Přejít na obsah

Dieselove a benzinove FLAME


creck

Doporučené příspěvky

... chci se jen zeptat kolegů co mají čiplé ropáky zda měli někdy problém s dodržením emisních limitů na technické.

Zajímá mě to proto, že když jsem byl předevčírem na technické tak tam jednoho ropáka 1.9TDi vyhnali od emisí. Chudák zaplatil 700Kč a za 10 minut jel domu bez technický.

Tomu se me nechce verit, v CR se meri nesmyslne vytacenim motoru a ne napichnutim RJ jako na zapade ..takze se vlastne ani nic moc namerit neda..navic se STK boji vytacet na pozadvane ot. pac to motoru ani trochu nesvedci ..kdyz jsem mel jeste FRS turbo a S764 navic EGR off a prosel sem bezproblemu a taky to trochu kourilo ..ale pry ok, jsem hodne pod normou .... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je těžko, pro každýho je něco jinýho svižná jízda, normal jízda atd, takže se tu nikdo nedohodne, ja v tdi dycky přeřazuju až nad 3 tis, pokud nejedu plynulou jízdu po městě, jestliže jedu na 3 60kou po městě a už tam mam 2500 tak jasně že přeřadím, ale mio město to chce protáhnout trochu a vůbec mi to na spotřebě neubližuje ba naopak když rychlost rozjedeš tak další ryhlost má míň práce v počáteční chvíli to rozjet zase do otáček. kámoš má 1.8T a jezdí taky za 6 nebo 7 ,ale jede 60kou po městě na 5 tku a jinak taky jezdí pod otáčkama , jen semtam to protáhne což si myslím že to motoru nedělá dobře ale na to má zase každý jiný názor.Samozřejmě že se sá i s benzinem jezdit za málo ale za jakych okolnosti??

V. to při 60-ce sice zvládá, ale je to brutus. IV. je tak akorát (2000 ot.), nehledě na to, že v obou případech to žere naprosto stejně, protože po náběhu turba okolo 1700ot. jde spotřeba skokově dolů a pak se šplhá nahoru. Jinak při rozjezdu často vynechávám stupně, protože to raději na II. nebo III. přidržím o sekundu dvě dýl a řadím ob stupeň, protože podle mne to vyjde na spotřebu zhruba stejně, na zrychlení líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když výrobce kecá, tak všude stejně - údaje jsou z ofiko MB stránek.

Pod 7 sekund netrvrdím, to mi bude stačit až u dalšího auta, tohle na to nemá, a aby mělo, tak zas na to nemám já, nehledě už na stáří motoru ...

Odměřené to nemám, protože si nedokážu představit, nakolik je měření přes výkon na kolech a pronásobení různými koeficienty vůbec vypovídající u jednoho auta, když nemám širší soubor dat více srovnatelných aut před a po ... Mi stačí, že to na embéčko celkem solidně jede, i když tam ve skutečnosti je třeba ubohých 140.

Jen vím, že při deklarovaných 135kW to jelo až do 170 nachlup stejně jako Mondeo ST220, víc jsme na okresce neudělali, a po uprage na údajných 148-150kW (čip opět Motordesign, jinak jen filtr) jsem měl možnost to porovnat asi na 30km v závěsu za RSem při opakovaných akceleracích, oni 2, my 4 a narvaný kufr, opět bez vítěze. Takže cosi navíc tam zřejmě je.

No jak jinak bys chtel merit vykon nez na valcove zkusebne, nic presnejsiho neni ...mereni muzes provest nekolikrat a je vzdy v ramci ISO odchylky stejny...u nas meril jeden od Sportmotoru 1,8T AUM co davaji ostrejsi chip (150kW) , sice to nebylo co slibovali, ale i tak 142kW co je dost dobry s mylsim...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jak jinak bys chtel merit vykon nez na valcove zkusebne, nic presnejsiho neni ...mereni muzes provest nekolikrat a je vzdy v ramci ISO odchylky stejny...u nas meril jeden od Sportmotoru co davaji ostrejsi chip, sice to nebylo co slibovali, ale i tak 142kW co je dost dobry s mylsim...

A kolik je ta odchylka? +/- 5% (nebo dokonce 10%)? Takto můžu sice naměřit nárůst, ale bohužel ne objektivní a vypovídající hodnoty. To předpokládám lze jen případě, že odměříš příslušnými spotřebiči zatížený motor na hřídeli. Často se setkávám v práci s měřeními počítanými přes koeficienty (vlastnosti materiálů), takže vidím, jaká je jejich přesnost ... a kolik vlivů ti leze do měření motoru mezi hřídel a válce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... chci se jen zeptat kolegů co mají čiplé ropáky zda měli někdy problém s dodržením emisních limitů na technické.

