Přejít na obsah

1.6 55 kW - spotřeba, zkušenosti, nemoci a vlastnosti


TomášT

Doporučené příspěvky

jo, klapku sem doslova "vykuchal" z auta, protoze nemam moc zkusenosti...ale tak pustil sem se do toho, cely sem to procistil isopropylalkoholem, zvrchu i zespod... pak sem to uz s pomoci namontoval zpatky ,nic sem pres vag nenastavoval... po chvilce startovani to parkrat skytlo a naskocilo.protahl sem to cca 20 km, nesetril sem to a je to jak novy a zda se mi ze to min zere-nemam palub.pc ale urcite 101% zmena k lepsimu... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je mi jasný, ale na to nastavení budu muset do servisu. Protože nemám VAG doma :feve:

O co se jedná:

Všimnul jsem si, že maličko kolísá volnoběh-u zahřátého motoru. Není to nic dramatického. Ručička otáčkoměru sedí jak přilepená, ale jednou za 5s se trochu zhoupne níž a zase se vrátí. Je to ale jen o kousíček.Skoro to není vidět. Jen při pohledu z blízka. Je to ani ne o slabou půlku jednoho dílku na otáčkoměru. Ale když sedím v autě je cítit, jakoby sebou auto trhnulo. Jako vynechání motoru. A teď je otázka jestli klapka, nebo zapalování.

Zapalovací trafo má už popraskaný plášť. Koupil jsem nové teď před tou delší cestou-co kdyby náhodou. Už mám objednané i zapalovací kabely. Takže když budu rozdělávat airbox kvůli kabelům, svíčkám a novému vzduchovému filtru, že bych to spojil i s čistěním klapky.

Když jsem to měl rozdělané v únoru letošního roku, tak jsem klapku vyfotil. Ale tehdy jsem ji nechal být.

Chtěla by už vyčistit co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kolik máš najeto Km?

Ehm no snad při mých 81 000Km to ještě s tou klapkou nebude tak "nahnuté". Když čtu co vyvádí klapka na odchodu jiným(lítání volnoběhu 800-2500ot.), tak nic z toho se u mě neděje. Volnoběh se zhoupne spíš dolů o malý kousek a zase se vrátí. Někdo by si toho ani nevšiml - jenže...já jsem hold tvor všímavý a nechci to nechat být ve stylu - "až to zdechne úplně, tak to budu řešit"

Je fakt, že dneska jsem pozoroval volnoběh u sestřiny Felicie 1,3 MPi 50Kw a ten je ještě neklidnější,ale u OHV a 3-ložiska asi normální.

Zatím ale nepozoruju klasický problém zanešené škrtící klapky- zhasnutí motoru při vyřazení rychlosti(dojezd do křižovatky)

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže naskytl se problém za studena po nastartování se motor při rozjezdu zdechá. napíchl jsem to na vag a zajímalo by mě toto:

V řj motoru když dám blok měřených hodnot a tam dám skupinu 001 je v 2.kolonce nějaká teplota a ve skupině 002 je ve 4 kolonce taky teplota co tyto teploty znamenají v první skupině ta druhá kolonka při studeném motoru dnes vyhodila teplotu 9st.C a při zahřívání motorů se zvedla asi něco na 13st.C

A v 2.skupině vyskočila teplota na 9st.C a asi po 15vteřinách už tam bylo 22st.C a to jsem motor ještě nenastartoval po nastartování pomalu stoupala až na 120st.C a tam někde kolem probliklo -40st.C a zase zpět na 120st.C to pokračovalo dál. čidlo teploty chladící kapaliny je vyměněné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kolik máš najeto Km?

Ehm no snad při mých 81 000Km to ještě s tou klapkou nebude tak "nahnuté". Když čtu co vyvádí klapka na odchodu jiným(lítání volnoběhu 800-2500ot.), tak nic z toho se u mě neděje. Volnoběh se zhoupne spíš dolů o malý kousek a zase se vrátí. Někdo by si toho ani nevšiml - jenže...já jsem hold tvor všímavý a nechci to nechat být ve stylu - "až to zdechne úplně, tak to budu řešit"

Je fakt, že dneska jsem pozoroval volnoběh u sestřiny Felicie 1,3 MPi 50Kw a ten je ještě neklidnější,ale u OHV a 3-ložiska asi normální.

