Březen 12, 201312 r Tu značku neznám. Jak myslíš, ze jsou široký? Jako ze je neprostřčíš kolem, abys ho zasrouboval do naboje? A je mala dira na zavit, nebo na tělo šroubu? to je nějaký divný.
Březen 13, 201312 r sroub je v poho ale ten kuzel na sroubu je sirokej nevejde se do diry. no nic ale uz je to v pohode zajel jsem do castolovic do jednoho kramu s alu kolama a tam me poradil, a zrovna jsem je tam objednal.Musej tam bejt srouby na vnitrni klic takovej atypickej klic
Březen 13, 201312 r Aha. Mno srouby na ALU bejvaj jiny. Maji jinej kuzel aby dosedl na plochu kola. Bezpecnostni srouby maji jinou hlavu ( ale obvykle stejne sirokou), do ktery se vlozi orech klice, ale to vsechno se vejde. Ty mas teda jeste neco jinyho.
Březen 13, 201312 r orig srouby na alu i plech maji polgulovu dosadaci plochu ne kuzel, pozor na zamenu.
Březen 13, 201312 r Přesně, takže zapadají do origo kol, ať plechů, nebo liťáků. Při použití v opačném případě by házely jako sviňa. Ještě pozor na středovou díru, i když vám prodejce k neoriginálním kolům prodá středové vymezovací podložky, pokud má kolo větší středovou díru než je průměr náboje kola. Takže dáte středové podložky, patřičné šrouby, kola vyvážíte a stejně hážou. Chyba pak bývá třeba v tom, že lze mezi náboj - vymezovací středovou podložku - kolo dát kus vyřízlého kelímku od jogurtu či PET flašky, zkrátka že je tam ještě vůle. A tak se s tím je*ete, je*ete.. až si řeknete, že neorigo kola někdy nemá cenu kupovat.
Březen 21, 201312 r pokud se nepletu, stilauto používá speciální šrouby na imbus to houdefabia3: které jsi kupoval od Stilauto? dej foto Upraveno Březen 21, 201312 r od Falkon
Duben 1, 201312 r A nedrncá to potom,ale vypadá to parádně.Tlumí to ještě aspoň trochu naše polní cesty teda silnice.Já jezdím na šestnáckách.Akorát v zimě nejezdím. Upraveno Duben 1, 201312 r od Mišule
Duben 1, 201312 r A nedrncá to potom,ale vypadá to parádně.Tlumí to ještě aspoň trochu naše polní cesty teda silnice.Já jezdím na šestnáckách.Akorát v zimě nejezdím. hele pro mě je i traktor pohodlnější :-D ale pokud nebudeš mít podvozek tak je to v pohodě ;-)
Duben 1, 201312 r Kola jsou suprový akorát mi chybí to jaro aby se mohlo už jezdit.Je to nekonečný koukat na zaprášený auto ach jo. Upraveno Duben 1, 201312 r od Mišule
Duben 1, 201312 r moje "neorigo" kola OZ Racing Ultraleggera 8x17 ET35 s pneu 205/40R17 tak tady neni co vytknout, bezva sladěný, krásný ;-)
Duben 1, 201312 r moje "neorigo" kola OZ Racing Ultraleggera 8x17 ET35 s pneu 205/40R17 Pro zajímavost kolik važí tohle kolo?
Duben 2, 201312 r moje "neorigo" kola OZ Racing Ultraleggera 8x17 ET35 s pneu 205/40R17 Jak se mě většina neorigo kol na autech nelíbí, tak teda musím uznat, že toto je bomba
Duben 2, 201312 r kus váží 7,74kg Na 17" disk perfektná vaha 7,74 kg. Tolik vazi orig. disk 5J x 14" Fun. Moje Line 6 x 15" 10,14 kg
Prosinec 15, 201410 r A jak je to sice s originálníma diskama, ale obutýma do jiných pneu který sou schválený pro jinej ráfek? Teoreticky: Disk 6Jx15 ET37 na kterej patří podle TP pneumatika 185/60 R14 82T ale obutého do pneumatiky 165/70 R14 81T která ale podle TP patří na disk 5Jx14 ET35? viděl jsem to nedávno na jednom autě a nevypadá to špatně. Sice malej ráfek, ale zase vyžší guma s větším profilovým číslem. A daly by se na těch ráfcích 6Jx14 ET37 dojíždět zimáky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.