def Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 1,4MPI 2000rok,50kw,vypisuje mi chybu č.16556 rada valcov1 príliš bohotá zmes,auto nemá plynulý rozbeh pri zošlapnutia plynu ,motor vynecháva dusí a vzápätí zabere,pri zohriatom to robí tiež ale nie v tak moc,je vymenený pal.filter,nový softvér v RJ,vyčistená škt.klapka,nové sviečky,som už stoho na nervy,poradte chcem ho predať ale v poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Vyčisti a nastav klapku.Vymaž závadu a potom teprve řeš dál....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
def Vloženo 6. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 klapka je vyčistená chybové kody vymazané ale neviem nadstaviť klapku,čítal som tu že by malo stačiť odpojiť baterku,je to tak?díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendam Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 klapka je vyčistená chybové kody vymazané ale neviem nadstaviť klapku,čítal som tu že by malo stačiť odpojiť baterku,je to tak?díky Tak to bude chtít udělat základní nastavení škrtící klapky pomocí VAGu, které si zřejmě po vyčištění neudělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
def Vloženo 6. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 ako to nadstavím na vagu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendam Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Nikdy jsem to nedělal, ale tkhle je to popsané ve VISu, snad tě ty zkušenější navedou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
def Vloženo 6. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 a ešte mi vypisuje poruchu 16518 blok1 sonda 1 žiadne aktivity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
engine123 Vloženo 9. Březen 2008 Sdílet Vloženo 9. Březen 2008 1,4MPI 2000rok,50kw,vypisuje mi chybu č.16556 rada valcov1 príliš bohotá zmes,auto nemá plynulý rozbeh pri zošlapnutia plynu ,motor vynecháva dusí a vzápätí zabere,pri zohriatom to robí tiež ale nie v tak moc,je vymenený pal.filter,nový softvér v RJ,vyčistená škt.klapka,nové sviečky,som už stoho na nervy,poradte chcem ho predať ale v poriadku. Zkus na V.A.G. 01-04-30 až 34 - mělo by ti to ukázat zda máš systém spalování O.K. pokud ne je lambda v prd..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
def Vloženo 11. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 teraz mi to dva dni nerobilo a dnes znovu som z toho paf už híbem všetky konektori či to nie je niejaký spoj ale mám pocit ako keby škrtiacu klapku neotvorilo ked to šklbe lebo to uplne zadusí ako keby som zapalovanie vypal a potom šklbne a už sa rozbehne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 no Vag mi vypise to same a taky nevim co s tim... akorat mi to nedela to co tobe... uz si na neco prisel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 Z popisu chyb to nejvice ukazuje na problém lambdy nebo vedení k lambdě. Znamená to, že lamda není již schopná regulovat (je vadná nebo vada na vedení) bohatost směsi a již přesáhla horní mez. resp. lambda před katal. U aut s váhou vzduchu je to většinou zašpiněním odporů na váze. Někdy i regulací tlaku paliva nebo vada vstřiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itall Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Tohle hlásí např. při vadném těsnění pod hlavou nebo radši budu psát vadné těsnosti, už se tu řešilo, že těsnění za to možná až tak nemůže, ale mění se a pomůže to. To se ale projevuje většinou i mastnotou v exp. nádobě chlazení , ubýváním chl. kapaliny, světlým filmem zespoda na víčku oleje, a tak. A těch souvisejících hlášek z diagnostiky může být více. Já jsem tam měl 3. Také emise a ještě něco. Asi záleží na tom, co kam proniká. U těchhle českých čtyřválců s hliníkovou hlavou celkem běžné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.