Publikováno Březen 29, 200817 r Ahoj mam octu 1,8T 20V rv. 99 a vybiram nejaky ladeny vyfuk chtel bych neco do 10 tis zvuk tak akorat zadnej brutal rev a zase ticho taky ne vzhled asi 2 oval koncovky jestli mate co doporucit nebo poradit tak prosim pisnete dik vsem za rady
Duben 2, 200817 r hledej...je tu toho napsané aža až...http://www.laityng.cz/component/option,com_virtuemart/page,shop.browse/category_id,17/Itemid,26/
Duben 23, 200817 r Autor tak jsem nakonec koupil Laityng za tyden mi prijde tak jsem zvedav na ten zvuk Upraveno Duben 23, 200817 r od Drice
Duben 24, 200817 r tak jsem nakonec koupil Laityng za tyden mi prijde tak jsem zvedav na ten zvuk Já přemýšlel že bych si asi upravil UNI Type X Racing Type IV pěkně COčkem posvařovat a vzadu vykrouhnout do spodní části (předfaceliftackej naraznik takže do teho černeho spodniho plastu) půlkruh aby hezky pásl ... .nechci aby mi to trčelo pod narazníkem jako většina oktavek s dvojtym laityngem ....... fuj fuj! tu vložku toho výfuku vytáhnout ať to pěkně proudí a bude tu čupa... doufám ... co myslíte ?! nedá se třeba vypočítat jak udělat vyfuk s co nejlepším prouděním výfukovych plynů ?????? Upraveno Duben 24, 200817 r od pointfrost
Duben 27, 200817 r Autor Já přemýšlel že bych si asi upravilUNI Type X Racing Type IV pěkně COčkem posvařovat a vzadu vykrouhnout do spodní části (předfaceliftackej naraznik takže do teho černeho spodniho plastu) půlkruh aby hezky pásl ... .nechci aby mi to trčelo pod narazníkem jako většina oktavek s dvojtym laityngem ....... fuj fuj! tu vložku toho výfuku vytáhnout ať to pěkně proudí a bude tu čupa... doufám ... co myslíte ?! nedá se třeba vypočítat jak udělat vyfuk s co nejlepším prouděním výfukovych plynů ?????? Tak trčet mi tam snad taky nebude protoze to hodnam taky riznout a zvednout Upraveno Duben 27, 200817 r od Drice
Duben 27, 200817 r Já přemýšlel že bych si asi upravilUNI Type X Racing Type IV pěkně COčkem posvařovat a vzadu vykrouhnout do spodní části (předfaceliftackej naraznik takže do teho černeho spodniho plastu) půlkruh aby hezky pásl ... .nechci aby mi to trčelo pod narazníkem jako většina oktavek s dvojtym laityngem ....... fuj fuj! tu vložku toho výfuku vytáhnout ať to pěkně proudí a bude tu čupa... doufám ... co myslíte ?! nedá se třeba vypočítat jak udělat vyfuk s co nejlepším prouděním výfukovych plynů ?????? Vypočítat výfuk je pěkná alchymie, protože je potřeba vědět v jakým pásmu otáček chceš aby to jelo a potom to nepojede zase jinde, navíc spotřeba ti může jít hodně nahoru, takže je lepší tam dát něco ověřenýho. Navíc koukám že to je ve špatný sekci, takže pro autora, nejdřív pořádně KOUKAT a výfuky se tu už probíraly.
Duben 27, 200817 r tak jsem nakonec koupil Laityng za tyden mi prijde tak jsem zvedav na ten zvuk Jestli ti muzu poradit Laityng nebrat ma zvuk trochu jak traktor a kvalita taky nic moc. Měl jsem ho tam a místo středního tlumiče mám trubku a na brněnský dálnici sem myslel že mi uletí hlava.Šel ven... Teď mám vzadu Remus a vevnitř není pomalu slyšet.
Duben 27, 200817 r Ja mam na Octe duplex i se strednim dilem od Laityng a jsem max spokojenej, uvnitr neni skoro nic slyset a zvenku peknej zvuk. Zas na druhou stranu musim rict, ze tata ma Laityng na fabce a tam to je srasnej kraval.
Duben 27, 200817 r tak jsem nakonec koupil Laityng za tyden mi prijde tak jsem zvedav na ten zvuk ktory z nich si kupil?
Duben 28, 200817 r Vypočítat výfuk je pěkná alchymie, protože je potřeba vědět v jakým pásmu otáček chceš aby to jelo a potom to nepojede zase jinde, navíc spotřeba ti může jít hodně nahoru, takže je lepší tam dát něco ověřenýho. Tak tak, aby měl výfuk vůbec nějaký pozitivní efekt na jízdu, je třeba se poohlédnout po celé výfukové soustavě včetně sportovního katalyzátoru, to znamená minimálně od svodů dozadu. Renomovaní výrobci dokonce zaručují i bezproblémové projití emisema na technické. Nahrazením jen některého z dílů většinou posledního, má za důsledek jen větší hlučnost a také spotřebu. Cena takového výfukového potrubí je však někde úplně jinde, ale dobře spočtený a udělaný výfuk může přidat i 15-20 koníků dle typu motoru.
