Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dnes som prvy krat skusal kabel aj program a jedna vec sa mi nezdala ked som pozeral uhol skrtiacej klapky, je normlane ze pri vypnutom motore ma 3.9 stupna? nemala by byt nula?

Vloženo
a podla coho vie RJ kolko ma motor vzducu ked tam nie je ta vaha?

podle čidla tlaku v sacím potrubí, úhlu otevření škrtící klapky a otáček motoru :palec2: no a ještě směs doladí podle údajů z lambdasondy

Vloženo (editace)
Dnes som prvy krat skusal kabel aj program a jedna vec sa mi nezdala ked som pozeral uhol skrtiacej klapky, je normlane ze pri vypnutom motore ma 3.9 stupna? nemala by byt nula?

a k tomuto mi nikto neporadi ? + kde presne najdem to cidlo tlaku?

Editováno: , autor: Robo_PP
Vloženo

pro TomasT:

někde jsem tu četl že přemýšlíš nad lepším přívodem vzduchu ke klapce ... taky jsem se od někoho dočetl že u 1.6 je při horkých dnech dost patrný pokles výkonu kvůli přisávání horkého vzduchu od výfuku

Náhodou jsme našel fotky octavie 1.4 16V která má podobně jako Golfy IV řešeno sání přes chladičovou stěnu.

Od spojovacího potrubí studeného a hokého vzduchu vede "ohlá trubka" přes tlumící vlnovec k chladičové stěně.

Jiné 1.4 16V mají sání řešeno stejným způsobem jako 1.6

Myslím že by to vyřešilo váš problém a musí to tím pádem jít objednat jako náhradní díl na 1.4 16V.

přikládám fotky Octy s vylepšeným sáním, původním sáním a Golfa s lepším sáním, fotky staženy z inzerátů

post-6887-1250090713_thumb.jpg

post-6887-1250090719_thumb.jpg

post-6887-1250090723_thumb.jpg

Vloženo (editace)

Přesně toto řešení přívodu vzduchu jsem viděl právě u toho Golfu, ale přímo u Golfu s motorem 1,6 55Kw - nevím proč to tak nedělali i na Oktu. Jak je patrné dělali to i u 1,4 16V. Njn jenže kolik to bude stát? Asi balík. Já sehnal ten "trychtýř" který chyběl a nechal to zatím v origo stavu.

Editováno: , autor: TomášT
Vloženo
Robo PP:

přesně tak-jestli nevíš jak dlouho tam jsou a auto máš dva roky, tak ty svíčky VYMĚŇ :palec2: Přece u zážehového motoru jsou ty svíčky v podstatě to nejdůležitější :) kromě dobrého benzínu samozřejmě

sviecky vymene, stare uz vyzerali dost biedne :D a vybral som aj klapku a poriadne som ju precistil, dost spinave bolo aj cidlo tlaku tak som ho tiez vycistil a musim poklopat 4 dni mi ide auto bez problemov. Fotky sviecok aj klapky mam v teme mojej octavie .

  • o 3 týdny později...
Vloženo

No tak šlo by to, ale musel bys to nějak "omalovat". Jako hrubé nastavení by to určitě fungovalo, ale optimum to nebude. Syšel jsem tady na fóru o člověku-servisáku, který nastavuje předstih na AEE podle sluchu a výsledek je lepší než VAGem...

Vloženo

Já to dělám taky na uši.Dělám to tak už od 3kody 100 a vždycky semně ukázalo ,že seřizovat předstih na běžícím motoru je lepší. Pokud člověk není úplně hluchej tak to seřídí podle sluchu každý. Ahoj Honza.

Vloženo
Já to dělám taky na uši.Dělám to tak už od 3kody 100 a vždycky semně ukázalo ,že seřizovat předstih na běžícím motoru je lepší. Pokud člověk není úplně hluchej tak to seřídí podle sluchu každý. Ahoj Honza.

tak díky za rady,zkusím to podle toho sluchu a uvidíme.Ale stejně potom to budu muset píchnout na Vag.

Vloženo
Já to dělám taky na uši.Dělám to tak už od 3kody 100 a vždycky semně ukázalo ,že seřizovat předstih na běžícím motoru je lepší. Pokud člověk není úplně hluchej tak to seřídí podle sluchu každý. Ahoj Honza.

njn jenže to chce dobrý uši. sám nevím jestli bych se do toho pustil a to mám uši celkem dobrý.

Je teda pravda, že každý motor má své optimum a pevná tovární hodnota nemusí být vhodná ve všech případech

Vloženo

uz ma asi je.ne z toho mojho auta, ked sa chcem pohnut so studenym motorom tak sa auto tvari ako keby chcelo zdochnut, stacim spojku, zastanem a pri dalsom pokuse o pohym sa uz pohnem. V poslednej dobe som to robil tak ze som nastartoval motor a na nautrale som len pridal plyn a otacky vyleteli cca ku 4000 a az potom som sa pohynal (bolo pocut ze s tym vytocenim mal motor najprv problem, ale potom to uz islo.). Dnes to uz ale bolo este horsie, nepomohlo ani jedno ani druhe a trosku dlhsie mi trvalo kym auto zacalo normalne ist. Poradte co s tym mam robit, sviecky, nove, klapky komplet vycistena, cidlo tlaku to tiez nebude.

Vloženo

klapka to podla mna nebude, robila by problemy stale, toto mi urobi len raz a potom to ide v poriadku, vyhodim rychlost, zastanem a pri dalsom pohnuti uz ide v poriadku. A ako by to mohlo sposobovat to cidlo?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...