TomášT Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Jsou předepsány tříbodové, myslím W 7LTCR. Kupoval jsem je na www.autodilykrc.czBez problémů s úžasnou spotřebou. Akorát mám trochu opálené víčko, takže nyní po více než 110 kkm budu měnit víčko, palec a asi i kabely. T. jj dík za info. Já už mám doma nové trafo, a kabely. Palec a víčko seženu taky a samo že ještě ty svíčky. Pak bude zapalování opět ve 100% stavu. Já kontakty ve víčku jen čistil(cca v březnu) no "pár" jisker už tam za těch 9 let přeskočilo, nové víčko by nebylo na škodu. Když to budu rozdělávat, tak to prostě chci vzít všechno najednou, ať se k tomu nemusím vracet. Ještě mám novou vložku vzduchového filtru, takže i na ni dojde. Winglegummi: jestli je tam nesprávné čidlo, tak to asi nebude to pravé ořechové a i nové se nemuselo ve výrobě vydařit. Už jsem tu myslím četl příhodu o novém zapalovacím modulu, který však nefungoval, přestože byl úplně nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 12. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 chcem sa opytat chcel by som kupit Skoda Octavia I sedan - 1.6 55kw ma naj.140000km, ake su intervali pri tomto motore co sa tyka rozvodov? resp. co by bolo vhodne este vymenit pri uvedenych kilometroch ? aky olej je vhodny pre 1.6 55kw ? a naco si mam dat pozor ? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 12. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 O něčem jsme se bavili přes SZ. Při 160 000Km bych udělal rozvody i s vodním čerpadlem. A časem možná i olej v převodovce, ale ten tak nespěchá-pokud je ho tam dost. Jinak interval výměny rozvodů je 90 000km. Olej? Pokračuj v tom co tam je. Pokud je to od majitele, tak ví co se tam dávalo. Do tohoto motoru je ideál 10W40. Já jsem přešel z Mobilu na Mogul 10W40 GX-FE. Interval výměny jsem zkrátil na 9 000km. To by se motůrku mohlo líbit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 12. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 takze vymena rozvodov je pri tychto motoroch je 90.000km a servisny interval oleja by si navrhol skratit na 10.000km nieje to priskoro? tieto auta maju po 15.000km? a sviecky su na tom ako? po kolko km sa menia? ako sme si pisali cez SZ urcite ak to zoberiem vymenim vsetky filtre, olej, a chcem aj sviecky dam skontrolovat brzdy a kvapalinu, tiez aj chladiacu? myslis ze je dolezite menit tieto dve kvapaliny resp. prikladat nato doraz? alebo je vhodne ich menit ako kaze interval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 12. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 Interval rozvodů je skutečně 90 000Km. Interval výměny oleje je 15 000Km-samozřejmě. Já ho zkrátil, protože ročně najezdím zhruba do 7 000Km. A navíc častější výměny oleje motoru rozhodně prospívají. Svíčky se mění po-ehm teď nevím úplně přesně 50-60 000Km?? Jsou ale typy které tam tak dlouho ani nevydrží. Už se tu mnohokrát psalo, že někdo měnil i na jiných benzínech v Octavii svíčky po 12 000Km, protože byli špatné. Brzdová kapalina je důležitá. Ačkoliv zase ji měnit každý rok mi připadá zbytečné. Chladící kapalinu bych neměnil. Jen zkontrolovat hladinu. Měla by tam být chladící kapalina červené barvy=originální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 13. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2008 takze to budem musiet urobit asi velky SERVIS olej, vsetky filtre, sviecky a brzdovu kvapalinu ... a urcite dat urobit diagnostiku motora a nastavenia ... mam tam dat ten 10w 40? co hovoris na Valvoliny 10w-40 ten durablend? alebo radsej nejaky Castrol, Mobil, Shell ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanW Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 Pánové, nevíte prosím, na základě čeho nastavuje ŘJ otáčky studeného motoru (O1, 55kW, r.97, najeto 188tkm)? S čím dál chladnějšími rány mám otáčky i nad 1500, v létě kolem 1200. Jakmile se rozjedu, tak během několika set metrů to rychle klesá, na těch 800ot se dostanu za cca. 2 km rozumný jízdy. Nějak si nemůžu vzpomenout, jak to bylo před lety, ale těch 1500 se mi zdá moc. Taky je pak kolem auta trochu cítit špatně spálený benzín. Je fakt, že trochu bojuju se škrtící klapkou. V létě byla vyčištěná, od té doby se 2x zbláznila a po 100km jsem ji zase naučil slušnému chování. Nemůže to být ona? Nebo čidlo teploty motoru? Nebo lambda? Nic dalšího mě nenapadá. Díky za tipy, Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 no ja teda nevim ale me to dela stejne a nejak v tom nevidim chybu teda... venku je kosa jak v ruskym filmu, tak sytic da vic otacek ne? a kdyz zavane u ledovyho motoru uplne nespalenej benzin, tak bych rekl ze to taky neni chyba ne ? kdyz tak me opravte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 zkusil bych se na vagu podívat, jak ukazuje čidlo teploty chl. kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery Vloženo 28. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2008 Čaute všeci. Mám jeden dotaz.Stejně jako většina Vás mám 1,6 55Kw a potřebuju buď vyvrátit nebo potvrdit jednu věc ohledně spojky. Mám ji asi rok měněnou jede v pohodě šlape jak má,jen prostě mám divný pocit ze spojkového pedálu. KDYŽ BĚHEM JÍZDY MÁM VYŘAZENO TEDY NEUTRÁL SPOJKOVÝ PEDÁL PŘI JEMNÉM SEŠLÁPNUTÍ TEDY NE ÚPLNĚ DOLŮ JE V POHODĚ PROSTĚ ŽÁDNÉ VIBRACE . ALE KDYŽ MÁM ZAŘAZENOU RYCHLOST TŘEBA 4 NEBO 5 A JEMNĚ SEŠLÁPNU SPOJKU FAKT JEMNĚ KDY TEPRVE JAKOBY ZAČNE ZABÍRAT TAK CÍTÍM VIBRACE OD MOTORU. TAKOVÉ JAKOBY KOPÁNÍ. ZNÍ TO MOŽNÁ MOC NADSAZENĚ, ALE MOŽNÁ JE TO NORMÁLNÍ. 55kw jsem se dozvěděl má setrvačník jednohmotu takže nějaké vibrace od něho pochybuju.Vadná může být dvouhmota ale jednohmota je prý téměř na věky...Všechno jede v pohodě jen si říkám, jestli je prostě normální když jemně sešlápnete za jízdy spojku fakt úplně z kraje jak jakoby začne zabírat,že cítíte do pedálu vibrace.U té naší 55Kw verze je vypínání spojky řešeno vypínací tyčí vedenou přes celou převodovku a je mi jasné, že když tahle tyč začne rozpínat spojku tak vibrace zřejmě přecházejí až na pedál, ale zajímá mě jestli to je fakt ok nebo vy máte pedál při záběru v klidu.Pedál sám o sobě nevibruje když na něho nešlapete nebo máte neutrál jen za jízdy když máte sešlápnutý plyn a jakoby jemně zmáčknete spojku úplně v krajní poloze záběru. Díky za vaše odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 28. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2008 me teda to nic nedela kdyz mam zarazeno a jemne na to slapnu, je to porad stejny... spis se chci zeptat, kdyz jedu vic jak cca 80 tak mi vybruje pedal plynu, dost rychle, je to cict kdyz na nem mam nohu a nepridavam, kdyz pridam seslapnu ho tak je to ok , je to normalni ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 28. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2008 Já teda žádné kopance do pedálu spojky nepozoruju. A ten plynový pedál je celkem normální. Když jedu po rovince se zařazenou jedničkou, nebo dvojkou(třeba parkoviště atd.), tak se mi pedál pod nohou propadne a zase vrátí a jemně ťukne do nohy. Prostě si motor přes klapku sám trochu přidá, když potřebuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 Tak mi to nedalo byl jsem se projet a musim rict, ze jedine kdy pocituju vibrace do pedalu je na 4 a 5 stupni.je to jakoby pisty kdyz pracuji a jeste musim zrovna pridavat plyn.Takze proste jen na 4 a 5 stupni a jeste pri ZATEZI. nedela to zadne zvuky vubec nic vsechno jede jak ma ale je citit "kopani" do pedalu kdyz ho trochu primacknu.Zajedu do servisu asi at se vyjadri co to muze byt ale uz ted je slysim ze reknou vymenit spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 budu mi na 1.6 55kw pasovat tieto sviecky ??? NGK V-Line 01 BUR6ET podla knihy Ako na to Skoda Octavia by mali pasovat len pre istotu ... alebo s ktorymi mate dobru skusenost ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrs11 Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 Mno ja mám NGK a keďže som iné nemal tak neviem porovnať ale nemám s nimi problémy! Nedávno sa to tu inak riešilo - myslím to bol TomášT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 ok a tie co som uviedol nevies mi povedat ci pasuju ... kde sa to preberalo? v ktorej teme? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 3. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 Něco málo k epizodě s názvem zapalovací trafo: Jak jsem psal už delší dobu jsem si nemohl nevšimnout prasklin na plášti zapalovacího trafa. Před poslední delší cestou jsem koupil raději nové a uložil je do kufru pro případ, že by to staré definitivně umřelo. Koupil jsem zn. BERU za cenu - myslím slušnou -1700Kč. Slušelo by se říct, že na smrt starého jsem čekal dlouho, ale nechtělo se mu mršce Ale bylo jasné, že to jednou příjde. Fotku nového ještě dodám a tu máte zatím pro pokochání fotky toho starého. Když jsem ho vymontoval, tak jsem zjistil, že zezadu vypadá ještě hůř než zepředu. Je to originál a v autě bylo 9 let. Asi by ještě nějaký čas sloužilo, ale...nechtěl jsem riskovat jízdu na laně Staré a stále funkční jsem nevyhodil. Silikonem jsem zacelil všechny praskliny a jemně potřel celý plášť trafa. Nevypadá to sice příliš hezky, ale nechám si je jako rezervní, pokud by se něco stalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 4. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2008 ok a tie co som uviedol nevies mi povedat ci pasuju ... kde sa to preberalo? v ktorej teme? Svice NGK určitě neprohkloupíš, jejich konfigurátor tu: http://www.svickyngk.cz http://www.svickyngk.cz/?strana=quick&...mp;x_obsah=1884 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 4. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2008 ja som tam kupil tieto to som si odpisal z knih Ako na to ??? Skoda Octavia I http://olejposta.sk/r_1534.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paulmack Vloženo 4. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2008 Něco málo k epizodě s názvem zapalovací trafo:Jak jsem psal už delší dobu jsem si nemohl nevšimnout prasklin na plášti zapalovacího trafa. Před poslední delší cestou jsem koupil raději nové a uložil je do kufru pro případ, že by to staré definitivně umřelo. Koupil jsem zn. BERU za cenu - myslím slušnou -1700Kč. Slušelo by se říct, že na smrt starého jsem čekal dlouho, ale nechtělo se mu mršce Ale bylo jasné, že to jednou příjde. Fotku nového ještě dodám a tu máte zatím pro pokochání fotky toho starého. Když jsem ho vymontoval, tak jsem zjistil, že zezadu vypadá ještě hůř než zepředu. Je to originál a v autě bylo 9 let. Asi by ještě nějaký čas sloužilo, ale...nechtěl jsem riskovat jízdu na laně Staré a stále funkční jsem nevyhodil. Silikonem jsem zacelil všechny praskliny a jemně potřel celý plášť trafa. Nevypadá to sice příliš hezky, ale nechám si je jako rezervní, pokud by se něco stalo. A jakej je rozdíl s novým trafem?Je třeba lepší spotřeba a třeba cukaní a tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 4. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2008 Něco málo k epizodě s názvem zapalovací trafo:Jak jsem psal už delší dobu jsem si nemohl nevšimnout prasklin na plášti zapalovacího trafa. Před poslední delší cestou jsem koupil raději nové a uložil je do kufru pro případ, že by to staré definitivně umřelo. Koupil jsem zn. BERU za cenu - myslím slušnou -1700Kč. Slušelo by se říct, že na smrt starého jsem čekal dlouho, ale nechtělo se mu mršce Ale bylo jasné, že to jednou příjde. Fotku nového ještě dodám a tu máte zatím pro pokochání fotky toho starého. Když jsem ho vymontoval, tak jsem zjistil, že zezadu vypadá ještě hůř než zepředu. Je to originál a v autě bylo 9 let. Asi by ještě nějaký čas sloužilo, ale...nechtěl jsem riskovat jízdu na laně Staré a stále funkční jsem nevyhodil. Silikonem jsem zacelil všechny praskliny a jemně potřel celý plášť trafa. Nevypadá to sice příliš hezky, ale nechám si je jako rezervní, pokud by se něco stalo. také jsme měl podobné a ještě navíc mi upadlo z těch hliníkových soupků, takže totál KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 6. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 A jakej je rozdíl s novým trafem?Je třeba lepší spotřeba a třeba cukaní a tak. abych řekl pravdu, tak nepozoruju žádnou změnu. 20 koní tomu nepřibylo , ale trafo je jen jednou věcí z mnoha. Uvidíme až budou nové i kabely, víčko, palec a svíčky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 pani tak v pondelok idem do toho servisu : olej / TOTAL 5W-40 /, sviecky NGK, olejovy filter, palivový filter, brzdova kvapalina, vyčistit zadne brzdy, diagnostika a kontrola motora ... vzduchovy a pelovy som uz vymenil ... co by ste mi poradili este vymenit ??? naj. 142.000km ... nieco mi bucha na naprave ked prejdem cez nerovnosti co by to podla vas mohlo byt ??? ak mozte poradte a zacnime od tych lacnejsich moznosti ... vopred dakujem ... PS : pisali ste tu o vymene rozdelovaca a nejaky palec mam aj to menit alebo sa to meni iba ak je nejaky problem ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 8. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 (editace) Já myslím, že jsi vyměnil vše podstatné. Ostatní bych nechal být až to bude nutné. Rozdělovač neměň nevidím důvod, ale mrkni do něj jak vypadá palec a kontaky, jestli na nich nejsou napálené pecky. Když tak vyčistit kontaky v rozdělovači zvládneš sám s tím bych do servisu nejezdil. Náprava? hm já nevím... stabilizátor, kulový čep, horní uložení tlumiče... Edit: mimochodem, ta modrá co máš v avataru to je ona? vypadá dobře-hlavně ty kola. Založ si v sekci Vaše Octavia" svojí kolonku a hoď pár fotek ať se pokocháme... 55tek není nikdy dost Editováno: 8. Prosinec 2008, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 vies mi dat nejaky link kde by som si mohol objednat stabilizator aby som videl ako to vobec vyzera na 1.6 55kw? a ten gulovy cap a ulozenie tlmica ??? ano ta modra to je ona ok kde budem mat cas dam par fotiek. po servise ide ako hodinky ... super spotreba ... uz tu napravu dat nejako dokopy ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.