Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čau všude čtu že když turbo vypíná tak jak je zatuhlá regulace a podobný věci ale když je vše O.K ventil N 75 , snímač tlaku v sacím potrubí , Váha vzduchu , regulace lopatek je O.K běhá tam jak čamrda, nedře a stále skáče stejná debilní chyba regulace tlaku horní mez překročena a snímač tlaku v sacím potrubí N 71 tak co by to mohlo být se nedočtu kol119

Včera jsem jel z Lipska a tak 100 km nic vše O.K pak to začlo dělat a vždycky jsem jen vypnul a zapnul zapalování během jízdy a jak jsem to udělal asi tak 5x tak to vypínalo už kolem 2200 ot/min - to bylo nejmíň otáček kdy to vyplo pak to chvíli běželo.Od večera lítám po fóru a nikde nic všude jen zatuhlé tyčky regulace ale to se mě netýká :help: :help: :help:

  • Autor

Nikdo nic ???? :help:

Nikdo nic ???? :help:

psalo mi to regulaCE PLNICIHO TLAKU HORNI MEZ PREKROCENA byly zatuhly lopatky.kdyz sem se dival hejbalo se u turba cosi ale malo.proste vycisti turbo a mas to pokud mas dobrou n75...zkus udelat zkousku akcnich clenu ... pokud budes mit vse ok jAK PISES tak je to na cisteni turba

  • Autor
psalo mi to regulaCE PLNICIHO TLAKU HORNI MEZ PREKROCENA byly zatuhly lopatky.kdyz sem se dival hejbalo se u turba cosi ale malo.proste vycisti turbo a mas to pokud mas dobrou n75...zkus udelat zkousku akcnich clenu ... pokud budes mit vse ok jAK PISES tak je to na cisteni turba

jojo já si to chtěl jen ujasnit.Předemnou to měl nějakej starej dědek a jezdil na LONG LIFE takže vražedná kombinace dědek to neprotáh a ještě tam měl olej na 50 000 km tak to nechám vyčistit nastavit a snad bude klid.To ostatní je O.K

dědek jezdil na LONG LIFE......

dědek to neprotáh.....

mě do toho netahej... :kol-21: někdy jezdím i 80km/h

a LONG LIFE nedávám :D:smich:

  • Autor

mě do toho netahej... :kol-21: někdy jezdím i 80km/h

a LONG LIFE nedávám :D:smich:

[/quoe]

:kol-24: Nebylo myšleno na Tebe teda pokud to auto není po Tobě :doh

Není po mě :palec2:

Podle toho co píšeš to jsou příznaky na přituhlé naklápění regulace turba.

Pokud jsi zkoušel s tím hýbat tak to bylo asi u studeného motoru a u zahřátého to muže zadrhávat.

  • Autor

Není po mě :palec2:

Podle toho co píšeš to jsou příznaky na přituhlé naklápění regulace turba.

Pokud jsi zkoušel s tím hýbat tak to bylo asi u studeného motoru a u zahřátého to muže zadrhávat.

Já stím hýbal tak i tak ale samozřejmě nedokážu vyvinout takovou sílu abych to stlačil až dolů.Přece jen má to 116 000 km najeto a mělo by to i nárok na to zatuhnutí tak to zkusím nechat vyčistit a uvidíme :specool:

  • Autor

Tak vyřešeno dal jsem to borcovi na vyčištění a je po problému :palec2:

Tak vyřešeno dal jsem to borcovi na vyčištění a je po problému :palec2:

no vida...

  • Autor
no vida...

:palec2: :palec2: jojo je po problému.Akorát jsem dneska měnil olej a koukal jsem že ty podtlaky tam nejsou tak jak by měli být tak jsem je chtěl přerovnat a zacvakat do těch sponek a koukám že mi tam chybí ten ventil na ovládání klapky v sacím potrubí.Tak jsem tam šáhnul a on tam byl ale když to turbo vyndaval tak mu praskla ta plastová pojistka na tom ventilu a on to tam nasadil a ten ventil se seškvařil se svorkovnicí k sobě a tudíž mě to stálo ješzě 724 kč ventil a 214 svorkovnice :aggressive:

:palec2: :palec2: jojo je po problému.Akorát jsem dneska měnil olej a koukal jsem že ty podtlaky tam nejsou tak jak by měli být tak jsem je chtěl přerovnat a zacvakat do těch sponek a koukám že mi tam chybí ten ventil na ovládání klapky v sacím potrubí.Tak jsem tam šáhnul a on tam byl ale když to turbo vyndaval tak mu praskla ta plastová pojistka na tom ventilu a on to tam nasadil a ten ventil se seškvařil se svorkovnicí k sobě a tudíž mě to stálo ješzě 724 kč ventil a 214 svorkovnice :aggressive:

Ta plastova pojistka N239 je neskutecne idiotsky navrhnuta. Taky sem to nedavno spravoval, nastesti sem si toho vsimnul zavcasu, takze na ventilu byla nakonec spatna pouze ta pojistka a nebylo nutne nic menit. Ventil jsem pripevnil jinym zpusobem.

  • Autor
Ta plastova pojistka N239 je neskutecne idiotsky navrhnuta. Taky sem to nedavno spravoval, nastesti sem si toho vsimnul zavcasu, takze na ventilu byla nakonec spatna pouze ta pojistka a nebylo nutne nic menit. Ventil jsem pripevnil jinym zpusobem.

No to jo chtěl tam dávat nějakou pásku tak jsem to radši koupil celý nový jezdím dálky nerad bych aby mě to někde nechalo.Jednou jsem visěl že se ten ventil seškvařil úplně a v servisu okolo toho skákali jak blbci, protože to bylo auto v záruce - ale po dvou dnech a několika kilometrech asi 500 km zkušebních jízd na to přišli lol

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.