Přejít na obsah

Príliš bohatá zmes


def

Doporučené příspěvky

1,4MPI 2000rok,50kw,vypisuje mi chybu č.16556 rada valcov1 príliš bohotá zmes,auto nemá plynulý rozbeh pri zošlapnutia plynu ,motor vynecháva dusí a vzápätí zabere,pri zohriatom to robí tiež ale nie v tak moc,je vymenený pal.filter,nový softvér v RJ,vyčistená škt.klapka,nové sviečky,som už stoho na nervy,poradte chcem ho predať ale v poriadku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klapka je vyčistená chybové kody vymazané ale neviem nadstaviť klapku,čítal som tu že by malo stačiť odpojiť baterku,je to tak?díky

Tak to bude chtít udělat základní nastavení škrtící klapky pomocí VAGu, které si zřejmě po vyčištění neudělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,4MPI 2000rok,50kw,vypisuje mi chybu č.16556 rada valcov1 príliš bohotá zmes,auto nemá plynulý rozbeh pri zošlapnutia plynu ,motor vynecháva dusí a vzápätí zabere,pri zohriatom to robí tiež ale nie v tak moc,je vymenený pal.filter,nový softvér v RJ,vyčistená škt.klapka,nové sviečky,som už stoho na nervy,poradte chcem ho predať ale v poriadku.

Zkus na V.A.G. 01-04-30 až 34 - mělo by ti to ukázat zda máš systém spalování O.K. pokud ne je lambda v prd..... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teraz mi to dva dni nerobilo a dnes znovu som z toho paf už híbem všetky konektori či to nie je niejaký spoj ale mám pocit ako keby škrtiacu klapku neotvorilo ked to šklbe lebo to uplne zadusí ako keby som zapalovanie vypal a potom šklbne a už sa rozbehne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Z popisu chyb to nejvice ukazuje na problém lambdy nebo vedení k lambdě.

Znamená to, že lamda není již schopná regulovat (je vadná nebo vada na vedení) bohatost směsi a již přesáhla horní mez.

resp. lambda před katal.

U aut s váhou vzduchu je to většinou zašpiněním odporů na váze. Někdy i regulací tlaku paliva nebo vada vstřiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tohle hlásí např. při vadném těsnění pod hlavou nebo radši budu psát vadné těsnosti, už se tu řešilo, že těsnění za to možná až tak nemůže, ale mění se a pomůže to. To se ale projevuje většinou i mastnotou v exp. nádobě chlazení , ubýváním chl. kapaliny, světlým filmem zespoda na víčku oleje, a tak. A těch souvisejících hlášek z diagnostiky může být více. Já jsem tam měl 3. Také emise a ještě něco. Asi záleží na tom, co kam proniká. U těchhle českých čtyřválců s hliníkovou hlavou celkem běžné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...