Přejít na obsah

Trhnutie motoru pri rozbiehani


asu111

Doporučené příspěvky

:help: Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehu

mi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:help: Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehu

mi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady. :help:

použij fci hledat, už se to tu probíralo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie:

1.lambda/vyhrievanie/

2.skrtiaca klapka/spinava/

3.vaha vzduchu

4.palivove cerpadlo

3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/

1.8 T ,20 V,2004

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie:

1.lambda/vyhrievanie/

2.skrtiaca klapka/spinava/

3.vaha vzduchu

4.palivove cerpadlo

3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/

1.8 T ,20 V,2004

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie:

1.lambda/vyhrievanie/

2.skrtiaca klapka/spinava/

3.vaha vzduchu

4.palivove cerpadlo

3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/

1.8 T ,20 V,2004

Vyhřívání lambdy lze změřit ohmmetrem, plastová krabička před katem na dvou šroubech, sundat a měřit ... odpor 1-5 ohmů na 1. a 2. pinu, já jsem ale naměřil až na 3. a 4. pinu ...

dle Vikino1 v jiném tématu cituju (uvedl toto):

Toto je postup podla vividu:

Specifikace

napájecí napětí topného prvku: 12 V

odpor topného elementu: 3 - 17 ohmů (20 °C)

rozsah výstupního napětí: mezi 200 mV a 800 mV

Diagnostika

Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení.

Topný prvek:

Zkontrolujte odpor:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru.

Změřte odpor mezi piny 1 a 2 konektoru lambda sondy. Porovnejte se specifikovaným odporem.

Zkontrolujte napájecí napětí:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzorů. Spusťte motor. Měřte napětí mezi svorkou 1 konektoru a zápornou svorkou akumulátoru. Měla by se rovnat napětí akumulátoru. Pokud ne, zkontrolujte vedení, pojistky a/nebo relé.

Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU).

Změřte odpor mezi svorkou 2 konektoru a odpovídající svorkou v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.

Lambda sonda:

Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU).

Změřte odpor mezi svorkami 3, 4 konektoru a odpovídajícími svorkami v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mne to spravi vzdy rano ,ked odchadzam s prace z parkoviska.Vzdy je teplota tak do 5 stupnov a auto z vonka komplet zarosene. Ja som tam zatim nemenil nic, a ma najazdenych 96000km.Vzdy to pri rozbiehani 1 -2 krat sklbne a potom pohoda.neviem co to moze byt. Zachvilu pride leto tak to bude

v pohode ale potom pride zima a znovu sa ten problem vrati :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
:help: Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehu

mi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady. :help:

Ja mam 1,6 55kW a mne to robilo vzdy pri vlhkom pocasi v servise vymenili sviecky, az napokom som na to prisiel ked som umyl motor a viac som nenastartoval a na druhy den rano ked bolo slnecno tak mi to nastartovalo. Bola to indukcna cievka (na pohlad vyzerala OK, ale asi tam bola mikrotrhlina). Robievalo mi tiez problemy-trhalo po prejazde mlakou vody - dostala sa na vyfuk a vodna para vnikla do cievky. Odteraz mam pokoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...