Zajímá mě to proto, že když jsem byl předevčírem na technické tak tam jednoho ropáka 1.9TDi vyhnali od emisí. Chudák zaplatil 700Kč a za 10 minut jel domu bez technický.

tjn , jen na omluvu TDI :D za pet minut tam na to stk prijede trabant nebo liazka kterou ani nepusti dovnitr protoze by se udusili a ta projde uplne v klidu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tesna: Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit co píšeš, že u dvokolky 1,8T čiplé na 150kW je skutečně možné se dostat až na hranici 7s. Já mám 1,8 T 4x4 čiplé taky na 150 kW + filtr - pro šťourali možná je to meně, možná je to více ;) a zkoušel jsem si s kolegou pozávodit on Ford Focus ST 2,5 - 164kW - 0-100 za 6,8s (podle specifikace vozu) já 1,8 T 4x4 - 150kW - 0 -100 za 6,7s (měřeno stopkama na tachometru). Jeden druhému jsme neujel, byla to prostě plichta jak se patří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tjn , jen na omluvu TDI :D za pet minut tam na to stk prijede trabant nebo liazka kterou ani nepusti dovnitr protoze by se udusili a ta projde uplne v klidu ;)

Ten můj dotaz skutečně nebyl útokem na ropáky, ale chtěl jsem prostě zjistit jak to je, protože si kolega nechal čipnout taky O1 TDi a má s tím jít v květnu na technickou. Ptal se mě jestli nevím o tom že jsou při emisich nějaké problémy. Proto ten dotaz zde ve foru. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem to jen jednou, na dva pokusy 0-105 dle tachometru (trošku kecá) s mobilem v ruce, výsledek 7,5 a 7,4, ale tohle asi není zrovna optimální způsob měření. Navíc mi fakt bylo líto spojky, protože na I. bylo cítit, že je to na hraně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekny tema a pekne se to rozjelo :)a at si kazdy koupi co chce,je dospelej a chytrou hlavu snad ma :) . Ja bych radeji videl kdyby ty ridici s napisem TDI/co si mysli,ze ukazuji ORS zada/,aby si neco nedokazovali jak jim to rychle jezdi,kdyz vidi ORS.Uz jsem zazil par pripadu a je to des./horsi,ze pak sestreli i tebe/Kdyz si nekdo koupi RSku tak to neznamena,ze chce na silnici zavodit a neco si dokazovat,proc/to muzu jet nekam na okruh a tam to rezat a neco si dokazovat/.Myslim si,ze 180koni a 110koni u TDI 81kw/coz je asi nejvic pouzivany typ u nas/je sakra rozdil.Nekdo si rekne,proc si vubec kupuji RSku,kdyz s ni prevazne jezdim podle pravidel,ale je to tim,ze to auti se mi proste moc libi,ma dobrou spotrebu,je tichounky a hlavne vim,ze se muzu spolehnout na vykon motoru a panove brzdy.Ktery jsou hodne dobry.

A co se tyce spotreby,tak na 132kw super,pak jsou lidi co maji radi pekny zvuk motoru napr.ORS2 coz to je parada a daji prednost pred spotrebou,no a samozrejme rocni najezd km neni takovej aby se vyplatila nafta a kort,kdyz uz je drazsi nez benzin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někdy má opravdu TDI problém, ale spíš než kvůli čipu, tak proto že to je zanesený sazema z blbý jízdy a podřazenýho motoru, stačí to před STK protočit a saze dou ven, to je odzkošeno, jinak já to preventivně tahám furt a byl jsem hluboce pod limitem

Ten můj dotaz skutečně nebyl útokem na ropáky, ale chtěl jsem prostě zjistit jak to je, protože si kolega nechal čipnout taky O1 TDi a má s tím jít v květnu na technickou. Ptal se mě jestli nevím o tom že jsou při emisich nějaké problémy. Proto ten dotaz zde ve foru. :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem to jen jednou, na dva pokusy 0-105 dle tachometru (trošku kecá) s mobilem v ruce, výsledek 7,5 a 7,4, ale tohle asi není zrovna optimální způsob měření. Navíc mi fakt bylo líto spojky, protože na I. bylo cítit, že je to na hraně.

To máš pravdu na dvoukolce to fakt odnáší dost spojka a jestli tam máš seriovku tak potěž pánbůh. U čtyřkolky je přenos výkonu a kroťáku na silnici někde úplně jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu na dvoukolce to fakt odnáší dost spojka a jestli tam máš seriovku tak potěž pánbůh. U čtyřkolky je přenos výkonu a kroťáku na silnici někde úplně jinde.

Jo, jo, sériovka, nakrouceno 160tkm ...

Schválně, za kolik jezdíš? Kámoš to teď "zdědil" po bráchovi, taky čiplé, a delší štreky dělá okolo 7,5.

