Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj vsem,

je riskantni precipovat tak stary motor? (rv 99)

k tomu se mi jeste zamlouva uprava prevodovky na 6-kvalt... (trosku zkrati 5-ku a pridaji 6-ku)

jake by mohly nastat problemy?

mate nekdo nejake zkusenosti? pozitivni a samo i negativni...

vse samozrejme prenecham "odbornikum"

Ahoj vsem,

je riskantni precipovat tak stary motor? (rv 99)

k tomu se mi jeste zamlouva uprava prevodovky na 6-kvalt... (trosku zkrati 5-ku a pridaji 6-ku)

jake by mohly nastat problemy?

mate nekdo nejake zkusenosti? pozitivni a samo i negativni...

vse samozrejme prenecham "odbornikum"

jestli bys uvazoval o te 6 tak rekni, mozna bysme mohli udelat nejakou hromadnou akci a dostat se na prijatelnejsi cenu

jestli bys uvazoval o te 6 tak rekni, mozna bysme mohli udelat nejakou hromadnou akci a dostat se na prijatelnejsi cenu

TAJKY BYCH CHTEK 6 TAK SE KDYZ TAK OZVETE

U mě s tou 6kou taky počítejte!! Dejte vědět, jak jste na tom... dík

Máte nějaké odkazy na firmy kde dělaj tyhle úpravy převodovek ? Já vím jen o jedné firmě Eurotuning.

A spíš co to obnáší a taky finančně. jsem ještě neslyšel o dodělávání 6-tky a v někdo jak se ta přestavba provede? co do toho narvat? a +/- ??

se vyplati prehodit prevodovku..jinak ta 6tka tusim vysla na 30 tis.

Ahoj vsem,

je riskantni precipovat tak stary motor? (rv 99)

k tomu se mi jeste zamlouva uprava prevodovky na 6-kvalt... (trosku zkrati 5-ku a pridaji 6-ku)

jake by mohly nastat problemy?

mate nekdo nejake zkusenosti? pozitivni a samo i negativni...

vse samozrejme prenecham "odbornikum"

...čipování bych se nebál pokud je motor a vše důležité kolem v cajku, mám upravené mapy ve stejně starém motoru a jak si šupajdí a fouká :palec2: O 6-ti kvaltu jsem taky přemýšlel, ale odrazuje mě ta cena.....

Upraveno od GTI16V

  • Autor
...čipování bych se nebál pokud je motor a vše důležité kolem v cajku, mám upravené mapy ve stejně starém motoru a jak si šupajdí a fouká :palec2: O 6-ti kvaltu jsem taky přemýšlel, ale odrazuje mě ta cena.....

diky, pokud vim vse v cajku je, takze uz tam razim ;)

Jedná se tedy o motor 1,8 20V turbo 110kW AGU. Přečipovat - určitě ano - super svezení + lepší spotřeba při normální jízdě. 6tikvalt - já ho na tomdle motoru mam už půl roku a sem nadšen a to to mám víc než jen přečipovaný - jede to super - dal sem tam 6tikvalt z Leona 1,8 20V turbo - musí se přehodit převodovka + startér + spojka + polosy - vše pasuje z Leona a vymění se to jen kus za kus a jedem - práce na jedno odpoledne. ( o víkend sem zrovna todle kupoval : převodovka 6 tis, startér 1 tis, poloosy 5 tis, spojka 4 tis )

Tak jsem poptal u Eurotuningu dodelani 6 rychl stupne. zde je odpoved:

> 1) Co vse se meni v prevodovece (ozubena kola z 5. stupene zustavaji?)

