asu111 Vloženo 6. Květen 2008 Sdílet Vloženo 6. Květen 2008 Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehu mi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 7. Květen 2008 Sdílet Vloženo 7. Květen 2008 Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehumi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady. použij fci hledat, už se to tu probíralo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STEAV Vloženo 7. Květen 2008 Sdílet Vloženo 7. Květen 2008 Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie: 1.lambda/vyhrievanie/ 2.skrtiaca klapka/spinava/ 3.vaha vzduchu 4.palivove cerpadlo 3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/ 1.8 T ,20 V,2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asu111 Vloženo 7. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2008 Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie:1.lambda/vyhrievanie/ 2.skrtiaca klapka/spinava/ 3.vaha vzduchu 4.palivove cerpadlo 3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/ 1.8 T ,20 V,2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie:1.lambda/vyhrievanie/ 2.skrtiaca klapka/spinava/ 3.vaha vzduchu 4.palivove cerpadlo 3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/ 1.8 T ,20 V,2004 Vyhřívání lambdy lze změřit ohmmetrem, plastová krabička před katem na dvou šroubech, sundat a měřit ... odpor 1-5 ohmů na 1. a 2. pinu, já jsem ale naměřil až na 3. a 4. pinu ... dle Vikino1 v jiném tématu cituju (uvedl toto): Toto je postup podla vividu: Specifikace napájecí napětí topného prvku: 12 V odpor topného elementu: 3 - 17 ohmů (20 °C) rozsah výstupního napětí: mezi 200 mV a 800 mV Diagnostika Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení. Topný prvek: Zkontrolujte odpor: Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru. Změřte odpor mezi piny 1 a 2 konektoru lambda sondy. Porovnejte se specifikovaným odporem. Zkontrolujte napájecí napětí: Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzorů. Spusťte motor. Měřte napětí mezi svorkou 1 konektoru a zápornou svorkou akumulátoru. Měla by se rovnat napětí akumulátoru. Pokud ne, zkontrolujte vedení, pojistky a/nebo relé. Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU): Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU). Změřte odpor mezi svorkou 2 konektoru a odpovídající svorkou v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení. Lambda sonda: Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU): Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU). Změřte odpor mezi svorkami 3, 4 konektoru a odpovídajícími svorkami v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asu111 Vloženo 8. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 No mne to spravi vzdy rano ,ked odchadzam s prace z parkoviska.Vzdy je teplota tak do 5 stupnov a auto z vonka komplet zarosene. Ja som tam zatim nemenil nic, a ma najazdenych 96000km.Vzdy to pri rozbiehani 1 -2 krat sklbne a potom pohoda.neviem co to moze byt. Zachvilu pride leto tak to bude v pohode ale potom pride zima a znovu sa ten problem vrati Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 A co takhle zapalovací kabely? Vlhko a vysoké napětí se nemá moc rádo............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asu111 Vloženo 9. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 No planujem asi niekedy v najblizsej dobe skusit tie kable a sviecky,lebo tie sviecky su tam este povodne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav B Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehumi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady. Ja mam 1,6 55kW a mne to robilo vzdy pri vlhkom pocasi v servise vymenili sviecky, az napokom som na to prisiel ked som umyl motor a viac som nenastartoval a na druhy den rano ked bolo slnecno tak mi to nastartovalo. Bola to indukcna cievka (na pohlad vyzerala OK, ale asi tam bola mikrotrhlina). Robievalo mi tiez problemy-trhalo po prejazde mlakou vody - dostala sa na vyfuk a vodna para vnikla do cievky. Odteraz mam pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.