Přejít na obsah

Výměna rozvodů 1.4 MPI


fabia1,4

Doporučené příspěvky

je to hlavne o tom jak s tim clovek jezdi... Ja ho menil minuly tyden... najeto 68tis... byl dost vytahany... chrastil kdyz byl motor zahraty-coz je logicke... cena rozvodu 380,- + tesneni na prsa asi 50kč, tesneni(pasta) na vanu, rovnou svicky, vzduch filtr... stokorunove zalezitosti... prace meho mechanika 600,- cca 3hod...

a rozdil je dost markantni... lepe to jede...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dúfam,že sa nik nanahneva ak použijem toto téma no myslím,že to má súvis.

Začal mi tiecť semering na veku rozvodov.Chcem ho meniť a preto by som rád vedel či sa musí spustiť motor nižšie alebo sa da remenica vytiahnuť aj pri uchytenom motore?Neviem či tam je dosť miesta aj keď dam dole podbeh aby sa remenica dala vysunúť z kluk hriedele.

A ešte jeden dotaz aky odporúčate semering origo alebo neaky iny kvalitný? to gufero je tam 58x42x8 také istý používa aj felicia.

Snáď,že to už niekto robil a poradí. Motor 1,4Mpi :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou stejné s Feldou, to je pravda. Místo by tam být mělo. Nevím to jistě. Motor se ale dá spustit dolů, dělá se to kvůli výměně rozvodů. Zkontroluj si pak, jestli nemáš v řemenici drážku. Zničila by Ti nové gufero. V tom případě ho nenaklepávej tak hluboko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravě před hodinou jsem to dodělal, cca 4 hodiny práce ( v servise škoda chtěli 3400) a to jim nedám vzhledem k ceně dílů, které už jsem měl koupené (cca do 5OO) takže hezké počasí a šel jsem do toho (na škodě 120 jsem tu potvoru měnil asi 4 x , ale fabky se bál - zbytečně je stejné, akorát se musí motor pustit dolů). Dojem velmi tichý motor a " hrabe" i na suchem asfaltu - to se jí předtím nechtělo - není to můj styl ale jednou začas trochu zatopit je potřeba. Jinak řetez měl najeto 106 tis a průhyb přes 1cm - ted je festový. Problém - ta vana jde opravdu blbě dolů to mě hodně zdrželo abych nepoškrábal dosedací plochy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lojsaa

remenica na kluke ide dolu aj keď nie je spustený motor?Alebo tam vadí plech nad podbehom?

vyndat půjde v pohodě, ale pozor při nandavání na gufero aby to nešlo nesouose. Pokud to tam budeš dávat tak si tam dej ten šroub a nastav si hřídel aby klínek byl dole - abys na to viděl.

Editováno: , autor: lojsaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lojsaa

remenica na kluke ide dolu aj keď nie je spustený motor?Alebo tam vadí plech nad podbehom?

vyndat půjde v pohodě, ale pozor při nandavání na gufero aby to nešlo nesouose. Pokud to tam budeš dávat tak si tam dej ten šroub a nastav si hřídel aby klínek byl dole - abys na to viděl.

Neboj dam si bacha ,tiež som odchovany na 120-ke par krát som už rozvody menil. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som ten semering dnes nemenil zdá sa mi akoby to prestalo tiecť-JE TO MOŽNE?

Menil som pred tým drážkový remeň a bolo to okolo remenice celé zaolejované vyčistil som a po asi 100km tam bol olej znova.Došponoval som remeň a znova vyutieral.Teraz tam už njie sú kvapky ol. ako predtým.Myslíte,že to môže spolu súvisieť?

Keď som kupoval semering v zn. servise tak sa ma predavač pýtal či som nemenil dráž. remeň keď som povedal že ano povedal niečo mechanikovy o odrezaní niečoho, nevenoval som tomu pozornosť a nespýtal som sa na to.Nepočul niekto niečo také? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Pridávám nějaké ty obrazky vysvetluji, co to je vlastne za tim ozubenym kolem vacky...

Bohuzel cim je zpusoben ten rezavy prach to nevim,ale 100% to neni od remenu.

Prece cerna guma ze ktere je remen nebude delat rezavy prach,ktery vznika trenim dvou kovovych dilu o sebe lol

Mozna bych zkusil jestli je dostatecne utazeny stredovy a ostatni srouby na ozubenem kole

post-1295-1183696811_thumb.jpg

post-1295-1183696823_thumb.jpg

post-1295-1183696833_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...