tomson1 Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 (editace) Chystám se nahradit rezervní kolo kompresorem s lepením. Nemohu ale zjistit, jak je uložené nářadí, když tam rezervní kolo není. Kdyby měl někdo fotky, tak to sem hoďte. Díky Editováno: 2. Březen 2008, autor: tomson1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 Chystám se nahradit rezervní kolo kompresorem s lepením. Nemohu ale zjistit, jak je uložené nářadí, když tam rezervní kolo není. Kdyby měl někdo fotky, tak to sem hoďte. Díky Pozeptej se v škodováckým servisu, nejspíš je to řešeno polysterenovou výstelkou v prostoru náhradního kola s přihrádkami na veškeré příslušenstní.Já mám tažné zař. z výroby a mám taky jinou výstelku s prostorem nejen pro nářadí a žárovky ale i pro tažnou kouli a příslušenství. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Mám opačnou myšlenku... Nahradit lepení kolem s gumou. Jde to na O II v pohodě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Rezerva-plnohodnotne koleso ide normalne dat do OC2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Ano, samozrejme, osobne jsem to za priplatek objednaval navic jeste z fabriky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďan Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Chystám se nahradit rezervní kolo kompresorem s lepením. Nemohu ale zjistit, jak je uložené nářadí, když tam rezervní kolo není. Kdyby měl někdo fotky, tak to sem hoďte. Díky Je tam jiná výstelka, která zabírá celý prostor rezervního kola. Jsou tam navíc nějaký kapsy, např. pro kompresor, lepící sprej i lékárničku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Já bych naopak uvažoval obráceně, vyměnit kompresor za rezervu, hele můžeme to spolu vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 výmena kompresoru za rezervu bola jedna s prvých vecí po kúpe , nová rezerva stála 75eur - 15R 195/65 Continental na plecháči v škodovke , a sada náradia - polystyren , pásek na upevnení , šroub na upevnenie rezervy a kľúč 25eur , samostatne je to o dosť drahšie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 (editace) Přemejšlim akorát, že když budu mít rezervu 15" na plecháči a v létě tam budu mít na autě komplet AL16", které mají jiné ET, bude to fakt jen nouzovka na dojetí....Jestli je to vůbec povolené? Nemám náhodou tím pádem v létě měnit i rezervu za 16"? Editováno: 1. Listopad 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 mám taký pocit aspoň u nás že na dojazd je to jedno , ET podľa mňa nevadí , pokiaľ nie je rozdiel v obvode pneu tak to je na dojazd asi jedno . By som tam hodil prvý plecháč na R15 z sbazaru a náradie . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďan Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Nevadí. Já to mám obráceně. K 15" zimákům mám 16" rezervu. Uvažuju, že bych si pořídil 15" zimní rezervu, ale zatim nevim, jakou vhodnou ("levnou") asymetrickou pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 já mám služebák bez rezervy (zapomněl jsem si nakonfigurovat) a je to ta největší pí...na, co jsem udělal. Poprvé jsem píchnul na dálnici u Říma, letos v březnu a měl jsem pěkně scvaklou prdel, než jsem to tam nalil a nakompresoroval :-). Šel jsem pro ten nový roztok (stálo mne to dvě letní gumy v italském pneuservisu, protože zimní neměli a tu moji Fuldu už vůbec), jeden nocleh navíc v Římě a dohadování s Leaseplanem....