Březen 5, 200718 r Kde ti to měnily ? Před časem jsem se ptal v servise škoda a řekli okolo 4300 Kč, tak nevím jestli si dělaj z lidí srandu. Neví někdo jestli musí motor ven, nebo se to dá vyměnit na voze ?
Březen 5, 200718 r je to hlavne o tom jak s tim clovek jezdi... Ja ho menil minuly tyden... najeto 68tis... byl dost vytahany... chrastil kdyz byl motor zahraty-coz je logicke... cena rozvodu 380,- + tesneni na prsa asi 50kč, tesneni(pasta) na vanu, rovnou svicky, vzduch filtr... stokorunove zalezitosti... prace meho mechanika 600,- cca 3hod... a rozdil je dost markantni... lepe to jede...
Březen 9, 200718 r měnily mi ho v autorizovaným servisu v Písku u Frolíka ,odhadní cena byla 1500kč. Ještě jsem dostal zjebáno ,že jsem mu neřekl že mám klimu a mechanik s tim měl větší práci.
Duben 13, 200718 r Dúfam,že sa nik nanahneva ak použijem toto téma no myslím,že to má súvis. Začal mi tiecť semering na veku rozvodov.Chcem ho meniť a preto by som rád vedel či sa musí spustiť motor nižšie alebo sa da remenica vytiahnuť aj pri uchytenom motore?Neviem či tam je dosť miesta aj keď dam dole podbeh aby sa remenica dala vysunúť z kluk hriedele. A ešte jeden dotaz aky odporúčate semering origo alebo neaky iny kvalitný? to gufero je tam 58x42x8 také istý používa aj felicia. Snáď,že to už niekto robil a poradí. Motor 1,4Mpi
Duben 13, 200718 r Jsou stejné s Feldou, to je pravda. Místo by tam být mělo. Nevím to jistě. Motor se ale dá spustit dolů, dělá se to kvůli výměně rozvodů. Zkontroluj si pak, jestli nemáš v řemenici drážku. Zničila by Ti nové gufero. V tom případě ho nenaklepávej tak hluboko.
Duben 13, 200718 r Gufero je stejné jako na Felda/Favo dá se koupit od fy Gufero nebo Originál VW/Audi, rozdíl je v ceně. Na řemenici je centrální matice na ořech 30 a utahuje se na 100 N.m
Duben 13, 200718 r sorry za OT...........tu rozvodovu retaz myslite drazkovany remen ? hovoria o ozubenych kolieskach vackoveho a klukoveho hriadela, ktore su spojene rozvodovou retazou. ty myslis remen, co pohana vodnu pumpu, alternator...
Duben 14, 200718 r Diky za rady bol som pozerať tie semeringy nalepšie vyzerá ten origo ma vo vnútornom priemere také dva zláštne brity so silikonu a rozdiel v cene minimálny 30sk
Duben 14, 200718 r Mě to stálo 1700kč v autorizovaným servisu a to materiál stojí jenom 350kč.Ještě mě zjebal že jsem nenahlásil klimatizaci,technik s tim měl větší práci :
Duben 14, 200718 r Pravě před hodinou jsem to dodělal, cca 4 hodiny práce ( v servise škoda chtěli 3400) a to jim nedám vzhledem k ceně dílů, které už jsem měl koupené (cca do 5OO) takže hezké počasí a šel jsem do toho (na škodě 120 jsem tu potvoru měnil asi 4 x , ale fabky se bál - zbytečně je stejné, akorát se musí motor pustit dolů). Dojem velmi tichý motor a " hrabe" i na suchem asfaltu - to se jí předtím nechtělo - není to můj styl ale jednou začas trochu zatopit je potřeba. Jinak řetez měl najeto 106 tis a průhyb přes 1cm - ted je festový. Problém - ta vana jde opravdu blbě dolů to mě hodně zdrželo abych nepoškrábal dosedací plochy.
Duben 14, 200718 r Lojsaa remenica na kluke ide dolu aj keď nie je spustený motor?Alebo tam vadí plech nad podbehom?
Duben 14, 200718 r Lojsaa remenica na kluke ide dolu aj keď nie je spustený motor?Alebo tam vadí plech nad podbehom? vyndat půjde v pohodě, ale pozor při nandavání na gufero aby to nešlo nesouose. Pokud to tam budeš dávat tak si tam dej ten šroub a nastav si hřídel aby klínek byl dole - abys na to viděl. Upraveno Duben 14, 200718 r od lojsaa
Duben 14, 200718 r Lojsaa remenica na kluke ide dolu aj keď nie je spustený motor?Alebo tam vadí plech nad podbehom? vyndat půjde v pohodě, ale pozor při nandavání na gufero aby to nešlo nesouose. Pokud to tam budeš dávat tak si tam dej ten šroub a nastav si hřídel aby klínek byl dole - abys na to viděl. Neboj dam si bacha ,tiež som odchovany na 120-ke par krát som už rozvody menil.
Duben 15, 200718 r Já jsem si dal závazek že ho vyměním s další výměmnou oleje do 180 000km mi zbejvaj už jen 3 000km. Jinak taky se mi zdá lepší tečn origo simerink jak bylo psáno nahoře.
Duben 15, 200718 r Tak som ten semering dnes nemenil zdá sa mi akoby to prestalo tiecť-JE TO MOŽNE? Menil som pred tým drážkový remeň a bolo to okolo remenice celé zaolejované vyčistil som a po asi 100km tam bol olej znova.Došponoval som remeň a znova vyutieral.Teraz tam už njie sú kvapky ol. ako predtým.Myslíte,že to môže spolu súvisieť? Keď som kupoval semering v zn. servise tak sa ma predavač pýtal či som nemenil dráž. remeň keď som povedal že ano povedal niečo mechanikovy o odrezaní niečoho, nevenoval som tomu pozornosť a nespýtal som sa na to.Nepočul niekto niečo také?
Duben 24, 200718 r Tak jsem to dneska vyměnil, čas cca 3.5 hodiny. Řetětěz měl vůli tak 1.5cm dož je dost, sem holt čuně měl jsem to udělat dřív :-( Po výměmě má motor úplně jiný zvuk.
Červen 1, 200718 r neviem, ja mam HTP? ta ma dozivotnu retaz, ale mienim ju preventivne vymenit spolu s kladkou napinakom (novsi druh), ale neviem po kolko km, mozno po 150tkm, mozno po 200tkm, neviem
Červenec 6, 200718 r Pridávám nějaké ty obrazky vysvetluji, co to je vlastne za tim ozubenym kolem vacky... Bohuzel cim je zpusoben ten rezavy prach to nevim,ale 100% to neni od remenu. Prece cerna guma ze ktere je remen nebude delat rezavy prach,ktery vznika trenim dvou kovovych dilu o sebe Mozna bych zkusil jestli je dostatecne utazeny stredovy a ostatni srouby na ozubenem kole
Prosinec 29, 200717 r ahoj všichni potřeboval bych vedet jestli fabia 1,4 mpi 50kw ma rozvodovy řemen nebo řetez dekuji
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.