Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jj kdo umí ten umí. A Fun opravdu umííííííííí. :palec2:;)

Upraveno od Neználek

ja sa tomu nerozumiem ale co mam info od mechanika tak mi hovoril ze to bude ten starter pri tychto OI 1.9TDi 66kw ... ale to je jeho nazor ... jemu sa napr. nepozdavaju soft.opravu - upravy ...

cau..mas taky isty problem ako ja...dal som repasovat starter a auto startuje ako nove :)

  • 2 roky později...

najde se nějaký borec na repas starteru(moravskoslezský kraj)? v zime když je pod nulou startér špatně točí( pomalu) , baterkou to není tu sem už měnil a bez výsledku. pokud je nad nulou tak studeny a teplý start je stejně dlouhý. někdy se ty starty protahujou, trva dýl než to chytne cca 2- 3s. zima se nám pomalu blíží a potřebuju to nějak dát do kupy, at nemam problemy v zime.

Upraveno od klimji1989

nikdo nic, nikoho nezná, nikdo to nedělá????????

Řešení je new starter, pokud tam je Bosch, tak je repas drahej, musí se vyměnit celý blok s permanentním magnetem.

Do O1 tdi je origo starter 1,1Kw. Cpali tam Bosche a nebo Valeo. Ty Valea makají dobře, u Boschů slábnou permanentní magnety a proto to pak po čase začne zlobit při teplým startu ( jednotka nepustí palivo,protože nebyl dosažen min. počet otáček-to je zakomponováno v mapě ř.j. motoru.) Takže jsou dvě možnosti, bud dát peníze za ůpravu softu ale motor bude stejně točit málo a v zimě při -15 to nebude žádná hitparáda, nebo koupit new starter který je ještě silnější než původní za stejnou cenu té ůpravy. Mám tady dva startéry Valeo s výkonem 2,0 kw fungl nový a to jak do 5G tak do 6G převodovky. Točí to jako blázen, původně to je koncipopvaný na motory PD kde jsou při startu větší odpory, takže kdo chce chytat na cvrnk.... Cena za 1ks 3000Kč. Můžu i namontovat, jediný co se musí předělat jeden konektor, ten mám k tomu.

Jinak nazvedání startovací dávky atd zapomeňte, to je bez ůčinku.ještě nikdy to tenhle problém na žádným autě nevyřešilo - akorát se zvedla spotřeba, aspoň dle pal PC.

Upraveno od juke.box

Ahojte,mám problém se startem O1 1,9TDI 66Kw načipovaná 2002,v létě špatné starty za tepla,v zimě špatné starty za studena i za tepla.Trápí mě to hlavně v zimě,protože ráno při 0 stupních nažhavím startuju a když nastartuju tak velmi ztěžka (při startu cvakají zamky,a auto jako kdyby mělo chcípnout),upravena dávka paliva a nepomohlo.ted chci repasovat startér,bude to tím,nebo hledat zavádu ještě jinde??Měl jsem to na diagnostice a nic nenašli...

díky za info ,jsem laik,takže budu rád za každý názor

baterka naměřena 8,4V - vyměnit první baterku??

jsem objednaný na zítřek na repas startéru,ještě to pozdržet??

díky

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!

To si děláš srandu? :smich:

Tys nechodil do autoškoly?

To nevíš, že automobilový akumulátor má 12V? Že "napěťová soustava" v autě je 12-ti voltová?

Samozřejmě, že pozdržet. Kup baterku a budeš startovat jak blesk.

V první řadě musí být baterka cajk, a jestli to nechytá ani za tepla, tak to chce i startér. Jestli tam je celý černý, tak to je bosch a to je průser. Potřebuješ Valeo.

máš tip ne nějakou dobrou baterku pro toto auto??

díky

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!

Mám dotaz na místní odborníky v oboru.

Úplně náhodou na internetu jsem k "teplým startům" našel toto:

O tom ze auta spatne startuju sa vie minimalne 10rokov, a bolo tomu aj za cias riadiacich jednotiek kde sa este menia dve pamate typu 27C010.

Na priblizne 10-20% aut sa tato zavada nikdy neprejavi, lebo uz s fabriky su tieto mapy v poriatku a su nastavene na prvu davku paliva od nula, resp. do 150otacok motora.