Zatím ale nepozoruju klasický problém zanešené škrtící klapky- zhasnutí motoru při vyřazení rychlosti(dojezd do křižovatky)

no ja mam najeto pres 180 tkm ,ale urcite to bylo o neco stoceny ,takze tech 200 tam asi bude spolehlive... nestalo se mi ze by to chcipalo, ale obcas to melo tendence dost skakat nahoru a dolu, jindy vubec, nebo jen neznatelne, podle pocasi, cim vetsi teplo venku tim to bylo horsi, je to mozna blbost, protoze tohle auto myslim nema vahu vzduchu ne?

ale jel sem i v jinejch oktach a nekolika fabkach a i treba kdyz to melo najeto treba jen 60tkm tak neklidnej volnobeh... tak fakt nevim jak je to mozny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to hodil na VAG a je to přece jen ta labda :feve: To tam teda dlouho nevydržela a to byla origoš!

Vag teda píše,že funguje sporadicky.To znamená,že odchází. Nebo snad že by ten vlnovec?Taky to ještě musím projít.A pak tam asi koupím nový svíčky a dám origoš.

Tak už jsem konečně vyměnil tu labdu a zdá se,že to bude ok!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož mě poslední dobou zlobí moje 1,6 :feve: za studena občas padaj otáčky a při rozjezdu se dusí a škube rozhodl jsem se stím skoncovat :aggressive:Buď je to klapkou nebo lambdou. Potřeboval bych pomoct se zprovozněním VAG abych zjistil čím to je.Při propojení s noťasem přes VAG com mě to píše chybu COM port.Nevíte někdo jak na to???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha Bosch. a jaký typ?

Teď jsou tam tříbodové, ale myslel jsem že jsou lepší spíš klasické jednobodové ... :kuk:

Akorát si nevzpomenu co to je za značku. Měl jsem je vyndané ale nevím co to je zač a rozdělávat to znova, abych se podíval, nebudu.

Jinak sehnal jsem zapalovací kabely Tesla za 700Kč. Ještě zbývá víčko rozdělovače a palec. Mají akorát Bosch, ale že mi Magneti-Mareli klidně seženou.

Koupil jsem zapalovací trafo zn. BERU německá výroba za 1700Kč - tak snad něco vydrží. To staré už má popraskaný plášť a praskliny jsou "orezlé"(originál) je tam 9 let. Čekám pořád, že chcípne a nějak se mu nechce ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když já si fakt nemůžu vzpomenout, ale... ty svíčky jsem měl vyndané. Nebyli to určo Bosch, NGK, Brisk. Ale bylo to něco na "B"... kurník, asi to fakt byli zn. BERU. Až tím trafem jsem si nějak ten nápis na nich vybavil.

Jo nabízeli mi ještě jako alternativu zapalovací trafo z číny-prej za 800Kč, ale ten prodavač mi s úsměvem říkal, že ti co si je koupili na ně jezdili cca týden. Tak jsem se zasmál a poděkoval, že to tam raději nechám to původní, že bude určitě spolehlivější.

Že prý s trafem od zn. BERU mají dobré zkušenosti. Uvidíme. Ještě jsem ho tam nepřehodil.

Vozím ho v kufru-zatím-pro sichr :)

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte nastal problém jedu jedu a najednou motor začne škubat, po vyhození rychlosti motor zdechne. Potom nastartuju normálně a pak mám zase nějakou dobu klid

Napíchnul jsem to na VAG a chyba je tato: 00525 lambda sonda skrat na plus, signal příliž nízký sporadický

Ptám se co stím, musím vyměnit sondu nebo je chyba někde jinde zkoušel jsem to tak trochu proměřit podle dílenských příruček k tomuto motoru na svorkovnici pin 1 a 2 měřil jsem napětí a odpor a podle příručky vše je ok. jak najdu ten zkrat na plus?

vný

A jiné auto tohoto typu motorizace, venku bylo 9st.C a na vagu ve studeném motoru den stál venku, napíše teplota chladicí kapaliny 9 a během 2-5s. skočí 20st.C nastartuju a po zahřátem motoru ukazuje ve vagu ukazuje teploměr vody 110st.C je to podle mě blbost. a to je to čidlo teploty vody nové, slyšel jsem že prý existuje zase více druhu těch čidel prej je na nich nějaká tečka nebo kroužek barevný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...