Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pánové, mám nenší problém s motorem O1 81 kw, vyjel jsem na testovací jízdu po kompletní výměně rozvodů včetně pumpy (rozvody a pumpa od Seba - super jednání, cena i kvalita, vřele doporučuji :palec2: ), ale připadal jsem si jako ve Š 100, no prostě výkon v tahu, auto netáhne a je jako chcíplina, mám snad i pocit, že netáhne turbo, no hrůza. Start motoru se mi zdá v pořádku. Proto otázka kde vznikl problém a jak jej vyřešit, či na co se podívat, popřípadě zpětně zkontrolovat. Mám pocit, že se mému kolegovi někde vloudila chybička při rozvodech, říkal, že měl menší problém při nasazování řemene, že se mu zdál kratší, ale zuby nového seděly s původním, takže jej tam dostal docela taktak. Poradíte ? :help:

Díky za případné odpovědi. ;)

Upraveno od radim17

Znova překontrolovat nastavení a jestli se mu zdál kratší tak to asi moc dobře neumí.

Napojit na VAG a dobře vše skontrolovat.

Znova překontrolovat nastavení a jestli se mu zdál kratší tak to asi moc dobře neumí.

Napojit na VAG a dobře vše skontrolovat.

No buď rozvody nebo zkontrolaovat podtlaky občas vypadne ten co je u N75 co vede k turbu a pak to nemá výkon a i to sbad hůř brzdí

memu znamemu posunuli remen o jeden zub (prilis sem to nechapal , tohle diagnostikovali v origo servise) a mel to same co ty , jelo to jako S120

no chtěl jsem říct předvstřik,ale i kdyby byl mimo,tak by to jelo asi líp než popisuješ.Jinak Vag Scope a máš to

  • Autor

Dobře, mohu tedy zkontrolovat nastavení , tedy zda došlo k posunu o nějaký ten zoubek , jen poté co sejmu plastový kryt rozvoďáku, nebo musím demontovat i jiné součásti ? Na co se mám zaměřit, vlastním sice knihu Jak na to - Š Octavia, ale přeci jen :aggressive:. Jinak tu podtlakovou hadičku N75 zkontroluji ráno, nyní je již pokročilá doba.

Zatím díky za došlé rady, přesto dalším postřehům, či radám se nebránim.

nezapomnel nasadit nejakou hadici k turbu ?

Dobře, mohu tedy zkontrolovat nastavení , tedy zda došlo k posunu o nějaký ten zoubek , jen poté co sejmu plastový kryt rozvoďáku, nebo musím demontovat i jiné součásti ? Na co se mám zaměřit, vlastním sice knihu Jak na to - Š Octavia, ale přeci jen :aggressive:. Jinak tu podtlakovou hadičku N75 zkontroluji ráno, nyní je již pokročilá doba.

Zatím díky za došlé rady, přesto dalším postřehům, či radám se nebránim.

Rozvody jsem si dělal sám a taky jsem měl vypadlou hadičku od podtlaku . Příznaky byly podobné.

  • Autor

No, takže hadička podtlaku k turbu v pohodě, zkoušel jsem podtlak ústy a vypadá, že je funční, protože to táhlo na turbu se hýbe, ale například turbo je jakoby mimo hru, poněvadž ani při studeném motoru se snad netočí , přitom předtím svištělo už při nějakých 1500 ot. Takže ještě mrknu na nastavení, rozvodu, snad to dohledám...

  • Autor

Takže to vypadá, že jsem zjistil, kde udělali soudruzi z NDR chybu... :)

Projel jsem všechny podtlakové hadičky, a nic, turbo sice svištělo, ale výkon žádný a spíše tam byly propady již tak malého výkonu .

Poté jsem zkontroloval nastavení rozvodu, i když se mi nějak nepodařilo najít značku na řemenici váčkového hřídele oproti krytu, ale po nastavení HÚ na setrvačníku a řemenici klikové hřídele na značky, jsem bez problému vložil 6 mm vrták do díry v řemenici vstřikovacího čerpadla, což zřejmě stačí pro kontrolu správnosti nastavení, no a ta váčka je snad v pohodě.

Tak jsem hledal dál a vypadá, že našel... Byla totiž špatně nasazená hadice nasávaného vzduchu od turba na přírubu k čističi vzduchu, ona vlastně byla v podstatě přiložena k nahrdlení. Tudiž jsem ji nasadil jak se patří , a hle, auto zase fičí jako předtím, alespoň mám ten pocit, že opět cítím koně pod kapotou, protože je to značný rozdíl oproti stavu včera večer. Více to otestuji na vhodnější cestě, než co mám okolo domu, ale zatím spokojenost.

Jinak díky všem za příspěvky.

Upraveno od radim17

Takže to vypadá, že jsem zjistil, kde udělali soudruzi z NDR chybu... :)

Projel jsem všechny podtlakové hadičky, a nic, turbo sice svištělo, ale výkon žádný a spíše tam byly propady již tak malého výkonu .

Poté jsem zkontroloval nastavení rozvodu, i když se mi nějak nepodařilo najít značku na řemenici váčkového hřídele oproti krytu, ale po nastavení HÚ na setrvačníku a řemenici klikové hřídele na značky, jsem bez problému vložil 6 mm vrták do díry v řemenici vstřikovacího čerpadla, což zřejmě stačí pro kontrolu správnosti nastavení, no a ta váčka je snad v pohodě.

Tak jsem hledal dál a vypadá, že našel... Byla totiž špatně nasazená hadice nasávaného vzduchu od turba na přírubu k čističi vzduchu, ona vlastně byla v podstatě přiložena k nahrdlení. Tudiž jsem ji nasadil jak se patří , a hle, auto zase fičí jako předtím, alespoň mám ten pocit, že opět cítím koně pod kapotou, protože je to značný rozdíl oproti stavu včera večer. Více to otestuji na vhodnější cestě, než co mám okolo domu, ale zatím spokojenost.

Jinak díky všem za příspěvky.

Jo jo hadice to je sviňa lol

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.