Sniper_2003 Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 Pro oživení tohoto topicu. Chtěl bych se zeptat, jestli po nastavení teploty na Climaticu (jedno jestli 18°C,22°C nebo 26°C) a nezapnutí tlačítka AC, bude stejně udržovaná teplota v autě??? Samozřejmě pokud je venku 20°C tak při vypnuté klimatizaci asi v autě 16°C nebude to je mi jasné. Ale pokud bude venku 15 a já budu mít nastaveno 22 tak čistě teoreticky by v autě mělo být 22°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 Měl by být, jestli je to stejný systém Climaticu jako ve Fábiích. Tam fungovala regulace teploty i bez zapnuté klimy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gracho Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 (editace) určite to funguje,pretože cez zimu,ked sa v aute kúri,tak je počuť,ako sa nastavujú klapky Editováno: 8. Září 2011, autor: Gracho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajdo Vloženo 11. Září 2011 Sdílet Vloženo 11. Září 2011 Zásadná otázka: Dá sa na O2FL vymeniť manual klima za Climatronic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gracho Vloženo 12. Září 2011 Sdílet Vloženo 12. Září 2011 áno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattew Vloženo 14. Září 2011 Sdílet Vloženo 14. Září 2011 no sláva... konečně někdo rozumnej...!!! to Marios... ale já to beru, když ti stačí Climatic, no problemo amigo! mě jenom vadí, když mi tu slovenský bratr tvrdí, že v tom není rozdíl!!! a ty vlastně taky! vemte rozum do hrsti a uznejte, že v tom je rozdíl a VELKÝ, neřku-li ZÁSADNÍ! Máš úplnú pravdu v OI som mal manuálnu klímu a stačilo sa ti trocha pozabudnúť a mal si na nose lad a momentálne mam OII s Climatronikom a je to fakt rozdiel. Ja osobne si tiež myslím keby bol len zanedbateľný rozdiel medzi Climaticom a Climatronicom tak Škoda ani nevymýšľa a dáva všade Climatic !!! To si myslím ja. Nazdárek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
texas Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Mám skúsenosť s manual klímou v O1, aj klimatikom v O2, preto som si objednal auto s Climatronikom. Ako tu vravelo kopec ludí je v tom (podla mňa dosť veľký , čo sa týka pohodlia)rozdiel. Pokial klimatic vie sám regulovať teplotu prudenia vzduchu, može vám to byť jedno, keď vám v lete slnko svieti do kabíny, stále budete musieť manuálne teplotu znižovať. Nechcem nikoho odsudzovať kto ma Climatik, je to každého osobná volba a niekomu je jedno či tam bude mať riadenú klímu alebo len ventilátor, ale Climatronik je proste výbava naviac, a teda lepšie pohodlie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ziza23 Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Já mám sice jen Climatronic , ale určitě bych ho nevyměnil, mám nastaveno 21°C a o nic víc se nestarám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9999 Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 (editace) Ahoj, nevíte někdo, co by mohlo tak motat šišku mýmu climatronicu u Octy 2? Mám ho dvouokruhový a někdy (druhý den to zase funguje) na pravé půlce nechce topit. Ať s teplotou kroutím, jak chci, tak z toho jde stále jen studený vzduch. Výsledek je ten, že na mě - řidiče to příjemně hřeje a mamina mi mnrzne... Průšvih, jak vyšitej :-) Editováno: 26. Září 2011, autor: Honza9999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9999 Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 Takže můžu si odpovědět sám. Pokud netopí jen pravá půlka, tak by to mělo být servo, které je u spolujezdce na levé straně vedle šuplíku. Když se ten šuplík sundá (stačí opatrně svěsit na dráty od airbagu-radši prázdný šuplík), tak na třech šroubkách je to servo, které hýbe páčkou a tedy klapkou, která míchá studený a teplý vzduch. Pokud se to táhlo vysmekne a odpojí od klapky, tak je klapka spadlá a zůstane přepnutá na studený vzduch. Pokud vše pracuje, jak má, tak podle natočení knoflíku pro nastavování teploty se klapka zvedá a pouští teplý vzduch. Problém může být i v servu, které se dá jednoduše rozdělat. Drží to jen na umělohmotných packách a stačí na to plochý šroubováček. Uvnitř je motorek a převod na šnek. U mě to stačilo vyčistit a promazat silikonovou vazelínou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikki Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 honza9999: nebo taky stačilo posadit maminu k volantu a bylo by po průšvihu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.