Přejít na obsah

Climatronic - pomoc

ballu

Doporučené příspěvky

no abych se přiznal tak nevím jak poznám, že jede kompresor? climatronik mam poprvé v životě takže jsem úplný laik.

ked prepneš z ECON na AUTO,tak musis pocut hlasne cvaknutie-zapne sa kopresor.otvor si kapotu a pri zapnutej klime sa musia tocit oba ventilatory na chladici. pozri este poistku nad baterkou-ja som ju mal zaoxidovanu a nezoplo mi klimakopresor ;) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked prepneš z ECON na AUTO,tak musis pocut hlasne cvaknutie-zapne sa kopresor.otvor si kapotu a pri zapnutej klime sa musia tocit oba ventilatory na chladici. pozri este poistku nad baterkou-ja som ju mal zaoxidovanu a nezoplo mi klimakopresor ;) .

tak klimakompresor nesepne, pojistky jsem zkontroloval, ale ty jsou O.K. :aggressive:

Odkaz ke komentáři

jestli myslíš ventilátory za chladičem tak nesepnou a dneska jsem byl na vagu a hlásilo to sporadickou chybu 18080-řízení větráku chlazení 1- přerušení / zkrat na kostru

ale co s tím zatím nikdo neví :feve::help:

chlapi prosím vás pomoc??????????????????????????????????????? :feve::help: :help: :aggressive::help:

Odkaz ke komentáři

ad vrtule: možná ti jeden motorek na vrtuli odešel, proměřil bych ho nebo zkusil napojit na přímo, nebo proklemovat čidlo teploty na chladiči.

ad klima: když ti dělali diagnostiku tak jakej byl důvod pro odpojení klimy ???

při diagnostice na klimě zádnou chybu nehlásí, jediná zavada co hlásil byla ta chyba ventilátorů. ale teď je otázka jestli se neroztočí ventilátory kvůli klimakompresoru nebo klimakompresor kvůli ventilátorům. už jsem nešťastnej.

ty ventilátory teda ještě musím prověřit

Díky moc jsem vděčnej za každou radu už jsem v tom za trojku a stále žádný krok kupředu :feve:

Odkaz ke komentáři

...pri zapnutej klime sa musia tocit oba ventilatory na chladici.