kajosekXXX Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 (editace) čau chlapy chci se zeptat co je všechno potřeba když budu chtít vyměnit motor z fabie 1.9 TDI za RS,díky za radu a jak je to náročné časově a pracovně Editováno: 23. Duben 2008, autor: kajosekXXX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 motor komplet, převodovku, spojku ,poloosy, startér, počítač, možná nějakou kabeláž. ideál je přehodit to z nějakého rs celé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 a můžu se optat pročpak by jsi to dělal??něco s origo motorem je???že musíš koupit nový???nebo jde o něco jiného????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajosekXXX Vloženo 23. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 motory uchycení by mělo by stejné,poloosy by měly být silnější,to budeme dělat s kámošem,tak chtěl vědět jak to bude těžké,já myslím že to bude mít z rs bourané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajosekXXX Vloženo 23. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 to se mě moc ptáš co je s origo motorem,kámoš mi včera psal at zjistím co je vše potřeba na výměnu motorů,takže toho vím jak ty,nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 dyt ti říkám nejjednoduší bude celý motorový prostor z rs dat do toho tvojeho a máš to na 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajosekXXX Vloženo 23. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 dyt ti říkám nejjednoduší bude celý motorový prostor z rs dat do toho tvojeho a máš to na 100%jj jasný díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 jj jasný díky za radu Hmm v RS je pěknej te 6ti kvalt no a v neposlední řadě samozřejmě ten výkon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira xj Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Neprojdeš STK. Sice nekontrolují číslo motoru,ale¨typ ano. 1,9 74kW má ATD a RS má jiný. Přestavbu škodovka jako výrobce nepovoluje - zjištěno. Ale na to jsi se asi neptal,co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 pokud má zžnámé na stk tak je mu to asi jedno. mě by bylo. a netahej tady stk, na to se neptal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Kde je na motore znaceny kod?? Co ja viem tak kod som nasiel na plastovom kryte rozvodov. Asi bude niekde vyrazeny co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 měl by byt u č. motoru na bloku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 (editace) Kde je na motore znaceny kod?? Co ja viem tak kod som nasiel na plastovom kryte rozvodov. Asi bude niekde vyrazeny co? číslo motoru a typ je i na bloku, ale není problém to "potunit" aby to vypadalo jako zrezivělý (mě třeba u Peugeotu doporučili neevidovat číslo motoru, tak sem ho došel na DI odepsat z TP ), plastový kryt na rozvody jen přehodíš ze svého původního motoru a je to jinak k tý výměně: motor, převodovka, poloosy, ŘJ, kabeláž, budíky... taky už sem se o to zajímal Editováno: 26. Duben 2008, autor: Dakie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 a nebolo by lepsie nacipovat 74 kw dat vacsie turbo intercooler a si tam kde cipovana RS a aj trocha viac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 není to lepší ASZ (96kw) má lepší "střeva" motoru...navíc 74kw s chipem a větším IC je hezký, ale ještě je zapotřebí výměna trysek...u ASZ jen chipem a FMIC cca 175 PS...hybrid FMIC spojka cca 210PS...+ trysky = 220PS + ale každopádně ATD 74 kw na poježdění stačí...výměna motoru ATD a ASZ bude vždy nelegální v našich podmínkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.