lukky Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 Zdravim, nedavno jsem koupil octu a nevim poznat, ze klimatizace funguje. Kdyz jsem jel, tak jsem zkousel zapinat, ale nepocitoval, ze by vzduch z ofuku byl nejak extremne chladny. Nevim jak presne to funguje. Kdyz jsem stisknul tlacitko AC, tak myslim, ze se ani nerozsvitilo to kontrolni svetylko. Je jeji funkce zavisla na venkovni teplote? Venku bylo okolo 12 stupnu, ale plasty byly rozehrate od slunicka, tak jsem chtel rychle schladit . Lze se na jednotku klimatizace pripojit klasickym OBD kabelem(optrony) na RS232? diky moc za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 Zdravim,nedavno jsem koupil octu a nevim poznat, ze klimatizace funguje. Kdyz jsem jel, tak jsem zkousel zapinat, ale nepocitoval, ze by vzduch z ofuku byl nejak extremne chladny. Nevim jak presne to funguje. Kdyz jsem stisknul tlacitko AC, tak myslim, ze se ani nerozsvitilo to kontrolni svetylko. Je jeji funkce zavisla na venkovni teplote? Venku bylo okolo 12 stupnu, ale plasty byly rozehrate od slunicka, tak jsem chtel rychle schladit . Lze se na jednotku klimatizace pripojit klasickym OBD kabelem(optrony) na RS232? diky moc za odpovedi Nazdárek tak nejdřív mrkni na pojistky dále když zapneš tlačítko AC tak si otevři kapotu a mrkni do motoru při zapnuté klimě se musí točit oba ventilátory je toho docela dost lepší by bylo zajet za nikým kdo dělá klimy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukky Vloženo 24. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 a je vubec mozne diagnostikovat manualni klimatizaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davkiller Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 Nezapomenout, ze ventilator musi byt nejmene v poloze 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 ...když jsem měl na předminulym autě drobnej únik oleje z kompresoru, tak mi v servisu (krom obstřiku kompresoru - kde nebyl únik patrný) šoupli digiteploměr do výdechu a při běžícím motoru - s prošlapávanym plynem - při zapnuté manuální klimě na plno - po cca dvou minutách - naměřili cca 10°C. Venku bylo kolem třicítky. Verdikt: "je to ok" až nebude chladit, je namístě to řešit".... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 Nezapomenout, ze ventilator musi byt nejmene v poloze 1 A nesmí to být na okno a je to cítit i na motoru nebo jestli máš palubák a měří Ti litry za hodinu tak to poznáš i na něm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukky Vloženo 25. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 jeste otazka, pokud by unikla z klimy kapalina, pak nebude mit snahu se ani zapnout? Je tam nejaka ochrana? To by mozna byla pricina... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 jeste otazka,pokud by unikla z klimy kapalina, pak nebude mit snahu se ani zapnout? Je tam nejaka ochrana? To by mozna byla pricina... Jo je tam tlakový spinač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 Jo je tam tlakový spinač jojo a ani ty sahary se Ti nemusí točit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 Tak tady brouzdám a hledám odpověď-mam manuální klimu a chci vědět - jak má správně klima chladit-myslím tím: jak studenej vzduch vám fouká při zapnuté klimatizaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefp Vloženo 3. Květen 2012 Sdílet Vloženo 3. Květen 2012 co sa tyka vetrakov, ake su mozne stavy, moze to niekto vysvetlit, nikde ani v DP som to nenasiel... zo schemy je jasne, ze su zapojene paralelne, takze oba sa tocia stale rovnako. Ale kedy na 1. a kedy na 2. stupen? napr: 1) normalna teplota motora, vypnuta klima -> vetraky vypnute 2) normalna teplota motora, zapnuta klima -> vetrak 1 alebo 2. stupen? 3) zvysena teplota motora, vypnuta klima -> vetrak 1 alebo 2. stupen? 4) zvysena teplota motora, zapnuta klima -> ? atd... doteraz som mal jednostupnovy vetrak aj termospinac, a auto bez klimy, tam to bolo jednoduche... normalna teplota motora -> vetrak off, zvysena teplota -> vetrak on... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.