phlag Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Ahoj vsem, je riskantni precipovat tak stary motor? (rv 99) k tomu se mi jeste zamlouva uprava prevodovky na 6-kvalt... (trosku zkrati 5-ku a pridaji 6-ku) jake by mohly nastat problemy? mate nekdo nejake zkusenosti? pozitivni a samo i negativni... vse samozrejme prenecham "odbornikum" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silarm Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 Ahoj vsem,je riskantni precipovat tak stary motor? (rv 99) k tomu se mi jeste zamlouva uprava prevodovky na 6-kvalt... (trosku zkrati 5-ku a pridaji 6-ku) jake by mohly nastat problemy? mate nekdo nejake zkusenosti? pozitivni a samo i negativni... vse samozrejme prenecham "odbornikum" jestli bys uvazoval o te 6 tak rekni, mozna bysme mohli udelat nejakou hromadnou akci a dostat se na prijatelnejsi cenu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JURÁŠ Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 jestli bys uvazoval o te 6 tak rekni, mozna bysme mohli udelat nejakou hromadnou akci a dostat se na prijatelnejsi cenu TAJKY BYCH CHTEK 6 TAK SE KDYZ TAK OZVETE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcuss Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 U mě s tou 6kou taky počítejte!! Dejte vědět, jak jste na tom... dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasek Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Máte nějaké odkazy na firmy kde dělaj tyhle úpravy převodovek ? Já vím jen o jedné firmě Eurotuning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OTDi Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 A spíš co to obnáší a taky finančně. jsem ještě neslyšel o dodělávání 6-tky a v někdo jak se ta přestavba provede? co do toho narvat? a +/- ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fire Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 se vyplati prehodit prevodovku..jinak ta 6tka tusim vysla na 30 tis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phlag Posted April 15, 2008 Author Share Posted April 15, 2008 pro tu 6 100% rozhodlej nejsem, je to prece jen dost (jak psal Stasek - Eurotuning - cena 27.800,-) nemusi se pry ani vyndat prevodovka (varianta komfort) tu to je : http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/6tikvalt.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI16V Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 (edited) Ahoj vsem,je riskantni precipovat tak stary motor? (rv 99) k tomu se mi jeste zamlouva uprava prevodovky na 6-kvalt... (trosku zkrati 5-ku a pridaji 6-ku) jake by mohly nastat problemy? mate nekdo nejake zkusenosti? pozitivni a samo i negativni... vse samozrejme prenecham "odbornikum" ...čipování bych se nebál pokud je motor a vše důležité kolem v cajku, mám upravené mapy ve stejně starém motoru a jak si šupajdí a fouká O 6-ti kvaltu jsem taky přemýšlel, ale odrazuje mě ta cena..... Edited April 15, 2008 by GTI16V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phlag Posted April 15, 2008 Author Share Posted April 15, 2008 ...čipování bych se nebál pokud je motor a vše důležité kolem v cajku, mám upravené mapy ve stejně starém motoru a jak si šupajdí a fouká O 6-ti kvaltu jsem taky přemýšlel, ale odrazuje mě ta cena..... diky, pokud vim vse v cajku je, takze uz tam razim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakub - škodík Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Jedná se tedy o motor 1,8 20V turbo 110kW AGU. Přečipovat - určitě ano - super svezení + lepší spotřeba při normální jízdě. 