V programe R.J. byvaju mapy bud 1x ako seria vsetkych funkciji a vtedy je jednotka urcena iba pre jeden druh prevodovky, alebo sa opakuju viacej krat a vtedy pomocou kodovania 00001, 00002,00005 a podobne sa prepina medzi jednotlivimi seriami map. Jedna sada je urcena pre manual napriklad s ABS, dalsia napriklad pre automaticku prevodovku a tak podobne. Moze to vypadat ako ze pisem od veci ale pri takychto R.J sa da overit pravdivost ze problem je skutocne v softe R.J.

U kodovania 00001 tato mapa byva od nula otacok. Pokial mam napriklad Passat 1.9TDI a mam manualnu prevodovku a kodovanie 00002 a auto spatne startuje a ja zmenim kodovanie na 00001 ako keby som vymenil prevodovku za automaticku, tak je mozne ze auto zacne startovat ako ma ale za cenu ze mi vyhodi hromadu chyb tykajucich sa automatickej prevodovky.

Toto pisem len ako test a nie ako riesenie. Takto si to vie overit aj neveriaci, ktori uprednostnuje vymenu startera a baterky a co ja viem coho este

Prodávám jak jsem koupil s tím, že předpokládám, že někdo zasvěcený toto potvrdí/vyvrátí/vysvětlí.

Postě jako téma do diskuze.

Tak nápad to není špatnej, ted jsem vyměnil dva startéry , takže to nemám už na čem ověřit ale moc se mi nezdá, že by to pomohlo. Pravda je, že auta s automatem mají start bez té "chyby" Jenže lidi vy pořád nechápete, chyba není v softu, to je tam schválně ať už z jakéhokoliv důvodu. Tohle dělají všechny auta co mají startér BOSCH - celý černý a na vině je špatné konstrukční řešení a pokles výkonu, resp snížení startovacích otáček který jsou u diesela potřeba hlavně při nižších teplotách. Kdo to řeší ůpravou mapy, nebo jakýmkoliv podobným způsobem, nedělá dobře, zkrátka mu startér bude pořád točit málo s velkým odběrem a bude velkej problem v zimě ve vetším mrazu s né ůplně novou baterií např. Takže mám poslední new starter Valeo s výkonem 2KW. Nechám za 3 tis. pro toho kdo chce startovat na drc jak se má.

V první řadě musí být baterka cajk, a jestli to nechytá ani za tepla, tak to chce i startér. Jestli tam je celý černý, tak to je bosch a to je průser. Potřebuješ Valeo.

nová varta silver a chytá jen zavadím o klíček :palec2:

  • 1 měsíc později...

Ahoj kluci,vidím že se vyznáte potřeboval bych 1. trisku na octavii 1 r.v.1999 66kw trošinku protéká.Nemáte někdo nějakou funkční,nabídněte děkuji Riči

|Kdyby ti nepomohlo vse co ti tady pisou kluci, mam pro tebe reseni v podobe softwerove upravy..Udelej test: odpoj konektor pro teplotu vodu na teplem motoru a zkus to nastartovat. Uvidis jak to chytne a pak se ozvy..

to je dobrá blbost s tím odpojením snímače teploty!Bodejď by to líp nenastartovalo když ŘJ po tomto zásahu dá pokyn žhavit jako při -40st,ceslia!

To bys mel vědět že sw erem se nalejvá nafta při poloteplém startu a ne že by se měnila teplota chl.kapaliny!

A ty SW úpravy já osobně neuznávám,jediné kd bych toto doporučil je u vozu který se chce prodat v bazaru:-(Pokud si chce někdo auto nechat ještě pár roků tak dop nový startér!

Upraveno od Wojnar

No, blbost je to co si napsal Ty.

Když odpojíš čidlo teploty, ŘJ si dosadí nějakou svou hodnotu a rozhodně to není info o -40-ti.

To co radí TDIfun, mimochodem už před třemi roky, je test na problém zvaný "teplé starty" ;) .

Jak to tady čtu tak u mě to byl stejný problem. Studený to chytlo hned a po ohřátí to byl docela boj. První co bylo bez práce tak jsem nechal zvednout startovací davku. Takhle to ještě nikdy nechytlo. Takže to byla startovací dávka. 1,9tdi 1999

  • 6 let později...

Zdravím, mám taky problém s teplým startem. Mám vyměněnou baterku a startér a pořád točím tak 5s. Za studena startuje úplně v pohodě. Chtěl bych jen vědět, jestli to může být softwarem(startovací dávka paliva)  nebo jestli to může být něčím jiným.  Tady je odkaz na video. Děkuji za rady. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.