Publikováno Duben 13, 200817 r Ahoj vsem, je riskantni precipovat tak stary motor? (rv 99) k tomu se mi jeste zamlouva uprava prevodovky na 6-kvalt... (trosku zkrati 5-ku a pridaji 6-ku) jake by mohly nastat problemy? mate nekdo nejake zkusenosti? pozitivni a samo i negativni... vse samozrejme prenecham "odbornikum"
Duben 14, 200817 r Ahoj vsem,je riskantni precipovat tak stary motor? (rv 99) k tomu se mi jeste zamlouva uprava prevodovky na 6-kvalt... (trosku zkrati 5-ku a pridaji 6-ku) jake by mohly nastat problemy? mate nekdo nejake zkusenosti? pozitivni a samo i negativni... vse samozrejme prenecham "odbornikum" jestli bys uvazoval o te 6 tak rekni, mozna bysme mohli udelat nejakou hromadnou akci a dostat se na prijatelnejsi cenu
Duben 14, 200817 r jestli bys uvazoval o te 6 tak rekni, mozna bysme mohli udelat nejakou hromadnou akci a dostat se na prijatelnejsi cenu TAJKY BYCH CHTEK 6 TAK SE KDYZ TAK OZVETE
Duben 15, 200817 r Máte nějaké odkazy na firmy kde dělaj tyhle úpravy převodovek ? Já vím jen o jedné firmě Eurotuning.
Duben 15, 200817 r A spíš co to obnáší a taky finančně. jsem ještě neslyšel o dodělávání 6-tky a v někdo jak se ta přestavba provede? co do toho narvat? a +/- ??
Duben 15, 200817 r Autor pro tu 6 100% rozhodlej nejsem, je to prece jen dost (jak psal Stasek - Eurotuning - cena 27.800,-) nemusi se pry ani vyndat prevodovka (varianta komfort) tu to je : http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/6tikvalt.htm
Duben 15, 200817 r Ahoj vsem,je riskantni precipovat tak stary motor? (rv 99) k tomu se mi jeste zamlouva uprava prevodovky na 6-kvalt... (trosku zkrati 5-ku a pridaji 6-ku) jake by mohly nastat problemy? mate nekdo nejake zkusenosti? pozitivni a samo i negativni... vse samozrejme prenecham "odbornikum" ...čipování bych se nebál pokud je motor a vše důležité kolem v cajku, mám upravené mapy ve stejně starém motoru a jak si šupajdí a fouká O 6-ti kvaltu jsem taky přemýšlel, ale odrazuje mě ta cena..... Upraveno Duben 15, 200817 r od GTI16V
Duben 15, 200817 r Autor ...čipování bych se nebál pokud je motor a vše důležité kolem v cajku, mám upravené mapy ve stejně starém motoru a jak si šupajdí a fouká O 6-ti kvaltu jsem taky přemýšlel, ale odrazuje mě ta cena..... diky, pokud vim vse v cajku je, takze uz tam razim
Duben 16, 200817 r Jedná se tedy o motor 1,8 20V turbo 110kW AGU. Přečipovat - určitě ano - super svezení + lepší spotřeba při normální jízdě. 6tikvalt - já ho na tomdle motoru mam už půl roku a sem nadšen a to to mám víc než jen přečipovaný - jede to super - dal sem tam 6tikvalt z Leona 1,8 20V turbo - musí se přehodit převodovka + startér + spojka + polosy - vše pasuje z Leona a vymění se to jen kus za kus a jedem - práce na jedno odpoledne. ( o víkend sem zrovna todle kupoval : převodovka 6 tis, startér 1 tis, poloosy 5 tis, spojka 4 tis )
