Přejít na obsah

1.8T.......mám se ho bát?


michalkot

Doporučené příspěvky

Ahoj,taky pridam odpoved a to takovou,ktera tady uz nekolikrat zaznela..

Mam AUQ,momentalne najeto 103 000km a bez jedineho problemu..Jen bylo meneno cidlo termostatu,tot vse..Nebere ani kapku oleje a jede uplne paradne.. ;) Tenhle motor muzu jen doporucit..Zaroven mam zkusenosti s AGU a zrovna tak..Bez problemu nejakych 110 000km,pak sla do sveta..

Takze se neni ceho bat.Svezeni paradni a spotreba myslim k tomu co auto nabizi,uplne paradni. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

neni se ceho bat, pokud nekoupis echt spatny kus.

Jezdim v prumeru za 8.2L v zime, v lete do 8.0L ake 4x4 ma trochu vetsi spotrebu bez dvoukolky. V zasade plati vse, co bylo receno. Motor chce kvalitni olej, plnou syntetiku 5w-40 nebo lepsi.

Me doporucuje servisak vymenu rozvodu po 150.000, i kdyz manual pise 180.000km.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Mám taky 1,8T již má 215 000 km a má 185 koníků. Spotřeba 7,7 ,závady žádné,síla motoru neuvěřitelná, ale za čas to bude málo.

A já si tam dal plyn a jezdím v přepočtu za neclých 5 litrů benzínu. Nejvíc mě baví jízda do kopce. Po rovině a z kopce umí jet 150 a víc každý ale před kopečkem mu dojde dech a to se ti nestane. Mám motor ARX a najeto 150 tis. Teď jdu do rozvodů (pro sichr). V servise za to chcou 8500 Kč - bo mám servisku, tak ani jinam nemůžu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

1.8 T je to nejlepsi z O1. S motorem zadne problemy, menena jedna zapalovaci civka. Spotreba je 7,5 litru a to i po cipu.

Na rodine jezdeni je to do O1 super motor. Preveze z bodu A do bodu B s pocitem radosti z jizdy (v ramci moznosti O1)

Spolehlivost motoru je vysoka. Ze sveho okoli znam kus, ktery ma pres 400tis km a stale puvodni turbo a dokonce i spojka.

1.8T je jednoznacne nejrychlejsi cast z celeho auta, proto O1 nenuti k zavodeni a vytaceni motoru.

Z tohoto duvodu si myslim, ze clovek nemuze u motoru s 200 tis km pocitovat nejakou ztratu vykonu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja koupil Octu 1.8T RV 1999 na zacatku unora 2008 a zatim mohu rict jen samou chvalu. Najeto 180000Km, meneno predchozim majitelem (kamarad) spojka, rozvody jinak nic zavaznejsiho, turbo puvodni. Spotreby jsem se bal taky. Posledni mesic jezdim na 17"/225 letni, pred tim 15" zimni klasika. Spotreba 9l stale. Jezdim do prace 13 km, takze mestsky provoz. Samozrejme prvni dva mesice s timle motorem = blbiny na cestach lol . Dalkovku se mi podarilo udelat plne nalozeny 8,7L (kamos s 1.8 bez turba 7,8L), zpatky po prazdnu 7,3L. Tvrdsi a snizene perovani, sirsi kola, mohu jen potvrdit perfektni stabilitu a jizdni vlastnosti. Kazdopadne verim, ze se clovek poprve s takovym motorem v zivote musi naucit a pak pujde dle meho nazoru dolu i spotreba. Po meste 60km/h na 5-ku aktualni spotreba 5,3L cca. Jak bylo receno vyse, clovek si zvykne velmi rychle a najednou ziska pocit ze auto "nejede". Doporucuju se v takovem pripade nechat svezt jako spolujezdec nebo sednout treba do Felicie 1.3 ;)

Jediny problem jsem zatim mel pri odpojeni baterky kvuli napajecimu kabelu na zesak. Po instalaci mi na neutral kolisaly otacky 900-500-900. Nicmene jsem tady na foru nasel par rad a pomohlo, coz se mi nechtelo verit, nastaveni ridici jednotky pomoci opakovaneho rozjezdu na 3-ku ci 4-ku do plnych otacek (mne stacila ta 3-ka, bo 170 km/h na tachaci a nechtel bych prijit o papiry kdyz ted mam tak supr auto :palec2: ).

Tot moje postrehy plus muj prvni prispevek na tomto foru, tak me pls neukamenujte :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se muzu zeptat na ty tahla,k cemu to pomuze? Me se totiz zda (mám 1.6 SR 74KW) ze jde sajtrpaka pomerne tuho, promazal sem tu kouli co je dole kdyz se oddela plast. Pomohlo to,jde to lehce,ale dvojka mi jde tak trosku se zasekavanim,i 4 myslim trosku. Mylsite ze by pomohli ty tahla,nebo co rikate? Snad to eni v prevodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen pár postřehů. Máme ho jako druhé auto v Passatu, čili těžší. Žena ho dost podtáčí a jezdí kolem 9l, já ho zase dost točím, žádný extrém, ale s tímhle autem řadit při 2t ot je úplná blbost a víc žere. A jezdit po městě na 5ku to už je úplný úlet. Není problém 70 na trojku, aniž by byl motor hlučný. Já jezdím město na 3 a 4. Vždyť 1,8T má dlouhé kvalty jak prase, v passatu při stovce na 5ku slabých 2500ot. Já sním v tomto režimu jezdím krásně pod 8, tak 7,4-7,8. Jinak rekord po slilnici I. třídy asi 70km při rychlosti 100-120km/h mám 6,6l/100km. Výsledek, nepodtáčet a zas žádný extrém, není pak problém 12:(

Editováno: , autor: TomasH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...