6tikvalt - já ho na tomdle motoru mam už půl roku a sem nadšen a to to mám víc než jen přečipovaný - jede to super - dal sem tam 6tikvalt z Leona 1,8 20V turbo - musí se přehodit převodovka + startér + spojka + polosy - vše pasuje z Leona a vymění se to jen kus za kus a jedem - práce na jedno odpoledne. ( o víkend sem zrovna todle kupoval : převodovka 6 tis, startér 1 tis, poloosy 5 tis, spojka 4 tis ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silarm Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Tak jsem poptal u Eurotuningu dodelani 6 rychl stupne. zde je odpoved: > 1) Co vse se meni v prevodovece (ozubena kola z 5. stupene zustavaji?) Demontuje se soukolí 5.stupne, vcetne radící objímky , vymení se táhlo, které umoznovalo pouze razení 5. stupne za nové, které ovládá presuvník 5 a 6 stupne, namontuje se nové soukolí 5. stupne, které je zkonstruované tak, ze prodlouzí hrídele a umozní pridat soukolí 6 prevodového stupne, namontuje se nový radící presuvník a soukolí 6 stupne. Prevodovka se uzavre novým víkem z hliníkové slitiny, které nese 3. radu lozisek na konci prevodovky > 2) Dokoncovaci operace vyroby novych kol? (Seving nebo brouseni) brousení > 3) Jak je zaruceno dostatecne mazani kol 6. stupne v novem viku? rozstrikem oleje , stejne jako v sérii > 4) Zivotnost ozubenych kol a cele prevodovky s 6. stupnem? Odhad ve srovnani s originalni prevodovkou nepoznáte rozdíl, ani v komfortu razení,ani v hlucnosti Kdyz sezeneme 3 auta tak nam daji slevu 10% takze to znamena 25tis s montazi (bez DPH) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI16V Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Jedná se tedy o motor 1,8 20V turbo 110kW AGU. Přečipovat - určitě ano - super svezení + lepší spotřeba při normální jízdě. 6tikvalt - já ho na tomdle motoru mam už půl roku a sem nadšen a to to mám víc než jen přečipovaný - jede to super - dal sem tam 6tikvalt z Leona 1,8 20V turbo - musí se přehodit převodovka + startér + spojka + polosy - vše pasuje z Leona a vymění se to jen kus za kus a jedem - práce na jedno odpoledne. ( o víkend sem zrovna todle kupoval : převodovka 6 tis, startér 1 tis, poloosy 5 tis, spojka 4 tis ) ...řádně si mě naočkoval, super nápad ...teď mě zajímá ještě co převody, poznal si nějaký zásadní rozdíl, myslím třeba negativní,není to o dost delší? Díky... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakub - škodík Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 ...řádně si mě naočkoval, super nápad ...teď mě zajímá ještě co převody, poznal si nějaký zásadní rozdíl, myslím třeba negativní,není to o dost delší? Díky... Nedá se to s normálnim 5tikvaltem ze 110tky nebo z RSka ani srovnávat - už nikdy 5tikvalt. 1, 2, 3, 4, 5 jsou kratší a 6 je delší. 1nička 60 km/h, 2ka 95 km/h, 3ka 150 km/h, 4ka 190 km/h, 5ka 230 km/h, a je to super poskládaný. Na 4ku můžeš jet 50 km/h, na 5ku 75 km/h a na 6tku 100 km/h a to vše při 2 tis ot - což stačí - jen šlápneš na pedál a auto jede. 6tka při 240 km/h točí 5500 ot. Maximálka okolo 270 km/h. Vše jsou tachometrové rychlosti z budíků - mám momentálně nové origo RSové s maxíkem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI16V Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Nedá se to s normálnim 5tikvaltem ze 110tky nebo z RSka ani srovnávat - už nikdy 5tikvalt. 1, 2, 3, 4, 5 jsou kratší a 6 je delší. 1nička 60 km/h, 2ka 95 km/h, 3ka 150 km/h, 4ka 190 km/h, 5ka 230 km/h, a je to super poskládaný. Na 4ku můžeš jet 50 km/h, na 5ku 75 km/h a na 6tku 100 km/h a to vše při 2 tis ot - což stačí - jen šlápneš na pedál a auto jede. 6tka při 240 km/h točí 5500 ot. Maximálka okolo 270 km/h. Vše jsou tachometrové rychlosti z budíků - mám momentálně nové origo RSové s maxíkem. ...unašeč ve špajzce je jinej, že tam nešly poloosy původní ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bak Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 ...unašeč ve špajzce je jinej, že tam nešly poloosy původní ? poloosy jsou kradči a je tu kus materiálu oproti 1.8t i RS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasek Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Nedá se to s normálnim 5tikvaltem ze 110tky nebo z RSka ani srovnávat - už nikdy 5tikvalt. 1, 2, 3, 4, 5 jsou kratší a 6 je delší. 1nička 60 km/h, 2ka 95 km/h, 3ka 150 km/h, 4ka 190 km/h, 5ka 230 km/h, a je to super poskládaný. Na 4ku můžeš jet 50 km/h, na 5ku 75 km/h a na 6tku 100 km/h a to vše při 2 tis ot - což stačí - jen šlápneš na pedál a auto jede. 6tka při 240 km/h točí 5500 ot. Maximálka okolo 270 km/h. Vše jsou tachometrové rychlosti z budíků - mám momentálně nové origo RSové s maxíkem. No to je sice pěkný, ale můj problém u čtyřkolky to asi řešit nebude co ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.