Milan12 Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octaviaman Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? použij vyhledávač,hodně už se toho probralo,nebo aspon pokračuj v založeném tématu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepinoTDi Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? může toho být více, já vyměnil startér ( taky jsem si myslel, že je v pořádku a nebyl...) a startuje to na šup i při hodně zahřátém motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepsi Octavia Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? Ahoj, úplně stejný problém jsem řešil asi půl roku na TDI 66 kW. Dle servisu jsem udělal následující kroky: 1. Výměna žhavičů - nepomohlo 2. Výměna vstřikovacího čerpadla - nepomohlo 3. Výměna startéru + nová baterie - pomohlo a od té doby za tepla motor naskočil hned. Snad ti to pomůže. Vrazil jsem do toho plno peněž a nakonec to byl jen startér s baterkou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 U teplého motoru problém se žhavením nebude . Dal jsem nový startér od Magnetonu za necelou trojku a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruddy Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? Ještě jde vag-comem přidat startovací dávka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 Ještě jde vag-comem přidat startovací dávka. No a výsledek bývá zpravidla ten, že se ti při teplém startu víc zahulí z výfuku, ale stejně to musí déle točit. Někdy to sice pomůže , ale spíše vyjímečně. Příčina spíš bývá akumulátor nebo starter. Je tu toho na foru na toto tema opravdu dost popsáno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan12 Posted April 18, 2008 Author Share Posted April 18, 2008 Tak a problém jsem už vyřešil. Zajel jsem do servisu a tam mi přidali na startovací dávce a je po problému. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignác Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Tak a problém jsem už vyřešil. Zajel jsem do servisu a tam mi přidali na startovací dávce a je po problému. a neřekli ti o kolik ji zvýšili? já jsem zatím zvýšil o 400 a nic moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelhart Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Já to měl taky..... vyměnil jsem všechno výše popsáno a nakonec pomohlo jediné: na VAG-COMu přidat dávku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignác Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Já to měl taky..... vyměnil jsem všechno výše popsáno a nakonec pomohlo jediné: na VAG-COMu přidat dávku o kolik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FruFru Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 No a výsledek bývá zpravidla ten, že se ti při teplém startu víc zahulí z výfuku, ale stejně to musí déle točit. Někdy to sice pomůže , ale spíše vyjímečně.Příčina spíš bývá akumulátor nebo starter. Je tu toho na foru na toto tema opravdu dost popsáno Mi to třeba pomohlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FruFru Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 o kolik? Jsem jen ubohý uživatel, ale TDI fun mi to spravil. Zkus se zeptat jeho. Určitě ho tu najdeš Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelhart Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Tak to já z hlavy fakt nevím..... musíš na někoho zběhlejšího... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xyp Posted May 9, 2008 Share Posted May 9, 2008 tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepsi Octavia Posted May 9, 2008 Share Posted May 9, 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? Stejnou situaci jsem řešil i já. Vyměnil jsem plno věcí, stálo to moc peněz a nakonec pomohlo jen když jsem vyměnil startér + baterku. Od té doby v pohodě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted May 9, 2008 Share Posted May 9, 2008 To cerpadlo se da poresit i softwerove... kdyz uz hold ani start. davaka nestaci.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted May 9, 2008 Share Posted May 9, 2008 tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím Sám říkáš , že čerpadlo baťoh. Já jsem vyměnil starter -sehnal jsem nové VAELO tydy na foru za 3000,- a startuje jako zamlada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan12 Posted May 25, 2008 Author Share Posted May 25, 2008 Tak nakonec taky asi budu muset vyměnit baterii a startér. Zvýšení dávky trochu pomohlo - už netočím 5 vteřin ale jen tak 2 až 3. Ale úplně ono to ještě není. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomášT Posted May 25, 2008 Share Posted May 25, 2008 Přesně tak. Vyměnit startér. A tento problém se u TDi objevuje při nájezdu kolem 170 000Km. Sic naftu nemám, ale byl jsem poučen kamarádem. Když testoval TDi, které mohlo být eventuálně moje, tak mi říkal hned že se mám připravit na opravu startéru, že on ji na svojí 66kw provedl před měsícem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan12 Posted May 31, 2008 Author Share Posted May 31, 2008 Přesně tak. Vyměnit startér. A tento problém se u TDi objevuje při nájezdu kolem 170 000Km. Sic naftu nemám, ale byl jsem poučen kamarádem. Když testoval TDi, které mohlo být eventuálně moje, tak mi říkal hned že se mám připravit na opravu startéru, že on ji na svojí 66kw provedl před měsícem... Nevíš prosím tě na kolik ho výměna startéru přišla - ať vím co mě čeká. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomášT Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Tuším že se do 3000Kč vešel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan12 Posted June 1, 2008 Author Share Posted June 1, 2008 Tuším že se do 3000Kč vešel Tak to by nebylo tak špatné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matess Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Tak to by nebylo tak špatné. Zkus ho rozdělat....možná nebude potřeba vyměnit. Taky mi to dělalo a byl tam skříplej takovej O kroužek hned za pastorkem...skoro s tím nešlo otočit. Vyndal jsem ho a promazal trochu tu převodovku uvnitř a chodí perfektně. Náklady 0 a asi hodinka času. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeremi Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím ten tvůj mechanik asi dělal celej život traktory,protože to co tady píšeš je naprostá blbost.V první řadě vyměň baterku a nech si zvýšit startovací dávku já ji většinou dávám na maximum a supr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.