Duben 16, 200817 r Tak jsem poptal u Eurotuningu dodelani 6 rychl stupne. zde je odpoved: > 1) Co vse se meni v prevodovece (ozubena kola z 5. stupene zustavaji?) Demontuje se soukolí 5.stupne, vcetne radící objímky , vymení se táhlo, které umoznovalo pouze razení 5. stupne za nové, které ovládá presuvník 5 a 6 stupne, namontuje se nové soukolí 5. stupne, které je zkonstruované tak, ze prodlouzí hrídele a umozní pridat soukolí 6 prevodového stupne, namontuje se nový radící presuvník a soukolí 6 stupne. Prevodovka se uzavre novým víkem z hliníkové slitiny, které nese 3. radu lozisek na konci prevodovky > 2) Dokoncovaci operace vyroby novych kol? (Seving nebo brouseni) brousení > 3) Jak je zaruceno dostatecne mazani kol 6. stupne v novem viku? rozstrikem oleje , stejne jako v sérii > 4) Zivotnost ozubenych kol a cele prevodovky s 6. stupnem? Odhad ve srovnani s originalni prevodovkou nepoznáte rozdíl, ani v komfortu razení,ani v hlucnosti Kdyz sezeneme 3 auta tak nam daji slevu 10% takze to znamena 25tis s montazi (bez DPH)
Duben 17, 200817 r Jedná se tedy o motor 1,8 20V turbo 110kW AGU. Přečipovat - určitě ano - super svezení + lepší spotřeba při normální jízdě. 6tikvalt - já ho na tomdle motoru mam už půl roku a sem nadšen a to to mám víc než jen přečipovaný - jede to super - dal sem tam 6tikvalt z Leona 1,8 20V turbo - musí se přehodit převodovka + startér + spojka + polosy - vše pasuje z Leona a vymění se to jen kus za kus a jedem - práce na jedno odpoledne. ( o víkend sem zrovna todle kupoval : převodovka 6 tis, startér 1 tis, poloosy 5 tis, spojka 4 tis ) ...řádně si mě naočkoval, super nápad ...teď mě zajímá ještě co převody, poznal si nějaký zásadní rozdíl, myslím třeba negativní,není to o dost delší? Díky...
Duben 17, 200817 r ...řádně si mě naočkoval, super nápad ...teď mě zajímá ještě co převody, poznal si nějaký zásadní rozdíl, myslím třeba negativní,není to o dost delší? Díky... Nedá se to s normálnim 5tikvaltem ze 110tky nebo z RSka ani srovnávat - už nikdy 5tikvalt. 1, 2, 3, 4, 5 jsou kratší a 6 je delší. 1nička 60 km/h, 2ka 95 km/h, 3ka 150 km/h, 4ka 190 km/h, 5ka 230 km/h, a je to super poskládaný. Na 4ku můžeš jet 50 km/h, na 5ku 75 km/h a na 6tku 100 km/h a to vše při 2 tis ot - což stačí - jen šlápneš na pedál a auto jede. 6tka při 240 km/h točí 5500 ot. Maximálka okolo 270 km/h. Vše jsou tachometrové rychlosti z budíků - mám momentálně nové origo RSové s maxíkem.
Duben 17, 200817 r Nedá se to s normálnim 5tikvaltem ze 110tky nebo z RSka ani srovnávat - už nikdy 5tikvalt. 1, 2, 3, 4, 5 jsou kratší a 6 je delší. 1nička 60 km/h, 2ka 95 km/h, 3ka 150 km/h, 4ka 190 km/h, 5ka 230 km/h, a je to super poskládaný. Na 4ku můžeš jet 50 km/h, na 5ku 75 km/h a na 6tku 100 km/h a to vše při 2 tis ot - což stačí - jen šlápneš na pedál a auto jede. 6tka při 240 km/h točí 5500 ot. Maximálka okolo 270 km/h. Vše jsou tachometrové rychlosti z budíků - mám momentálně nové origo RSové s maxíkem. ...unašeč ve špajzce je jinej, že tam nešly poloosy původní ?
Duben 17, 200817 r ...unašeč ve špajzce je jinej, že tam nešly poloosy původní ? poloosy jsou kradči a je tu kus materiálu oproti 1.8t i RS
Duben 18, 200817 r Nedá se to s normálnim 5tikvaltem ze 110tky nebo z RSka ani srovnávat - už nikdy 5tikvalt. 1, 2, 3, 4, 5 jsou kratší a 6 je delší. 1nička 60 km/h, 2ka 95 km/h, 3ka 150 km/h, 4ka 190 km/h, 5ka 230 km/h, a je to super poskládaný. Na 4ku můžeš jet 50 km/h, na 5ku 75 km/h a na 6tku 100 km/h a to vše při 2 tis ot - což stačí - jen šlápneš na pedál a auto jede. 6tka při 240 km/h točí 5500 ot. Maximálka okolo 270 km/h. Vše jsou tachometrové rychlosti z budíků - mám momentálně nové origo RSové s maxíkem. No to je sice pěkný, ale můj problém u čtyřkolky to asi řešit nebude co ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.