Jump to content

Trhnutie motoru pri rozbiehani


asu111

Recommended Posts

:help: Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehu

mi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady. :help:

Link to comment
Share on other sites

:help: Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehu

mi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady. :help:

použij fci hledat, už se to tu probíralo

Link to comment
Share on other sites

Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie:

1.lambda/vyhrievanie/

2.skrtiaca klapka/spinava/

3.vaha vzduchu

4.palivove cerpadlo

3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/

1.8 T ,20 V,2004

Link to comment
Share on other sites

Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie:

1.lambda/vyhrievanie/

2.skrtiaca klapka/spinava/

3.vaha vzduchu

4.palivove cerpadlo

3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/

1.8 T ,20 V,2004

Link to comment
Share on other sites

Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie:

1.lambda/vyhrievanie/

2.skrtiaca klapka/spinava/

3.vaha vzduchu

4.palivove cerpadlo

3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/

1.8 T ,20 V,2004

Vyhřívání lambdy lze změřit ohmmetrem, plastová krabička před katem na dvou šroubech, sundat a měřit ... odpor 1-5 ohmů na 1. a 2. pinu, já jsem ale naměřil až na 3. a 4. pinu ...

dle Vikino1 v jiném tématu cituju (uvedl toto):

Toto je postup podla vividu:

Specifikace

napájecí napětí topného prvku: 12 V

odpor topného elementu: 3 - 17 ohmů (20 °C)

rozsah výstupního napětí: mezi 200 mV a 800 mV

Diagnostika

Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení.

Topný prvek:

Zkontrolujte odpor:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru.

Změřte odpor mezi piny 1 a 2 konektoru lambda sondy. Porovnejte se specifikovaným odporem.

Zkontrolujte napájecí napětí:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzorů. Spusťte motor. Měřte napětí mezi svorkou 1 konektoru a zápornou svorkou akumulátoru. Měla by se rovnat napětí akumulátoru. Pokud ne, zkontrolujte vedení, pojistky a/nebo relé.

Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU).

Změřte odpor mezi svorkou 2 konektoru a odpovídající svorkou v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.

Lambda sonda:

Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU).

Změřte odpor mezi svorkami 3, 4 konektoru a odpovídajícími svorkami v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.

Link to comment
Share on other sites

No mne to spravi vzdy rano ,ked odchadzam s prace z parkoviska.Vzdy je teplota tak do 5 stupnov a auto z vonka komplet zarosene. Ja som tam zatim nemenil nic, a ma najazdenych 96000km.Vzdy to pri rozbiehani 1 -2 krat sklbne a potom pohoda.neviem co to moze byt. Zachvilu pride leto tak to bude

v pohode ale potom pride zima a znovu sa ten problem vrati :feve:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
:help: Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehu

mi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady. :help:

Ja mam 1,6 55kW a mne to robilo vzdy pri vlhkom pocasi v servise vymenili sviecky, az napokom som na to prisiel ked som umyl motor a viac som nenastartoval a na druhy den rano ked bolo slnecno tak mi to nastartovalo. Bola to indukcna cievka (na pohlad vyzerala OK, ale asi tam bola mikrotrhlina). Robievalo mi tiez problemy-trhalo po prejazde mlakou vody - dostala sa na vyfuk a vodna para vnikla do cievky. Odteraz mam pokoj.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...