Editováno: , autor: Tesna
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někdy má opravdu TDI problém, ale spíš než kvůli čipu, tak proto že to je zanesený sazema z blbý jízdy a podřazenýho motoru, stačí to před STK protočit a saze dou ven, to je odzkošeno, jinak já to preventivně tahám furt a byl jsem hluboce pod limitem

No vida to mě taky napadlo aby když tam pojede to pořádně ohřál a pak to trochu protáhl aby mu ten dehet vylítal ven :) Tak dík za radu. Budu tlumočit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jo, sériovka, nakrouceno 160tkm ...

Schválně, za kolik jezdíš? Kámoš to teď "zdědil" po bráchovi, taky čiplé, a delší štreky dělá okolo 7,5.

No já jsem s tou čtyřkolkou na tom o dost hůře, ale když si dám záležet tak se tesně pod 8l vlezu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kolik je ta odchylka? +/- 5% (nebo dokonce 10%)? Takto můžu sice naměřit nárůst, ale bohužel ne objektivní a vypovídající hodnoty. To předpokládám lze jen případě, že odměříš příslušnými spotřebiči zatížený motor na hřídeli. Často se setkávám v práci s měřeními počítanými přes koeficienty (vlastnosti materiálů), takže vidím, jaká je jejich přesnost ... a kolik vlivů ti leze do měření motoru mezi hřídel a válce?

..odchylka je myslim 2% ..z 3mereni vyslo od 140-143kW prumerem 142 ...nic presnejsiho zatim neni, a aspon vic na cem realne ses ne jen papirove ...co si myslim ze je horni hranice, bez vymeny turba vstriku apd...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže rozdíl tam je že? Kámoš má RS benzin a když sme spolu lítali a točili to do červených tak já měl průměr 7,6 ale on měl 13.(Dost svižná jízda, kus přes město, kus meziměsto hustý provoz, nějaká dědina, mezidědina a město)

dobre,ale co se tyce toho pocitu z ty jizdy,tak u RSka to bude pane trosku nekde jindy a nerikej,ze je to stejny ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kámoš má právě čtyřkolku, ale dost dobře zajetou, jeho brácha podnikatel to předtím moc nešetřil (i s 81kW na 98kWbyl schopen udělat průměr na 300 km z Prahy k nám 9 litrů ... ale to fakt nevím jak)

Město samozřejmě menší tragédie, protože do práce to má 5km, na dálnici se ještě nedostal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..odchylka je myslim 2% ..z 3mereni vyslo od 140-143kW prumerem 142 ...nic presnejsiho zatim neni, a aspon vic na cem realne ses ne jen papirove ...co si myslim ze je horni hranice, bez vymeny turba vstriku apd...

Nemyslím přesnost jednotlivých měření mezi sebou, ale výsledek vůči "realitě" na hřídeli ... tam bude odchylka určitě větší (vliv valivých sil, odpor všech příslušných pohyblivých částí, teplota + tlak vzduchu ...). Předpokládám, že na tohle všechno jsou nějaké extrapolované křivky a koeficienty ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..ale nestras dit je to jen sranda ;) ..snad to neberes vazne ..benzinaci nikdy silny naftaky nezkousnou... to uz jiny nebude lol

Haha ... asi protoze takovych je tu tak malo, ze neni potreba co zkousavat. Je tu spousta chroplaku co si honi triko jak jim to jede, ale skutek utek a jedinej kdo se ukazal si ty ;) !!! A tobe to jede pekne, o tom zadna ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci tak toto je opravdu vtipne tema,ja myslim ze oboji ma sve.....ja mam osobne Supa tdi 96kw a jezdi se s tim krasne predtim sem mel octu 1.8T110kw

taky to nebylo spatny,ale nezdase mne ze by jela nejak extra oproti tdi a navic ta spotreba jinak mam G3 tdi 66kw a na nem 260tis a nic sem zatim nemenil...

Tak nevim...kazdopdne je to tu sranda cist jak si ani jedna strana nechce priznat ze je horsi :smich: :smich: :smich: :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tydle juniory s jednim prispevkem snad ani nema cenu reagovat :D

poslouchej frajere, to že máš nevím kolik příspěvků neznamená, že si nějaký vole hrdina. Já mám odbržděných 140kw v naftě. Ochcávka opravdu pouze v zrcátku. Z mého pohledu to je velmi zajímavé- Buď teda řidiči eresek neumí na to šlápnout nebo to prostě nejede. A nekecejte, že si jel svou jízdu.....snaží se dojet, ale nedojedou. A počtem mých příspěvků sleduješ jako co frajere. Ty si king že jich máš hodně???? Si opravdu ubohý synku....... Chováš se jako 15ti letý puberťák.... Hnus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...