Jump to content

Špatný start teplého motoru


Milan12

Recommended Posts

Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba?

může toho být více, já vyměnil startér ( taky jsem si myslel, že je v pořádku a nebyl...) a startuje to na šup i při hodně zahřátém motoru

Link to comment
Share on other sites

Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba?

Ahoj, úplně stejný problém jsem řešil asi půl roku na TDI 66 kW.

Dle servisu jsem udělal následující kroky:

1. Výměna žhavičů - nepomohlo

2. Výměna vstřikovacího čerpadla - nepomohlo

3. Výměna startéru + nová baterie - pomohlo a od té doby za tepla motor naskočil hned.

Snad ti to pomůže. Vrazil jsem do toho plno peněž a nakonec to byl jen startér s baterkou.

Link to comment
Share on other sites

Ještě jde vag-comem přidat startovací dávka.

No a výsledek bývá zpravidla ten, že se ti při teplém startu víc zahulí z výfuku, ale stejně to musí déle točit. Někdy to sice pomůže , ale spíše vyjímečně.

Příčina spíš bývá akumulátor nebo starter. Je tu toho na foru na toto tema opravdu dost popsáno

Link to comment
Share on other sites

No a výsledek bývá zpravidla ten, že se ti při teplém startu víc zahulí z výfuku, ale stejně to musí déle točit. Někdy to sice pomůže , ale spíše vyjímečně.

Příčina spíš bývá akumulátor nebo starter. Je tu toho na foru na toto tema opravdu dost popsáno

Mi to třeba pomohlo :palec2:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím

Link to comment
Share on other sites

Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba?

Stejnou situaci jsem řešil i já. Vyměnil jsem plno věcí, stálo to moc peněz a nakonec pomohlo jen když jsem vyměnil startér + baterku. Od té doby v pohodě.

Link to comment
Share on other sites

tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím

Sám říkáš , že čerpadlo baťoh. Já jsem vyměnil starter -sehnal jsem nové VAELO tydy na foru za 3000,- a startuje jako zamlada.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Přesně tak. Vyměnit startér. A tento problém se u TDi objevuje při nájezdu kolem 170 000Km. Sic naftu nemám, ale byl jsem poučen kamarádem. Když testoval TDi, které mohlo být eventuálně moje, tak mi říkal hned že se mám připravit na opravu startéru, že on ji na svojí 66kw provedl před měsícem...

Link to comment
Share on other sites

Přesně tak. Vyměnit startér. A tento problém se u TDi objevuje při nájezdu kolem 170 000Km. Sic naftu nemám, ale byl jsem poučen kamarádem. Když testoval TDi, které mohlo být eventuálně moje, tak mi říkal hned že se mám připravit na opravu startéru, že on ji na svojí 66kw provedl před měsícem...

Nevíš prosím tě na kolik ho výměna startéru přišla - ať vím co mě čeká.

Link to comment
Share on other sites

Tak to by nebylo tak špatné.

Zkus ho rozdělat....možná nebude potřeba vyměnit. Taky mi to dělalo a byl tam skříplej takovej O kroužek hned za pastorkem...skoro s tím nešlo otočit. Vyndal jsem ho a promazal trochu tu převodovku uvnitř a chodí perfektně. Náklady 0 a asi hodinka času.

Link to comment
Share on other sites

tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím

ten tvůj mechanik asi dělal celej život traktory,protože to co tady píšeš je naprostá blbost.V první řadě vyměň baterku a nech si zvýšit startovací dávku já ji většinou dávám na maximum a supr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...