Přejít na obsah

Kompresor místo rezervy


tomson1

Doporučené příspěvky

Chystám se nahradit rezervní kolo kompresorem s lepením. Nemohu ale zjistit, jak je uložené nářadí, když tam rezervní kolo není. Kdyby měl někdo fotky, tak to sem hoďte. Díky

Pozeptej se v škodováckým servisu, nejspíš je to řešeno polysterenovou výstelkou v prostoru náhradního kola s přihrádkami na veškeré příslušenstní.Já mám tažné zař. z výroby a mám taky jinou výstelku s prostorem nejen pro nářadí a žárovky ale i pro tažnou kouli a příslušenství.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Chystám se nahradit rezervní kolo kompresorem s lepením. Nemohu ale zjistit, jak je uložené nářadí, když tam rezervní kolo není. Kdyby měl někdo fotky, tak to sem hoďte. Díky

Je tam jiná výstelka, která zabírá celý prostor rezervního kola. Jsou tam navíc nějaký kapsy, např. pro kompresor, lepící sprej i lékárničku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

výmena kompresoru za rezervu bola jedna s prvých vecí po kúpe , nová rezerva stála 75eur - 15R 195/65 Continental na plecháči v škodovke , a sada náradia - polystyren , pásek na upevnení , šroub na upevnenie rezervy a kľúč 25eur , samostatne je to o dosť drahšie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přemejšlim akorát, že když budu mít rezervu 15" na plecháči a v létě tam budu mít na autě komplet AL16", které mají jiné ET, bude to fakt jen nouzovka na dojetí....Jestli je to vůbec povolené? Nemám náhodou tím pádem v létě měnit i rezervu za 16"?

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám služebák bez rezervy (zapomněl jsem si nakonfigurovat) a je to ta největší pí...na, co jsem udělal. Poprvé jsem píchnul na dálnici u Říma, letos v březnu a měl jsem pěkně scvaklou prdel, než jsem to tam nalil a nakompresoroval :-). Šel jsem pro ten nový roztok (stálo mne to dvě letní gumy v italském pneuservisu, protože zimní neměli a tu moji Fuldu už vůbec), jeden nocleh navíc v Římě a dohadování s Leaseplanem....-ta srčka stojí víc jak 1200 CZK (nemůžu se podívat přesně, jsem v Číně). Podruhé na D1 a nějak se to špatně rozlilo, tak jsem osmdesátkou doskákal až do Brna (od Shell na 49 nebo kde to je). V životě nikdy bych si už auto bez rezervy nekoupil a za dodělání chce origo servis Škoda desítku......Plecháč v kufru (originál ne dojezdovka) je jediná jakáž takáž jistota. Kdo nezažil, neuvěří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To teda za komplet moc není. Až mě to překvapuje.

Kamarád chtěl koupit tu pěnovku a hever, cena byla 600 Kč pěnovka, 900 Kč hever. Vybod se na to, pěnovku oželel a hever jsme sehnali na vrakárně za 300 Kč. Mimochodem bez pěnovky se do rezervy vejde víc harampádí :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si nějak nedovedu představit při píchnutí někde na dálnici za tmy študovat návod, jak naplnit gumu tim svinstvem a zprovoznit kompresor. Navíc nedej bože když dojde k okamžitému úniku vzduchu, pač než člověk zastaví, je guma na odpis, pak už je opravná sada na výstavu doma do vitríny. Rovněž si nedovedu představit ty sumy za odtah...(mmch pneuservisy prej to svinstvo ze sprayů moc rádi nemaj)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint - ono umyť to ide v pohode s tej gumy , to je skôr kec že sa robí o 5min dlhšie , ale inak je to blbosť , dobre to utesní len pichnutie po klinčeku do 3mm v behúni , a to prakticky utesní aj bez toho , stačí priebežne pneu dofúknuť a dá sa s tým v pohode prísť

Laďan - máš pravdu , normálne po kusoch to stojí toľko , u nás hever na octu 38eur - 1200skk , kľuč na kola 14eur - 450skk a polystyren tiež tak

lenže škodovka má na stránkach vec ktorú nepoznajú ešte predajcovia a volá sa to sada na výmenu rezervného kola a stojí podľa auta od 550-700 , kupoval som do octy , do fábie a cena bola 25 a 27eur . http://eshop.skoda-auto.com/webapp/wcs/stores/servlet/Product2_10001_10051_60031_-1_11002___ProductDisplayErrorView http://eshop.skoda-auto.com/wcsstore/B2CStore/Pictures/Katalog-galerie/1Z0071108.jpg

kolo je tam tiež aj 15 aj 16ka tuším , volalo sa to kolo rezervní kompletní , stálo ma 73eur tuším - 2100skk čo je veľmi slušné lebo o niečo menej stojí len disk

obuté continental 195/65 r15 , a polepené štítkami o rýchlosti - pneu je síce plnohodnotná ale vraj sa to kvôli legislatíve musí označiť ako rezervné kolo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím, mně řekli deset a auto je LP, takže to neřeším, sám to platit nebudu, ale prý jsou tam ještě "pohledy" pojišťoven, když kolo z kufru někoho zraní při nehodě. Já vlastně ani nevím, jestli je origo kolo nějak v té "jámě" zajištěno, nebo ne-a jestli jo, tak si dovedu to jednání s pojišťovnou představit a jestli ne tak nevím, co ty jejich interní předpisy plácají.... Jak jsem koupil, tak prodávám. Clinte, ani si to nepředstavuj, to je i za světla pakárna :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radim - strach je neopodstatnený , prehlbeň na koleso je rovnaká na každej octavii aj na tej čo má sadu na opravu pneu s fabriky . Na spodu je prelis - uchytenie do ktorého sa vloží a otočí plastová skrutka a pritiahne koleso cez plastovú maticu ako na normálnej bežnej octavii , tj nehrozí žiadny problém . Navyše to či má auto sadu alebo priplatenú rezervu sa vie maximálne zo štítku v kufri , a povedzme si , kto okrem pár ludí vie tie kody prelúštiť ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...