Demontuje se soukolí 5.stupne, vcetne radící objímky , vymení se táhlo, které umoznovalo pouze razení 5. stupne za nové, které ovládá presuvník 5 a 6 stupne, namontuje se nové soukolí 5. stupne, které je zkonstruované tak, ze prodlouzí hrídele a umozní pridat soukolí 6 prevodového stupne, namontuje se nový radící presuvník a soukolí 6 stupne. Prevodovka se uzavre novým víkem z hliníkové slitiny, které nese 3. radu lozisek na konci prevodovky

> 2) Dokoncovaci operace vyroby novych kol? (Seving nebo brouseni)

brousení

> 3) Jak je zaruceno dostatecne mazani kol 6. stupne v novem viku?

rozstrikem oleje , stejne jako v sérii

> 4) Zivotnost ozubenych kol a cele prevodovky s 6. stupnem? Odhad ve srovnani s originalni prevodovkou

nepoznáte rozdíl, ani v komfortu razení,ani v hlucnosti

Kdyz sezeneme 3 auta tak nam daji slevu 10% takze to znamena 25tis s montazi (bez DPH)

Jedná se tedy o motor 1,8 20V turbo 110kW AGU. Přečipovat - určitě ano - super svezení + lepší spotřeba při normální jízdě. 6tikvalt - já ho na tomdle motoru mam už půl roku a sem nadšen a to to mám víc než jen přečipovaný - jede to super - dal sem tam 6tikvalt z Leona 1,8 20V turbo - musí se přehodit převodovka + startér + spojka + polosy - vše pasuje z Leona a vymění se to jen kus za kus a jedem - práce na jedno odpoledne. ( o víkend sem zrovna todle kupoval : převodovka 6 tis, startér 1 tis, poloosy 5 tis, spojka 4 tis )

...řádně si mě naočkoval, super nápad :palec2: ...teď mě zajímá ještě co převody, poznal si nějaký zásadní rozdíl, myslím třeba negativní,není to o dost delší? Díky...

...řádně si mě naočkoval, super nápad :palec2: ...teď mě zajímá ještě co převody, poznal si nějaký zásadní rozdíl, myslím třeba negativní,není to o dost delší? Díky...

Nedá se to s normálnim 5tikvaltem ze 110tky nebo z RSka ani srovnávat - už nikdy 5tikvalt. 1, 2, 3, 4, 5 jsou kratší a 6 je delší. 1nička 60 km/h, 2ka 95 km/h, 3ka 150 km/h, 4ka 190 km/h, 5ka 230 km/h, a je to super poskládaný. Na 4ku můžeš jet 50 km/h, na 5ku 75 km/h a na 6tku 100 km/h a to vše při 2 tis ot - což stačí - jen šlápneš na pedál a auto jede. 6tka při 240 km/h točí 5500 ot. Maximálka okolo 270 km/h. Vše jsou tachometrové rychlosti z budíků - mám momentálně nové origo RSové s maxíkem.

Nedá se to s normálnim 5tikvaltem ze 110tky nebo z RSka ani srovnávat - už nikdy 5tikvalt. 1, 2, 3, 4, 5 jsou kratší a 6 je delší. 1nička 60 km/h, 2ka 95 km/h, 3ka 150 km/h, 4ka 190 km/h, 5ka 230 km/h, a je to super poskládaný. Na 4ku můžeš jet 50 km/h, na 5ku 75 km/h a na 6tku 100 km/h a to vše při 2 tis ot - což stačí - jen šlápneš na pedál a auto jede. 6tka při 240 km/h točí 5500 ot. Maximálka okolo 270 km/h. Vše jsou tachometrové rychlosti z budíků - mám momentálně nové origo RSové s maxíkem.

...unašeč ve špajzce je jinej, že tam nešly poloosy původní ?

...unašeč ve špajzce je jinej, že tam nešly poloosy původní ?

poloosy jsou kradči a je tu kus materiálu oproti 1.8t i RS ;)

;)

Nedá se to s normálnim 5tikvaltem ze 110tky nebo z RSka ani srovnávat - už nikdy 5tikvalt. 1, 2, 3, 4, 5 jsou kratší a 6 je delší. 1nička 60 km/h, 2ka 95 km/h, 3ka 150 km/h, 4ka 190 km/h, 5ka 230 km/h, a je to super poskládaný. Na 4ku můžeš jet 50 km/h, na 5ku 75 km/h a na 6tku 100 km/h a to vše při 2 tis ot - což stačí - jen šlápneš na pedál a auto jede. 6tka při 240 km/h točí 5500 ot. Maximálka okolo 270 km/h. Vše jsou tachometrové rychlosti z budíků - mám momentálně nové origo RSové s maxíkem.

No to je sice pěkný, ale můj problém u čtyřkolky to asi řešit nebude co ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.