martin.s Vloženo 9. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2010 ..ked myslis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Problém vyřešen Jelikož spojka začala už v průběhu zimy opět kopat, koupil jsem kompletní spojku i ložisko do převodovky, vše original Škoda. S kámošem jsme se pustili do práce. Když jsme sundali převodovku, tak jsme na hřídeli převodovky (mrkev) nezjistili žádnou vůli ani neobvyklý hluk. Když jsme porovnali novou a starou lamelu, tak ač mají naprosto stejné číslo dílů, tak nová lamela má viditelně slabší pružiny tlumiče rázů. Starou lamelu jsem nekupoval od škodovky, ale přímo od Sachsu, na nové origo je však také uveden výrobce Sachs - přesto je tam rozdíl. Přítlačák je také trochu jiný (ten má zase pera pro změnu tužší, ale tam je rozdíl v čísle dílů, resp. v indexu). Riskli jsme to a ložisko v převodovce nakonec neměnili. Hluk na neutrálu je pryč a spojka má krásný měkký chod bez kopání Takže ač byl výrobce obou lamel stejný a čísla dílu shodná, tak díl dodaný přes Škodu je jiný (a funguje). Nové ložisko do převodovky je na prodej (02T 311 206 E) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mafi98 Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 Zdravim, zase som uz par podobnych tem nasiel, ale potreboval by som poradit pri vymene spojkovej sady. Mam 47kw 1.2 HTP a najazdene 250 000km a spojka este nebola menena. Pri rozbiehani uz s autom trasie(myslim, ze pricina pritlacneho taniera), no v poslednej dobe, hlavne pri jazde do kopca obcas auto zasmrdi(myslim,ze pricina horiacej lamely). Takze je uz fakt najvyssi cas spojku vymenit. Po dlhom hladani sa mi podarilo najst celkom fajn ceny na 3 dielne sady. Valeo za cca €80 a LUK za cca €120. Aky velky je rozdiel medzi oboma vyrobcami? Mate niekto konkretne skusenosti? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 Už jsem si prošel procesem výměny spojky na stejné motorizaci a to hned 2x. Najeto pouze asi 100 000 km, ale převážně v Praze. Příznaky podobné - "kopání" při záběru spojky (hlavně v zimě). Objednal jsem sadu Sachs, což je stejný výrobce, jako originální díly - v e-shopu za příznivou cenu. Ovšem po výměně to kopalo dál, navíc se na volnoběh začala ozývat převodovka (klepání) a záběr spojky byl dost necitlivý. Ujel jsem s tím asi 5 000 km a objednal origo sadu + ložisko převodovky (tzv. brejle). Když jsme sundali převodovku, tak na hřídeli (mrkev) nebyly znát žádné vůle ani nežádoucí zvuky, tak jsme ložisko v převodovce nakonec neměnily, jen komplet spojku. A vše naprosto v pořádku (jezdím s tím od jara). Na pohled byla lamela i přítlačák jiné (oboje výrobce Sachs). Origo lamela měla tenčí pružiny tlumiče rázů, naopak přítlačák měl pera zase silnější. Takže v případě spojky doporučuju originální díly. Mně to naštěstí měnil kamarád. Cena práce v servisu bude ale dost vysoká, takže bych neexperimentoval. Navíc přes kamaráda jsem měl ty origo díly za stejnou cenu jako e-shop - Sachs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 4. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2011 Když jsme u toho tématu, sice to nepotřebuji, ale zajímalo by mě, na kolik zhruba vyjde v servise autorizovaném/neautorizovaném (jak má kdo zkušenost) výměna spojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mafi98 Vloženo 4. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2011 (editace) Dik za reakcie, este si nieco nastudujem na nete a popytam sa ludi a ked to bude auto hotove, napisem jak to dopadlo. Este ohladom tych cien. V origo skodovackom servise mi povedali, ze za pracu chcu citujem "plus,minus €100" = asi €150 ,ale cez (znameho znamej znameho kamarata)^2 mi bolo slubene €40 v neorigo servise. Editováno: 4. Listopad 2011, autor: mafi98 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 20. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 při 90.000 výměna spojky původní origo za Sachs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mafi98 Vloženo 20. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 Takze origo spojku som si dal vymenit za LUK. V starej spojke bolo lozisko uplne hotove a drelo o pritlacny tanier, skoro prepadlo skrz (to bola hlavna pricina, ze auto triaslo pri rozbehu). Po vymene, ide spojkovy pedal uplne lahko, ziadne trasenie pri rozbiehani, takze zatial naprosta spokojnost. Dufam,ze vydrzi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 23. Květen 2012 Sdílet Vloženo 23. Květen 2012 Netušíte, zda je nějaký zásadní rozdíl mezi tou prvovýrobou a Itálií? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/102019-spojka-kompletni-1-2htp-fabia-fabia-2-roomster.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 23. Květen 2012 Sdílet Vloženo 23. Květen 2012 Moje auto má nělítáno 136000km a předchozí majitel byl pražák. Od spojky se ozývá chrastění, při sešlápnutí spojky utichne --> nejspíše to bude spojkové ložisko, které se dá sehnal prvovýroba za 650Kč. Záběr se hůř hledá, jako kdyby spojka proklouzla. Myslíte že bude také nutné vyměnit komplet spojku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 (editace) Jestli se s tím jezdilo hodně po Praze, tak bych vyměnil komplet celou spojku. Doporučuju jedině originál. Protože je Sachs a Sachs viz toto téma a dále zde: Editováno: 24. Květen 2012, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 Takže http://www.cc-autodily.cz/spojka-kompletni-sada-1-1 může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 To je právě ta špatná Sachs. Chce to opravdu originál přímo ze škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 Takže jsi ji koupil přímo tam na pultě? Na kolik vyšla ta sada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 Ano, ve Škoda servisu, stojí to tam cca 4000 Kč. Pokud chceš ušetřit, můžeš zkusti např. http://www.noad.cz, ale nikdy jsem tam nenakupoval a chce to trvat opravdu na originálních dílech: 03D141031A - lamela 03D141025C - přítlačák 02T141170C - ložisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 Výměnu sis nechával dělat také tam? Jestli můžeš ještě prozradit, na kolik vyšla práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 Mně to dělal kamarád ze Škoda servisu, takže nevím. Ale zkus zavolat do nejbližšího servisu, nebude to tak hrozné (hádám tak 2000,-). Ono se někdy i vyplatí zajet "pod vlajky". Mají na ty práce normohodiny a leckdy to vyjde levněji než u garážníka (alespoň v Praze). Navíc to dělají rutinně a jen na škodovkách, takže je menší pravděpodobnost, že něco zvorají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 Výměna spojkové sady v autorizovaném servise: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 Míň než by člověk čekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 všetko OK,len čo je to položka "Prevodovka uvolnění" ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 Asi potřebovali na svačinu, tak se to rozepsalo takhle :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 no jednoducho to nechápem,pretože tam je prevodovka d+n,tak aké uvolnenie...ak je demontovaná,tak sa s ňou už prakticky nič nerobí,len sa tam vymení spojkové ložisko.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 Těžko říct, záleží, jak co berou. Třeba je pro ně povolení šroubů úkon, který stojí mimo samotného vybrání převodovky ven, simply clever :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.