Květen 5, 200817 r Tak tak, aby měl výfuk vůbec nějaký pozitivní efekt na jízdu, je třeba se poohlédnout po celé výfukové soustavě včetně sportovního katalyzátoru, to znamená minimálně od svodů dozadu. Renomovaní výrobci dokonce zaručují i bezproblémové projití emisema na technické. Nahrazením jen některého z dílů většinou posledního, má za důsledek jen větší hlučnost a také spotřebu. Cena takového výfukového potrubí je však někde úplně jinde, ale dobře spočtený a udělaný výfuk může přidat i 15-20 koníků dle typu motoru. jak je možné že nekvalitní výfuk může způsobit i větší spotřebu ?
Květen 5, 200817 r Ahoj mam octu 1,8T 20V rv. 99 a vybiram nejaky ladeny vyfuk chtel bych neco do 10 tis zvuk tak akorat zadnej brutal rev a zase ticho taky ne vzhled asi 2 oval koncovky jestli mate co doporucit nebo poradit tak prosim pisnete dik vsem za rady Já tam mam Remuse, sice stojí něco málo přes 11, ale zvuk má exceletní a když se připočte zvuk turba, je to masakr
Květen 6, 200817 r jak je možné že nekvalitní výfuk může způsobit i větší spotřebu ? Protože pokud nemá motor správné podmínky pro spalování a odvod spalin je například moc rychlý, nemá výkon a ty mu musíš o to víc šlapat a potom ta spotřeba leze nahoru docela slušně, zkus si jet s autem co má místo výfuku rouru a potom když je tam origo...
Květen 6, 200817 r no já plánuju na moji octavku 1,8T výfuk supersprint ten je prý to nej co muže být a je to přímo na ten motor naladěno
Květen 6, 200817 r Chlapi chtěl sem se zeptat jek to je když má člověk octu 1.8T a chtěl by tam dát výjfuk s Rs pasuje to ? Nemám na mysli nárazník ten by šel s RsKa , Díky A Hlavně jaka je cana Výfuku Rs????
Květen 7, 200817 r něco je tady: http://sweb.cz/rene.kramar/Kitcar.htm cenovka komplet nerez výfuku průměr o něco větší než origo, od svodů na konec na ORS je cca 25000 bez katu, se sportovnim katem nutno přičíst cca 35000, přisypou max. 10koní důvod editace: doplnění www.... Upraveno Květen 7, 200817 r od HONZA83
Květen 16, 200817 r Autor ktory z nich si kupil? koupil jsem tenhle Octavia OCTROV2 a jsem zatim fakt spokojenej uvnitr pohoda a venku tak akorat ladenej je cca mezi 1500 - 4000 tis otackama
Květen 19, 200817 r Protože pokud nemá motor správné podmínky pro spalování a odvod spalin je například moc rychlý, nemá výkon a ty mu musíš o to víc šlapat a potom ta spotřeba leze nahoru docela slušně, zkus si jet s autem co má místo výfuku rouru a potom když je tam origo... Kdes prisel na takovou blbost preci je zcela jasne ze kdyz ti jdou spalniny z motoru ven rychleji tak to ma vyssi vykon proto ma sportovni katalysator 4 krat vetsi propustnost...
Květen 19, 200817 r Kdes prisel na takovou blbost preci je zcela jasne ze kdyz ti jdou spalniny z motoru ven rychleji tak to ma vyssi vykon proto ma sportovni katalysator 4 krat vetsi propustnost... Protoze spocitat spravne vyfuk je skutecne dost narocny. Nejde tam pouze o odvod spalin, ale hlavne o rezonance Proto se taky na ruzny motory delaji ruzny vyfuky.
Květen 19, 200817 r který výfuk by byl tak nejlepší na 1,8t bud od Supersprint, nebo Remus nebo Laytning???, myslím na zvuk i na výkon
Květen 19, 200817 r který výfuk by byl tak nejlepší na 1,8t bud od Supersprint, nebo Remus nebo Laytning???, myslím na zvuk i na výkon Supersprint
Červen 11, 200817 r mám díru v koncovém tlumiči na výfuku, má to ceny koupit sportovní díl REMUS TD nebo mužu za 5000 mít celý nový s 2ma rezonátory s většími trubkami?? do čeho jít raději?? nebude s tím mít palubní počítač problémy a házet chyby?? myslím s tím kompletním potrubím s větším pruměrem trubek???
