Přejít na obsah

Slabý výkon po výměně rozvodů


radim17

Doporučené příspěvky

Pánové, mám nenší problém s motorem O1 81 kw, vyjel jsem na testovací jízdu po kompletní výměně rozvodů včetně pumpy (rozvody a pumpa od Seba - super jednání, cena i kvalita, vřele doporučuji :palec2: ), ale připadal jsem si jako ve Š 100, no prostě výkon v tahu, auto netáhne a je jako chcíplina, mám snad i pocit, že netáhne turbo, no hrůza. Start motoru se mi zdá v pořádku. Proto otázka kde vznikl problém a jak jej vyřešit, či na co se podívat, popřípadě zpětně zkontrolovat. Mám pocit, že se mému kolegovi někde vloudila chybička při rozvodech, říkal, že měl menší problém při nasazování řemene, že se mu zdál kratší, ale zuby nového seděly s původním, takže jej tam dostal docela taktak. Poradíte ? :help:

Díky za případné odpovědi. ;)

Editováno: , autor: radim17
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, mohu tedy zkontrolovat nastavení , tedy zda došlo k posunu o nějaký ten zoubek , jen poté co sejmu plastový kryt rozvoďáku, nebo musím demontovat i jiné součásti ? Na co se mám zaměřit, vlastním sice knihu Jak na to - Š Octavia, ale přeci jen :aggressive:. Jinak tu podtlakovou hadičku N75 zkontroluji ráno, nyní je již pokročilá doba.

Zatím díky za došlé rady, přesto dalším postřehům, či radám se nebránim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, mohu tedy zkontrolovat nastavení , tedy zda došlo k posunu o nějaký ten zoubek , jen poté co sejmu plastový kryt rozvoďáku, nebo musím demontovat i jiné součásti ? Na co se mám zaměřit, vlastním sice knihu Jak na to - Š Octavia, ale přeci jen :aggressive:. Jinak tu podtlakovou hadičku N75 zkontroluji ráno, nyní je již pokročilá doba.

Zatím díky za došlé rady, přesto dalším postřehům, či radám se nebránim.

Rozvody jsem si dělal sám a taky jsem měl vypadlou hadičku od podtlaku . Příznaky byly podobné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, takže hadička podtlaku k turbu v pohodě, zkoušel jsem podtlak ústy a vypadá, že je funční, protože to táhlo na turbu se hýbe, ale například turbo je jakoby mimo hru, poněvadž ani při studeném motoru se snad netočí , přitom předtím svištělo už při nějakých 1500 ot. Takže ještě mrknu na nastavení, rozvodu, snad to dohledám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže to vypadá, že jsem zjistil, kde udělali soudruzi z NDR chybu... :)

Projel jsem všechny podtlakové hadičky, a nic, turbo sice svištělo, ale výkon žádný a spíše tam byly propady již tak malého výkonu .

Poté jsem zkontroloval nastavení rozvodu, i když se mi nějak nepodařilo najít značku na řemenici váčkového hřídele oproti krytu, ale po nastavení HÚ na setrvačníku a řemenici klikové hřídele na značky, jsem bez problému vložil 6 mm vrták do díry v řemenici vstřikovacího čerpadla, což zřejmě stačí pro kontrolu správnosti nastavení, no a ta váčka je snad v pohodě.

Tak jsem hledal dál a vypadá, že našel... Byla totiž špatně nasazená hadice nasávaného vzduchu od turba na přírubu k čističi vzduchu, ona vlastně byla v podstatě přiložena k nahrdlení. Tudiž jsem ji nasadil jak se patří , a hle, auto zase fičí jako předtím, alespoň mám ten pocit, že opět cítím koně pod kapotou, protože je to značný rozdíl oproti stavu včera večer. Více to otestuji na vhodnější cestě, než co mám okolo domu, ale zatím spokojenost.

Jinak díky všem za příspěvky.

Editováno: , autor: radim17
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže to vypadá, že jsem zjistil, kde udělali soudruzi z NDR chybu... :)

Projel jsem všechny podtlakové hadičky, a nic, turbo sice svištělo, ale výkon žádný a spíše tam byly propady již tak malého výkonu .

Poté jsem zkontroloval nastavení rozvodu, i když se mi nějak nepodařilo najít značku na řemenici váčkového hřídele oproti krytu, ale po nastavení HÚ na setrvačníku a řemenici klikové hřídele na značky, jsem bez problému vložil 6 mm vrták do díry v řemenici vstřikovacího čerpadla, což zřejmě stačí pro kontrolu správnosti nastavení, no a ta váčka je snad v pohodě.

Tak jsem hledal dál a vypadá, že našel... Byla totiž špatně nasazená hadice nasávaného vzduchu od turba na přírubu k čističi vzduchu, ona vlastně byla v podstatě přiložena k nahrdlení. Tudiž jsem ji nasadil jak se patří , a hle, auto zase fičí jako předtím, alespoň mám ten pocit, že opět cítím koně pod kapotou, protože je to značný rozdíl oproti stavu včera večer. Více to otestuji na vhodnější cestě, než co mám okolo domu, ale zatím spokojenost.

Jinak díky všem za příspěvky.

Jo jo hadice to je sviňa lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...