Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
cau chlapi potřeboval bych poradit,mám O1 6/99 TDI a chtěl bych tam dát faceliftové budíky bez maxidotu půjde to přizpůsobit nebo ne?

pôjde ale budeš musieť použiť do klučov vložky imobilizeru z 3gen. a vimeniť 50pin airbakovku za 75pin. a prepinovať to podla vašoveho postupu na prerobku generacie z 2,5 na 3gen. lebo facelift ma ine zapojenie budikov ako predface a ešte dotiahnuť do budíkov CAN, ale nebude ti ukazovať kontrolka otvoreních dverí to by si musel ešte prehadzať aj komfort na 3gen.

Vloženo

maxidot neříká o jakou generaci jde

i budíky bez maxidotu mohou být 3.g. a jsou i budíky 2,5 generace s maxidotem

pokud máš budíky z auta r.v. 08/2001 a víš tak se jedná o 3. generaci

Vloženo

a ty máš auto 2. generace a to je neCANová komunikace a auta nad r,v.2000 (facelift ) jsou CANovy.

takže airbagovku musíš měnit vždy pokud jdeš o generaci víš

Vloženo (editace)

já mám canové vedení od imo do štítu je to ten zamotanej drát zelenej a černej tak by to mohlo jít

Editováno: , autor: jeremi
Vloženo
já mám canové vedení od imo do štítu je to ten zamotanej drát zelenej a černej tak by to mohlo jít

ha ha

a na to jsi přišel jak , že to vedení do čtetcí cívky imma je CAN ???

Vloženo

já vím že mezi čtetcí cívkou a budíky je jen vedení

CAN motoru vede jinam a je oranžovo/hnědej a oranžovo/ černej

CAN komfortu je fialovej a fialovo/bílej

Vloženo
já vím že mezi čtetcí cívkou a budíky je jen vedení

CAN motoru vede jinam a je oranžovo/hnědej a oranžovo/ černej

CAN komfortu je fialovej a fialovo/bílej

Jó Jó Váša to má naštudovný ,ten umí a zná. :);) Neználek
Vloženo
Jó Jó Váša to má naštudovný ,ten umí a zná. :);) Neználek

Pravda... už dááávno jsem taky uvažoval o novějších přístrojích. Je toho celkem dost, co by muselo být nové. A tak pořád zatím zůstávají ty původní.

Vloženo (editace)
Pravda... už dááávno jsem taky uvažoval o novějších přístrojích. Je toho celkem dost, co by muselo být nové. A tak pořád zatím zůstávají ty původní.

Bohužel u Tebe by to byl oříšek, starý benzíny nemají vůbec CAN, musela by se dát RJ z MR98 a výš, stejnak by pak byl problém s palubákem, tyhle jednoty ho po CANu neumí ;)

Editováno: , autor: rolbar
Vloženo
Bohužel u Tebe by to byl oříšek, starý benzíny nemají vůbec CAN, musela by se dát RJ z MR98 a výš, stejnak by pak byl problém s palubákem, tyhle jednoty ho po CANu neumí ;)

To je taky důvod, proč na to kašlu. Raději si místo toho na autě udělám něco užitečnějšího.

Vloženo
ha ha

a na to jsi přišel jak , že to vedení do čtetcí cívky imma je CAN ???

a ten zelenej a černej kabel spletenej k sobě je co?

a zítra se zkus zeptat ještě jednou - možná se z toho časen ten CAN vyklbe

Vloženo
a zítra se zkus zeptat ještě jednou - možná se z toho časen ten CAN vyklbe

a jestli se tak stane, jakou bude mít verzi??? bych bral 2.0 jako u OII :D

to by bylo baže, každá OI od MR97 s CANem :p

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

taky se připojím s dotazem

mám 4x4 1,9 TDi AGR výroby podle VIN model 2000 a podle SQS Global 27.4.1999

v současnosti tam jsou budíky 1U1 919 034 G a chtěl bych tam dát budíky polodot nebo maxidot

airbagovka je čtyřpytlová 1J0 909 608 B

komfortka 2.g 1J0 959 799 AH

co vše pro to musím udělat abych tam ty hezčí budíky dostal? .. nějak nejsem moudrej z toho jestli tam je nebo není motorovej CAN protože to auto je nějaký záhadný

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...