Červen 11, 200817 r mel jsem delany vyfuk na svym aute - zadnej ladak, kamos me to svaril v garazi. Spotreba +2 l/100 km, pokles vykonu do cca 3000 otacek. Pri rozjezdu mi to temer chcipalo, vrch vykonove nahoru. Proste vyfuky jsou veda a nema cenu to bastlit. Pokud to mam mit nejakej smysl jinej nez zvuk , tak je to hodne velka investice a do vymeny koncovky za nejakej poloznackovej zmejd nema cenu
Červen 12, 200817 r Kdes prisel na takovou blbost preci je zcela jasne ze kdyz ti jdou spalniny z motoru ven rychleji tak to ma vyssi vykon proto ma sportovni katalysator 4 krat vetsi propustnost... Bohužel nemáš vůbec pravdu. Celá výfuková soustava je od ventilů až po koncovku spočítaná jako rezonanční soustava. Ty plyny neletí jen ven, ony zjednodušeně řečeno se posunou o půl metru ven, pak se o deset cm vrátí směrem k válci a zase o půl metru ven. Celé to kmitá takhle tam a zpět s celkovým posunem ven. Je to velmi hrubě řečeno, ale pro pochopení. Aby to takhle mohlo kmitat musí mit ten výfuk v každém případě odpor! Pokud bys tam dal trubku bez odporu, nebude to kmitat a ztratí to desítky procent výkonu. Smysl toho je, aby se spálený vzduch nevracel do válce protože neobsahuje kyslík = nebude hořet a zabere místo čerstvé směsi - tj sníží se plnící účinnost. Spaliny sice z válce vytlačí nahoru jdoucí píst, ale v okamžiku kdy se přehoupne horní úvratí ještě není zavřený výfukový ventil - ty teprve stříhají... píst jde dolů. nasává a až do úplného zavření výfukového ventilu by natahoval zpátky i spaliny z výfukového potrubí. je proto potřeba rozkmitat výfukové plyny tam a zpět tak, aby v okamžiku kdy píst začíná nasávat výfukové plyny kmitly od válce a šly vlastně proti tomu sacímu efektu. Ten pak zvolí cestu menšího odporu a natáhne o to víc čerstvého vzduchu. A tohle musí fungovat ve všech otáčkách.... věda co? Jenže to hlavní ještě přijde... ty válce jsou +- 4 a zajisti aby plyny kmitaly zrovna od zavírajícího se 3. válce když třeba 1. válec je v plném výfuku a píst mi to tam ttlačí plnou rychlostí.... Proto taky jsou za jednotlivými válci samostatné svody, aby se to tolik neovlivňovalo. Smyslem závodních výfuku je oproti seriovým je dosáhnout co nejmenšího odporu (práve sportovní kat), ale takového při kterém to bude ještě co nejlépe a v podstatně vyšších otáčkách ještě celý co nejúčinněji kmitat... Délka svodu má pro určitý motor má nějakou ideální délku, což je ovšem problém protože zejména u víceválcových motorů jsou krajní válce od sebe hodně vzdáleny, ale výfuk míří na jednu stranu. Proto od nejvzdálenějšího válce vede takřka rovná trubka, kdežto u toho nejbližšího by stačila třeba 10cm spojka a přesto tam je do esíčka zkroucená 3/4 metru dlouhá trubka jen aby se dodržela vhodná délka pro správné kmitání. Z toho taky vyplývá, že dávat jenom poslední díl "laděný" je nesmysl který v nejlepším případě pokud výrobce obšlehne to co dovnitř standatrního výfuku dal výrobce auta alespoň neublíží.... Čímkoliv jiným porušíte celou tu vyváženou soustavu a bude to jen horší.
Červen 12, 200817 r No nevim hele. Podle mě co je za turbem, to ti muže bejt celkem šumafuk, protoze to turbo ti s těma tvejma kmitama udělá takovej blázinec, že už si ani nekmitnou naopak udělaj ty plyny pápá a čím rychleji, tím líp. Delka svodů je taky otázka. Serie to má dost chaotický, kdy se svody u 110, 120, 132, 140, 154, 165 a 177kw verze tvarem neliší, max maj jinak vývod na turbo podle zástavby motoru. Když chceš lepší, tak bud koupíš ty samý, ale s většim průměrem, kdy nejsou tak přiškrcený nebo kde je každej svod stejně dlouhej, to má třeba brácha nebo pulzní svody, kdy se sejdou plyny vzdy ze dvou válců a ty maj v nižších otáčkách větší sílu, takže ti roztočí turbo malinko dřív nebo větší silou v rozmezí otáček, který potřebuješ. To co si tu popisoval platí spíše u atmosféry, kdy delka svodů ti hodne ovlivňuje charakteristiku motoru, tojest v jakym rozmezí otáček ti to bude pracovat nejefeltivnejc. Nejde udelat svody, který by ti makaly dokonale v celym spektru otacek. Bud ti to jede odspodu, ve strednich ot. tojest tak nejak seriovky nebo zvrchu u zavodnich svodů. A ty rezonance, jak sem řekl, tohle platí hlavně u tý atmosféry, kde ty plyny nejsou ovlivněny žádnejma lopatkama a šnekem u turba Upraveno Červen 12, 200817 r od Mustafa
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.