Davon Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 A ty vis Jardo, o cem mluvis!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 altea se me vzdycky moc libila. sice je pravda ze seat si na introsu moc nedava zalezet ale tauto vzhledove ma u me Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 před chvílí mně vezl kolega na letiště Touranem 1,4 TSI 125kW, nějaká verze cross. Musím říct, že z pozice spolujezdce to jede hodně živě. Hajzlík se ani nepochlubil, že už to má rok. Fakt moc pěkná kárka, max. výbavička včetně pitchovinek jako autopilot na parkování, zimní trakce,... DSG si moc chválí, a to to nej šéf prej hučel 10 let, ať si koupí automata, nechtěl a teď už by prej manuál nechtěl. Já snad i uvěřím tomu, že ty zakrslý motory i jedou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Aha, tak to zase bylo něco k věci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 No pane B. ono 125kW uz nema moc co spolecneho s tim nazyvat to "zakrslym motorem" a uz vubec ne ve vlakne Seat Altea... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Ale tady se taky tyhle zákrsky řešily, jestli se nepletu a auto je to velmi podobného ražení. Nakonec ty jsi si tuším taky objednal ten motor, možná jen s 92kW, ale volume totéž. Se někdy musím vypravit to testnout, protože z pohledu spolujezdce se zdálo, že to jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Neda se srovnavat ten 92kW a 125kW, to je na nejvyssi razeni, navic to ma biturbo... Ono uz ten 103kW co je zaklad 1,4TSI v Touranu jede lepe, nez ty 2.0TDI, jak Skoda, tak Ford ci Opel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 (editace) to nemá biturbo, ale kompresor+turbo. Spotřebu má na těch 50tkm co s tím najel už 8 litrů. Editováno: 20. Červen 2009, autor: TomasB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojnicancan Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 jazdim s alteou 1,4 TSi, 92 kW....pred tym som jazdil s Leonom 1,9 TDI, 77kW....ak teda pre porovnanie....to TSI je oproti TDi podstatne lahsi motor, Altea s nim uz vobec netrpi nedotacavostou ako maju vsetky TDIčka...ale zas je ten motor velmi lahky, takze pri akceleracii na nasich hrbolatych cestach to dost nadskakuje...brzdy takisto oproti TDI nema zmysel porovnavat, su slabsie. spotreba je pritom niekde okolo 6,6 l/100km, co je rezim asi tak na tretiny rozdeleny okresky, dialnica mesto...pricom po dialnici to ma zmysel okolo 120, potom uz to bere aj 8 litrov....inak je to velmo zivy motor, od 1800ot./min ide krasne az do 5000...radost jazdit, aj ked sa clovek s tym 6kvaltom nasaltuje ako blazon... interier seatou je kapitola sama o sebe....je to vec vkusu ale myslim ze po mesiaci to uz nebude riesit nikto....ani farbu podsvietenia ani dizajn...pritom radia zo seatu su oproti skodovackym (okrem bolera) podstatne funkcnejsie a jednoduchsie na ovladanie. treba brat do uvahy, ze seat je sportova ladena znacka vramci koncernu, takze sa to tyka aj sedaciek, naladenia podvozku, motora....atd co je super tak v stylance vybave co je cca 1000€ navyse dostane clovek v podstate elegancku zo skody, dokonca aj viac....preto nerozumiem tomu preco sa to tak zle predava, ved 90% dielov je rovnakych ako ma cely koncern a tych 10% su len plechy a plasty ktore su ine..... na altey je super kvantum odkladacich priestorov, aj takych detailnych, co mi na leone chyba....ale tak leon to vsetky vynahradza svojimi jazdnymi vlastnostami....to proste treba vyskusat, ako sa jazdi s autom po kolajniciach, to je proste leon.... kufor v altey je fajn, hlavne ak clovek ma dvojitu podlahu, moze do spodnej casti skryt vsetok ten bordel, co sa v aute obvykle vozi..... to je moj nazor, s