Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte.. Poraďte mi prosím:

1. možnú príčinu kolísania napätia Škoda Fabia 1.9 TDI. Alternátor je v poriadku (bol na stolici), čidlo natočenia volantu je nové.

2. možnú príčinu rozsvietenia oranžovej kontrolky Airbagu.. Dozvedel som sa, že to môže byť spôsobené povytiahnutím konektoru kontroly zaťaženia pod sedadlom spolujazdca, no nič také som tam nenašiel.

Ďakujem za všetky rady.

meral si pred spínačkou a za spínačkou?

čidlo zaťaženia v sedadle nemáš

alternator na stolici? ako kolise napatie?

klinovy remen?

to abg: kruzok pod volantom, jednotka abg crash data, ak mas bocne bagy mas konektorty pod sedadlom.

Upraveno od cartmanko

  • Autor
alternator na stolici? ako kolise napatie?

klinovy remen?

to abg: kruzok pod volantom, jednotka abg crash data, ak mas bocne bagy mas konektorty pod sedadlom.

Prejavuje sa to chvilkovym poklesom napatia.. Poblikavanie celej elektroniky.. Svetla nezhasnu uplne, len sa jemne znizi intenzita svietenia a v tej istej chvili sa vrati do normalu.. a toto deje dookola... niekedy áno, niekedy to nerobí vôbec..

Môže to byť klinový remeň?

Prejavuje sa to chvilkovym poklesom napatia.. Poblikavanie celej elektroniky.. Svetla nezhasnu uplne, len sa jemne znizi intenzita svietenia a v tej istej chvili sa vrati do normalu.. a toto deje dookola... niekedy áno, niekedy to nerobí vôbec..

Môže to byť klinový remeň?

Me to taky nejdriv kolisalo, a pak uz jsem jezdil jenom na baterku.... pricina byl upadlej kabel buzeni alternatoru.

Alternator bez buzeni nedava napeti bud vubec, nebo trochu jo, podle otacek motoru a jak se mu zrovna chce.

Kdyz je to pak upadly definitivne, projevi se to tak, ze pri zapnutym aute a chciplym motoru NESVITI kontrolka dobijeni (logika na presdrzku), plus behem jizdy postupne chcipaj nektery veci, jak je RJ kvuli nizkymu napeti odpojuje.... me se po 10 minutach vzdycky vyplo ESP.

Na diagnostice bude nejaka hlaska tyjkajici se 'svorky DF alternatoru'.

Servis skoda bude chtit vymenit baterku a alternator, asi tak za milion korun.

Servis ve stodole, ten kabel zas pridela, asi tak za flasku s plachetnici.

Ale taky to muze bejt neco uplne jinyho. ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.