-ta srčka stojí víc jak 1200 CZK (nemůžu se podívat přesně, jsem v Číně). Podruhé na D1 a nějak se to špatně rozlilo, tak jsem osmdesátkou doskákal až do Brna (od Shell na 49 nebo kde to je). V životě nikdy bych si už auto bez rezervy nekoupil a za dodělání chce origo servis Škoda desítku......Plecháč v kufru (originál ne dojezdovka) je jediná jakáž takáž jistota. Kdo nezažil, neuvěří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 (editace) no, nelevně zaplacená zkušenost, ....ukázkový příklad pro výstrahu jako vyšitý, pozdravuj china girl Editováno: 2. Listopad 2012, autor: jarisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Radim - zážitok pekný ale plecháč sa dá z origo dílu s komplet náradím ako s fabriky zaobstarať za necelých 100eur - 3000skk , tiež som to tak riešil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 Včera jsem se ptal ve Škodovce v Rakovníku a řekli mi komplet sada kolo 15", pěnová podložka, zvedák, klíč atd....cca 3tis Kč, že už to párkrát objednávali. To zas není tolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďan Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 To teda za komplet moc není. Až mě to překvapuje. Kamarád chtěl koupit tu pěnovku a hever, cena byla 600 Kč pěnovka, 900 Kč hever. Vybod se na to, pěnovku oželel a hever jsme sehnali na vrakárně za 300 Kč. Mimochodem bez pěnovky se do rezervy vejde víc harampádí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 (editace) Já si nějak nedovedu představit při píchnutí někde na dálnici za tmy študovat návod, jak naplnit gumu tim svinstvem a zprovoznit kompresor. Navíc nedej bože když dojde k okamžitému úniku vzduchu, pač než člověk zastaví, je guma na odpis, pak už je opravná sada na výstavu doma do vitríny. Rovněž si nedovedu představit ty sumy za odtah...(mmch pneuservisy prej to svinstvo ze sprayů moc rádi nemaj) Editováno: 4. Listopad 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 Clint - ono umyť to ide v pohode s tej gumy , to je skôr kec že sa robí o 5min dlhšie , ale inak je to blbosť , dobre to utesní len pichnutie po klinčeku do 3mm v behúni , a to prakticky utesní aj bez toho , stačí priebežne pneu dofúknuť a dá sa s tým v pohode prísť Laďan - máš pravdu , normálne po kusoch to stojí toľko , u nás hever na octu 38eur - 1200skk , kľuč na kola 14eur - 450skk a polystyren tiež tak lenže škodovka má na stránkach vec ktorú nepoznajú ešte predajcovia a volá sa to sada na výmenu rezervného kola a stojí podľa auta od 550-700 , kupoval som do octy , do fábie a cena bola 25 a 27eur . http://eshop.skoda-auto.com/webapp/wcs/stores/servlet/Product2_10001_10051_60031_-1_11002___ProductDisplayErrorView http://eshop.skoda-auto.com/wcsstore/B2CStore/Pictures/Katalog-galerie/1Z0071108.jpg kolo je tam tiež aj 15 aj 16ka tuším , volalo sa to kolo rezervní kompletní , stálo ma 73eur tuším - 2100skk čo je veľmi slušné lebo o niečo menej stojí len disk obuté continental 195/65 r15 , a polepené štítkami o rýchlosti - pneu je síce plnohodnotná ale vraj sa to kvôli legislatíve musí označiť ako rezervné kolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 nevím, mně řekli deset a auto je LP, takže to neřeším, sám to platit nebudu, ale prý jsou tam ještě "pohledy" pojišťoven, když kolo z kufru někoho zraní při nehodě. Já vlastně ani nevím, jestli je origo kolo nějak v té "jámě" zajištěno, nebo ne-a jestli jo, tak si dovedu to jednání s pojišťovnou představit a jestli ne tak nevím, co ty jejich interní předpisy plácají.... Jak jsem koupil, tak prodávám. Clinte, ani si to nepředstavuj, to je i za světla pakárna :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 Radim - strach je neopodstatnený , prehlbeň na koleso je rovnaká na každej octavii aj na tej čo má sadu na opravu pneu s fabriky . Na spodu je prelis - uchytenie do ktorého sa vloží a otočí plastová skrutka a pritiahne koleso cez plastovú maticu ako na normálnej bežnej octavii , tj nehrozí žiadny problém . Navyše to či má auto sadu alebo priplatenú rezervu sa vie maximálne zo štítku v kufri , a povedzme si , kto okrem pár ludí vie tie kody prelúštiť ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 surky-já fakt nevím, psal jsem, že jak sem koupil, tak prodávám, ale děkuji za objasnění :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 ja práve objasňujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 no však já děkuji-to nebyla ironie, surky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 však viem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.