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Lépe asi pořídíš jen chipem... rozdíly tu byly popsány a je jich docela dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 26. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2008 hmmm, takže se to bude řešit asi jen chipem, jelikos to je moc pene za upravy, ktery je mi líto :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 hmmm, takže se to bude řešit asi jen chipem, jelikos to je moc pene za upravy, ktery je mi líto :-) Jesli chces pekne navyseni vykonu doporucuji dat turbo z 96kw TDI. ted prez tyden budu predelavat octu 74pd 4x4 na tohle turbo a samozrejme novy chip.Majitel ma porad malo a chipem to nechci hnat na pokraj zivotnosti, takze reseni je dat jiny hardwer ktery to snese. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 26. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2008 Jesli chces pekne navyseni vykonu doporucuji dat turbo z 96kw TDI. ted prez tyden budu predelavat octu 74pd 4x4 na tohle turbo a samozrejme novy chip.Majitel ma porad malo a chipem to nechci hnat na pokraj zivotnosti, takze reseni je dat jiny hardwer ktery to snese. jen turbo ( kolik stojí ), soft a i vstŕiky taky ??? a pak je kw kolik cca ? a co to dělá se spotrebou třeba ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 jen turbo ( kolik stojí ), soft a i vstŕiky taky ??? a pak je kw kolik cca ? a co to dělá se spotrebou třeba ?? Turbo[ 10 000,- za repas] a jiny softwer .Pokud bude mit porad malo tak se daj jine spicky do vstriku.Spotrebu neresim, ale dle meho pri normalni jizde bude cca stejna ne li mensi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 27. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Turbo[ 10 000,- za repas] a jiny softwer .Pokud bude mit porad malo tak se daj jine spicky do vstriku.Spotrebu neresim, ale dle meho pri normalni jizde bude cca stejna ne li mensi. tak to není špatný, 10 tis. turbo sehnat, práce + soft a do 20ti tis. se vejdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 tak to není špatný, 10 tis. turbo sehnat, práce + soft a do 20ti tis. se vejdu U nas cca ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Pěkné! S tím turbem je to obdobná cena jako od Andrého (tuším 9t + 1500,- montage za 96kw) Je to opravdu lákavé!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 27. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Pěkné! S tím turbem je to obdobná cena jako od Andrého (tuším 9t + 1500,- montage za 96kw) Je to opravdu lákavé!!! a co když dám jen turbo a neupravím soft ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 a co když dám jen turbo a neupravím soft ? Tak pojede jajko stare.Je to prece elektronikou vsechno rizene podle cidel atd. Proste jinak to nejde.A ten soft nemuzes dat taky jen tak obycejny.Musis se zmenit limitujici faktory pro daleko vetsi tlak ktery muzes tlacit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Graf přesně téhle úpravy na tomhle motoru je ve stálých nabídkách diesepower. U mě spokojenost.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Dnes dolazeno O1 74KW 4x4 + turbo 130pd softwer rozumne na 111kw tlak turba 1.45bar... na 6 do kopce akceleruje porad krasne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Graf přesně téhle úpravy na tomhle motoru je ve stálých nabídkách diesepower. U mě spokojenost.. Jak jste to zmerili tu 4x4 na brzde pro dvoukolu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 29. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Dnes dolazeno O1 74KW 4x4 + turbo 130pd softwer rozumne na 111kw tlak turba 1.45bar... na 6 do kopce akceleruje porad krasne... tak to by byl mazec 111 kw !!!! no co už, 20 tis. musím našetřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 (editace) Jak jste to zmerili tu 4x4 na brzde pro dvoukolu??? Vyndala se pojistka pro haldex.. Editováno: 30. leden 2008, autor: viktor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.