kludom pripomienky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 Nejakou dobu jsem jezdil s Toledem, ktere je hodne podobne a mimo te loketky spokojeny... Posed vysoko je hodne prijemny a podvozek vyborny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hans.piche Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 takze taky prispeji i kdyz pozde, s realnou zkusenosti se seatem altea.Pred pul rokem sem vybiral po OI dalsi vuz do sveho voz. parku a prosel a projel nespocet OII ve vsech moznejch vybavach a motorizaci a pak sem nahodou narazil na neco co pouziva shodnou techniku jako OII ale je to neokoukany jak zvenku tak vevnitr a uz sem si ji vezl domu .Altea 1.9tdi stylance sport-up na origo 17 barva stribrno-modro-sediva r.v 2005 najeto 130tis koupena nova na Jarove , se serviskou .zvenku bez jediniho skrabance vevnitr jakbysmet .jedina vada byla ze pri predvadeci jizde trvale svitila kontrolka airbagu coz me zprvu odrazovalo od koupe pac se to technikum z bazaru ani nepovedlo vymazat, smazali ale pokazdy se to rozsvitilo znova, ale kdyz sem to auto prohlidnul poradne , ze spodu v motoru , v interieru tak sem usoudil ze to bud neprodelalo zadnou nehodu a nebo ji opravily kvalitne a tudiz ty airbagy budou naka volovina . takze sem ty bazarniky trosku primacknul at navalej slevu a bylo z 230 000 hnedka 199 000 no a zavada odstranena druhy den po koupi, pri luxovani auta nakej lojza vycvaknul zasuvku pod ridicovou sedackou ,akorat sem to musel nechat vymazat znamyho co ma supervag . Dojmy z auta vzdusnej a prostornej interier palubka ma zajimavej tvar materialy jsou sice tvrde ne mekceny jako ve skodovkach ale zase maj sportovni nadech mam kombinaci svetle modra zakladni dil palubky vrsek castecne se stredem imitace kevlaru a stred imitace lest hliniku vynikajici sport sedadla , osobne se mi ztvarneni a grafika ovladacu 2zon.climatroniku libi nez ta po FL ale to je vec nazoru. Jizdni vlastnosti s porovnani s OII . altea sedi jak pribita kramli do silnice a to ma o dost vysi tezizte nez OII ,jak uz nekdo zminoval seat ziskal od koncernu statut sportovnich aut. jedina nevyhoda ze to neposkytuje tak velky pohodli na rozmlacenejch cestach. motor by potreboval tech 77kw trosku prikrmit to je jasny ale to asi neni dneska problem ze. no kufr podle vyrobce slibuje slusnejch 490-510ltr ale pri prvnim otevreni vika sem mel trosku sok ze se asi vyrobce splet.ale je to optickej klam umocnenej 2podlahou a vysokou zadi.brzdy mam vetsi nez seriova 19tdi diky sport-up vybave mam z 2.0tdi takze to ujde.spotreba 6.5 az 8ltr ale to sou vetsinou courky do 30km.cestou z austria sem nechal ridit kamarada pac sem byl uz unavenej a chvilema podrimoval a domu sme dorazily s prumerem 5.5ltr ale jak sme jeli rychle to nevim pac sem chrnel .Verze XL ma vetsi kufr a jeto uz spis MPV nez MSV . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupica Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 takze taky prispeji i kdyz pozde, s realnou zkusenosti se seatem altea.... Tak pani, my s otcom ideme posielat do vybavu Bielu alteu 1,4 TSi (125k) vo vybave style, on chcel referencku v metle ale po doplatku za par veci uz by bola cena nastejno a a farba metalizovana je podla mna kravina ked je auto na sidlisku, aj biela je pekna a pre ostatnych zapadne medzi firemne auta na parkovisku. Zaujimali by ma dake dlhodobe skusenosti, aj ked s TSickom asi vela nebudu, napr. s tymi stieracmi ci sa nelepia v zime ked nie su vyhrievane (winterpacket sa mi nezda najlacnejsi), ako hra radio, co servisy, ci sa nieco zvykne srat po case a tak, prijemny vecer praje Krupitch, mozno buduci exOctafkar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.