Publikováno Březen 6, 200817 r 1,4MPI 2000rok,50kw,vypisuje mi chybu č.16556 rada valcov1 príliš bohotá zmes,auto nemá plynulý rozbeh pri zošlapnutia plynu ,motor vynecháva dusí a vzápätí zabere,pri zohriatom to robí tiež ale nie v tak moc,je vymenený pal.filter,nový softvér v RJ,vyčistená škt.klapka,nové sviečky,som už stoho na nervy,poradte chcem ho predať ale v poriadku.
Březen 6, 200817 r Autor klapka je vyčistená chybové kody vymazané ale neviem nadstaviť klapku,čítal som tu že by malo stačiť odpojiť baterku,je to tak?díky
Březen 6, 200817 r klapka je vyčistená chybové kody vymazané ale neviem nadstaviť klapku,čítal som tu že by malo stačiť odpojiť baterku,je to tak?díky Tak to bude chtít udělat základní nastavení škrtící klapky pomocí VAGu, které si zřejmě po vyčištění neudělal.
Březen 6, 200817 r Nikdy jsem to nedělal, ale tkhle je to popsané ve VISu, snad tě ty zkušenější navedou.
Březen 9, 200817 r 1,4MPI 2000rok,50kw,vypisuje mi chybu č.16556 rada valcov1 príliš bohotá zmes,auto nemá plynulý rozbeh pri zošlapnutia plynu ,motor vynecháva dusí a vzápätí zabere,pri zohriatom to robí tiež ale nie v tak moc,je vymenený pal.filter,nový softvér v RJ,vyčistená škt.klapka,nové sviečky,som už stoho na nervy,poradte chcem ho predať ale v poriadku. Zkus na V.A.G. 01-04-30 až 34 - mělo by ti to ukázat zda máš systém spalování O.K. pokud ne je lambda v prd.....
Březen 11, 200817 r Autor teraz mi to dva dni nerobilo a dnes znovu som z toho paf už híbem všetky konektori či to nie je niejaký spoj ale mám pocit ako keby škrtiacu klapku neotvorilo ked to šklbe lebo to uplne zadusí ako keby som zapalovanie vypal a potom šklbne a už sa rozbehne
Červenec 6, 200817 r no Vag mi vypise to same a taky nevim co s tim... akorat mi to nedela to co tobe... uz si na neco prisel?
Červenec 8, 200817 r Z popisu chyb to nejvice ukazuje na problém lambdy nebo vedení k lambdě. Znamená to, že lamda není již schopná regulovat (je vadná nebo vada na vedení) bohatost směsi a již přesáhla horní mez. resp. lambda před katal. U aut s váhou vzduchu je to většinou zašpiněním odporů na váze. Někdy i regulací tlaku paliva nebo vada vstřiku.
Září 11, 200817 r Tohle hlásí např. při vadném těsnění pod hlavou nebo radši budu psát vadné těsnosti, už se tu řešilo, že těsnění za to možná až tak nemůže, ale mění se a pomůže to. To se ale projevuje většinou i mastnotou v exp. nádobě chlazení , ubýváním chl. kapaliny, světlým filmem zespoda na víčku oleje, a tak. A těch souvisejících hlášek z diagnostiky může být více. Já jsem tam měl 3. Také emise a ještě něco. Asi záleží na tom, co kam proniká. U těchhle českých čtyřválců s hliníkovou hlavou celkem běžné.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.