TiGeRZ Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 V com sa lisi vymena brzdovej kvapaliny v aute bez a s ABS ? Je treba nastavit aj VAGOM? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 V com sa lisi vymena brzdovej kvapaliny v aute bez a s ABS ? Je treba nastavit aj VAGOM? Cau. vymena sa robi tak isto jak bez ABS. Len pri ABS je viac brzdovej kvapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 17. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 Cau. vymena sa robi tak isto jak bez ABS. Len pri ABS je viac brzdovej kvapaliny. No moze byt ja som pucul ze po celu dobu vymeny musi byt kluc v spinacej skrinke na polohe 2.......ak nie tak potom fakt uz nefim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 Prečo sa nepozrieš do DP? Ja keď niečo robím tak si príslušnú časť vytlačím z DP,mám to pri aute a podla toho robím.Po sdkončení založím a mám to pripravené pre druhý krát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 17. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 Prečo sa nepozrieš do DP?Ja keď niečo robím tak si príslušnú časť vytlačím z DP,mám to pri aute a podla toho robím.Po sdkončení založím a mám to pripravené pre druhý krát. V servise chalan hovoril nieco ine ako v DP..... Tak preto sa pytam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 V com sa lisi vymena brzdovej kvapaliny v aute bez a s ABS ? Je treba nastavit aj VAGOM? Uplně normálně vyšlapeš. Klíček vůbec nemusí být v zapalování. Začneš pravým zadním,levé zadní, pp, lp. V nádobce musíš mít požád kaplinu. Nesmí ti chytit vzduch. Když chytí vzduch je problém a měl by nastoupit postup s VAGem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 18. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 Uplně normálně vyšlapeš. Klíček vůbec nemusí být v zapalování. Začneš pravým zadním,levé zadní, pp, lp. V nádobce musíš mít požád kaplinu. Nesmí ti chytit vzduch. Když chytí vzduch je problém a měl by nastoupit postup s VAGem. takze klasika ....diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paaja Vloženo 18. Květen 2008 Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 U vozu s ABS , když chceš vyměnit opravdu všechnu kapalinu tak za použití diagnostiky ( VAG ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 18. Květen 2008 Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 Nesmysl. Ani značkový servis to nedělá VAGem. Mají na to spešl zařízení a to zs VAGem nemá nic společného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 18. Květen 2008 Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 (editace) Chlapy co blbnete? Všechny auta,co mají ABS se musí odvzdušnovat přes diagnostiku, a v žádným případě se nedělá,že by se vyšlapávala kapalina z auta,tím spíš ne u aut s ABS!!!! Musí se spustit el motor a tím i čepadlo ABS ,přičemž se otevírají a zavírají ventily v kostce ABS a tím dochází k odvzdušnění samotného ABS,přitom se šlape pomalu na pedál brzdy a vypouští se postupně jedno kolo za druhým. Musí se postupně dolívat kapalina. Takže jedině přes Vag!! Můžete mi věřit,bo takových aut jsem odvdušnoval spusty a mám za sebou i odvdušnování bez diagnostiky,v 99% případů se to nepovede. Ten přístroj co psal kolega nahoře,je vlastně víčko do kterýho se přivede vzduch o cca 1bar,naplní nádobku brzd kapaliny a ta pak vytlačuje odvdušnovacím otvorem kapainu ven,to se dá pužít tak leda při výměně kapaliny spojky a nebo u auta bez ABS,nahrazuje to jen člověka šlapajícího na pedál,což ale právě v případě odvdušnění systému s ABS je velmi důležité. Editováno: 18. Květen 2008, autor: juke.box 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 18. Květen 2008 Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 Neplaš. V příloze máš výňatek z dílenské příručky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 Mám ABS, dělal jsem to klasicky šlapáním, žádný problém. Hlídat pouze nádobku, včas dolít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 Chlapy co blbnete? Všechny auta,co mají ABS se musí odvzdušnovat přes diagnostiku, a v žádným případě se nedělá,že by se vyšlapávala kapalina z auta,tím spíš ne u aut s ABS!!!! Musí se spustit el motor a tím i čepadlo ABS ,přičemž se otevírají a zavírají ventily v kostce ABS a tím dochází k odvzdušnění samotného ABS,přitom se šlape pomalu na pedál brzdy a vypouští se postupně jedno kolo za druhým. Musí se postupně dolívat kapalina. Takže jedině přes Vag!! Můžete mi věřit,bo takových aut jsem odvdušnoval spusty a mám za sebou i odvdušnování bez diagnostiky,v 99% případů se to nepovede. Ten přístroj co psal kolega nahoře,je vlastně víčko do kterýho se přivede vzduch o cca 1bar,naplní nádobku brzd kapaliny a ta pak vytlačuje odvdušnovacím otvorem kapainu ven,to se dá pužít tak leda při výměně kapaliny spojky a nebo u auta bez ABS,nahrazuje to jen člověka šlapajícího na pedál,což ale právě v případě odvdušnění systému s ABS je velmi důležité. Myslím, že plácáš páté přes deváté. Tady se mluví o výměně kapalinu a to jde klasicky bez vagu. Ty tady mluviš o odvzdušňování, to je něco jiného, pokud je zavzdušněná jednotka ABS, tak se musí už s tím vagem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.